Szerintem pont az idő ami hiányzik. Figyeld meg, h amint begurul egy autó a boxba, már szednek is szét azonnal mindent, még egy kis ünneplésre sem futja.Nagyon rohanni kell egyik helyszínről a másikra, főleg az egy heteseknél. Átutazzák a fél világot, és szinte egy csavart hagyhatnak el, annyira kell vigyázni mindenre.De ha egy csapatnak gyanús valami, úgyis felnyomják a másikat, figyelnek ők egymásra nagyon.
A világban rengeteg helyen az ellenőrzés pont ilyen, szúrópróba szerű. A mi cégünknél is van egy átfogó éves, amikor mindenkit ellenőriznek, az összes többi random, bárhol, bárkinél.
Igy ennek eleg rossz uzenete van, foleg azok iranyaba akiknek amugy nemsok eselyuk van pontszerzesre.
Csaljatok ... ! Ha szerencsetek lesz, nem kerultok be a random ellenorizendok koze. -> Kaptok pontokat, ev vegen nagyobb szelet jut a tortabol ...
Ha lebuktok akkor max ugyanugy nem kaptok pontot, mintha tisztessegesen indultatok volna.
Minden futamon méricskélnek, de sosem mindent, és sosem minden autót, mert borzasztó sokáig tartana, hanem mindig szúrópróbaszerűen választanak ki 2-3-4 autót. Gondold el, hány előírásnak kell megfeleljen minden autó, azt lehetetlen állandóan ellenőrizni.
Ez a vizsgálat úgy zajlott, hogy addig méregettek, amíg találtak 2 autót amit kizárhatnak, csak hogy az egyetlen amcsi pilóta is kaphasson pontot? Miért nem mérték meg az összes autót?
Még hiányzik neki a rutin. Ráadásul kegyetlen fárasztó volt a tegnapi nap, még nem szokott hozzá az ilyesmihez. Végig fullon kellett koncentrálnia. A SC-os újraindításokat is csak sok tapasztalattal lehet majd jobban megoldani, ott mindig bukott.
Ügyes a srác.
Itt a példa a mercinek, h nem ugatni kell állandóan,anélkül is lehet jó autót faragni, és megszorítani a RB-t. Az állandó hisztijük nélkül is megcsinálhatták volna a mercit ilyen jóra, mint ahogy most ment.
A MCL szép csendben fejlesztett egy piszok jó autót, és jó volt látni, h szorongatják Maxot. Ráadásul nem csak jó autójuk is van, hanem két nagyon jó pilótájuk, míg a RB-nak sajna csak egy. Ha nem hoznak Perez helyére valakit, akkor jövőre így elúszik a csapat VB címe, az tuti.
Piastri had the best mean pace! (considering non-outlier laps)
Norris was mighty quick, too: for the first time, we've heard VER's engineer tell him to increase his pace‼
RUS was quick despite the traffic. LEC and ALO almost matched him. ALO>Alpines, this time
Piastri's gap to Verstappen was 4.8s at the end. This was produced by:
-The initial gap after the SC restart
-The slower in and out laps
McL's pace in their last stint was fantastic: they recovered around 5s over Verstappen. Then he pitted, but despite the fresher tyres his pace was no better!
"Apple is eyeing Formula 1 as its next big sports investment. The company is reportedly considering an offer worth about $2 billion per year, which would eventually make Apple the exclusive streaming rights holder of Formula 1 racing.
The value of the Apple deal would be about double what the Formula 1 league currently gets from its global TV rights."
2023. szeptember 30. 19:45:07: megválaszolva rooby + által,
→ #42998
A család meg a gyerekei akkor is eszébe juthatott volna, amikor kurvázott. Sztem az a bukta küldte padlóra az otthoni állapotokat, és ez kihat a munkájára is.
Checo has opened up on his mental struggles this season...
"Formula 1 is my sport, my life, my passion. If you are having such a hard time at work, it is difficult to be cheerful at home with your wife and children. That's why I hired a mental coach because my family deserves to have that cheerful father at home."
"Together with my coach, I started working on becoming the best version of myself at home, but also as a driver. As a result, I have found positivity again. I am now 33 years old, but I am still learning every day. On the track, but certainly also outside it. Partly because of this, I will never get enough of Formula 1. It is truly amazing what this sport still gives me."
Szerintem ez már csak a médiának szól, és le lesz cserélve. Mindig is bírtam Perezt, de be kell lássa, esélye sincs Max ellen, leáldozott neki a RB-nál.
Esetleg még annyi jövője lehet mint Bottasnak, h szórakozásból elvezetget még egy darabig egy kisebb csapatnál. Nagy csapat már nem fogja őt szerződtetni.
High tyre wear: RUS and OCO, who did a 1-stopper, were 0.68s/lap and 0.55s/lap slower than their 2-stopping teammates. That's over 30s over 53 laps, more than pit time...
Perez GAINED 28 points over last year despite heavily underperforming his teammate: the RB19 improved significantly over the competition compared to the already excellent RB18...
Az új brand lényege, hogy az Andretti összes tevékenységét egyetlen entitás alatt egyesítse. Valószínűleg céljuk, hogy megmutassák, mint egy nagy brand, képesek nagyobbá tenni azt a bizonyos tortát.
Emellett a weboldaluk is arról számol be, hogy a Cadillac és az Andretti, mint két óriás egyesültek, hogy belépjenek a Forma-1-be. Illetve a sokat sejtető “Coming soon.” felirat is megtalálható.
A pletykák szerint az FIA hamarosan bejelenti, hogy jóváhagyja Andrettiék jelentkezését. Kérdés, hogy mit mond a Liberty Media és az F1 maga."