HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 05:19,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22688 LINSZTER +  2017. május 27. 20:30:06 re: #22683 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
FTS esetleg. A szokványos ALS-t nem tud egyik sem. Vannak paraméterek amikkel lehet játszani, hogy csökkenjen a lag.
2017. május 27. 21:18:58: megválaszolva kigyosi +  által, → #22689 

#22687 grego +  2017. május 27. 20:08:21 re: #22685 (kigyosi + )  ←  ‹›  0 | rejt
https://honda-tech.com/forums/forced-induction-16/hondata-s30
0-anti-lag-settings-1716839/

#22686 grego +  2017. május 27. 20:07:45 re: #22685 (kigyosi + )  ←  ‹›  0 | rejt
https://honda-tech.com/forums/forced-induction-16/hondata-s30
0-anti-lag-1641735/

#22685 kigyosi +  2017. május 27. 20:03:46 re: #22684 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy ALS miert nem lehet megoldas? Nyilvan nem akarom 2 barral durrogtatni de ha mar egy kis nyomast tudunk csinalni vele akkor sem a nullarol kell felepulnie a nyomasnak.
2017. május 27. 20:08:21: megválaszolva grego +  által, → #22687 
2017. május 27. 20:07:45: megválaszolva grego +  által, → #22686 

#22684 Tonx +  2017. május 27. 19:20:38 re: #22683 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
biturbó
2017. május 27. 20:03:46: megválaszolva kigyosi +  által, → #22685 

#22683 kigyosi +  2017. május 27. 19:11:41 re: #22682 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hondata S300.
Igazabol turbolyukat szeretnek vele kompenzalni. Arra kellene.
2017. május 27. 20:30:06: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22688 
2017. május 27. 19:20:38: megválaszolva Tonx +  által, → #22684 

#22682 LINSZTER +  2017. május 27. 15:28:35 re: #22681 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Melyik Hondata? Konkrétan minek?
2017. május 27. 19:11:41: megválaszolva kigyosi +  által, → #22683 

#22681 kigyosi +  2017. május 27. 10:28:04 re: #22680 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jogos :)
A kérdőjel lemaradt. Akkor újra:
Jók az információim a Hondata nem tud ALS-t kezelni? (itt nem launch controlra gondolok)
Köszönöm
2017. május 27. 15:28:35: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22682 


2017. május 27. 10:30: Szerkesztve kigyosi +  által, megtekintés

#22680 PelyV(T)i +  2017. május 27. 10:14:18 re: #22679 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi a kérdés?
2017. május 27. 10:28:04: megválaszolva kigyosi +  által, → #22681 

#22679 kigyosi +  2017. május 27. 09:01:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Egy gyors kérdés.
Jók az információim a Hondata nem tud ALS-t kezelni (itt nem lunch controlra gondolok)
Köszönöm
2017. május 27. 10:14:18: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22680 

#22678 nbinszky +  2017. május 18. 07:41:14 re: #22665 (mancspapa + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én először úgy oldottam meg, hogy a szelepdeknin lévő cső helyére karterszűrőt tettem, az alsóra ami a pcv szelepen kereszült a szívósorra van kötve gyárilag azt a turbó és a szűrő közé köttem át. Igy maradt volna a gyári irány a karter szellőztetésre.
Viszont így nincs kis fordulaton/részterhelésen/alapjáraton elég vákum az alsó részre, hogy legyen normális "keringés" a gáznak. Igy a felső részre tett karterszűrő mindig olajgőzös lett és csurgott is egy idő után az olaj belőle. Na meg olajszag volt emiatt.

Aztán megfordítottam: A PCV szelepet kiiktattam és az alsó részre tettem a karterszűrőt. A felső részt(szelepdekni kivezetés) meg egy olajlecsapató tartályra köttem. Az olajlecsapató másik felét meg a turbó szívó oldala és a légszűrő közé kötöttem be. Igy nem volt problémám. Olajszag sem volt, meg nem is fújta fel a kartert, hogy kitolja a tömítéseket.

#22677 bütyök +  2017. május 17. 18:34:16 re: #22665 (mancspapa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg képet dobhatnál a motorteredről meg ezekről a csövekről.

#22676 mancspapa +  2017. május 17. 05:52:14 re: #22666 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Erre gondoltam! Mar sok mindent megneztunk, de még nem jöttem rá...

#22675 Márton87 +  2017. május 15. 12:58:49 re: #22674 (Elmör + )  ←  ‹›  0 | rejt
A D-s szívó motorom simán eléri ilyen kellemes napos időben ennyi idő alatt az üzemhőfokot.

Nem mértem időt, de nem gondolom, hogy több mint 5 perc

#22674 Elmör +  2017. május 14. 21:26:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!

A turbósommal kapcsolatban kérdeznék, az hőjeladó gomba hiba, ha beindítás után már 2-3-4 perccel később üzemmeleget jelez a gyári vízhő mutató? Az autó 1 hete nem volt indítva, az olaj az szépen normálisan megy lassan felfelé, a vizemet meg úgy mutatja, hogy már teljesen beáll, pedig egyhelyben állt a kocsi. Aztán később kapcsol a venti is, de az jóval később, tehát gondolom átb@sz a gyári mutató.
2017. május 15. 12:58:49: megválaszolva Márton87 +  által, → #22675 

#22673 Tonx +  2017. május 14. 12:46:47 re: #22669 (Csabber + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mivel a pillangószelep előtt van azért ott nincs akkor "vákuum" hogy kiszívja a levegőt, de a pillangószelep mögött már szinte teljes vákuum van (üzemállapottól függően) ezért ott szívja ki a blokk aljából a levegőt amit fenn a szelepfedél lyukán pótol be.

#22672 grego +  2017. május 14. 12:38:08 re: #22671 (Csabber + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Üzemállapottól függ, de normál esetben ott a szűrt levegő befele megy. Ha ott nagyrészt már kifelé jön a kartergáz akkor a motor sok kartergázt termel vagy a PCV szelep elromlott.

#22671 Csabber +  2017. május 14. 12:34:49 re: #22670 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

Nagyon szexi az a fehér elágazó nyilacska a pillangótól jobbra, de nagy gáznál ott semmilyen levegő nem megy be csak kifele az is biztos.
Próbáld ki, ha kiveszed a kis csövet a szívócsőből, tedd oda az ujjad, túráztasd meg, szívni fog, nem nyomkodni. :)
2017. május 14. 12:38:08: megválaszolva grego +  által, → #22672 

#22670 grego +  2017. május 14. 11:55:16 re: #22669 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2017. május 14. 12:34:49: megválaszolva Csabber +  által, → #22671 

#22669 Csabber +  2017. május 14. 11:53:48 re: #22668 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy mi van?
Szívó üzemmódban a motor szívja ki onnan ( a szelepfedél nyílásából) a gázt.
Turbó üzemmódban (nálam) a turbó elé van vezetve, tehát szintén ki van szivatva onnan a gáz.
2017. május 14. 12:46:47: megválaszolva Tonx +  által, → #22673 
2017. május 14. 11:55:16: megválaszolva grego +  által, → #22670 

#22668 Tonx +  2017. május 14. 11:20:03 re: #22667 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem onnan szívja hanem ott megy be a friss levegő, amikor kis gáznál a szívósorba szívja a blokk aljából az olajos levegő keveréket.
2017. május 14. 11:53:48: megválaszolva Csabber +  által, → #22669 

#22667 Csabber +  2017. május 14. 10:59:29 re: #22665 (mancspapa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az mit jelent pontosan, hogy emeltél a nyomáson? Amit Tonx ír, az ja, igaz lehet, de nagyon amatőr hiba lenne. :D

A B16-on van gyári olaj lecsapató, szóval én külön tartály beszerelését nem tartom szükségszerűnek. Nekem is a gyári van úgy ahogy volt, 1.2báron, a szelepfedélből ami kivezetés van az egy csővel bekötve a turbóm és a szűrő közé. Szóval szívja a karter gázt, ahogy ugye gyárilag is tette azt.
2017. május 14. 11:20:03: megválaszolva Tonx +  által, → #22668 

#22666 Tonx +  2017. május 14. 09:17:40 re: #22665 (mancspapa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem lehet hogy a szelepfedél szellőzője még be van kötve a szivócsőbe? Mert akkor a blokkot és feltölti levegővel nem csak a szivósort.
2017. május 17. 05:52:14: megválaszolva mancspapa +  által, → #22676 

#22665 mancspapa +  2017. május 14. 09:14:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali! Vti turbosításnál, ki hova köti a csöveit az aktív szénszűrőnek, a gyári fekete dobozkának (olajlepárló vagymianeve)? Utólagos olajlecsapató tartály is ha van benn, hogy oldjátok meg? Vannak olyan dolgok, amikre különösen oda kell figyelni? (átmérők pl)

Mióta megemeltem picit a turbónyomást, radikálisan sok olaj folyik ki a motor különböző pontjain (szimmeringeknél, tömítéseknél..), de úgy képzeljétek el, hogy egy durvább negyed órás hajszolás után, olajban uszott a kocsi alja.... Valaki találkozott már hasonlóval? Szívóba max könnyedzett.... Minden építő jellegű tanácsot szívesen fogadok! Köszi ;)
2017. május 18. 07:41:15: megválaszolva nbinszky +  által, → #22678 
2017. május 17. 18:34:17: megválaszolva bütyök +  által, → #22677 
2017. május 14. 10:59:29: megválaszolva Csabber +  által, → #22667 
2017. május 14. 09:17:40: megválaszolva Tonx +  által, → #22666 

#22664 grego +  2017. április 4. 12:39:00 re: #22663 (Márton87 + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Mert csak.

#22663 Márton87 +  2017. április 4. 12:16:21 re: #22656 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
16 ker mellett valahol ugyanezt csinálja egy csávó ezer éve. Nem tudom minek kell Németországba rohanni nagyobb, sűrűbb lapátozásért

2017. április 4. 12:39:00: megválaszolva grego +  által, → #22664 

#22662 Csabber +  2017. április 3. 14:06:26 re: #22661 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
1.2 bar t3/t4 turbóval (még).

#22661 civic4d 0  2017. március 19. 09:24:10 re: #22660 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mekkora nyomáson használod?
2017. április 3. 14:06:27: megválaszolva Csabber +  által, → #22662 

#22660 Csabber +  2017. március 19. 08:42:35 re: #22659 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az arp is 90-el lett lehúzva, 30-60-90 lépcsőben.
2017. március 19. 09:24:10: megválaszolva civic4d 0  által, → #22661 

#22659 civic4d 0  2017. március 18. 20:28:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
d-s ARP tőcsavart mennyivel szoktátok lehúzni? 80 Nm az ajánlás ha jól emlékszem és mivel turboról van szó (1.5bar) nem szeretnék kisérletezgetni. eddig 1 baron használtam gyári csavarokkal és azokat 90 Nm-rel huztam le.
2017. március 19. 08:42:35: megválaszolva Csabber +  által, → #22660 

#22658 grego +  2017. március 17. 17:35:08 re: #22657 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam esélytelen, de egy társunknál esélyes :D

#22657 Sprint-R +  2017. március 17. 17:30:13 re: #22656 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hu ez valoban kiraly igy a video alapjan. Beruhazas indul? :)
2017. március 17. 17:35:08: megválaszolva grego +  által, → #22658 

#22656 grego +  2017. március 17. 15:56:21    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azárt na! Alakul ez! Nem komolytalan cég.




http://www.turbozentrum.de/en/turbolader-upgrade-stage-2-mhi-
49477-06000/a-72000/



2017. április 4. 12:16:21: megválaszolva Márton87 +  által, → #22663 
2017. március 17. 17:30:13: megválaszolva Sprint-R +  által, → #22657 

#22655 Márton87 +  2017. február 20. 16:44:01 re: #22654 (Csabber + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Szerintem meg cseréljetek számot, találkozzatok és menjetek el csajozni. vagy basszatok be. akkor kibékültök



#22654 Csabber +  2017. február 19. 16:56:06 re: #22653 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nehéz lett volna nem magamra ismerni, mivel amióta turbós a kocsim minden platformon fikázol és fikázod, sőt ami a legdurvább, hogy még a szerelőmet is, ha nem is konkrét név és autó megnevezésével teszed mindezt!

Dehogy akarok én bármit is rád erőltetni, soha nem is volt ilyen! Vegyél cbr-t. Ez kb a 10. projekt az évek alatt, amit hallok tőled. Amúgy mindenki látja mi a hiba, csak te nem veszed észre és a látottak szerint nem is fogod soha. [SMIL:/smile9.gif]
2017. február 20. 16:44:01: megválaszolva Márton87 +  által, → #22655 

#22653 Honda imádó +  2017. február 19. 13:28:17 re: #22652 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesen inteligensen írtam a legelső kommentemben, h ez egy igen sarkos vélemény! Nem írtam konkrét autókat, senkinek nem fikáztam a munkáját, a fogyatékos én nem egy negatív jelzőként írtam! Érthető volt a lényeg, akinek nem inge nem veszi magára, feltételezem, h mivel te ezen lovagolsz valamiben magadra ismertél....mindenki vonja le ebből a konklúziót....
Arra viszont megkérlek, h ne állíts faszságokat, olyan dolgokról amik a kis agyad szüleményei, ez vonatkozik ez előző hsz-edre "", és a mostanira is "toporzékoló hülyegyerek sítlusban...." itt ültél mellettem? vagy ezt megint honnan szeded? [SMIL:/smile2.gif] ugyan ez vonatkozik az utolsó mondatodra is. Valamint tarsd tiszteletben a döntésemet, h nekem előrébb való, h vegyek egy cbr-t mint, h beturbósítsam a Civic-em és ne akard a saját álláspontod megmagyarázva rámerőltetni! Segíts inkább Pepének [SMIL:/smile5.gif]

A témát elengedem, nem akarom tovább offolni nem ide illő vitával a topic-ot.....

2017. február 19. 16:56:06: megválaszolva Csabber +  által, → #22654 

#22652 Csabber +  2017. február 19. 11:53:45 re: #22649 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem amit írsz, valahol van benne némi igazság, és ha ezt a véleményt korábban is ilyen intelligens formában nyilvánítod ki, valószínű nem is válaszolok rá. De toporzékoló hülyegyerek sítlusban, bántóan, lenézően lefogyatékosozni ilyen autókat, mások kemény munkáját, illetve félig használható, fasz méregetés meg egyéb kifejezéseket abszolút nem értek, ez igaz. Olvasd el a két irományod és talán észreveszed miről beszélek.
Egyébként teljesen más ám utazni ezekkel, vagy amikor a mindennapjaid része és minden tulajdonságát ismered a technikának. A lényeg az egészben, hogy ilyen sarkos véleményt ilyen ismeretség alapján én nem állítanék fel magamban, de az én vagyok. :D Egyébként meg Te is tudod, hogy kibaszott jó, és látni az írásodon, hogy nem mindig azt írod, amit valójában érzel, de ez már inkább a személyesebb része.
2017. február 19. 13:28:18: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22653 

#22651 degumentes 0  2017. február 18. 15:02:13 re: #22650 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szépnek szép az RX7-es, de melyik gépműhely fog szerinted ahhoz hozzányúlni, ha bármit is csinálni kell rajt? A wankel az csak játszós autónak jó szerintem, ahhoz meg dràga!

#22650 Honda imádó +  2017. február 18. 13:38:30 re: #22623 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahogy Lasi is írja, nagyon ritka, igaz sok balkormányos RX7-et sem láttam eme pici földrészen [SMIL:/szetvert.gif] , ettől eltekintve nálam az RX7 formája nagyon üt és sokakkal ellentétben nekem bejön a wankel motor [SMIL:/smile10.gif]
2017. február 18. 15:02:13: megválaszolva degumentes 0  által, → #22651 

#22649 Honda imádó +  2017. február 18. 13:11:26 re: #22639 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te sosem érted amit én mondok, de ezt már megszoktam. Leírtam, h ez az én szubjektív véleményem, nem kell vele egyetérteni, de attól, h én nem úgy gondolkodom vagy látok dolgokat mint te vagy más fórum tagok az nem feltétlen rossz, csak más. Nem írtam, konkrétan, h a te autódra gondoltam, volt szerencsém már egy pár elég komoly és erős autóban/motoron utazni, köztük a tiedében is, és igen nem volt még erős autóm, meg erős motorom sem, de szokás mondani, h okos ember más kárán tanul. Nyilván ezt nem szó szerint kell venni, mert ezen komoly járművek esetében ez nem kár, de én levontam a magam tapasztalatát és úgy döntöttem, h nem állok be ebbe a sorba és nem állok bele ebbe a projektbe, hanem másra költöm.
Leírtam, h nem követendő példának írtam, szerintem nem próbáltam senkire ráerőltetni az álláspontom, megkérdezték ezért leírtam miért nem építem meg.
Én azt sajnálom, h ti ezen lovagoltok és nem tudjátok vagy nem akarjátok érteni amit én írok.
"állandóan ezekkel nyugtatod magad, illetve próbálod megmagyarázni magadnak, hogy ez szar" h ezt honna veszed nem tudom [SMIL:/smile2.gif] , de ha te mondod biztos így van [SMIL:/smile5.gif]
2017. február 19. 11:53:45: megválaszolva Csabber +  által, → #22652 

#22648 degumentes 0  2017. február 17. 21:02:28 re: #22645 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A parasztok, én már csak tudom, technikus szintig vittem azt a szakmát:D Ganajt is tudok rakni, úgy hogy nem borul össze:D

#22647 bütyök +  2017. február 17. 19:42:07 re: #22642 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem 400Nm-re vágyok alul,hanem a szaros szívó nyomaték helyett egy kis dinamikát [SMIL:/smile5.gif]

#22646 Tonx +  2017. február 17. 19:21:28 re: #22643 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azok akik a táplálékunk nagyrészét előállítják.:) De ha nyomaték kell alulra akkor a dízel a nyerő ezen nincs mit magyarázni. Vagy baromi nagy köbcentis benzines.

#22645 LasiIS250 0  2017. február 17. 19:19:08 re: #22643 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kik használják a traktort? :)
2017. február 17. 21:02:28: megválaszolva degumentes 0  által, → #22648 

#22644 LasiIS250 0  2017. február 17. 19:18:47 re: #22623 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ae86 ritka ,mint a fehér holló, és 10 ezer eurotól indul az ár kb... nem tudom mi a keret neki a gépre. :)

#22643 degumentes 0  2017. február 17. 18:45:47 re: #22642 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gázolaj a traktorba való!:) Azt meg tudjuk, hogy a traktort kik használják...:)
2017. február 17. 19:21:28: megválaszolva Tonx +  által, → #22646 
2017. február 17. 19:19:08: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #22645 

#22642 Tonx +  2017. február 17. 17:27:53 re: #22640 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rakj bele egy dizel motort és alul lesz nyomatékod:) Majd csippeld meg és ha elgurul akkor sem kell visszaváltani csak lepadlózni:)
2017. február 17. 19:42:07: megválaszolva bütyök +  által, → #22647 
2017. február 17. 18:45:47: megválaszolva degumentes 0  által, → #22643 

#22641 degumentes 0  2017. február 17. 17:19:46 re: #22640 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Minek az a turbó? :D Kompresszort tegyél rá, az lent fog dolgozni:)

#22640 bütyök +  2017. február 17. 15:00:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is most egy low rpm turbóst kezdek építeni,direkt azért hogy városban kis fordulaton is legyen dinamika. D15+ 1.4tjet turbo. A nagy tesó is ott pihen a polcon ha elgurulna a gyógyszer [SMIL:/smile5.gif]
2017. február 17. 17:27:53: megválaszolva Tonx +  által, → #22642 
2017. február 17. 17:19:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #22641 

#22639 Csabber +  2017. február 17. 14:26:20 re: #22609 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én nem tudom, hogy Te miről beszélsz, de Téged is, és az autómat is több éve ismerem, ha pedig választanom kellene inkább Te vagy fogyatékos nem pedig az autóm! :D
Tény, hogy se erős autód, se erős motorkerékpárod nem volt soha, mégis úgy csinálsz (ezt sose értettem) mintha ismernéd ezeket a dolgokat.
Tudni illik egy környéken lakunk, az autóm biztos van 300lovas (b16t) és semmi fogyatékosságot nem tapasztaltam. 3000alatt megsem mozdul a turbó, ami azt jelenti, hogy alap közlekedéssel, városban vagy azon kívül ugyanúgy megy és annyit eszik (vagy kevesebbet), mint gyári, szívó vti társai! Viszont fölötte aztabüdöskurvaélet van, amennyiben persze szükség van rá.
Lacilandon nem faszt méregetnek a gyorsulók kedves Péter, hanem élmény autóznak, biztonságos körülményék között élvezik a munkájuk gyümölcsét.

Őszintén sajnálom, hogy Te nem így látod, de az hogy állandóan ezekkel nyugtatod magad, illetve próbálod megmagyarázni magadnak, hogy ez szar, fogyatékos stb stb, ez a tipikus "rosszul csinálod!" :)
2017. február 18. 13:11:26: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22649 

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.29, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.105 mp, 10 query