Lenne egy kérdésem: Reggelente mág elég hűvös szokott lenni. Beindítom a mocit, és kb 10mp múlva valami (nem tudom mi, olyan elektromotor hangja van.vagy valami szervó moci....nemtom ) beindul, kb 5mp-ig kerreg, zörög, utána abbahaggya és kész. Nappal már nem csinálja. Csak reggel az első indítás után szokta.
Gyárilag ilyen, 2 perc után (ha jár a motor) az elektromotor visszaszedi a kereket alaphelyzetbe, hogy kimélje magát, meg a mechanikát. Ha indulsz, vagy fordítasz a kormányon, akkor visszaáll az elfordított helyzetbe.
Okos japán...
Akinek van 4ws.
Nektek is csinálja, ha álltok, de jár a motor és a hátsó kerék elfordul, kb. 5 perc után magától visszafordítja??? Tegnap egy kicsit Sci-Fi volt, ahogy magától megindult
Urak! Tud valaki 84-es prelude-be passzoló benzinszivattyút és fék-munkahengert? A benyaszivattyú már döglődik, és elég alacsony nyomást tud produkálni, a jobb hátsó fékből meg szivárog a fékfolyadék (szerelő szerint a munkah-ből). Thx!
megnéztem: kettő darab cső kell az a nagy u alaku amelyik megkerüli a kormány oszlopot a másik az egy 10cm-es és hozzá van csavarozva a műszerfalhoz! ha kinyitod az ajtot tisztán látszik a müszerfal oldalán,a rács alatt. ott megy a levegő az ajtoba.
2005. szeptember 13. 17:47:21: megválaszolva stadi 0 által,
→ #568
Menj be a szalonba és kérdezd meg, mi a neve a hiányzó darabnak, hogy néz ki. Kérd meg, hogy keressék ki a műszerfal robbantott ábráján, azon cikkszám is van, árat is tudnak mondani. Én el szoktam kérni a robbantott ábrát (ismernek, ide szokták adni, amit eddig elmondtam, az elvileg ingyenes) és azzal megyek keresni bontóba v. a Nippartshoz.
De van itt vkinek autodata CD-je is, azon is megvan az ábra...
2005. szeptember 12. 16:17:25: megválaszolva stadi 0 által,
→ #561
Ja és örül a búrám mert megjöttek a lámpáim!Előre fehér indexek és fekete hátteres helyzett jelző hátulra pedig Carbonos Altezza lámpák!!
Ami így néz ki!!
Valaki nem tud nekem segíteni?? A Lude-mhoz kellene nekem valami basz!! Pontosabban mondom mi a hiba!! A vezető oldali ajtónál ugy van a befuvó nyilás amit állíthatok az arcomra vagy akár hova + ugyaninnen páramentesíthetem az oldal ablakot!Na most az van hogy ott nem jön a levegő igy ráfagy az arcomra a mosoly + az izgalomtól bepárásodik az oldalüveg + az első szélvédő bal oldala is párás marad!! A hiba meg van!Müszerfal alatt van egy átkötő cső aminek elméletileg egyik vége rácsatlakozik arra a csőre ami vezeti a levegőt az ajtóhoz a másik vége értelemszerűen ahonnan jön a levegő! Csatlakozna,de nem ér össze!! Valószínű hiányzik valami basz de nem tudom melyik végéről,nem tudom mi a neve stg!! Szal abban segíthetnétek hogy akinek van ilyene vagy volt és már bontotta esetleg a müszerfal alját akkor mondja meg legyenszíves hogy hány részből áll milyen az stb.! Nekem egy daraba nyújtott U alakú cső van alól ami azért U alakú hogy a kormány rúdazat elférjen felette!De nincs semmi más!Szerintem hiányzik vagy jobbról vagy balról egy toldat!! Ha ebben tudtok segíteni akkor már csak egy valami!Ha hiányzik valamim akkor azt honnan tudom beszerzni esetleg bontottan (mert ez szerintem nem olyan alkatrész amiből újat kellene venni) ! Ha nincs bontottan akkor ujonnan honnan és mi a neve!
Elöre is köszi srácok!
PEACE&LOVE
Sziasztok!
Ha kell valakinek preludehöz valami alkatrész akkor szóljatok.... van pár cuccom .... itt a számom 205858954 a prelude amihez vannak az alkatrészek 91'es évjárat... bye
kormányrázást gyógyíthatja még a centírozás is. bár nekem a futóműállítás elég volt. mondjuk nagyon el volt már mászva a futómű, nem csodálom hogy rázott.
igen, nekem 4WS és 6000 forintba került nekem. igaz nekem ebbe benne volt még a négy alufelnim le-,felszerelése, ellenőrzése. na itt a link.
hívd fel. nagyon korrekt szerelők. meg vagyok velük elégedve
A Royal Motor átvizsgálás átverés (meglepődtem volna, ha ez a nem túl jó hírű cég korrekt): amit a múltkor írtam azt telefonba mondták. Ma akartam időpontot egyeztetni, a biztonság kedvéért még egyszer rákérdeztem, erre már azt mondták, hogy csak szemrevételezés van és az is csak akkor ingyenes ha a feltárt hibákat náluk javíttatom ki...
Én amikor megvettem, az volt az első dolgom, hogy kicseréltessem. 35e volt munkadíjjal együtt, egy nem hivatalos Honda szerelőnél. 2,0i motorról van szó.
Vedd a Bárdiban, én mindig ott vettem a Mitsu-ba és a Hondáimba is, gond nélkül elmentek 40 ill. 100e km-t.
De ha van rá pénzed, vedd meg Honda felirattal a márkakereskedésben.
Mindent hamisítanak, pláne a márkás, minőségi cuccokat. A számlát meg el kell tenni és ha kiderül, hogy a gyertya volt a ludas, akkor elő lehet venni a forgalmazó céget.
hellosztok!
na ma voltam futóművesnél. egy honda fan haverom ajánlotta a helyet. (Zengő Gumiszervíz, a Könyves Kálmán úton van /ez itt a reklám helye/) kb háromnegyed óra alatt beállították, és már nem ráz a kormány.
gyertyával kapcsolatban már tényleg nem tudom mi legyen. ma beszéltem egy haverommal aki jártas a gyetyákban, és ő is azt mondta hogy NGK a legjobb, csak az a baj hogy rengeteg hamisítványt lehet kapni belőlük, és azok tényleg szarok...(valószínüleg én is egy ilyet fogtam ki még anno)a splitfire kukába való, a brisknek meg egyetlen jó típusa van...asszem a titan. Szóval a végén lehet hogy NGK kerül bele...
Befolyhat a hátsó oldalablak mellett, a hátsó szélvédőnél (ha ezek korábban ki voltak véve), illetve ahogy RIHI írta, a lámpatestek mellett is. Nekem is szét volt már szedve a hátulja és min. víz jelenik meg nagy eső után a gumidugó felett.
Szvsz. ezt a gumidugót nem vmi szellemesen oldotta meg a Honda, mert nincs rajta lyuk gyárilag. Anno a Mitsubishimben a dugó közepéből egy kb. 3 cm hosszú gumicső nyúlvány indult lefelé. Azon lefolyt a víz, de a nagy esőben v. télen a latyakban nem tudott felfelé bejutni rajta semmi (nálad is be fog alulról csapni, ha dugó nélkül jársz!). Én egy egyszerhasználatos injectiós tű védőkupakjának a zárt végét levágtam és a kupakot beledugtam a kiszúrt gumidugóba. Így csak lefelé folyhat a víz...
Nekem csak pár csepp jut be, így nem foglalkoztam vele, de ha a tiédbe olyan sok víz kerül be rendszeresen, akkor tényleg érdemes utánajárni, megcsináltatni!
Gratula a géphez, jó kis túrakupé!
az a szorolap mi voltunk, eppen a38-on tartozkodtunk baratnommel es lattuk a preludet, gondoltuk teszunk ra szorolapot tenyleg gyonyoru darab, orom volt latni.
udv a forumon!
-mano
2005. szeptember 8. 00:02:09: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #553