Accord CL7 (2.0i, 2007, manuális, sedan) féktárcsa kérdés (elsö tengely):
280 és 300 mm féktárcsa is kapható az autós boltokban.
Ez azt jelenti, hogy bármelyik felrakható amikor cserél az ember (felni méret függö) - tehát pl. 280-ast lehet cserekor 300-asra upgrade-elni - vagy csak az az átmérö rakható fel ami jelenleg is fent van az autón?
8.gen TypeS-en használ valaki 17-es alufelnit télen? Ha igen akkor milyet? Amit eddig felpróbáltam egyik sem volt jó a fék miatt...
Hálás lennék egy-két hasznos tanácsért
Simán szivaccsal, bőrrel megoldja. Nem viszik lakatoshoz és nem nyúlnak a fémhez. Ezt a képet a kormanyborozes.hu oldalon láttam nemrég.
Elvileg az alsó szélén vastagabbra csinálják a szélén meg ívesebbre így lehet kb egyenesre csinálni az alját
Mákod volt, bár ugye neked kellett folyamatosan keresned. Nem kellett vágnia, "csak" bőrözni, ami hamarabb megvan.
Agyvérzést tudok kapni attól, hogy bármilyen szolgáltatást kérek valami szakembertől nekem kell kinyalni a s33gét.
Épp hétvégén hallottam egy beszélgetést hogy az autószalonokban is milyen bunkók az ügyfelekkel, és csak egy példa.
Nagyon element ez az egész arra, hogy már kérni, kérdezni sem lehet.
Én is csináltattam vele kormányt. Augusztus 29-én csinálta meg. Nálam úgy nézett ki a történet, hogy:
Aug 21 -én ráírtam. Akkor azt írta, hogy 1 nap alatt kész, csak beszéljünk előtte.
25-én kiszereltem a kormányt próbából, majd ráírtam, hogy hátha másnap be tudom vinni, persze ez csak próba volt, nem is válaszolt. Aztán 26-án hétfőn felhívtam telefonon, nagy nehezen felvette, megbeszéltük, hogy csütörtökön viszem délelőtt és délutánra kész lesz. Aztán gyanús volt az egész, úgyhogy ráírtam szerdán még, hogy akkor megbeszéltek zerint másnap vinném. Visszaírt, hogy úgy emlékszik keddet beszéltünk. Mondom nem, telefonon csütörtökben maradtunk... Na akkor odavittem 9:58-ra, azt mondta 10-től lehet vinni csak. A megadott címen egy lépcsőház van, ugye semmi info, hogy pontosan hova kell vinni. Hívtam, kinyomta. Aztán még 2-szer hívtam, másodjára felvette, akkor mondta, hogy vigyem be a mongol ruhakereskedésbe. MEgkértem, hogy sms, fb, vagy telós értesítéssel jelezzen, hogyha kész, mert programom van 18 órától és akkor úgy időzítek. Mondta rendben.
17:45-kor hívtam,, hogy mi van már, kész a kormány? Mondta, hogy igen , mehetek érte...
Szóval akkor ezek szerint én még jól megúsztam. A munka az elsőosztályú egyébként, de a megbízhatatlansága miatt nem ajánlom jó szívvel.
szerk.: nekem egy sima, gyárival megegyező bőrözés volt.
Annyit tudok a részletekről, hogy elviszi lakatoshoz és levágja az alsó részét, meg gondolom összeheggeszti.
Teljesen gyári kormányt adok/adtam minden esetben.
Csak pár dolog:
A helyes kormányfogás nem 10 óra 10 percnél van, hanem 9 óra 15 percnél
10 óra 10 percnél jelenleg neked épp a varrás van és az a leggyengébb pont, ott fog a leghamarabb tönkremenni.
A lyukacsos bőrnek pont az a szerepe hogy a fogásnál legyen és szellőzést biztosítson, egy normális anyag 3-400ezer km alatt sem fog tönkremenni ha csak nem vagy tele gyűrűkkel, nem kérges a tenyered és nem csúsztatgatod a tenyered és az újaid kormányzás közben ami nem helyes amúgy sem.
Amennyiben a tartósságán aggódsz, inkább lett volna telibőr az egész, nem bántásként,de így nagyon bután néz ki, egy a funkciók miatt, illetve az hihető hogy felcserélték a helyeket.
Nem mellékesen a legtöbb kormány kiképzéséből is leveheted hogy hol is kellene fogni.
Ha jól tudom Ő még nem vágja a kormányt "csak" bőrözik, de azt profin, csináltattam már vele már ezt azt.
Ha benne lesz a porftoliójában akkor nem kell keresnem embert, így sajnos maradt az ígérgető.
#137707 White: Tudok 12ezerért bőröztetni Kecskeméten, ami szintén szép, vannak opciók, de ennél az elképzelésnél illetve a többi kormánynál amit vele csináltattam a vágáson volt a fő hangsúly.
Ha nem kellett volna vágni akkor nem ide megyek. Illetve ide soha többet.
#137710 White: ameddig az autók nálad maradnak .... az a kormány ugyan nem kopik el
Nem cserélt fel semmit, én kértem így. Mivel ha 10 óra 10 perc körül tapogatod, akkor ott éri jóval több használat. A lyukacsos bőr egy "sérült bőr", sokkal hamarabb elhasználódik ott.
Teljesen jó lenne ez, nagy kár hogy felcserélte azt hogy melyik részre milyen bőr való. A lyukacsosnak kellett volna pont a sima helyére kerülni,a simának meg a lyukacsos helyére
A munka szép, de ez alapján a beszélgetés után b+, jobb ha nem találkozom vele, pedig nem is velem b*szakodott.
Húzza mint a sz*rt, aztán még ő írja, hogy nyugalmat akar, te meg türelmetlenkedsz. Na, ez után menne a szeme közé. Mekkora egy gyökér.
Tudom, Zsiványra sokat kell várni, de inkább várnék rá hónapokat, mint hogy egy ilyen ígérgetős nyomival szenvedjek, mert felőrli az ember idegeit. (utána meg elvisznek a rendőrök, ha telibe vered......)
Áhhh... ez a beszélgetés...
Nekem hétfőn kiszerelte a kormányt a garázsomban a srác... kedden bőrözte, szerdán hozta vissza és beszerelte.
14.000 Ft volt a bőrözés + 2 alkalom kiszállás.
Itt van egy kis "werk": ügyes a srác, de nagyon link , 3hónapig könyörögni ... én többet biztos nem fogok. Csináltattam már vele pár kormányt, intéztem pár accordosnak, akkor sem volt egyszerű, de ez a mostani kiverte a biztosítékot.
kormanyborozes dot com, most elvállalt egy melót, így most nem is vállal újabb kormányokat. Mondjuk ha vállalna sem vinnék hozzá többet, nekem elég volt.
54k volt a művelet, de ebben nincs benne a gyári kormány amit vittem.
Egy-egy hiba bármilyen autónál előfordulhat, de ezeknél elenyésző, ha gondos tulajtól veszed.Jól nézzétek át, csináltasd meg gyári alkatrésszel a hibákat, aztán nagy nyugalommal használhatod.
8 gen Accord vásárlásán gondolkodom. 2.0 benzin vagy a 2.2 dízel jöhet szóba, 20-30 ezer km-t megyek évente. Típushibákra lennék kíváncsi. Dízelnél hallottam az EGR cső repedésről, de másról nem igazán. Kettőstömegű gondolom még csak a dízelben van. Ezen kívül ha valaki tudja, hogy az executive felszereltség miben más mint az elegance, azt megköszönném. Sajnos az executive elég ritka.
Hát vad hangja van. Lehet láncfeszítő, lehet hogy kuplung, lehet szervópumpa lehet szíjtárcsa.... kicsit több videó, esetleg a szelepfedelet vegyétek le nézzetek be alája hátha.
Akkor legalább az olajat ki lehet zárni. (más is írta, hogy az olaj ilyet nem okoz)
Mert 5w50-nél azért esélyes lehetett talán, de ebben az esetben egyáltalán nem, vagy inkább főleg nem az okozta.
Hát bazz, azért írd meg majd ha kiderül mi ez pontosan, de innentől sztem nem lesz gyenge a történet sajnos, de k*rvára NE legyen igazam!
A sztori tovább folytatódik. A vtec-szelep ki lett cserélve, előtte be lett nézve a szelepfedél alá, semmi károsodás nem látszott. Azonban az olajban fémforgács volt. Ez már a vég? Lehet hogy belenyúltam egy hamis olajba?
A facebook oldalakon rendszerint olvasom, hogy kifordul az első kerék az alsó talpas gömbfej miatt (ha jól tudom a nevét).
Most írta valaki, hogy a probléma fenn áll a 8. gen. Accordnál is. Ez tényleg így van? Ennél a típusnál eddig még nem hallottam ilyen gondról. De ha így van inkább kicserélem, minthogy kiforduljon a kerék alólam...
Van valakinek tapasztalata? Nekem most 160e km van az autóban.
Ha jól látom a Zsemito oldalon nem is olyan vészes az ára.
Na de nyisd ki a hozzá való kézikönyvet és kb. 3-4 olajat ajánl hozzá a Honda is maga felhasználási jellegtől függően. Ez a 0W-20 ez főleg az amerikai usereknek szól az európai usereknek 5W-vel kezdődik az ajánlás. Egyébként meg ilyen hibát nem az olaj okoz.
Együttérzek, egyszer én is voltam tréleren az 1.4 7gen Civic-emmel, el se hittem mi lehet. (később kiderült, hogy "csak" vezeték hiba volt, valami szál elszállt és így elment a vezérlés, vele együtt az 1-es henger)
Viszont van amit tényleg nem értek. Nem vagyok szerelő, nem vagyok okos, stb. sem vagyok és nem mondom, hogy ez okozta volna a bajt konkrétan.
De azt nekem a JóIsten maga sem tudná megmagyarázni, hogy egy olyan motorba amihez a gyári olaj 0w20-as és csak az évjárat miatt, de minden olajgyártó az 5w30-ast hozza hozzá, abba miért kell 5w50-est tenni?
Nem gondolnám, hogy az belevaló olaj lenne, főleg nem normál használat mellett. (de inkább sehogy sem....)
De őszintén remélem, hogy megúszod valami szenzor hibával és nem kell mélyen majd zsebbe nyúlnod!
(a Civic-emnél én is megúsztam, szerkezeti sérülés nem volt szerencsére, pedig szép fehér füstöt eregettem....... )
Üdvözletem. Szomorú vagyok mert trélerre kellett tenni a kocsit. Zümmögő-visító hangra lettem figyelmes útközben. Óvatosan folytattam tovább utam remélve hogy hazavisz. Egy kamiont előztem óvatosan, vissza se váltottam majd egy nagyobb nyikkanás kíséretében kivillant a motorcheck. Nem mertem tovàbb menni. Kiderült hogy a szelepek felől jön ez a síró hang, kiolvastuk, "Szelephimba olajnyomás szenzor alacsony fesz." volt ha jól emlékszem. Tavasszal cseréltem olajat és nem ette meg. (Eneos 5w50). Most vár szétszedésre, én meg mehetek vonattal.
Mennyire lesz zsebbenyúlós? Valaki tapasztalt màr ilyet? 2003, 2.0 benzin 7gen.