Civic 5gen3d D15B2-vel kapcsolatban lenne kérdésem. Tegnap műszakizott, utólag mondták, hogy a CO-ja nem volt jó, átengedték, de túl magas. Többet nem beszélgettünk róla, amúgy is volt egy kis nézeteltérésünk a vizsgabiztossal...
Az utóbbi időben nekem is feltűnt, hogy kicsit többet fogyaszt (kb +1 lter/100km), de más egyéb hibajelenség nincs. A motor jó állapotú, teljesen széria, olajat nem eszi, szépen jár, jól megy.
Lehet lamdaszonda ( sárga diagnosztikai lámpa nem világít), vagy esetleg más irányba keressem a hibát?
Debrecenben tudnátok ajánlani valakit, aki a javítandó generátort le is szedi és vissza is rakja?
Eddig csak olyannal beszéltem aki nem veszi le, csak javítja....
Nekem is vissza lett rakva a gyári csavar, szépen meg is nyúltak, vagy a hf síkom ment el, ezt így utólag nehéz megmondani, de szoptam vele. Azóta ARP csavar, gyári fémtömítés, pici síkolás, 90Nm-rel lehúzva, túl vagyok vele azon a kritikus 5000km-en, amin belül az új tömítés úgy általában tömíteni szokott, még ha valami szar is
Hf meg a blokk síkját is nézzétek meg, meg ha van lehetőséged akkor gyári fém tömítés, vagy 2e ft-al többe kerül, de megéri. Arp csaval meg csak abban az esetben indokolt, ha valamilyen töltés van vagy a kompresszió drasztikusan meg lett emelve. Egyébként megéri az Arp, mert annyiszor bontod meg ahányszor akarod, rendes hf csavar esetében mindig cserélni kell azt is, mert nyúló csavar és annyival nem olcsóbb, ha még egyszer meg kell bontani, már ott van az Arp csavar áránál. jó szórakozást
Varosba araszolasnal melegszik a viz, meg ko kemeny a vizcso, beledolgozik, termosztat meg tarsai kis trukkok meg voltak most tomitescsere lesz, meg kis portolas hozzaigaztas az ITR stivosorhoz.
Na ezt beneztem... 14 a kulcsmeret csak becsapos mert lenezel ugy latod nagy a csavar feje kozbe meg nem is szoval ja, most eg a fejem. Mondjuk ugy tevedni emberi dolog.
Nem volt még B-s motorom, de gyanús, hogy nem 17-es kell oda, a D-s motornál gyárilag ha jól emlékszek 14-es vagy 12-es van, viszont az ARP-hez nekem EZ van. Majd Higany megint lebasz, hogy D-t nem hasonlítunk B-hez de ez van.
Esetleg valaki tud ajánlani egy megbízható darus autószállítót? Érd környékén kéne egy autót szervizig eljuttatni, csak nem túlzottan mozgásképes jelenleg (ismerős elmondása alapján kicsit furcsán áll az egyik kerék). Emiatt csak emelős mozgatás játszik egyelőre. Előre is köszönöm a válaszokat.
Bennem az a kérdés merül fel, ha itt kell megkérdezni, hogy milyen dugókulcs kell a hf csavarhoz, akkor miért is akarja valaki leszedni a hf-et . ez így fél részeg állapotban értelmezhetetlen számomra, de biztos.
Tudjatok, hogy az ARP hengerfej tocsavaroknl az anyahoz milyen meretu dugofej kell, illetve a gyarihoz?
Mert nekem, a van kb. 3 kulonbozo es egyik sem ment bele a hengerfej nyilasba (pontosabban a 16-os belfert, de az kicsi), meg a 3/8 17-es sem... vagy lehet valami extra slim falu kell...
Helló. Egy kis segítség kellene, az előbb akarok elindulni és indítás után rögtön elment a világítás, csak a hátsó lámpák és a jobb első helyzetjelző világit, mit nézzek meg először ebbe a sötétbe. Lehetséges hogy a biztosíték ment el, ha igen hol keresem a világításét? Köszi előre is, mennem kéne még ma az autóval
7 gen NFL civic
Köszi a segítséget Mindenkitől, igazából mikor vettem a kocsit 2hete már ilyen volt, az előző tulajnak is a jobb féltengelyt mondták, aztán átvizsgálásnál is azt mondta a honda márkaszervíz, hogy lóg a jobb féltengely, aztán elvittem egy márkátlan szervízbe, ott meg egyszerűen nem hittek nekem, kicentírozták a kerekeket. Eredetileg nekem is a kormányt rángatta am de azt már 50nél is, mikor kész lett a centír megszűnt. Örültem egészen míg ki nem mentem a városból aztán jött a mostani állapot nem fogom megúszni a féltengely cserét...
Hozzáértő segítségeteket szeretném kérni!
7gen Civic non-facelift 5d
A két hátsó ív lenne rendbe téve, de sehol sem találni hozzá javítóívet.
Esetleg tudtok erre tippet? Vagy hogy melyik másik márka/típus lehet az, ami kis alakítással passzolhat rá?
7gen accord széria hiba. Mindegyiknél jelentkezik előbb-utóbb.
Féltengely csere. Nekem anno a jobb első volt. Csak a gyári jó bele, ha rendesen meg akarod csináltatni. 120e Ft körül volt, már pontosan nem emlékszek.
2018. november 27. 15:57:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123194
Nálam akkor volt ilyen, amikor elhoztam a verdát a kereskedőtől, de nekem a kormányt rázta inkább, kasztnin annyira nem érződött. (90-110 között csinálta inkább, felette nálam is megszűnt.)
Nálam kiderült később, hogy görgőztetni kell a felniket, az teljesen megszüntette a dolgot.
Nálad lehet más a probléma, mostanában volt a topicban valami gázpedál jeladó vagy mi a fene téma és azt hiszem pont dízelnél. Azt hiszem Kázmér verdája is érintett volt, kérdezd meg őt erről, ő jobban le tudja írni mi volt nála pontosan, hátha kiderül, hogy nálad is az van.
Sziasztok, 7gen Accordnál (2005 non-FL i-ctdi) van egy olyan jelenségem, hogy 80-110 km/h-nál csak gázadáskor az autó elkezd rázni, 110 felett teljesen megszűnik. Nem a kormányt rázza, hanem leginkább a pedálokon, kasztnin érezni. Múlt héten rá lett téve a téliszett, és a felnik is ki lettek centírozva
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy 1997-es Cr-v és gyújtáson nem jelez vissza sem az SRS sem pedig az ABS lámpája. Nyilván az ABS nem működik de hibát nem jelez a műszerfal. Az autó előélete nem ismert így fingom nincs mi lehet a hiba. Bizti táblát már néztem az rendben van elvileg. Valakinek valami ötlete?
Nekem épp tegnap történt meg ez 6gen Accordba, hideg reggeleken kicsit gyengének éreztem az akksit.
Tegnap meg végig klímával jöttem haza, és amikor bekapcsolgatott a kompresszor akkor műszerfal világítás tényleg egy kicsit elhalványodott aztán visszajött.
Én a héten veszek új akksit, szerintem nálad is ez megoldaná.
Sziasztok!
Nemrégen egy Honda Accord 8 gen. 2.0 benzinest vásároltam. Hidegen kissé nehezen indul, majd kissé egyenletlen az alapjárat. Álló helyzetben, mivel automata rángatja az autót mintha pici gázadások történnének. Melegen ez többnyire megszűnik, de a motor járása mintha akkor sem lenne tökéletes.
Érdeklődöm hasonló hibajelenség előfordult e már valakinél.
A pillangószelepnél már történt tisztítás, újak a gyertyák, hibaüzenet nincs.
A szerelők, még a márkaszervizesek is elég tanácstalanok az ügyben.
Várom és reménykedem segítő válaszokban.
Üdv, Józsi
Sziasztok,
homokfúvás-szinterezést budapesten tud valaki? google szerint csak a legkülső kerületek... de emlékeim szerint beljebb pl. a 13. kerületben is volt ilyesmi a Fáy utcánál stb...
Kuplungcserénél elég magas munkadíjjal kell számolni, ezért szerintem érdemes a lehető legbiztosabbra menni ami az alkatrész minőségét illeti.
Úgy tapasztaltam és hallottam, hogy utángyártottnál nagy a minőségbeli szórás. Gyárinál kisebb a mellényúlás esélye.
Én is épp most veszek gyári kuplungot, kb. 20-25%-al drágább csak mint pl. az utángyártott Exedy.
Persze nem mindegy hol szerzed be...
Lenne egy kis problémám... Adott egy 8gen Civic (nonFL,5ajtó,2.2...bár nem tudom van-e ezeknek köze a hibához).
A jelenség a következő: menet közben random időközönként a műszerfal fényereje lecsökken,majd visszaáll az eredeti állapotba.
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?Mi lenne a megoldása?
Köszi előre is!
2000-es évjáratú D16B6 motorkódú Accordban kuplung csere esedékes.
Mit javasoltok, milyet érdemes bele venni, esetleg melyiket kell messziről kerülni?
Köszi. Sanyi
2006-os FRV-m gyári fejegységében "bennragadtak" a CD-k. Valahogy ki kellene bűvölni belőle, illetve valami csoda-módszerrel "helyrebillenteni" a fejet ha lehet. Részleteket a "Autóhifik, Riasztók, Trafis cuccok és minden ami autóelektronika" topikban írtam.
További FRV nyűg: a műszerfali ablakemelő kapcsoló-blokk-on a 2 hátsó ablak felhúzása nem akaródzik működni.
Le még le tudom engedni minden ablakot, azonban a bal hátsót fel már egyáltalán nem húzza, a jobb hátsót pedig csak a gomb kb 2-3 másodperces felhúzva tartása után kezdi húzni. Ugyanezt a késlekedést kezdem érezni a jobb első ablak működtetésénél.
Az ajtókon levő kapcsolókról egyébként mindegyik megy teljesen normálisan.
Tudom hogy ez a kapcsolóblokk FRV típusbetegség és elvileg csak az elég borsos áru újra való csere a megoldás, de hátha valakinek van tapasztalata ilyesmivel, akár más típus kapcsán is.
Nem tudom melyik része kell,de itt a fejlécben " Honda szrvízkönyvek"- nél találsz service manual-t,aminek a végén elektromos kapcsolási rajzok is vannak.
Ha ilyen volt és márkaszerviz, akkor mi mindig a Honda Szallerbeck-hez vittük a verdát. (egyszer még a VW Caddy-t is, azt is szépen megcsinálták, kedves román vendégmunkások k*rvára telibevertek oldalról, majdnem felborultam a Caddy-vel )
Volt náluk még a 7gen 5 ajtósom egyszer és anyám 8gen UFO Civic-e is szintén egy alkalommal.
Biztosítást intézik, megcsinálják a lakatos és fényező munkát is helyben, szóval teljes körű a szolgáltatásuk. (és nekünk a munka minőségével se volt bajunk egyik esetben sem)
Én ennyit tudok.