A kocsiról nem tudok, de a Royaltól gyufásdobozt sem vennék meg. 2x átbaxtak szervízzel, egyszer meg a modelfrissít előtt akartak rámtukmálni egy kiállított CTR-t és megesküdtek rá a kereskedők, hogy nem lesz modelfrissítés. Ja és át akartak vágni azzal a teszt CTR-rel is amelyiket az újságírók vágtak galyra. El akarták adni nekem hibátlanként. Garantálták, nem volt törve!!! Ott áltam szintén náluk, amikor behozták a roncsátört gépet, és kitört ablakkokkal egész télen az udvaron tárolták. Még csak le sem takarták rendesen. GECI BANDA!
Őt már láttam, ránézésre nem találtam komoly hibát, bár a mélyére nem néztem. Tudsz valami konkrétat esetleg, vagy csak a royal általában rossz híre miatt ne bízzak benne?
Köszönöm a válaszokat. A hiredetett autók közül nem ismertek néhányat? Mondjuk nem nagy dolog az összeset megnézni, kb 4 db van ebből az árkategóriából
A fordulaton recsegő váltó ritka, csak akkor van ha a tulaj szeretett kulplung nélkül váltani. A kenési gond pedig az általam említett visszahívás. A blokk egyik oldalára pontott ütnek, ha megvan a javítás. A két olajfurat mellé, még kettőt fúrnak. Ellenkező esetben oldalterhelésnél amikor kettőt húzol vissza, besülhet a moci. Ha jól emlékszem 1999-2000 évjárat érintett.
Alapvetően a németek nagyon rosszindulatúak a kocsaval kapcsolatban, de a balga tudatlanok is sokszor alap nélküli pletykákat terjesztenek.
Ilyen volt pl. hogy a kocsira csak 20.000 km garancia van meg ilyenek.
Ezen kívül nincs ismert típushiba!!!
Miért nem? Amugy meg le lehet menni mellé/elé os ott kell megálni. S2K meg sztem ha megkérsz valamelyik fórumtársat akkor szivesen biztositja az alanyt a fotózáshoz
Szia.
Én is 2000-es évjáratot hajtok.Ha rendszeresen volt szervizelve,komoly gondod nem lesz vele.Amit leírtál,az 2 probléma.Ez a kettő télleg az de más nincs is neki. A nagy fordulaton recsegő váltó is,meg a kenési gondok is csak versenykörülmények közt okozhatnak gondot,de ez sem jellemző.Ja,és ha összejön a vásár,KÖNYÖRGÖM,menj fel mondjuk Hungaroringre és fuss vele jópár laza kört,szerezz róla tapasztalatot,mielőtt komolyabban rálépnél a gázpedálra!Eddig 2x voltam HRingen,mind2x törtek meg s2k-t.De hidd el,meghálálja az árát.Én életem legjobb húzását csináltam meg ezzel a vassal...
Szia Bullet
Eddig VTI-m volt, és komolyabbat szeretnék. Próbáltam már S2000-et, régi szerelmem, óriási feeling a kabrió, és a pörgős motor, mint egy igazi versenyautó Azért érdeklődöm itt nálatok, mert nem szeretnék valami pénztemetőbe belefutni, és hallottam, küldöldi oldalakon olvastam egy-két rossz dolgot a korai évjáratokról, pl. nagy fordulaton recsegő váltó, motorban kenési gondok stb.
Ha még nem próbáltál S2000-et, akkor azt javaslom látatlanba ne szállj bele. Mindenképpen próbálj ki egyet. Nem azok a hagyományos marketing roadsterek amit a németek dobnak piacra. Kemény kihegyezett gép!
A német Sport Auotó magazinban az előző számban volt egy használt teszt. Gyakorlatilag a nem megkímél ütött vert autók is hibátlanul teljesítenek. Volt egy visszahívás azt érdemes leellőrizni hogy megcsinálták-e az autón. Ezt bármelyik Honda márkakereskedés ingyé megcsinálja. (A javítást is. Nem megyek bele mi volt mert felesleges.)
Alkatrészek drágák. Nem érdemes sem töröttet venni, sem összetörni
A használtauto.hu fennlevő autók jó részét ismeri a csapat. Érdemes egy kicsit várni itt a fórumon, előkerülnek a sztorik.
Jó válogatást!
Sziasztok
Autóvásárlás előtt állok, és S2000 az egyik jelölt. Sajnos csak 2000-2001 körüli évjáratokra lenne pénzem. Mit kell ezekről tudni, mire érdemes figyelni? A hasznaltauto.hu-n hirdetett autók közül nem ismertek esetleg egyet?