Ezt csak úgy érdekességképpen teszem be, megtaláltam a képeim között. Emlékszem, h volt szó itt a Rigótechről, van aki szidja őket, van aki lelkendezik értük. Az accord 2,2-es dízel motorjáról van szó:
Direkt elmentem leméretni miután megcsinálták, 170 lovat ígértek. Nem az autokorbelhez mentem, mert az sokak szerint túlmér, hanem a dynohoz, ami sokak szerint kicsit alul mér. 172 ló, és 392 Nm. Tökéletesen azt adták, amit ígértek. Sok évig használtam teljesen hibamentesen.
Sziasztok.
Árul közületek valaki 7 gen Tourer-t? Esetleg S típusút?
Beleszerelmesedtem a formába, mint a CRX-nél, szóval kell.
Vagy HaHu-sok közül érdemes megnézni valamelyiket?
Köszönöm a segítséget!
visszamentem 98-ig...
sajnos csodák nincsenek...
az eu piac megosztott, tradicionális, lokálpatrióta és nagyon kompetitív...
nem eu gyártónak nagyon nehéz itt labdába rugni...
Pontosan. Új autóra gyári fényre tökéletes. Nem lesz baja, na meg nem mindegy a fólia és a ragasztó minősége sem. 10-15 éve lehet hogy bele lehetett nyúlni a szarba, de ha valaki kifizeti a minőséget akkor baj nem lehet.
ha gyári festésre teszed elvileg nagy gondot nem kéne okoznia...
nekem 0km-es kora óta fent van, az első lökösön illetve a motorháztetőn...(3m ventureshield)
6-8 nagyon kemény kavicsfelverődést fogott már meg, amitől a fólia fel is szakadt...
a motorháztetőn már 5 év után picit kezd sárgulni, de nem drámai módon...
sajnos a sárvédőre nem rakattam, ennek meg is lett az ára mert a legutóbb a duna autónál a balfasz szerelő az övével meg is karcolta a fényezést mert ott hajolt be valamiért a motortérbe...
Ha jól emlékszem Zemának volt baja vele, nem tett jót a festésnek. Bár neki nem az átlátszó volt, de gondolom az mindegy, mert a ragasztó meg a hő kezdi ki.
2 év után kellett cserélnem egy részen a 3M Stoneshield fóliát. Semmi baja nem lett a fényezésnek. Ellenben tökéletesen megvédte a kocsit egy biciklipedál rongálása ellen.
Hetvegen jottunk haza nyaralasbol, most lett idom elmenni lecsapatni a bogarakat az enyem elejerol es konstataltam, h bizony van nehany kavics altal okozott bibi a motorhazteton...
Van valami kulturalt modja a kavicsok ellen valo vedekezesnek ?
Szerintem aki csak a fogyasztást nézi egy autó használatánál, annak kb mind1 a márka, csak megbízható legyen, meg keveset egyen. Egy Hondának (pláne a nem belépőmodellek esetén) bőven van érzelmi vonala is. Hisz e fórum is azért is jött létre, mert vannak akik többre tartanak egy autót mint sima közlekedőedény. Én nem megyek sokat, hisz 92757 volt a 11 éves ufomban mikor eladtam, szóval nálam teljesen mind1 a fogyasztás. És ahogy írtam, mikor vettem a civicet, pont 1.000.000 Ft-tal került többe a dízel. Ami nálam soha a büdös életbe nem hozta vissza volna a különbözetet.
esetemben kb. 8 ezer km. az Accord éves futásteljesítménye.
az üzemanyagköltséget számítva nincs 100 ezer Ft. a difi éves szinten.
persze ha az autót zsír újonnan veszed és megtartod 10-15 évig akkor már spórolsz valamennyit. de ugye ezt nem tudod előre, hogy meddig lesz meg, mikor adod el, mikor jön rád egy cserélhetnék/fiatalítanék, kell a pénz esetleg másra, vagy jön egy nagyobb összeg és most cserélhetem stb. stb.
van aki évente, van aki 2-3 évente cseréli. ez változó. ezért nem is nagyon tudsz tervezni, számolni előre mert sok tényezős a dolog.
nálam, hogy már 8 éve meg van az Accord, így utólag mondhatom azt, hogy 7-800 ezer Ft-tal kevesebb lett volna a kiadásom csak az üzemanyagot számolva. de persze egy kettőstömegű, vagy turbó hiba pl. jelentősen csökkentené a difit.
a magasnyomású pumpát nem írom, mert akinek az beszart az ilyen 1.5 mio-s nagyságrendű mutatvány... ritka de előfordulhat sajnos.
És ha valaki nem km-ben számolja,hogy mikor cseréli le az autóját hanem időben.Teszem azt három évig használja "ó elmúlt tíz éves ,le kell cserélni" vagy lehet még olyan is,hogy egy évben csak 5-6 ezret tesz bele,az olajat meg illik évente lecserélni,olyankor mi van?Arról nem is beszélve,hogy 10 év alatt még ha nem is használod az autót szerintem a szilentek,egyéb gumi és műanyag alkatrészek eléggé leamortizálódnak.