Igen, de ha ott helyben csinálják és ki-beszereléssel együtt megvan még aznap, akkor úgy is jó nekem. Csak ilyen céget nem találtam. Persze, google-ban a 3. cég, de én csak az első 2-ig jutottam.
Kár hogy Budakalászon van ... De azért köszi. Neten találtam egy céget akik kijönnek ingyen Győrbe és Veszprémbe, meg vissza is hozzák, garancia, minden. Elég rugalmasnak tűnnek. Na mindegy, keresek tovább.
Kérnék valakit akinek 7. gen Type S Tourer e van csináljon már egy képet nekem a küszöb elejéről a doblemezbetét felől ahol a csavarok vannak, kíváncsi vagyok a tartóra.
Szia!
Igaz nem Accord-ban, hanem 7gen Civicben kellett a kormányművet javítatni 2015-ben. Ezen a linken található műhelyben végezték a ki- beszerelést és vitték el egy felújítóhoz. A ki- beszerelésre nem tudom mennyit számoltak, mivel akkor nagyon sokat hagytam ott náluk egyéb dolgok miatt... Egyébként korrektek, párszor vittem még hozzájuk apróságok miatt is az autót.
A kormánymű felújító, akivel kapcsolatban vannak, is korrekt volt. Mivel nem kellett végül teljesen felújítani a kormányművem, csak kicsit állítani kellett rajta, tömítéseket 1-2 aprósággal cserélni és feltölteni kenőanyaggal, így összesen 10ezer Ft-ot fizettem ezért. Sajnos ide nem tudok elérhetőséget, mivel HHC-nál intézték az egészet.
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a 7gen Accordom kormányműve fossa magából az olajat. Tudtok netán olyan szerelőt Győr környékén aki ki-beszerelést vállal, megbízható, nem kókány, nem lehúzós módon? Tudtommal felújítós cég csak BPesten van, ha tudtok normálisat az is segítene. Köszi előre is.
Pár napja sajnos egy kisteherautónak nem sikerült megállni tesómék Accordja mögött, eredmény az alábbi képeken.
Az ezer éves, "kitűnő" állapotban lévő platós Mercedes sofőrje még először azt kérdezte sógoromtól, hogy a zebránál miért nem úgy áll meg, hogy nézi a tükröt, hogy mögötte meg tudnak-e állni... (Aztán persze elmagyaráztuk neki, ha a zebránál állunk és ő nekünk jön akkor bizony ő a hibás.)
Kérdésem az lenne, hogy a lökhárító tetején lévő polírozott lemez védő csík az gyári lehet, vagy valami külön extra? Mert sehol nem találtam rá cikkszámot az alkatrészek között és a robbantott ábrákon sem találom.
Továbbá keresnék még lökhárító alatti merevítőt, ha esetleg van valakinek van ötlete!
Ez jó kérdés! Nekem is feltűnt már festés után is, hogy egyszer ilyen, másszor olyan! Hol sötétebb, hol világosabb... már már egészen szürkés-kék! Asszem nagyban függ a természeti fényviszonyoktól, és ez nem vicc! Süt a nap, vagy felhős, árnyékos helyen állok, vagy épp mi tükröződik vissza... Talán ezen a képen jobban látszik amiről írok! Itt talán többet is láthatsz, ha jobban kiváncsi vagy!
bocs, félreérthetően fogalmaztam...
mivel a 2,2-es 180le-s változatról volt szó én type-s-ben gondolkodtam...(mert abból csak a dízel type-s volt, benzines nem...)
szóval a 8. gen type s 2,4-re értettem, hogy azt itthon nem forgalmazták...
a sima 2,4 exe-t igen...
Ja, nem volt akkor olcsó, nem akkora csoda, hogy nem lett népautó.
Viszont egyet nem értek, azt írod zárójelben, hogy a 2.4-es benzinest nem forgalmazták.
Azt hogy? Épp itt fórumon volt többször téma, hogy valami van a 8gen K24-es motorjával, mert sokaknak eszi az olajat ésatöbbi meg hogy a 7gen 2.4-el nem volt probléma a 8genhez képest.
Akkor akinek van 8gen 2.4-ese, az mind külföldről van, mert itthon tényleg nem volt? (amúgy az általad linkelt prospektusban is van 2.4-es benzines, ezért sem értem. )
de forgalmazták...(csak a 2,4-es benzinest nem)
2010/2011-től a type-s-ek 180le-sek, 380nm... részletek itt....
10,5m volt a listaára...
ezért annyira sokat nem adtak el...
Szia
volt nálunk is, konkrétan adtam is el belole anno a szalonban, ráadásul lehoztam egy fulllos példányt a HHG-tol hozzánk, tesztvezetésre, meg vissza..Élvezet volt az LKAS + ACC comboval vezetni...csak azt furcsállottam hogy 7 liter alá nem ment a fogyija, pedig 130 tempomattal mentem.....
Nem tudom konkrétan, de nálunk ugye a 8gen Accord volt az utolsó ami piacra került és én eddig úgy tudtam, hogy 140 lóerőről ugyan 150-re növelték a 7gen-hez képest a teljesítményt, de 180lovasról még nem hallottam.
Eddig, mert megnéztem azért egy-két adatbázist és tényleg említik a 180 lovas 2.2 dízelt, de szerintem az nálunk nem került forgalomba vagy ha igen, akkor nem volt igény rá, ezért csak pár lehet belőle, mert a 150ló és a 350Nm bőven elég abba az autóba szerintem.
De konkrétan én sem találom, hogy volt-e ez nálunk (a 180lovas) vagy sem, érdekes. (Pl. a csepelihondabonto.hu-n sem írnak róla, csak benne van a táblázatban, de említés semmi )
Üdvözletem!
8g Accord 2.2 i-dtec 180 lovas dízel motorjáról mit lehet tudni? Semmilyen tesztet nem találtam róla.
Illetve úgy önmagában 8g fl Accord Tourer-ről, típushibák? mit érdemes megnézni?
Köszönöm
Jazznél nem emlékszel melyik felfogatási pont volt? A tureren ugye 3 van, a leghátsót levettem, de ott nincs bemeneti nyílás a kabinba, kívülről van a sínbe hegesztve 2 csavar, arra megy anyákkal a tartó.
Ez a verda most milyen színű? Mert lehet hülye vagyok (jó, ez nem kérdés ) vagy vak, de az egyik képen tökéletesen feketének látom, a másikon meg sötét kéknek és amúgy is inkább a kék szín rémlik..... vagy nem tudom. De az biztos.
Sziasztok! Ma éjszaka szabad ég alatt aludt az autóm, 7g tourer. Éjszaka esett az eső. Napközben a csomagtartót kinyitva azt vettem észre, hogy a csomagtér tálcában áll egy kis víz. Valahonnan a tetőkárpit jobb hátsó részétől folyhatott be, de nem látom a pontos helyét. Locsoltam vízzel, persze semmi sem folyt be...Valaki járt már így? Mi a megoldás?
Szia, ez ugyan az amcsi accord, de a fejegység szerintem ugyanúgy van ebben is,
itt a youtube link konkrétan a szétszedéstől.
Akku sarut előtte nyilván le kell húzni
2019. április 25. 14:02: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Nem működnek a linkek.
Én is erős kétoldalú ragasztóra gondoltam, de a legtöbb helyen szélvédőragasztót írnak. Nem tudom melyik a jobb, de kétoldalút legalább el lehet távolítani, ha nagyon kell. Szélvédőragasztót gondolom kevésbé. Viszont ebből adódóan gondolom jobban is fog.
Amúgy gyárilag a Type-S-en fülek tartják tudtommal.
nem tudom mert otthagytam aztán visszamentem érte...
de azt gondolom a kesztyűtartó felől hozzáférhető...
szallerbecknél csinálták, nincs semmi zörgés utána...
alapvetően a nagyobb része ragasztva van gyárilag is...(spoiler)
csavarozás csak inkább stabilizálás miatt kell...(a csomagtartót nem engedném megfúrni, teljesen szükségtelen, brutálisan tart a kétoldalú normális előkészítés után...)
összességében nem tűnik megugorhatatlan feladatnak...