Ja, ez az én bajom is az 5gen-nel, PONT most vizsgázott az is (márc. 14-én) és SEMMI baja. Hát botrány, nekem is költenem kell majd rá, ez van.
Fogaskerék is lehet, jaja és sajnos, bár rohadtul nem hiányzik ez most neked, de meg kell erősítenem, hogy az biza tényleg hiba volt, hogy akkor amikor szét volt dobva, akkor nem lett megcsinálva. Sajna a váltónál a munkadíj az egyik legtetemesebb összeg és az most kárba ment. (wasted )
Az lehet, hogy szög egyszerű, de ezért (is) jó. Nekem meg amúgy azt mondta a szerelőm a váltóval kapcsolatban, amikor kuplungot cseréltünk az egyik EP3-nál, hogy bazze, akkora ez a váltó ebben a kocsiban mint egy IFA-ban.
1-ből kettőbe én se nagyon gyaktattam az enyémet, egyiket se, max. 2-ből 3-ba és ja, max. a 4-est még kicsit húzatni, de nem is vagyok egy nagy száguldozó. De ezekkel nem is volt probléma, csak az utolsónál ez a "vissza 3" az akadt valamiért. A többinél minden OK volt.^^
Na, jó volt ez a kis EP3 nosztalgia, néha még mindig visszasírom és rám jön, hogy kéne, de aztán lenyugtatom magamat.
Majd meglátom még mennyire szeretném erre rávenni magam csak rámjött hogy kéne valamit költeni rá.. elvittem műszaki előtti átvizsgálásra és semmi, hát nem hiszem el
Leírásban egyébként azt írja tegiwan hogy előforduló probléma a kettes fogaskerék.. meg kellett volna nézni alaposabban annó amikor szét volt szedve, az hiba volt.
Az megmaradt hogy megjegyezték milyen szög egyszerű a belül váltó, mint egy zs autóé, há mondom egyszerűsíthetlen összetettség, nincs is velük baj. Esetemben is tuti az előző tulaj bszta szét, mert én kettesbe jó ha 10x powershifteltem életemben, általában 2-3-at szoktam leforgatni, meg félig a négyet oszt annyi
Jaja, normális kezelésnél nincs ilyen, akkor finom az egész. De az 5gen nálam kiemelt, úgyhogy szeretném tényleg hogy teljesen jól működjön, így rá lesz nézve a nyáron majd biztosan.
Akkor ott más lesz valószínűleg vagy a szinkron is lehet totál KO.
A legutolsó EP3-mamnál volt ilyen, ott a vissza 3 egyszerűen nem működött rendesen, akármekkora terhelésnél nem tudtam 3-ba visszatenni, konkrétan akadt, csak ha szinte teljesen leesett a fordulat, akkor esett be hármasba. Felfelé váltogatva viszont nem volt gond. Egyből kettőbe sem (akármilyen húzatásnál sem) és 2-3asnál sem érdekes módon.
Szóval vannak anomáliák. Végül nálam nem lett megcsinálva ez, pedig rohadt kíváncsi vagyok azóta is, hogy ez mi lehetett.
A lényeg, hogy ha érdekel, akkor egyszer itt fórumon Dózer-től olvastam, hogy ő tud egy K-s váltó hozzáértő embert, akire rábízná a saját EP3-mát is, keresd őt ha érdekes lehet az nfó
Az Eclipse váltója volt ilyen anno, h ha jól kiforgattam egyben, akkor reccsent a gyors kettesre. De ha normálisan ment az ember, akkor nem.. és csak ennél a fokozatnál.
az a bajom hogyha ezt szétszedetem hetekig ott kell álljon az autó mire megjönnek az alkatrészek, amit a mester se szeret de én mégjobban rühellek annyira meg lehet nem ér az egész.
Nekem amúgy nem kihúzatásnál diszkomfortos, hanem laza menet közben, és nem reccsen, hanem mintha akadna, más érzés berakni mint a többi fokozatba, mondjuk nem is szoktam egyesbe sosem kihúzatni, majd épp megpróbálom mi történik ha kettesbe berántom
Nyilván nem egy kategória, de az 5gen-emnél (1.5) szintén kissé el van öregedve a szinkrongyűrű, (legalábbis nagy valószínűséggel az) mert ha egyesben jobban kihúzatom és úgy rakom (szeretném) kettesbe, akkor elég nehezen megy vagy ha mégis berántom, akkor bereccsen kicsit. Úgyhogy itt is lesz majd váltó felújítás, az biztos.
Akkor sajnos fel kell eleveníteni az emlékezetét avagy szét kell szedni és ami szét van csesződve, azt ki kell cserélni benne vala. Legalábbis szerintem.^^
annyi megvan hogy amikor a nyelestengelycsapágyat cseréltettem valamikor régen akkor megjegyezte a mester hogy szét van cseszve a kettes, most felhívtam hogy mi is volt az de már nem emlékezett
Előbbire írja hogy gyakori probléma és ettől lehet antismooth a váltás. Be lehet húzni kettesbe valamikor egészen simán, valamikor kicsit nehezebben, és az akkor eléggé idegesít, már egész régóta ilyen.
Köszi! Itt még a testelés, borulás érzékelő, és a fő relé szerepelt.
Ha jól olvastam, akkor a borulás érzékelő, és a fő relé a benzint szakítja meg, elvileg attól még lehetne szikra, nem?
Még akkor a testelés lehet?
Mi lehet a gond, ha egy 99-es Civic 1.6 VTi gyertyái egy biztosan működő gyújtáselosztóval nem szikráznak?
Egy reggeli indítás során kezdődött, szóval nem menet közben jött elő a hiba.
Kábelt néztem, de nem láttam rágásnyomot. Ki lehet mérni vhogy a csatlakozónál, h megfelelően működik-e?
Riasztó elvileg nem szól bele a folyamatba, mert mentem már úgy a kocsival, hogy közben beriasztott (a táskámban a pótkulcs bezáró gombját véletlenül megnyomta valami).
Azon agyaltam,h. szerintem tök felesleges, le fogom venni a gumi szalagokat.
Az ajtó alját meg valahogy kipucolom és üregvédővel lekezelem. Mármint belül alul
Nekem a mazdámon álltak be az ilyen kis gumidugók, amitől alul nem tudott kifolyni az eső. Aztán mindig hallgattam, hogy "na, megint hátul hagytam egy ásványvizes palackot, mert blugyog." Aztán otthon meg lestem, hogy nincs palack hátul. Az ajtót becsukva meg rájöttem, hogy mi a baj. Vagy 5 liter víz volt az ajtóban
Azokat a dugókat vedd ki. Nekem egyszer télen úgy eltömődött, hogy be is fagyott. Aztán a eső megáltt az ajtóban. A lötyögésre lettem figyelmes. Kivettem, folyt kifelé rendesen...
Ha leszeded az ajtó kárpitokat és üregvédővel,waxxal kifújod az alját akkor nem fog rohadni az ajtó éle.Nekem ez már nem opció .Ahol kifolyik a víz ott rozsdásodni fog belül.Kint egy csomó jazzt,civicet láttam ahol ilyen volt az ajtó allja,nekem is ilyen .Ha a tiéd még ép,akkor én nem a patentokkal foglalkoznék .
Nekem amúgy nincs is az ajtón olyan szalag.
Kérdés.
UFO Civic, ajtók alján belül van egy gumicsík (szalag)
Kérdés van-e bármi értelme,h. fent maradjon????
Leszedtem az összeset és brutál sok szmötyi volt alatta. Mindent szépen lepucoltam. Ha ezt nem csinálja meg rendszeresen az ember okozhat-e korróziót??
Ráadásul az ajtók alján lévő nyílások amikben a gumit tartó patentek is vannak bent tartják az ablakoknál bejutó port az összes ilyen kosz lejut az ajtók aljáig és összeáll az is sárrá.
Szívem szerint leszedném a picsába ezeket a szalagokat......
U.I. Nincs valakinél feleslegben ilyen patent? Az egyiket sikeresen eltörtem a jobb hátsó ajtónál
Köszi srácok a tippeket!
Csak most volt időm net elé jönni.
Visszanyomtam a hengereket,újra ki,állítottam a csavaron a kar mögött,aztán kb ennyi.Többet nem tud az ember tenni.
Az tény,hogy végig húzva a kart fogott csak eddig,most első blikkre már félúton.Remélem nem billent a mérleg nyelve a másik oldalra és fog folyamatosan fogni.Bár azt a tpms szenzor látja,mert nekem utólagos van a szelep sapik helyén és mutatja a gumi hőmérsékletét is.
Holnap próba.
Nálam amikor ilyen probléma volt, akkor a kézifék bowden fáradt el. Szerintem azzal lesz a probléma. Ha nem nyúlt meg teljesen, akkor lehet utána állítani, ha igen, akkor sajnos csere lesz.
(7gen-nél legalábbis ez volt nálam, ha a 8gen tökmás akkor bocs. Ja, a 7gennél 3 bowden is volt, hurrá Egyet cseréltem, az nem oldotta meg, csak rövid távon)
Üdv!
Megbukott az éjfúriám a műszakin . 2007-es UFO 1.8 B
A kézi fék volt az egyetlen probléma aminek roppant örülök.
Azt mondta az ember,hogy látszik,hogy van az autónak gazdája (a filctollas felírások minden alkatrészen ami cserélve lett),és,hogy 273 000 km-rel,hát ő egy trágyára számított.
Szóval azt mondta,hogy a kéziféket be kell állítani.
A kérdés,hogy hogyan?
A nyergek hátul kb egy évesek,és egy hete az összes fék szét lett szedve,a stiftek le ellenőrizve,betétek nem szorulnak,stb...
Én úgy tudom,hogy automatikusan beállítódnak a dugók hátul.
ACL Race? Utcai felhasználásra kell. Oké autópályán azért forog, meg néha elrúgom neki, de a megtett kilóméterek töredékén. Más utánygyártottat nem is javasolsz?
Sziasztok!
Szétborítottam a motort! B16A2! Dugattyúgyűrű garnitúra és hajtókar csapágysorral vagyok bajba. Unix, Bárdi lefőtt a gyűrű kérdésen. Szakálnál van Goetze, NPR és Hastings. Utóbbit hagynám. Másik kettőről vélemény?
Vagy esetleg milyen márkát ajánlotok? Ugyan ez a kérdés a hajtókarcsapágyaknál is.