Ehh de gáz... Nagyon szep vas volt, nekem is megfordult a fejemben regebben, fel is hivtam anno a fazont... Sose gondoltam volna hogy ilyen hamar ez lesz a sorsa
2006. június 11. 05:27:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #33842
Egyszer barátomnak raktam össze egy hasonló makettet.
Nagyon részletes kivitel volt ( TAMYA), na, talán a moci azonos az utcai modellel.
-az első futómű hasonló,de a bekötési pontok változtak
- hátsó futó tök más, mint az utcai modell,pl. rugóstagok, gátlók, külön konzolon, a moci fölött!!!, vízszintes helyzetben
-hűtő 45 fokos szögben elől döntve .....
Emellett biztos volt még több apróság, amire nem emléxem, ill. a makett adta lehetőségen belűl nem lehetett megvalósítani.
na hallod, biztos jobban járt volna szegény pára
apropó, visszakerült hozzád sikeresen a gátló? meg közös fotó mikor is lesz a félreértések zárása végett?
megjötten sopronbol, tonikáánál voltam, és jól megtesztvezettem a 8gen sedant, mit mondjak, az 5D is tetszik, de ez valami nagyon frankó. (csak azt nem tudja nekem senki megmagyarázni, hogy mp3/wma, 6-os cdtárral, gyárilag, és nincs RDS!)
Mikor ott voltam akkor hoztak 3 db piros 5D civicet, faxán néz ki pirosban...
Legfrissebb infóim szerint egyedül volt, kifejelte a szélvédőt a mentők elvitték, de szerencsére nincs nagy baj.
Az autó az teljesen gatya, nincs is eleje
Egyébként nem nevezném pechnek, mivel állandó jelleggel 160-al járt még a városban is. Végülis már több, mint egy hónapot kibírt sérülés nélkül, muszáj volt leamotizálni...
Olvasgatom a motorépítgetős hozzászólásokat.
Valamit magyatázzatok már el nekem: Minek játszani azzal hogy 1.4-re ráteszi az ember az 1.5 hengerfejet, stb stb amikor lassan minden sarkon lehet találni szám nélküli VTI-t? Még pár év az a K20/K24 is mindennapos lesz... Szóval nem értem minek egy eleve struktúrálisan gyengébb motorral szívni?
Lehet hogy hülye a kérdés ez van... Én még csak B16-al foglalkoztam...
Emlékeztek még erre a gyönyörűségre? Volt is itt téma, hogy Tomi lezúzta nemsokkal megvétel után...
Nemrég lett kész, erre most kaptam a telefont, hogy Békéscsabán fél órája sikeresen utólért vele egy kamiont...
Most helyszinelnek, az autó teljesen odavan...
Eccerű!
Ha már turbósítani akarják az FDX-et,vagy minek hívják,ebből következik a megoldás:
F22C+kompresszor!Ha okosan csinálnák,meg teszem azt még 2 ülést beledobnának,meglenne a kompromisszum.luxus,lóerő.persze cserébe nő a súly,de sztem ki tudnák küszöbölni a csorbát könnyítéssel.
nem értettem én semmit félre, nyugi
én hasonlóképpen gondolom ezt mint te.
az angolok sajnos ritkán tévednek, ha ez totálkáros hír valós értéket képvisel, akkor elég elszomorító, mert lesz belőleg egy baszott nehéz gt autó. pont hogy tartani kéne a hardcore és amennyire csak lehet kompromisszum mentes örömautó imázst, csak tényleg bele kell verni 300 lovat minimum. f30c és csá.
Az NSX utódot teljesen áttolgozták. Semmiben sem hasonlít a HSC modellre. Ott egy 3.5 V6-os motor volt, elöl villany hajtással, és összeségében mintegy 400 Le vel. A kocsi tömege ennek ellenére nem érte volna el az 1200 kg-mot sem. (1150 volt a tervezett). Az új NSX egy V10 motor, nincs hibrid hajtás és sokkal nehezebb lesz. Ez az eladható és mert a LE versenybe be kell szálni. Más a koncepció és az autó. A Honda esküdött rá, hogy a HSC a jelenlegi koncepciójú V10-es NSX-et pályán legyalázta volna.