sztem pont nem csillapít...
hanem a hanggenerátorral együtt próbáltak 4k felett "kevésbé mesterséges" szívóhangot csinálni...
nézd meg a #185214 videót amit linkeltem...
sportban kicsit más hangja van, illetve talán R-ben is...
(de aki nem hallotta az FL FK8-at -amiben van hanggenerátor- nehéz kihallani...)
szóval szó szó....
"I said it’s for sound control, the cool faux CF cover on the inlet pipe of the new FL5 K20C1…not for intake air cooling of any sort. Look closely…
Discussed with some of the engineers. No use of “cooling intake air” there. Reason being the intake has changed design so to control or manage the “noises” they did that."
Nemtudom ,hogyan fog müködni Magyarorszàgon. Tul kevés a db,hogy rendelj. Vagyis ki kapnà meg öket? Aki leghamarabb rendeli vagy leghamarabb felkel a rendelés napjàn ? Sorsolàsos dolog ? Vagy esetleg olyan emberek rendelehetnke akiknek elötte is màr fk8 ,fk2 Type-R volt? Nem lennék amugy a kereskedök helyébnen.
Akkor nem csak az újságírók nincsenek a helyzet magaslatán...
Vagy a Honda dezinformál.
Na meg hol vannak a hivatalos Honda adatok?
Semmilyen hivatalos EU oldalon nincs fent az EU piacos verzió.
Petiéknél már fent van. Ők is az alapján dolgoznak amit hivatalosan mutattak és mondtak nekik múlt héten mikor kint volt nemtudom hol a Hondánál. Ott meg 328 lovat mondott a Honda.
Ezek az újságírók egy valahol máshol megjelent cikket vesznek át, ami tele van hibával meg elírással esetleg valótlanságokkal és így terjed a hülyeség.
Ma beszéltem a Honda Zürichel,ahol redeltem. Én voltam a 3. elöttem egy piros és egy fekete. Azota még jöttek hozzà 10-en ,ugyhogy màr 13 rendelés van zürichben. Azt mondta ,ha kapnak fehéret az elsö egyböl az enyém. De kapnak plusszba egy teszt autot is,de az nem lesz elado.Ha minden igaz a tesztauto màr november elején érkezik
Én nem értem ezeket a számokat...totál zagyvaság...
FK2 max nyomatéka 2500-4500-ig van....ez meg 2600-4000-ig tudja csak a maxot? Ez ám a fejlesztés...
Titkolták a műszaki adatokat a bemutató idején, de mostanra már tudható, hogy az FL5 kódú Honda Civic Type R motorja maradt 2,0 literes, négyhengeres turbómotor (motorkód fetisisztáknak csak K20C1), még a teljesítménye is változatlanul 320 lóerő, viszont nyomatékból 420 Nm van 2600-tól egészen 4000-es fordulatig, tehát széles tartományban van benne iszonyatos húzás.