Ja csak kíváncsiságból akartam rálesni, hogy mennyibe kerülhet most egy ilyen. Nálam most nem esedékes egy hobbi autó. Meg ha mégis, akkor más márka felé húz inkább a szívem. Ha olcsón meg lehetne szerezni, talán bevállalnám, de ha ilyen ritka, nem hiszem, hogy túl olcsó lenne.
u.i.: ennek meg amúgy is leszakadt a futóműve és csámpás a kereke. Ezektől kiráz a hideg. Kér ezért a szép autóért.
Ennek a fehérnek a tulajdonosa sokáig itt volt a fórumon. Kíváncsi lennék milyen állapotban van most a kocsi. Elbírnék viselni egy ilyet hobbi autónak, de jelenleg sem a használtautón, sem a moblie.de-n sincs egy darab sem.
Hali Srácok... Sos help kellene.... Valaki meg tudná nézni, hogy a 2006 os kb1 első alsó lengőkarja megegyezik a 2006 os acura rl lengőkarral?? Nagyon köszi
Engem is hívott egy barátom, amikor felvettem örült a hangomnak. Csak annyit tudott a képekig, hogy Legend volt, meg itt a környéken. Nem értem hogyan tudott így leválni az oldala...plusz alacsonyan repülhetett, ha így kiütötte azt a nem kicsi fát. Nekem küldtek át olyan képet, ami közvetlenül a baleset után készült...rajta van még a test egy része is
Remélem nem innen volt valaki tegnapi egerági baleset
Sötétkék KA9, ha jól látom.. egy barátom végignézte az egészet, rohadtul felzaklatta, nem is csodálom
Kösd le a klímakompresszor csatlakozóját. Utána cseréld ki a biztosítékot, ha akkor nem száll el a biztosíték akkor a mágnestekercs a rossz, ha akkor is akkor valahol a kábel letestel. Aztán mérd meg a mágnestekercs ellenállását is ha 5-10ohm (ha jól emlékszem) között van akkor jó ha 0 akkor szar ha végtelen vagy nagyon magas 2-3kOhm akkor is szar.
2020. augusztus 24. 19:37:59: megválaszolva VTi 0 által,
→ #14228
Sziasztok. Kinek van tapasztalata KB1-es vezérlés cserével? A kérdés az lenne hogy a szíjon, a vízpumpán és a görkőkön kívül szükséges-e még cserélni valamit, illetve hogy mindezeket hol tudom beszerezni? Köszi.
A váltóolaj csere elvileg kettő lépcsős és 60e km intervallummal. Én a KA9-ben minden motorolaj cserekor egy lépcsőben cseréltettem az olajat benne kizárólag ATF-Z1-gyel. Néhány csere után már teljesen úgy nézett ki a leeresztett olaj, mint az új...meghálálja. Egyébként a KA9 gyenge pontja épp a váltó (ha csendben hozzá teszem, hogy a KB1-ben meg váltót kellett cseréltetnem...)
Feljöttél Pestre? Na, mekkora királyság És bent vagy a nagy büdös városban vagy azért a külterületen valahol?
Ja, és ebből gondolom érzékelhető volt: Igen, GONDOLOM, hogy jól mutasd meg, ha erre jársz vagy majd ahol tudunk találkozni!
Városozni azért biztos nem akkora élmény vele, persze az, csak a fogyasztásra értem, mert az akkor tuti nem lesz 10 liter körül vele. (ja, és mijaza "HO", én nem tudni )
(dobj inkább sztem PM-et, mert jól kidobnak majd innen csetelésért )
De a verdáról azért feldobhatnál ide majd pár újabb képet, csak hogy legyen itt valami olyasmi is, mármint mozgás.
Köszi!
Sajna nem lett tökéletes a bőrös munka, egy két helyen nem lett tökéletesen feszes az anyag... időközben elég komolyan lebetegedett a fickó aki csinálta, így is majd' 8 hónapot nála voltak az ülések, örültem, hogy egyáltalán visszakaptam őket
Ha gondolod, majd jól megmutatom pár hét múlva, ugyanis időközben Pestre költöztem, és ha egy picit jobb idő lesz, ez lesz a fő közlekedési eszköz (bár szerencsére városozni nem kell majd sokat, HO-ban dolgozom), az Accord úgy néz ki, megy a háztól.
dedededehogynem, már toltam is képeket alant -> #14168
Jó is, hogy kérdezed, mert épp ideje lesz bőrápolózni kicsit. Kb. október óta pihen a kocsi a garázsban és tróger módon azóta mindig elmaradtam vele.