"A Honda 8 éve van velem, és ez az írás egy kicsit arról is szól, hogy megköszönjem neki azt a kitartást és megbízhatóságot, amit annak ellenére kapok tőle, hogy lényegében csak extrém körülmények között használom. Egy csoda ez az autó, minden porcikájában. Analóg, old school autózás kelléke, ahol kell a géppel szembeni alázat. "
A champion of the NA power per litre arena has to be the Honda S2000. In amongst all these six- and seven-figure supercars and hypercars is an everyman sportscar with one of the most highly-strung engines homologated for road use. It bests the likes of the Lamborghini Huracan STO, Ferrari F12tdf and Ferrari 812 Superfast. At least, it does in its most powerful Japanese specification, which produced 250PS from a 2.0-litre 9,000rpm-revving four-pot. That made for a heady 125PS per litre… in 1999!
Commiserations to the Porsche 911 GT3 RS 4.0 of 2011 and subsequent 4.0 GT3s. All matched the S2000’s figure but the later engines feature further up the list on even better form...
There are countless legendary NA engines we will have missed. A number of BMW M engines (including that in the McLaren F1), AMGs, Lamborghini V12s, the Lexus V10. When you do the maths – trust us, we did – they just don’t do the business to the standard of the cars above. Commiserations also to the Ferrari 812 Superfast, F12 TdF and Lamborghini Huracan STO, which fall only slightly below the Honda S2000, at around 123PS per litre.
Végül is nem az Ultimate Edition lett. (javítva volt a motorja, és nem szakszerűen)
Ami lett helyette :
2006/4, 43.000 km, 1.tulajdonos, törésmentes 2006-os gumik voltak rajta ????
volt belőle bal és jobb kormányos verzió is...
az eu-ban ultimate edition-ként árulták...és elvileg #26 készült...
az angol verzió gt edition 100-ként futott...és elvileg #96 készült...
Közben nézegettem az ultimate edition-t és arra jutottam,hogy 102-150 ig van a LHD-k sorszàma. 122,138,145 sorszàmuak németben vannak. Viszont 2009-ben nem volt rendelhetö sem német ,se osztràkban. Svàjcbol lettek importàlva. Lehet ,hogy mind az 50 db a svàjci piacra lett ??
Kezdik feladni a harcot a hátsó lengéscsillapítók az S2000-n (2000-es évjárat). Mindkét oldalit cserélni kéne.
Tud valaki gyárit elfogadható áron, vagy van valakinek tapasztalata nem gyárival?
Esetleg van valakinek bontott, amik tényleg jók még?
Felújítani nem tudják őket, az kilőve.
Előre is köszi a segítséget.
Nem tudom, mennyire eri meg mutogatni, mivel projectkent vettem. Van baja boven, maradjunk annyiban. De hat innen szep nyerni. Lesz kep, ha minden igaz holnap.
Nemreg lettem egy S2000-es boldog tulajdonosa.
Tudna valaki valaszt adni, hogy milyen olaj jo valtoba/diffijebe? A valto meg nem is olyan nagy ugy. Viszont S2ki forumon tobben azt allitjak, hogy a Honda HG0-3 nem valo az S2000 diffijebe, hanem CRVbe valo. Annak ellenere, hogy a coxmotors pl. ezt dobja fel hozza.
2021. március 31. 16:22:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21034 2021. március 21. 08:00:01: megválaszolva integra_type_r 0 által,
→ #21030
A felsoroltak nagy része kisteherautók
A személyautók nagy részében lökhárító le. De inkább mond ,hogy vihetem hozzád az s2000 lámpát mert meg tudod csinálni!