Kérdés: 6gen és 7gen Accord hátsó felső lengőkar megegyezik? 52390-sea-013 elvileg a 7gen és 52390-S84-A01 a 6 gen. De pl. nippartsból lángnál ugyanazt a cikkszámút dobja.
CL és CM Accord rugói és lengéscsillapítói miben különböznek? Az első rugó és csillapító elvileg ugyanaz, de rugót úgy is árulják ebayen, hogy mindkettőhöz jó, ez alapján a csillapító más hátul?
2éve csak mondogatom, hogy kimegyek az accorddal is a Hungaroringra. A legjobb napon időzítve, ilyen kevesen szerintem még sosem voltak kint.
Első etapra Michelin PS4-ekkel mentem fel, nem akartam legyalulni őket így kíméletesre sikerült az első felvonás. Nameg tapogatózással hogy a célegyenest hol fékezzem meg, mert amit eddig írtam a fékről az kb utcára igaz, azaz ott jó egy gyári méretű zimmermann tárcsa és betét, de ide már kevés. A 2. körön már éreztem hogy a célegyenesnél visszább kell venni mert sok ez neki, a többi kanyarral meg-megbirkózott de ott ~170km/h-ról lesatuzni, na azt már nem szerette annyira.
Első mért kör 2:39,35 volt, egyből a következő 2:25,88 aztán levezető kör illetve forgalom és guminyomás ellenőrzés. 1.85-ről 2,5-re szépen felpattantak az elsők, a hátsók 1.9-ről 2,1-re, éppen langyosak voltak.
Kerékcsere, jöhet a Nankang NS2R szett, régóta ki akartam próbálni. Ezeket már kevésbé sajnáltam, első mért kör 2:32,96, majd jött egy kis forgalmas rész, kb elengedtem mindenkit. Jaigen, 1-es kategórában mentem mert bunkó vagyok mint a corvettes, audi r8, ...
Egy hűsítő kör után jött egy nagyon tiszta kör: 2:30.46
(Videóban van egy kis bug, sjcam pont ott vágta el a videót.)
3. etapban már nem tudtam javítani, megközelíteni sem, kicsit elfáradtam...illetve a technikát sem akartam nyúzni a 32fokban.
Nem gondoltam volna, hogy lesz ennyi fun az accordban, főleg úgy hogy a civic-el azért kimaxoltam a dolgokat. Kellemes csalódás volt ettől a futómű és nagyfék mentes accrodtól.
Én vettem volna Accordot, ha van. Így végül vettem egy autót amiben nincs index
A fő baj ott van, hogy a Honda lassan marginális szereplő lesz az egész európai piacon. 2007-ben 300e autót adtak el Európában, tavaly meg 136e-et. Gyakorlatilag leharmadolódott az eladott mennyiség.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/honda/
ez részben igaz. de szerencsére honda-ék se kizárólag SUV-ket és Crossover-eket kínálnak. bár tény hogy ez a piac brutális ütemben erősödik és már vmi 30% körüli...
az a helyzet hogy nem igazán vagy az új honda eladások esetében a célcsoport.
Ma már akik új autót vesznek annak a töredékét érdekli az, hogy hogy kanyarodik.
akkor én leszek a kivétel.
hiába hajtok egy "új" crossovert nem jön be. magas, nem úgy kanyarodik, billeg stb. stb.
tök boldogan ülök vissza az öreg Accordba.
(sőt, most egy FN2 gondolkodom)
Páromnak SUVja van (Kia Sportage). Néha szoktam vezetni. Engem továbbra sem hat meg túlzottan, én maradok a sedan-nál. Mivel Accord nem lesz, nálam a Kia Optima a befutó jelenleg.
És lássuk be, üzleti szempontból arra piacra, és olyan modelleket éri meg fejleszteni, amilyet megvesznek.
A sok Honda fan álmodozása meg teljesen felesleges, mert életükben nem vettek új autót szalonból. S ha Honda csinálna olyan autókat, akkor se tudnák megvenni. Ergo üzleti szempontból láthatatlanok.
De ez mondjuk más márka fanboyoknál is megfigyelhető.
ha legörgetsz egy kicsit az oldalon fogod látni az accord eladási statisztikákat...us vs eu
a honda sztem soha nem fogja az accordot az eu-ba hozni többet...
egyébként aki beült egy suv-ba vagy valamilyen crossoverbe soha nem fog kiszállni belőle...
az előregedő demográfiai hatás miatt minden egyre inkább ebbe az irányba tolja a vasárlókat...
ez globális trend...
legalábbis addig amíg nem lesznek vele szemben valamilyen normatív szankciók...
a kibocsájtás vagy a méret miatt...
Azért sokan beérik egy (sportos)kombival is családosként, nem mindenki akar egyterűt vagy "terepjárót" csak egy nagy méretű személyautót, de a szedán csomagtere kicsi és limitált a beférő is.
Mondjuk úgy, hogy a leírtak "egy Honda fan álmai".
Más márkáknál van kombi...
a trend alapvetően nem ez...
ebben a szegmensben (is) szinte mindenki szenved, mert az emberek odakint (is) egyre inkább crossover vagy suv irányba (esetleg tesla m 3) mozognak...
ezt a vásárlói igényt nem a lóerők meg hajtás mozgatják, hanem teljesen más...
ergo a leírtakra sok esély már csak ezért sincs...
az pedig, hogy minden az eu-ba is jöjjön, annál meg még kevesebb...
Hát igen ez igaz.
Ez a 250 ló (mai mértékkel nézve) nem egy akkora durranás, főleg egy ekkora kasztniban. Ha azt vesszük hogy a német "konkurensek" ezt a teljesítményt vagy többet már 10+ éve kihozták a diselekből...
Szép meg jó lehet, de véleményem szerint egy tourer nagyon kéne belőle a piacra és jöhetne egy TypeS vagy R modell 2.4 turbo 300+ lóval hátsó kerék vagy kapcsolható össz kerék hajtással és sportosabb futóművel(vagy sport móddal). Ez a 250 lóerő egy ekkora súlyú mai autónak a konkurencia árnyékában átlagos vagy az alatti, főleg a múlt szívó, és az új TypeR Civic miatt is.
Értem, hogy autózható meg átlag user, de legyen egy erősebb is a márka szerelmeseinek akik méretei és a felszereltsége miatt Accordot akarnak nem Civicet.
Sziasztok, 6.gen Type-R Accordomban a kormány felső részén lévő borítás (a légszák mögötti felső rész) a Nap hatására csúnyán el van deformálódva (hullámos) és eláll.