"Jól látható, hogy Spában a Red Bull nemcsak a legnagyobb végsebességet tudta kihozni autójából a közvetlen riválisaival szemben, de a DRS használatával is ők nyerték a legtöbbet.
Az Auto Motor und Sport arról ír, hogy a sportág vezetése azt tervezi, hogy
a jövőben csak a futamokon fogják engedélyezni a DRS használatát, vagyis az időmérőkön nem.
Ha ez megvalósul, az egyértelműen a Red Bullt érintené a leghátrányosabban a mezőnyből.
Kibaszott merci nem zavart senkit, h éveken keresztül köröket vertek mindenkire, ráadásul "tolták" is őket végig a "szent" kisebbségi ham miatt, a RB ellen minden évben kitalálnak valamit....
Norris a futam után elmondta, hogy a Red Bull túl gyors volt, nem is remélte, hogy a győzelemért küzdhet, ám annak örült, hogy a Hamiltont maga mögé tudta utasítani. Egy kicsit oda is szúrt a Mercedes-pilótának.
„Tavaly is a Mercedesé volt itt a pole [George Russell-lel], az autójuk jó volt. Tudom, hogy Lewis mostanában sokat panaszkodik, hogy milyen nagyszerű a mi autónk és milyen pocsék az övék, de igazából nincs rossz autójuk. Egy pillanatra sem volt a szezon során” – mondta a fiatal angol.
„Tegnap Lewis arra is panaszkodott, hogy milyen rossz nem az első helyen végezni. Nos, próbáljon meg a 19-20. helyen versenyezni! Életében sosem volt ilyen helyzetben” – tette hozzá.
Vettel pl. mindig azt mondta, h ez a trófea kimagaslik a többi közül, a tradíció része, és neki mindig kiemelt célja, h ezt a herendi porcelánt hazavihesse. Unalmasak a síma kupák, egész életükben olyanok sorát kapták.
az szinte biztos, hogy a redbull-nál marad....
és törötten fogják kiállítani, mert annak így már média történeti jelentősége lett...
meg az az "igazi", ami a dobogón volt...
persze csinálnak másikat, de annak inkább pr jelentősége lesz a herendi részéről...
lesz egy aktus aminek keretében átadják és ennek klassz média értéke lesz, mert sokan lehozzák majd...
nagyságrendekkel több mint amibe nekik kerül egy újat csinálni...
úgyhogy összességében a herendinek ez nagyon jól jött...
percek alatt iszonyatos márka ismertsége lett...(az meg hogy kinek tetszik a trófea meg kinek nem, az most mellékes is..)
megköszönhetik Lando-nak...
"Norris aligha van tisztában vele, hogy a Herendi Porcelánmanufaktúra nagyjából fél éves munkája van a különleges, 18 karátos aranyfestéssel futtatott alkotása mögött, melynek eszmei értéke 15 millió forint…"
Létrehoztam egy google kérdőívet a rajt utáni eseményekről. Lehet szavazni. Nem gyűjt semmilyen adatot, és elvileg be se kell jelentkezni. Csak kattintani kell.
Ráadásul nekem mindig is szimpatikus versenyző volt. De sajna nem igazi bajnok típus. Sajnálom, de el fogja kúrni a jövőjét, pedig hatalmas lehetőséget kapott a RB-tól.
Amióta félrequrt, azóta szét van esve. Próbálkozik, de már nem az igazi, fejben a családi balhék leterhelik, gyerekek, asszony, a hátországa szétesőben. Kár érte, mert nem sokan kapnak ilyen lehetőséget..
Perez mintha szándékosan mutogatná a padlólemez fejlesztéseket ... Ha a második edzés előtt kirúgják Perezt és beültetik Ric-t kb mindenki értette volna.
Btw ha Ric itt és köv 7végén Belgiumban helytáll, akkor Perez nem hiszem, hogy rajthoz állhat a Holland GPn.
Red Bull management held talks with Charles Leclerc in May
Formu1aUno reports that Red Bull are looking for a dream team lineup for 2025 or 2026, having made contact with Leclerc and Lando Norris.
Liberty Media also pushed for competitive teams to have two top drivers
- Decision to sack De Vries done earlier than expected after sim data comparisons between Daniel, Yuki and Nyck...
- Nyck did not hit sim benchmarks set by Yuki...
- Nyck was given a few more rounds to try and hit those benchmarks on the track...
- Sponsors saw Daniel more profitable, and seen as key to AT's rebranding...
- Liam is still part of Red Bull's future...
- Liam's success in SF exeeded expectations...
- Helmut does not want Liam's development interupted mid season, combined with how poor the AT04 is...
- Depending on Daniel's performance post Hungary, Liam will be given the AT seat in 2024, or found another seat a la Albon...
- If none of these occur, he is 100% secured the future AT brand seat in 2025...
- RB is very sure that Honda wants to take Yuki with them to Aston Martin, hence why he is seemingly not part of Red Bull seat plans...
- Also why Helmut has honestly mentioned, they do not have a replacement for Checo...
- So far, Checo is still safe until the end of his contract...