Azert raktak ra angol zaszlokat a Hondakra a reklamban, mert a foci VB miatt Angliaban rengeteg auton ilyen zaszlo lobog, amit a felhuzott ablakkal lehet felfogatni. En amikor meglattam a modositott zaszlos verziot nagyot nevettem , bar Anglian kivul valoban nem ul a poen.
arról nem is beszélve hogy gondoltak a sok parkolni képtelen gyökérre és jó erős gyilkolható műanyag borítást húztak körbe az autóra, ahogy a civic után itt is megjelent a teljes műanyag borítás a kerkékíveken is
hát izé, khm, na, hogyismondjam, ehh, hát ez nem...
elég szar lett, kb kia rhodius, vagy mi a hányás volt az. olyan érzésem van, hogy olyan hűdenagyonfasza autót akartak tervezni ami veri a többi kategóriatársát a legjobb összelopkodott ötletekkel, aztán egy szarrakás lett az egész, nulla összhanggal és folyton más márkákat idéző részekkel. példát nem sokat tudnék mondani, hogy konkrétan melyikről vették, csak az érzet van meg, hogy ezt már láttam valahol.
úgy tűnik egyedül leszek a véleményemmel, de nekem tetszik.
kifejezetten jót tett neki hogy eltűnt a hátsó kerék a falról, és egyben felfelé nyílik a csomagtér ajtó, tetszik a hátsó lámpa, az ablakív, az elejét kell még szokni.
és mivel az rdx tesó, ezért műszaki alap se lehet rossz
a kipuff méretét elnézve viszont kell neki valami szép kályhacső
meglássuk, az autoexpress nem éppen autobild vagy totálkár és hasonló szutyok oldal.
winklerékre én fabatkát sem adok, de a többi magyarra sem.
New Civic Type R is here
In this week's mag we've got the first pictures of the Honda Civic every performance car fan has been waiting for: the sensational new Type R.
By Sam Hardy
23rd May 2006
Undoubtedly this year's hottest hatch, the Type R will deliver plenty of thrills, aggressive looks, a more powerful 2.0-litre i-VTEC engine and track-tuned handling in a bid to outdo rivals such as the Ford Focus ST, Vauxhall Astra VXR and Volkswagen Golf GTI.
As you'll can see from the pictures, the newcomer is virtually identical to the concept Honda revealed at the Geneva Motor Show in March. The dark headlights and grille dominate the nose, which also features a deep lower air intake and a ground-hugging front spoiler. Blistered arches, low side skirts and bold alloys mark out the car in profile, while at the rear smoked tail-lights, a large spoiler and triangular exhaust pipes complete the look.
Even though there's a dummy shut line on the test mule, which indicates a rear door, the production Type R will only be available as a three-door. It will be built at the Honda plant in Swindon, Wiltshire.
Inside, sports seats and white-backed dials will brighten the cabin. Using an enhanced version of the outgoing flagship's i-VTEC powerplant, the 2.0-litre four-cylinder unit will produce around 20bhp more than its predecessor, taking output to 220bhp. Torque will also rise to around 220Nm. The improvements will result in even better responses at high revs, as well as improved in-gear flexibility. The car will use the same six-speed manual transmission as before, and the Type R is set to complete the sprint from 0-60mph in around six seconds, accelerating to a maximum speed of 150mph.
Involving handling will complement the straight-line pace, thanks to uprated suspension tuned by Honda engineers on roads near the company's European headquarters in Germany and at the Nürburgring circuit. Bigger brakes will complete the package.
As with its predecessor, the new Type R will continue with a front-wheel- drive layout, rather than the SH-AWD four-wheel-drive system used by the forthcoming Legend. As is the case with the Vauxhall Corsa VXR, bosses see keeping costs down as key, and when the newcomer goes on sale early next year, it will undercut rivals with a price tag of £18,000.
Meanwhile, Auto Express has learned that the new NSX supercar won't be using SH-AWD, either. According to sources, the system - which apportions power to individual wheels, rather than axles - can only cope with outputs of up to 350bhp. The next NSX, which is thought to have a 500bhp V10, will therefore be rear-wheel drive with its sights set on Aston Martin's Vantage.
Honda has also revealed plans for more performance diesels, including a 3.5-litre V6. Development will continue alongside the firm's next hybrids.
megnéztem az angol oldalt hogy van e már komolyabb site rész a 3d civicről, erre jön a dreams reklám a kezdő oldalon, na jó nézzük meg, imádjuk, legjobb.
erre mit csináltak ezek a tetű angolok a reklámmal, szinte minden alkalommal odabasztak egy bazi nagy angol zászlót a hondákra!!!!! áááááá, aki ezt kitalálta, mentőben is ütném
az tuningtali,amire szivesen kinézek,ez pedig márka és klubtalálkozó,szvsz mindenképp különválasztandó.viszont próbáltam megnyerni mint szponzort ez kb 25ezres költség lett volna eladási áron számolva,ami az ő részéről kb egy 20-as de azt élből elutasította.ezek után annyira sok értelmét nem láttam hogy feszegessük a dolgot.az amit Ő csinál kiállítás egy nagyon szinvonalas rendezvény,de teljesen más mivel az üzleti célu,a mienk pedig nonprofit.
csupán annyit hogy a Balázs úgy gondolta hogy olvasszuk egybe a HBKM-es talit,tehát az időpontját változtassuk meg,és ingyen bemehetünk a Devil tuningra,itt csúsztak el a dolgok.....
Hehe..most latom hogy az off uj TT-t on kemfotozta a gyerek amikor korulbelul 3szor jott velem szembe egy uj piros tegnap a balaton-győrt összekötö föuton, itt tesztelik..
Patkós Balázs (Debrecen, Devil Tuning) kért meg, hogy szóljak pár szót az érdekében: Július közepén rendez egy tuning kiállítást, aminek keretében szeretne egy hondás találkozót is, vagyis a hondásoknak a területen belül egy külön részt. Mivel nem tudja kihez fordúljon ezért rajtam kleresztül próbál segítséget kérni, vagy valamelyik hondás főszervezővel szeretne beszélni. Aki magára ismert annak elküldöm priviben a Balázs számát és a többit megbeszélitek.
Azt én vágom, lehet ez az autó pont olyan volt...bár az is a tulaj hibája, nem az autóé. A hangja most sem volt húúúúdeee faxa, viszont mostmár legalább nem füstölt
ne tudd meg mekora családás volt. nyálazztam körbekörbe, (a szárnyakat látómezőn kívülre helyeztem ) aztán kijött a faszi és beindította.... Szegecselt felnire meg szárnya volt kess de egy rendes kipuffra nem. És amikor nyomott egy gázt olyan szép kéket dobott, hogy majdnem rosszul lettem. És a füst mennyiségéből ill. ahogy pöfögött, látszott, hogy nem szelepszárszimmering...
És ha tudnád, hogy konkrétan ennek az autónak milyen ócska motorhangja volt egy éve, plussz úgy füstölt mint egy olajkályha, elsírnád magad. Nem minden arany...