A műszerfalon egyértelműen a váltóhibát jelző ikon jelenik meg. A váltót Lehet mozgatni, de a mozgatás ellenére nem vált át N-ből A-ba. A motor indítható.
Azért az nem teljesen olyan egyszerű. Amikor jóanyámnak csinálták, (kuplungcsere konkrétan) akkor rá is kellett nézni a computerre, hogy rendesen működjön az újjal.
Sőt, a kezdeti problémákat is az ECU frissítésével lehetett megszüntetni még az elején. (rángatott néha)
Úgyhogy azért nem teljesen olyan mintha csak simán cserélnék vagy javítanék egy szimpla manuális váltót.
Ez pontosan így van. Még a dizel civicnél is simán van hogy 2-ben gyorsítok és 48-nál elveszem a gázt, mert csak 50-ig akarok gyorsulni de a következő pillanatban már 58-at ír.
A videóból is látszik, mennyire értelmetlen, h csak digitális sebességmérő van. 60 km/h után rögtön 92 jön, s nem létszik a dinamika a mutató mozgásából.
Én is úgy tudom meg videókon azt láttam, hogy az ajtókkal együtt fényezik a kocsit, majd leszerelik az aktókat egy külön sorra viszik ahol azt ajtókat szerelik de egy azonosító kóddal ugyanarra az autóra kerül vissza amivel együtt fényezték.
Aztán ma ki tudja hogyan van már. De nem véletlen, hogy az ajtók zsanér csavarjai már nem fényezettek, tehát az ajtókat leveszik a fényezés után.
A 8gen-nél úgy volt hogy együtt fényezték az összes fém elemet majd szétszedték őket minden beépítettek ami kell és a végén újra összerakták. Legalábbis annó így magyarázták a gyárban. Sőt ha egy szín jött akkor rögtön fényeztek 10-15 darabot belőle és utána jött a másik szín.
Igen ezt gyanítottam. Csak az érdekes hogy van amikor sikerül eltalálni de többségében nem. Nekem is a red type s pompázik árnyalatokban (csomi ajtó, tükrök) pedig törve nem volt. Red 9 gen némelyiknél hátsó lökös, néztem fehér type r-t németben szintén hátsó lökös eltér, de amit most belinkeltek a vásárló topikba az is. Nnna mindegy akkor ez ilyen.
ez alapvetően technológiai kérdés...
a műanyag illetve a fém fényezett elemen máshogy terül a festék (lakk), máshogy fedi a felületet, emiatt mindig lesz színeltérés még a 0km-es autónál is...
hogy ez mennyire látszik v nem, az sokszor fényviszonyok (napsütés, szórt fény, stb) illetve szögek kérdése, hogy honnan nézed, meg persze, hogy milyen színt nézel...(pl. egy metálszürke az kb. halál ebből a szempontból...)
de olyan, hogy ne lenne valamilyen szintű színeltérés a lökös és a többi elem között az szinte kizárt...
sokszor még a fém/fém karosszéria elemek között is van...
mivel gyártástechnológiában nem feltétlenül együtt fényezik az egész autót, hanem bizonyos elemeket külön külön és a szerelési folyamat egy pontján találkoznak csak...(pl ajtókat, stb...)
Szia, kérdezném, miért tér el árnyalatban a lökös? Itt sem tudott még a honda fényezni (mint a 8 geneknél) vagy mókulált és nem sikerált? Csak mer nézegetem ezeket és a fehér, red színeknél megint látom az árnyalat eltéréseket. Igaz nem mindnél.
Köszi.