Nem volt nálam, de ha leszeded a kárpitot a csomagtér ajtóról meglátod, saru rajta van e mindkét oldalon, ha igen rá kell mérni eljut e az áram oda vagy vezeték hiba van valahol, esetleg a kapcsolója rossz.
2009-es 8gen 2.0 AT Accordomat viszem "nagy" szervízre és tervezek üzemanyag szűrőt is cseréltetni. 275e km. van az autóban, és tudtommal még sosem volt benne cserélve. Semmi baja az autónak, 90%-ban prémium üzemanyagot tankolok bele, de az ördög nem alszik alapon (meg hogy nyugodtabban aludjak ) kicseréltetném. Azonban hallottam már ezt is azt is, pl. hogy nincs is benne, meg hogy nincs sok értelme cserélni, ezért még vacilálok rajta egy kicsit... Főleg azért is, mert tudtommal nem egy egyszerű művelet a cseréje, a szerelőm még nem csinált ilyet, de elég ügyes. Megéri ezzel "szivatni" őt is?
Nektek mi a véleményetek, tapasztalatotok erről? Esetleg vannak-e jó tanácsaitok a cseréhez, mire kell figyelni, mit kell / érdemes a szűrővel együtt cserélni stb.?
Ezt a gyárit találtam a neten. Jól tudom, hogy ebben a műanyag cuccban, valami konkrét papír/karton szűrő szerűség is van?
https://zsemito.hu/webshop/uzemanyag-szuro-accord-2008-12-ben
zin-r20-k24-gyari/
Ez jó lesz bele, és mindent adnak hozzá szerintetek ami kell? Érdemes esetleg máshonnan beszerezni? Mivel kell jó pár más dolog is, az adás-vételi topicban hirdető Spidy-t is keresni fogom olajokért és szűrőkért.
Sziasztok! Valaki cserélt már rádiót? Az enyém tönkre ment. A kérdésem a következő lenne: az enyémben sef-g1-es van, amit találtam az sef-e1. Ebből lehet valami gond? Illetve itt vannak a rádióhoz ilyen kódok? Vagy csak összedugom és kész?
Attól függ, hogy hol törik, nekem pl. most van egy szett gyárim összerakva gyári telóval, mert vizsgára kellett, abban is az egyik rugó el van törve fent, közvetlen a tányérnál, semmit nem lehetett észrevenni, nem is pattan. Csak én tudtam róla, de csak azért mert én láttam kiszedve. Vizsgára ez jó volt, a hibátlan ültetőrugó nem .
Sziasztok. Jelentem a kormányművem felújítódott, sikerült viszonylag gyorsan elintézni, korrekt áron. Most az a gond hogy mivel mindkét első (ültető)rugóm törött, így nem tudtak futóművet állítani, a kormányom sem áll középen hanem kicsit jobbra emiatt. Mennyire macerás a rugócsere? Lehetőleg akkor már szintén ültetőrugót vennék, nem kell drasztikus. Mit javasoltok? Az előző rugókról semmit nem tudok, így vettem az autót kb 1 éve...
azt nem tudom, de én vettem ilyen ebayos defektjavitót ezt a 800 forintos valamit amit a gumisok is használnak.
Hát valami fantasztikus, átmentem szegekkel teli úton 4 gumi kuka lett.
emelő elő, kocsi emel, kompresszorral megfujni, szeg ki, budos anyaggal megkenni és benyomni azt a gumis vackot..
ezt 5x elismételtem (volt kerék amiben 2 szög volt) majd gumi felfuj kocsi letesz.. 5 perc volt a meló mert életemben először csináltam ilyet, és ennek 3 hónapja tökéletes..
Egy baja van kompresszor kell hozzá, ellenben nem kell kereket cserélni csavart csavarni leszed felrak, utána gumishoz menni. Fantasztikus
Legendben egyszer ugyanez.... Én is szereztem helyette másikat, nem igazán tudtam megreparálni, mert nagyon szétszedni sem lehet, csak ha szétbarmolja az ember.
Besz*rsz, de én még azon gondolkodtam, hogy lapmágnest teszek be és az majd fent tartotta volna, de az mondjuk kicsit tuskó megoldás, szóval inkább cseréltem....
Sziasztok!
A minap arra lettem figyelmes, hogy a jobb oldali napellenző a 2003-as Accordomon kb 10 cm-t lóg. Próbáltam a helyére felcsukni, de nem marad ott.
Vki tapasztalt már hasonlót?
Esetleg vmi megoldás lenne a tünetre?
Köszi!
Üdv
Tamás
Van némi értelme ennek a javítónak, mert ugye így a mankó helyén van még egy egész nagy tárolóhely (legalábbis a Tourer-ben így van) ahova még pakolhatsz némi cuccot.
De rohadtul nem éri meg szerintem, inkább foglalja a mankó a helyet, mert egy erősebb, de főleg oldalfalas sérülésnél meg vagy lőve, semmit nem tudsz csinálni.
Máig él bennem, amikor egyszer öcsém kapott defektet a Golffal és akkor még por alapú defektjavító volt. (vagy az is)
Működött, befújta, megszüntette a lyukat, tudott vele menni. Nem is ez a baj.
De utána azért biztonság kedvéért elvitte gumishoz, hogy normálisan legyen javítva.
Na DE elfelejtett szólni, hogy be lett fújva az a por.
Amikor leszedték a gumit, ugye kirobban a maradék levegő........ A gumis csávó egyszázad mp alatt úgy nézett ki mint egy pék, amelyik még sose fürdött munka után, TOTÁL belepte a fehér por, még az arcát is.........x'DDDDDDD
VOLT anyázás, meg röhögés, öcsém meg fogta a fejét és sűrű bocsánatokat kért, meg esküdözött, hogy nem volt szándékos, de MINDEGY volt már, meg amúgy is mindent elnyomott a röhögés a műhelyben, mert az összes melós szakadt a röhögéstől.
(egy idő után még az is, akit telibe vert a por nyakig )
Ne is mond. Az ufo-hoz nekünk sincs mankókerék. (az accordban van szerencsére)
Hiába a defektjavító készlet, ha a gumi oldala szakad ki akkor tréler. (vidéken nem nagyon van mobil gumis max a nagyobb városokban)
De pl. az 2 éves céges suzuki scross-ban sincs... meg elég sok új autóban.
spórolnak sajnos.
Tudom nem olyan nagy szám, de azért leírom a történetét, hogy esetleg ne járjatok úgy, mint én. Mert jól becumiztam egy defektet.
A rohadt pénztárgépet kellett bevinnem a Hungáriára, mert le kellett záratni. (Adidas üzletem bezártam ugye)
Ez még nem is akkora baj, meg nem is volt akkora összeg, na de abban a francos belső "udvarban" ahova be lehetett állni, ott kaptam egy szép defektet. A lényeg, hogy a magas fűben volt egy buzi vas, ami szépen kilyukasztotta az egyik hátsó gumimat. (ezt persze csak későbbről tudom már, amikor elhoztam a pénztárgépet onnan...... )
Elindulok onnan, érzem hogy valami nem oké. Begurultam egy kisebb mellékutcába, megállok, megnézem a kerekeket. Na, látom, hogy a bal hátsó leengedett.
Most jön az okosságom, mert nem néztem meg, hogy mi van a kocsihoz amióta megvettem. (mankókerék vagy defektjavító szett) Tudom, k*rva ügyes voltam. Valóban.
Gondolhatjátok: defektjavító szett.
Na mondom, ha nagy a gáz (nem láttam a gumin konkrétan semmit, alá meg nem volt nagy kedvem nézni, mert k*rvamód esett az eső, stb.) az úgyse ér sz*rt se, úgyhogy hívtam egy mobilgumist.
Ugorjunk, kijött, leszerelte és látjuk, hogy a gumi belső oldalfala hasadt fel.... na b*zmeg, javíthatatlan, b*szhatom.
Pár hónapos új Advan Fleva 215/50R17 kaputt gemacht......fáááááááááákkkk
A mobilgumisnál szerencsére volt 2db 225/45R17 gumi, amit feltettünk hátra (ezért kellett volna k*rvára az a mankó, kicsit egyszerűbb lett volna az élet.... ) persze valami kínai szar, kingstar vagy mi a rák, na de mindegy, megegyeztünk egy összegben, annyiért bérlem, majd vissza tudom adni, lévén összesen megyek velük 30km-t.
Ezután Boozilla rendelt nekem 1 db Yoko Fleva-t, szerencsére elég gyorsan meg is jött, így végül visszakerült a gép az eredeti kerékvágásba. (na, ez a szó most KISSÉ szarkasztikus )
Na de ha VAN mankókerekem és nem csak javító akkor sokkal egyszerűbb minden, így vegyetek Ti is, ha nem az van nektek. Rohadtul nem foglal több helyet, mert csak ki kellett venni a javító szett betétét és így ugyanúgy bement a csomagtartó lapja alá a 16"-os mankó.
Csepeli Honda bontóban vettem meg, mert valamiért zse kolléga ma nem kapcsolta be a telefonját (weben 12-14h-ig van csak kiírva a telefonügyelet náluk, de ezalatt a 2 óra alatt sem kapcsolták most be a mobilt ) és a PM-re sem válaszolt, pedig nem ez a jellemző rá, mindig gyorsan reagál, remélem csak nyaral vagy valami hasonló.
Egyszer láttam egy ilyet pár éve kint, nem értettem mit nézek. :-) A kasztniból egyből levágtam, hogy 7gen Accord kombi de az orrát nem voltam képes felfogni. De kint valamiért népszerűek ezek a Mitusokás förtelmek. :-) (Van ami egyébként nem rossz, pl,. a Micra vagy Corolla alapú, de az NSX az maga a köpedelem).
Nekem csak 2 literes van, de előtte volt ugyanúgy K20 Stream is.
A Stream az Accordhoz képest egy Type-R volt (persze nem konkrétan ) mert alul is direktebb volt a gázadás, ugrott amikor megpöccintetted a gázpedált.
Na az Accord-ban pöcögtetheted, nyomkodhatod, az nem ugrik, nem rángat, csak nagyvonalúan és lassan csak-csak megindul egyszer ahhoz képest. (pláne alul)
DE a Stream-hez képest simán 1 literrel kevesebbet eszik. (pedig a hely nagyobb is benne)
És én így is szeretem, tudok vele együtt élni, sőt.
Valaki meg nem és akkor sz*r a gyári program.
Bár a sz*r szerintem igen relatív "fogalom".
Sziasztok!
Egy kérdés valaki találkozott olyan problémával egy 7gen accordon,hogy a központi zár kinyitása után a csomagtartót nem lehet kézzel nyitni, csak az ülés mellől, és a távirányítóval. A kapcsolt megnéztem az elméletileg jó.
Esetleg ötlet.
2019. július 22. 19:01:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137545
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. 2003-as VII Accordról lenne szó Azt tapasztaltam reggel, hogy a jobb oldali napellenző lóg, próbáltam teljesen feltolni, de olyan mintha feszülne és mindig visszaáll fél állapotba. Tapasztaltatok már ilyen, van erre vmi megoldás? Azt vki meg tudná mondani, hogy lehetne leszedni?
Köszi!
Nem a gyári programmal van a baj, hanem annak az agyával aki ilyet leír, hogy szinte kötelező.
Semmi baj nincs a gyári ECU -val, csak egy lehetőség a reflash, még jobbá lehet tenni az amúgy is élvezetesen autózható k24-et. Gázpedál kését kiveszi, ami zavaró lehet egyeseknek, meg rátol még egy kis nyomatékot alacsonyabb fordulatnál meg a vtec váltást lejjebb hozza. Én megvagyok ezek nélkül is...
k24-el kapcsolatban rengeteg hozzászólásban olvastam és külföldi oldalakon is, hogy egy ecu reflash szinte "kötelező". Leírná nekem valaki, hogy mi a baj a gyári programmal? Miért ajánlott ennyire egy reflash? 2003-as 7gen accord