HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 13:20,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | vége >> 

#542 5.gen.Ati 0  2005. szeptember 6. 20:34:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv Mindenkinek!

Immáron három hónapja vagyok egy '97 es 2,0i Prelude boldog tulaja. Most találtam rá a fórumra, vagyis inkább a fórum talált rám, tegnap este a dunaparton parkoltam, és amikor visszamentem, egy szórólap várt az ablaktörlő alatt, így itt vagyok. :)
Az autó naggyon bejön, imádom! Egy 82 éves antipatikus öregtől vettem ( komolyan! ), és alig van benne 40E km.
Egyetlen apró problemám van vele, mégpedig a csomagtartó beázása. A jobb hátulja bevallottan törött volt, a rétegvizsgáló is kimutatta. Namost nem jövök rá, hogy a víz hol jut be, mivel a csomagtartó-tető alatti gumin nem láttam víznyomot. Nagyobb esők után viszont olyan a pótkerékvályu, mint a Balaton. Mondjuk, ha kiszedem a két kis gumidugót alul, kifolyik, most pill. nélkülük járok. :)
Lenne valakinek esetleg ötlete, hogy hogyan lehetne ezt orvosolni?

Köszi előre is!

Ati
2005. szeptember 7. 08:16:23: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #546 
2005. szeptember 7. 08:16:06: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #545 
2005. szeptember 7. 02:51:16: megválaszolva mano +  által, → #544 
2005. szeptember 6. 20:39:28: megválaszolva RIHI 0  által, → #543 

#541 Lazy 0  2005. szeptember 6. 19:32:31 re: #538 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sajna már az NGK sem a régi, ők is csinálnak selejtet. A BKR6-ból volt szar széria, ami forgalomba került. Egyik haverom VTi-jébe belehullott a gyertya közepe és ez már a második garnitra volt, ami beszart. Az előző sorozatú nem hullott szét, csak meglazultak az elektródák, és nem adott rendes szikrát. Szóval az NGK is tud szart csinálni, de remélem ez nem fordul elő túl gyakran. A BRISK az tényleg felejtős, nekem volt az ESi-ben valami sport szar, kb 2000 km után megállt az autóm tőle.

#540 xxZsGxx +  2005. szeptember 6. 18:26:10 re: #538 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
hmm...igazat megvalva nem vagyok profi a gyertyákban, de eddig 2 féle márkával volt szercsém. NGK és Brisk. /smile1.gif az előző kocsimban (Ford Escort), egy ideig NGK volt, de kb 5e km után a négyből kettő beszart, többé nem adott szikrát. mondjuk igaz, nem volt a legdrágább az NGK-k közül. viszont a brisk-el még soha nem volt bajom. és nekem egy másik nagy honda fan is mondta hogy a brisk jó bele (főleg ez a "piezós"). de most nem tudom, hgy mit tegyek... /smile1.gif /szemforgat/eyeroll2.gif

#539 Pippo 0  2005. szeptember 6. 18:05:16    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,
ha esetleg érdekel valakit: tegnap láttam egy hirdetésben, hogy a Royal Motornál ingyenes állapotfelmérés van 99 előtt Hondákra. Felhívtam ma őket, azt mondták valóban van, és nincs semmi kötelező szervízeltetés meg hasonlók.
Üdv,
Pippo

#538 Hondahuszár 0  2005. szeptember 6. 16:21:11 re: #537 (xxZsGxx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A brisk egy szemét, Hondába nem való! Illetve igen, ha azt szeretnéd, hogy a középelektróda porózussá égett, porcelán szigetelése belehulljon a hengerbe!
NGK platina középelektródásat bele...
2005. szeptember 6. 19:32:31: megválaszolva Lazy 0  által, → #541 
2005. szeptember 6. 18:26:10: megválaszolva xxZsGxx +  által, → #540 

#537 xxZsGxx +  2005. szeptember 6. 15:11:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"piezós"...hivatalosan nem ez a neve..ha jól tudom...bár lehet /szemforgat/lookaround.gif
a Brisk csinál ilyen sportgyertyákat..(pl:itt egy)
(a baloldali)
2005. szeptember 6. 16:21:11: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #538 

#536 Tamass +  2005. szeptember 5. 21:55:23 re: #535 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bíztam benne, hogy neked lesz, de nekem nem sárga, hanem "fehér" kéne, pont olyan, amilyen a képen van... Azért köszi a gyors reakciót!!
/smile1.gif

#535 ZEMA +  2005. szeptember 5. 21:29:23 re: #534 (Tamass + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van egy komplett garnitura ( szélességjelző+index J+B ) 4db-os /és a szélsök is lámpák, nem csak prizmák...tehát az oldalsóban is van lámpa hely....de sárga szinben..12.000.-
2005. szeptember 5. 21:55:23: megválaszolva Tamass +  által, → #536 

#534 Tamass +  2005. szeptember 5. 21:05:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!!

Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy bal oldali prizma, '95-ös Prelude-be?
A jobbos megvan, csak a bal hiányzik sajna...
2005. szeptember 5. 21:29:23: megválaszolva ZEMA +  által, → #535 

#533 Hondahuszár 0  2005. szeptember 5. 20:47:24 re: #532 (Kingd3f + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, aztán lesz robbanómotor, mi? :) :)

#532 Kingd3f +  2005. szeptember 5. 20:16:22 re: #531 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ütésre gyullad tudod mint az öngyújtókban /smile5.gif
2005. szeptember 5. 20:47:24: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #533 

#531 Hondahuszár 0  2005. szeptember 5. 17:47:50 re: #530 (xxZsGxx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kormányrázás: még féktárcsa is lehet...
Piezogyertya? /smile3.gif Ammegmi?
2005. szeptember 5. 20:16:22: megválaszolva Kingd3f +  által, → #532 

#530 xxZsGxx +  2005. szeptember 5. 17:19:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
az eladó azt mondta, hogy 2e kmtere volt teljes fékfelújítás, olajcserék, és monroe lengéscs.-kat kapott. a felfüggesztéssel, és a fékekkel nincs is gond. viszont 100 felett elkezd remegni a kormány, ami vagy futóműbeállítás, vagy kerékcentírozás kérdése. ezért is szeretném elvinni gumishoz, ill. futóműveshez.
(amúgy Törökbálinti vagyok, Bp. mellett.) meg valami jó kerék centírozó csávó is érdekelne, mert ugyan ez volt a baja a Fordunknak, és csak az ötödik gumis tudta rendesen megcsinálni /merges.gif .
a hátsó kerékíveknél van egy kis rohadás, meg a tanksapkánál is, de nem annyira vészes. azért persze szeretném minnél elöbb megállítani. a tangsapka környékén lévő rohadás megállítására van valami otthon is megoldható trükk? vagy csak lakatos tudja megoldani lemezcserével? meg ha ki is cseréltetem, akkor újra fog rohadni, mert ha jól tudom ez gyári betegség...szal van valami végleges megoldás? (pl:kikenni szilikonnal, vagy epoxyval vagy ilyesmi). az abajom hogy a lakatos munkák (főleg ha fényezést is belvesszük) elég drágák, és most nincs a kocsira annyi pénzem... /sir.gif meg inkább most olajcserére, gyertyákra gyűjtök, mert piezós gyertyák vannak benne, és azok lassan már csereérettek.
2005. szeptember 5. 17:47:50: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #531 

#529 Taki 0  2005. szeptember 5. 17:18:59    ‹›  0 | rejt
Kerültek fel egy kicsit jobb gumik és meghajtottam a gépet.
235-nél kijöttek elém. Szóval ennyit óra szerint tutira megy, én 240-re tippelem a végét:)

#528 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 5. 16:13:37    ‹›  0 | rejt
ismerünk egy török gábor nevű fickót valamelyik hondaszervizben? ha igen melyikben

#527 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 4. 21:36:02 re: #525 (xxZsGxx + )  ←  ‹›  0 | rejt
üdv pfszikisz!
én megnézetném a fékeket és a telókat padon, akár az Autóklubnál, a kettő együtt max. 4-5 ropi.
aztán a szilentek ellenőrzése. én úgy süttettem pécsett nagyon jó áron és minőségben.
autóvásárlás után érdemes vezérműszíjat és olajakat ill. vizet cserélni ki tudja mikor voltak cserélve és a szíjszakadás elég nagy bonyodalmat tud okozni. bár egy jó szerelő el tudja dönteni ezek szükségességét, nem feltétlenül kötelező.
karosszériával mi a helyzet? hátsó sárvédőívek, tanknyílás környéke, küszöb, a tél előtt érdemes rendberakatni, ha olyan.
nekem ezek a tapasztalataim az én verdámmal kapcsolatban, mások még majd mondanak dolgokat.
ennyi...

#526 Hondahuszár 0  2005. szeptember 4. 20:58:08 re: #525 (xxZsGxx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az ország melyik részén leledzel? Hamarabb tudunk segíteni, ha azt is leírod...

#525 xxZsGxx +  2005. szeptember 4. 20:09:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hellosztok!
Még új vagyok itt. Kb 2 hete vettem meg álmamim, 89-es Prelude-ját. Imádom... /smile10.gif
Érdekelne, hogy mik a főbb karbantartási feladatok? Mire kell odafigyelni? Milyen gyakran kell benne moci-, váltóolajat, vizet cserélni? És hogy tudd-e valaki egy megbízható, jó, korrekt futóművest? Mert nem szívesen viszem el egy olyan helyre, ahol még életükben nem láttak olyat, hogy fordul a hátsó kerék is. /smile1.gif

Előre is köszi....
2005. szeptember 4. 21:36:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #527 
2005. szeptember 4. 20:58:08: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #526 

#524 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 4. 10:29:18 re: #523 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
csak szerény számot akartam irni, mert anyit minimum (ha nem többet) dobot rá az új kipufogó rendszer (ProEx), a leömlőcsőtől ki van cserélve az egész (a kat.-ot ki-be lehet tenni, ahogy kedve tartja az embernek, mert van hozzá test pipe). Plusz direct szürő. szoval 5-6% amit irtam az teljesen reális. Motorhoz ezeknél nagyon macerás nyulni (legalább is magyarországon), ezért oda nem piszkáltam bele.

#523 Hondahuszár 0  2005. szeptember 4. 08:47:57 re: #516 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jut eszembe: mitől is 195 LE a 185 LE? Honnan a +10 paci? Tán padon is be lett mérve?
2005. szeptember 4. 10:29:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #524 

#522 Hondahuszár 0  2005. szeptember 4. 08:42:27 re: #519 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
JOBB oldalon van a kormány, csak elírtad a bal o-t.
Ez utcai közlekedésre teljesen alkalmatlan, országúton egy IFA-t sem tudnál megelőzni, mert nem látnád jön-e vki szembe! De sztrádán úgy húzódnának le előled, mint a golyó (kivéve az öreg Trabantos tatát, aki tükröt sosem használ és bevág eléd 80-al a belső sávba, hogy megelőzzön egy szintén 80-al haladó kamiont az emelkedőn, cirka 5-6 perc alatt /smile2.gif )
Legalább Honda lesz a next car?

#521 Jk 0  2005. szeptember 3. 20:03:39 re: #520 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
elnézést , h beleszólok, de ez már nem embernek való... /szetvert.gif /smile2.gif /smile5.gif

#520 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 3. 19:43:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt

A link a Skylinehoz
2005. szeptember 3. 20:03:39: megválaszolva Jk 0  által, → #521 

#519 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 3. 19:41:40 re: #517 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:) na csá, rég találkoztunk.

Igen sajna kell a pénz valami befektetésre....

Ellöb utobb lesz más is ;) nem féltem magamat (amilyen hülye vagyok). Ezt is meg vettem kb ugyan anyiért amiért most adom és rá dobtam 1 millát aztán most adom is el, jellemző.

Pl: nagyon tetcik a Nissan Skyline ami most fent van a használtautón, az R34-es ajánlom nézd meg, olyan errös, hogy már cikki velle ki álni bárkivel gyorsulni, legyen az akár vipera:)
persze csak egy kis gond van, a zsé..... Minden esetre örülök, hogy ezeket is kezdik behozni ide, habár mindegyikben bal oldalon van a kormány. de ezt 700+ LE-éert elnézem.
2005. szeptember 4. 08:42:27: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #522 

#518 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 3. 15:47:52 re: #516 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
oalex szép az autó, de nekem kicsit sok, visszafogottab darabot keresnék
még az is lehet hogy 2.0-ás lesz belőle.........

ha a tetőablak rángat, meg dadog, az attól lehet, hogy szorul valahol, lehet, hogy a kasztni meg van csavarodva? vagy inkább valami elektromos problémától lehet?



#517 Hondahuszár 0  2005. szeptember 3. 13:48:35 re: #516 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már el is adod, oalex? Egy éve vetted, akkor kezdted az átalakítást és tényleg mutatós darab lett (kicsit talán túl feltűnő :) )! Ezek szerint más lesz helyette?

Üdv: Hh, aki a gyári spoilered bagóér megvette...
2005. szeptember 3. 19:41:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #519 

#516 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 3. 11:18:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
dzsunka:

ez nem tetcik?:)


Link

még a Ferrarisok is meg nézik és integetnek neked, plusz soha az életben nem jön velled szembe hasonló.... /smile2.gif
2005. szeptember 4. 08:47:57: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #523 
2005. szeptember 3. 15:47:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #518 
2005. szeptember 3. 13:48:35: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #517 

#515 Öreg Kergyu +  2005. szeptember 2. 23:10:25 re: #514 (Pippo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez eddig OK is!
Viszont azt nézd meg,miért csökkent a szint!!!
Lehet,hogy csak símán el vannak kopva a betétek,vagy valamelyik munkahengernél szivárog.
Érdemes ellenőriztetni!!!!!!

#514 Pippo 0  2005. szeptember 2. 22:49:25 re: #483 (Lazy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kösz mindenkinek! Töltöttem bele fékolajat, most nem világít a lámpa!
2005. szeptember 2. 23:10:25: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #515 

#513 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 2. 21:03:50    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Remélem nem gáz, ha ide is bebököm a Prelude-öm hirdetésének linkjét. A topik kemény magja tán még látta is élőben 3 éve tavasszal Kaposváron.

Prelude

#512 Hondahuszár 0  2005. szeptember 1. 15:48:58 re: #511 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ha még garis volt a gép, akkor hihető a motorcsere, egyébként nem hiszem hogy lett volna a szerelőnek kb. 500-700e (lehet 1M is?) froncsija egy komplett új blokkra!
Azért az elgondolkodtató, mennyi hölgytulaj vesz/vezet 185 LE-s sportkocsit... :)
Szervíkönyv: láccik az, ha közel egy időben pecsételték bele utólag a hiányzó pecséteket!
Nézd, akiket én ismerek szerelőket a Honda szalonban, azok extrém módon vigyáznak a gépre egytől-egyig, értenek is hozzá (legalábbis jobban, mint az átlagember), meg kedvezményes áron is kapják a Honda gyári(!) alkatrészeket és nem spórolnak a javításon. Inkább az ilyen hülyéktől nem vennék autót, mint az előző hölgyike, aki azt sem tudja, hogy olaj is kell bele, nem csak benzin...
Kb. 20-30 e-re tippelek (nekem még tökéletes 160e-nél), de kérdezz rá a sráctól (ha ezt veszed meg, akkor kösd ki, hogy előtte cserélje ki neked), vagy ugorj be egy Nipparts/Japanparts v. Homasita kereskedésbe és ott megmondják a gyári és utángyártott árakat.

#511 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 1. 15:22:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
beszéltem az imént a fekete tulajával, állitólag lefoglalt autó volt, női tulaj nem etette olajjal, honda szervizes srác megvette motorhibásan, cserélt benne blokkot, majd eladta a mostani tulajnak, akinek kell a pénz.......
ez a szervizköny hogy van, ha szervizben dolgozol, akkor azt irsz bele a saját autódról amit akarsz nem?
nekem még nem volt szervizkönyves autóm.....
állitólag kopog a jobb hátsó göbcsukló is, az mennyire lehet fájdalmas ?
hondahuszár kösz az eddigi segitséget meg a továbbiakat is esetleg.....
2005. november 14. 01:49:38: megválaszolva Gerzson +  által, → #846 
2005. szeptember 1. 15:48:58: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #512 

#510 Hondahuszár 0  2005. szeptember 1. 14:50:18 re: #509 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
2.2-ért nem kapod meg, '97-es az első évjárat az 5. gen-ben, 2.2-es mocival 2.5 milla alat nem fox kapni.
Motorcsere: ha vadi új gyári moci van benne, akkor lehet jó!
Eu kivitel nincs bőrös tudtommal, de lehet létezik, mert amcsiban volt bőrös kivitel.

#509 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 1. 14:26:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi szuper, a fekete az honda szervizes motorcserés máshol irja, amitől fázom egy picit
a felnit meg nem értem a gyárinál kevés jobbat láttam eddig
de akkor árban valahol itt kell lennie.... én olyan 2,2-őt gondoltam csak hogy rimeljen a köbcentire hhehehe
ebből nincs bőrös ha nem tévedek.....

üdv
2005. szeptember 1. 14:50:18: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #510 

#508 Hondahuszár 0  2005. szeptember 1. 14:19:55 re: #507 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
rosszab=rosszabb

#507 Hondahuszár 0  2005. szeptember 1. 14:18:21 re: #506 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó választás! :)
A '97-es Prelu-k itten körüli áron vannak, ez reális, kb. tényleg ennyit érnek.
A Piros szebb (nekem) színre, de szvsz az ültetés gázos lehet, elég alacsony az alja gyárilag is, ha ültetve van, akor egy-egy rosszab úton, fekvőzsarun gond lehet, Bp-re meg öngyilkosság ültetve!
Ehhez nincs szervízkönyv és a kora szerint a km is kevésnek tűnik (játszva vissza lehet pörgetni benne az órát, sima mech. a km számláló).
A fekete szín is csodajól áll a Prelu-nek, ezen gyári, LED-es spoiler is van (új ár kb. 100e volt), de hol vannak a gyári, "uborkaszeletelős" felnik? Lezúzták őket? A km itt már inkább tűnik valósnak (ez egy hosszú távú túrakocsi, általában sokan mentek vele sztrádán, persze ez alól is van kivétel) és szervízkönyves is, ami nekem pl. elengedhetetlen volt a vásárlásnál.
Mk. kocsi állapotát meg kell nézni, vidd el állapotfelmérésre őket, feltétlenül emeltesd meg őket csápossal! A futóműhöz (lökös, szilentek, csuklók, stb.), motorhoz, kupplunghoz, váltóhoz 200e km-ig nem kell nyúlni, nagyon tartós darabok norm. használat mellett, ha vmi futómű- v. motoralkatrész cserés volt, akkor ott gond van!
A törést nem kell mondani, azt úgyis megnézeted. Típushibáról nem tudunk, eddig nem bukkant fel semmi komoly.
Kb. ennyi...
2005. szeptember 1. 14:19:55: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #508 

#506 -Törölt felhasználó- 2005. szeptember 1. 13:36:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
srácok ilyeneken töröm a fejem, minden véleménynek örülök (olcsó-drága, esetleg ismeritek, vagy bármi. köszi előre
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=251657&co
mmand=ugras&screenwidth=2048

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=251261&co
mmand=ugras&screenwidth=2048
2005. szeptember 1. 14:18:21: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #507 

#505 Tamass +  2005. augusztus 30. 22:23:10    ‹›  0 | rejt
Köszi, igyekszünk... /smile5.gif
Képek jönnek, remélem a héten...

#504 Hondahuszár 0  2005. augusztus 30. 21:51:00 re: #503 (Tamass + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gratulálunk hozzá, vigyázz rá és magadra!
Így van, a súly sokat számít. Várjuk a képeket...

#503 Tamass +  2005. augusztus 30. 21:37:50 re: #500 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Óvatos vagyok amúgy is, de így már pláne.
Pénteken lesz 3. hete, hogy megvan az autó. Gyári mérettel még nem próbáltam, de így is teljesen meg vagyok elégedve az autó dinamikájával. Sőt. Ezelőtt egy "ugyanilyen" motoros Accordunk volt és szerintem érezni, hogy a Prelude azért 100 kg-val könnyebb, de amúgy is sokkal jobban megy. Majd teszek be képeket!!
/smile5.gif
2005. augusztus 30. 21:51:00: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #504 

#502 Hondahuszár 0  2005. augusztus 30. 21:29:16 re: #500 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
500. /smile10.gif

#501 Tonx +  2005. augusztus 30. 21:28:01    ‹›  0 | rejt
Ma hoztak hozzánk egy Prelüt műszakiztatni. Most van benne 378.080km. Olyan mint a Takié csak sima 2.0-ás. Eddig összes javítás annyi volt hogy olyan 50.000km-rel ezelött az összes tömítést és szimeringet kicseréltek rajta. Motort nem bontották meg:)

#500 Hondahuszár 0  2005. augusztus 30. 21:27:53 re: #499 (Tamass + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor esőben óvatosan, mert a hátulja hamar ellszállhat! /egyeb/wacky.gif
Nem fogja nagyon a 133 lovat a 205-ös gumi? Gyári mérettel nem fürgébb a kocsid?
Lehet jobban járnál egy 195-ös gumival...
2005. augusztus 30. 21:37:50: megválaszolva Tamass +  által, → #503 
2005. augusztus 30. 21:29:16: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #502 

#499 Tamass +  2005. augusztus 30. 21:19:50 re: #496 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen-igen, 2.0-es az autó. Bocsesz, ezt valóban elfelejtettem közölni. /szemforgat/rolleyes.gif
Elöl amúgy valamiféle Michelin pilot van, hátul pedig bridgestone pot. s02. Csak sajna a hátsók már eléggé kopottak, meg lassan az elsők is csereérettek. Ez van...
/smile1.gif
2005. augusztus 30. 21:27:53: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #500 

#498 Hondahuszár 0  2005. augusztus 30. 20:25:51 re: #497 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem, soha! Igazad van max. mértékben! Én is pont 160-al járok (kb. 5100/min. ford.szám, pont VTEC váltás alatt, ami ugye kb. 5300-nál van). Felette én is csak egy-egy előzés, rövid belső sávos menet miatt megyek, azért meg nem éri meg felvenni 2.8-ra. Aztán vegyem vissza, ha lejövök a sztrádáról? Sok macera lenne meleg guminál nyomást állítani, meg hát 160 felett ugrásszerűen nő a zaj és a fogyasztás is, beszélgetni/zenét hallgatni sem lehet...szóval minek? Ha kell, ha tolnak, akkor megnyomom 180-200-220-ig, de csak néhány percre, az élvezet kedvéért! Aztán tempomat vissza 160-ra és poroszkálás... :)

#497 Taki 0  2005. augusztus 30. 19:30:57 re: #496 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Autópályára próbáltad már a talán 2.8-at? Nekem annyit írne elő ha 160 felett megyek tartósan.
Na én általában pont 160-al megyek, így hagyom is 2.2-n. :)
2005. augusztus 30. 20:25:51: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #498 

#496 Hondahuszár 0  2005. augusztus 30. 19:21:19 re: #493 (Tamass + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkro 2.0-es a géped, azt nem írtad. Azon témyleg 195/65 R14 a gyári méret, és tényleg 2.0 bar-t ír előre-hátra is.
De a 205/50 R 16-ra 2.2-t ír, e lesz a jó!
Elöl slick van, mi? /smile5.gif
Zárójelben jegyezném meg, hogy én hátra csak 2.1 bar-t teszek, mert így kevésbé dübörög a hátulja a (ugye a Hondák orrnehezek) szar utakon. De csak városban, mert országútra visszateszem hátul is 2.2-re. Ezzel lehet nem fog mindenki egyetérteni, de nekem így tetszik és be is jött, mert kevésbé dübörög és pattog a hátulja.
2005. augusztus 30. 21:19:50: megválaszolva Tamass +  által, → #499 
2005. augusztus 30. 19:30:57: megválaszolva Taki 0  által, → #497 

#495 Tamass +  2005. augusztus 30. 14:01:27 re: #494 (RIHI 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Rendben, akkor ez lesz.
/smile10.gif

Köszi a segítséget: Taki, Hondahuszár, RIHI!!

T.

#494 RIHI 0  2005. augusztus 30. 13:55:10 re: #493 (Tamass + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem 2.2 nyomás tökéletes. én is ennyivel megyek,bár a méröorák is csalnak egy két tizedet.
2005. augusztus 30. 14:01:27: megválaszolva Tamass +  által, → #495 

#493 Tamass +  2005. augusztus 30. 13:12:45 re: #492 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nos, nekem a gyári méretre az ajtónál 195/65 R14 van megadva és arra 2.0 értéket ír, előre és hátra is. De nekem most 205/50 R16 van elől és 205/50 ZR 16 van hátul. Sajna tengelyenként más márkájú gumi van. Akkor a 2.2 nyomás előre-hátra jó lesz?
2005. augusztus 30. 19:21:19: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #496 
2005. augusztus 30. 13:55:10: megválaszolva RIHI 0  által, → #494 

 << eleje | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.36, 0.65
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.139 mp, 8 query