Nem tudom. Sokan nem nagy felnikkel pályáznak pl.
Én pl szándékosan nem váltok 18 collra mert szerintem az accord 17 collal sokkal agilisabban ,jobban viselkedik. Ultrakönnyű felniket meg nehéz találni ami árban is jó meg fasza erős. Főleg amilyen utak vannak itthon.
Erről a PS4 vs PS4s dologról meg néztem videókat nem egyet, többet is, tesztelték őket de ilyen hangyafasznyi különbség van a gumik között. Nem is tudom mi lehet a különbség. Több gyantát rakta a PS4-be vagy mi? Kicsit más a keverék?
Azért mert a Conti 7 úgy mint a Mislen PS4S pl eleve sportos vagy csúcs autókra van kitalálva azokon meg nem találsz 19 collnál kisebb kerekeket manapság.
Mislen is azt csinálja hogy van a PS4 és van a PS4S a csúcs autókra 18-19 coll felett.
Esélyes hogy lesz PS5S is majd a csúcs autóknak.
Ez a Gabesz Nekem csinált már pár gátlót, hondához i, bmw-hez is. Mind olyan lett, amilyennek lennie kellett. Ajánlom!
Kárászynál dolgozott, ott szerezte az alaptudását.
Nekem is azon van, ez valami univerzális racse vacak lehet, így vettem már az autót. A 4 dugattyús brembo féknyereg is hozzá passzol, amibe nemrég vettem sárga ebc betéteket, úgyhogy nem szívesen raknám fel a gyárit de lehet az lesz ha nem találok ilyen tárcsát, mert rázza a kormányt nagy sebességnél úgyhogy cserés.
A konkrét márka kéne (nemtom mi lehet ez^^) vagy az számít, hogy ilyen mart legyen?
Nekem volt EP3-mon ilyesmi mart, Zimmermann. Az nem jó? (nekem nem volt vele gondom utcán, de az is, nem pályára van a Zimmermann)
Ez is arra... Multkor már rámszóltak hogy föld úton 100 felett nem illik menni de ott kiegyenesít minden hibát mert már repül
Azért lett bőr ülés is mert azon nem zavaró a joghurt se. AMi zavart hogy vannak vízszintes gombok váltókar mellett, és ha beleöntünk ragacsos folyadékot és csipsz morzsát szórunk rá akkor bele tud ragadni, és ott kell a parkoló baromság üvöltését is ki be kapcsolni így sajnos azt rendbe kell hozni
Nálunk ez célszerszámként lett véve, hogy amíg kicsi a gyerek addig jó lesz. Vissza is igazolt az élet mert lovaglás után a sáros csizmák meg a küszöbön való ugra-bugra meg a kekszevészet, elolvadt leeső, kárpiton szétkenődött csokidaraboktól már nem hatódok meg
A végén visszakapod a Mazdát.. vagy veszel egy Macant, ha már felfújt kell. Az a legjobb ebben a mezőnyben. (Ha kemény lennél, Landcruisert néznél, de azt nem szeretné a gerinced. :-)
A Suzukiban elöl McPherson, hátul meg csatolt lengőkar van. Ez a legegyszerűbb futómű, amit ma kínálnak, kevés alkatrészből áll, s helytakarékos, olcsó. Az Accordban meg - tudomásom szerint - elöl kettős keresztlengőkar, hátul, meg multilink (sok lengőkaros) futómű van. Az egyik az alja, a másik meg közel a teteje..
Értem amit írsz én is ezt gondolom. Viszont úgy vélem, hogy , most akkor maradjunk a Suzukinál, hogy azt gondolnád kemény a futóműve és cserébe kanyarban hú meg ha. Nem rossz mert mentem már vele a Mátrában is stb. de még se olyan amit a pattogásért cserébe elvársz. Egy ilyen átlagos valami. Jó mondjuk nem sportolásra találták ki
oke de az egy magasabb doboz.. tudom nem sokkal de magasabb és ehhez az kell. A kiám is olyan, fenn ülök a hegyen mindenki gondolja hogy na majd ez kihullámozza az utat..
Ahamm, persze, repkedek benne, a gyerekülések, nyikorognak, a hátsó üléssor a legjobb amikor úthibákon jabbra balra beremeg látszik a visszapillantóban..
Ellenben nem félek benne 120nál, míg az elődje van ismerősnek, abban mentem 70el az egér úton kanyarban és nem tudtam fékezzek a gázt nyomjam vagy mi legyen, mert az nem rázott de az autó és az út között kapcsolat nem igazán volt az biztos..
De aki magas autót akar az viselje a hátrányait. (a fogyasztásról nem is szólok )
Pl nem megyek messzire de pl. vezetem asszonyka Suzuki S-cross gépjárművét. Nem egy halál modern történet de végülis ha azt vesszük a maga helyén és módján korszerű a futóműve. No nem olyan mint a 15 évvel öregebb accordomé de kis autóba, kis helyigényű ,célnak megfelelő futóműve van. Viszont olyan sprőd, olyan kelletlenül csillapít és egyszerűen ég-és föld az accordhoz képest. Szóval ami a korszerűnek tűnik nem biztos, hogy jó is. Vagy csak én vagyok kritikus nem tudom mert másnak meg megfelel.
Gyári fék vs utángyártott téma. Talán valaki nem unja, vagy érdekli még a téma.
Csupán érdekesség, hogy az vagy nem az amit megveszünk aftermarket márkával. Jazz1014-es első fékbetét
Csatolnék két képet, ami magára a formára biztosan jó összehasonlítani. Összetételt majd szemre tudok talán később. Megpróbálok majd beszerezni egy Jurid dobozosat is.
Saját fotón a gyári vs Jurid honlapjáról a termék fotó.
Megvolt a teszt, 1000Km, hóvihar pipa, hóesés pipa, havaseső és eső is. Erős esőben kb 125Km/óránál éreztem hogy ennyit bír, tovább ne nagyon toljam neki. Rengeteg baleset volt amerre jártunk, de egyben hazaértünk.
Remek gumi ez, ár-érték arányban nagyon jó erre a 140 lóra.
Az már mellékes de szomorú tény hogy gumicserénél vettem észre hogy elfosta magát a két hátsó telóm. 110ezernél irrgum-burrgum. meg a honi utak.
Igen, én is kb erre számítok, és az nekem már jó. Majd beszámolok a tapasztalatokról, bár havas időben biztos nem áll ki a Honda, olyankor a twingo gt a soros. Ezért nem is volt eddig téli gumi a Hondán, de most kellett mert külföldre indulunk hosszabb útra és azért a twingo interszeptor nem arra van kitalálva.
Köszi mindenkinek a választ. Igen, méregettem, főleg hogy befér -e amikor elfordul a kerék...hát íppeghogy. Hétfőn kiderül.
Pöppet offródos lesz a kinézet, de télre megteszi.
Amúgy Sumitomo lett - Falken középkategória márka, nincs sok tapasztalat ahogy néztem, na majd most.
A Bravón is ez a méret, de nem érzem pattogósnak. Sőt, az Alfát se, pedig az 215/45R17 volt. A SportVan a 195/46R16-on már inkább.. de az meg jól nézett ki. :-) Sz'al én meg ragaszkodnéka gyári mérethez, abba nem köthetnek bele.
A 8gen úgyis eléggé pattogós ezzel a gyári mérettel, legalább nem pattogtok majd annyira. Ha befér (és ennyi különbséggel simán be kell neki) akkor no para
Ráadásul/ legalább a mért sebesség is közelebb lesz a valósághoz, számomra csupa pozitívum, de Te döntesz!