Frissen vásárolt 2009es Jazz-ünkben borzalmas hangot ad a fűtőventillátor a műszerfal környékén, ha bemelegszik a kocsi kicsit jobb.
Csere lesz?
Másnak is jött elő ilyen gond?
Köszönöm
Én régebben futottam egy kört ezzel kapcsolatban, ha jól emlékszem 50 körül lett volna a vége. Nyers kulcs, azt kifaragják, aztán rátanítják. Találtunk kulcsmásolóst, aki meg tudta oldani, kb 15-20 ból kijött.
Pontosan ez volt a CRX-emmel. nyelestengely csapágy darabokban jött ki belőle. Az a csapágy szar ami a váltóból kilógó résznél van és mivel az első fokozatok közelebb vannak ahhoz a csapágyhoz ezért akkor nagyobb terhelést kap a csapágy ezért van surlódó hangja a és ahogy váltasz felfelé egyre kisebb a terhelés a csapágyon, azaz halkul el.
Mondom pontosan ez volt a CRX-emmel 1998 ban
"azt mondja a zasszony, hogy ha gurul sebessegben es nem nyomja a gazt akkor csendben van, 4esben 5osben meg semmi hangja nincs."
Ergó menet közben ha nem nyomja a gázt akkor nincs hang de ha nyomja akkor van. 4-5-ben meg sehogy sincs.
Ez pont a nyelestengely csapágy.
Hát, te tudod, de én ezt a swap-ot elengedném. Ha minden nap használod az autót, akkor fontos a megbízhatóság. Sztem egy ekkora mértékű változtatás, mint egy hajtáslánc swap nem sikerülhet olyan jól, mint egy gyári autó. Amúgy jó ötlet a K20,K24 swap, ha az egész autót cseréled.
Én ezt a tuning dolgot is elengedném. Én 15 éve voltam ebben. Én is prógáltattam mit lehet az akkor új Jazz-emmel csinálni úgy, hogy a ne kerüljön sokba, kényelmes és megbízhazó maradjon, de a gyárinál lényegesen több élményt adjon.
Aztán vettem inkább mellé egy VTi-t.
Csak te tudod eldönteni a prioritásokat, és határokat: Praktikum, megbízhatóság, teljesítmény, költség - ez mind ritkán jön ki egy autóban, amit meg is negedhet magának az ember.
2020. november 19. 15:01:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #4098 2020. november 19. 15:00:52: megválaszolva madskillz + által,
→ #4097
Swappal teljesen elégedett lennék... Majd a swap topicban kifaggatom az okosokat.
K24 durva lehet
Közben átnyálaztam a hondaparts katalógust, tényleg csak ez a "vonatos" van sajna, és azt se elérhető.
Mi az ali?
Azért ne várd meg, h szétessen, ha erős lesz a hangja, akkor cseréltesd ki.
Általában a nyeles tengely csapágy szokott előjönni a jazzen, de az pont fordítva van, amikor felengeded a kuplungot, akkor alapjáraton csörög. De ez legyen a legnagyobb baja ennyi km után.
Szerintem a tuning részét könnyeb lesz ha elengeded...egyszerűbb talán egy swap és nem szenvedsz 20 le miatt.
Hely "csak" annyi van, hogy egy k24 is belefér. Sőt az előző generációs jazz itthon is van egy k24 swap Gondi Petinek.
A kormány szerintem is simán csere, de nem sokan csinálták még itthon.
Könyöklő volt a magasabb szinteken, olyan mint a vonaton, lehajtod. Én ki se próbáltam, aliról tökéletest lehet hozzá venni. Illetve gyári kiegészítő volt egy komplett középboxal egyben. Hasonló az esélye hogy találj mint az ötös lottó telinek.
2020. november 17. 18:51:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #4090
Na ez az, ezeket a kuplung ki meg benyomásokat, sokféleképpen szokták értelmezni!
De ha már benyomott , akkor az a kinyomócsapágy lesz, az morog.
Olyan könnyen nem megy az tönkre....
Egy hibája volt eddig a több mint 4 év alatt a jazznek, a kuplung. De az sem az autó hibája, hanem az asszony ezen tanult meg vezetni, a 120 ezret futott kuplung gyorsan megadta magát miután elkezdte hajtani.
Hello
Egy ismerősöm ajánlotta a fórumot, mert segítségre lesz szükségem.
Mától szerény személyemmel bővíteném a Jazz tulajok táborát
Sikerült hozzájutnom egy remek állapotú 2010es 1.4hez (ami már furia, hiszem csak 1339cmn,és a motorkód is L13Z, na mindegy)
Nagyon jó kis gép, szuper vezetni... máris imádom
Szeretném kipofozni,és a motorból kicsit többet kihozni.
Először Kíváncsi lennék olyan hozzászólásokra azoktól, akik már babráltak vele, leömlőcsere, kipuf rendszer, chiptuning, esetleg turbo, bár nem hiszem, h van elég hely hozzá.
Nem versenyezni szeretnék vele, de nem bánnám, ha lenne benne minimum 20% plusz LE.
A másik része az esztékia... Nagyon szeretem az FN2 CTR kormányt... Jól sejtem, h azt gond nélkül kicserélhetem??
Könyöklő... Létezik gyári?
Valaki tudna ajánlani pár weboldalt, ahol árulnak nem gyári grillt, lökhárítótoldatokat, spoilereket? Sajna sehol sem találok.
Előre is köszi!!!
929E nettó lett a szla vége, mer találódott még turpisság. Ha nem tartaná így az árát a kocsi, nem lett volna érdemes megcsináltatni.. 2015-ben vettük a 2011-es kocsit 80E km-el 2,38M-ért a Becsületesneppertől. Most meg van nála egy 2012-es ugyanilyen, 180E km-el 2,15M-ért.. Az ökölszabály az éves 10% áresés lenne.