HONDA fórum
2024. július 8. hétfő, 07:04,  Ellák, Erzsébet Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | 2478 | 2477 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123558 grego +  2019. április 1. 23:30:45 re: #123556 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mért kell kivenni a helyzetjelző izzó cseréhez? Sose vettem ki, mikor fél évente kiégett és cserélgetni kellett. Dobbetét kihajt és kézzel hozzáférsz. Aztán vettem bele valami drága LED-et, hogy majd az úgyse ég ki. Na 3 hónap után kiégett az egyik. Aztán Tesco-ban vettem másik LED-et tized áron, azóta az van az autóban és tökéletes: D

#123557 Yakumo +  2019. április 1. 22:38:06 re: #123556 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
FL-nél a helyzetjelző cseréjénél érdemes kivenni a lámpatestet? Na az durva, ezek szerint csak elb*sztak valamit (megbonyolították az ember életét) az FL-eknél, nem gondoltam volna. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#123556 Tonx +  2019. április 1. 14:45:53 re: #123554 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha tényleg H4 akkor simán cserélhető, ha FL akkor H1 kell bele és szopás de nem vészes, viszont a helyzetjelzőhőz FL esetén érdemes kivenni.
2019. április 1. 23:30:45: megválaszolva grego +  által, → #123558 
2019. április 1. 22:38:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #123557 

#123555 Yakumo +  2019. április 1. 14:41:12 re: #123554 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
7gen 2001-es 5ajtósom volt és kizártnak tartom, hogy egy izzócseréhez ki kéne venned az egész lámpát.
A motortérből ki lehetett venni a gumiharangot ésatöbbi és simán lehetett izzót cserélni.

Egyedül a Stream-nél találkoztam olyannal, hogy az egyik oldali izzóhoz nem lehetett odaférni, mert előtte volt valami tartály pont, de annál is megoldották, ugyanis a tartályt simán ki lehetett oldani/venni és akkor ahhoz is hozzá lehetett férni, csak hirtelen volt egy kicsit WTF a helyzet.

Lehet, hogy az FL-eknél 2004-től már megbonyolították, de azért nem hiszem^^
2019. április 8. 15:10:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123588 

#123554 -Törölt felhasználó- 2019. április 1. 14:07:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

7.gen Civic 2004-es, behalt a bal első tompított fényszóró izzója.
Kézikönyv szerit H4-való bele,meg is vettem.
De a ki és beszerelés már kérdéses,ezért fordulok hozzátok.
Attól tartok,hogy magát a lámpát is ki kell vegyem,mert nem férek hozzá.
Volt már valaki aki házilag megoldotta?


2019. április 1. 14:45:53: megválaszolva Tonx +  által, → #123556 
2019. április 1. 14:41:12: megválaszolva Yakumo +  által, → #123555 

#123553 Lokko +  2019. március 31. 21:55:11    ‹›  0 | rejt
Jó estét!

Cr-z kocsihoz kellene egyik ismerősömnek olyan átalakító és szoftver amivel menet közben ki lehet az autó fogyasztását, terheltségét olvasni.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy mi kell hozzá és kb milyen költségekkel kell számolni hivatalos és nem hivatalos forrás is érdekel.

Köszönettel:
Csaba

#123552 luki7 +  2019. március 30. 21:44:47 re: #123548 (JAGER 10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még a Tomchy által leírtakon kívül megemlíteném a Csepelihondabontót, mert bizonyos esetekben találtam már náluk is nagyon jó áron gyári alkatrészt.
A másik pedig az Amayama, ahonnan leginkább apróságokat rendeltem, mint például gyári szimmering, tömítés, PCV szelep, és Japánból postázva is olcsóbb volt mintha itthon bárhol megvettem volna.
Szóval minden egyes alkatrésznél érdemes lekérdezni mindenhol az árat és a legkedvezőbbet választani belőle.
2019. április 2. 07:44:34: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #123559 

#123551 Tonx +  2019. március 29. 19:14:36 re: #123550 (Czimby + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Létezik ilyen lehúzó amit a tőcsavarokra kell felcsavarni majd középen egy tengellyel ki lehet préselni a féltengelyt az agyból.

#123550 Czimby +  2019. március 29. 15:11:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
7Gen Accord alsó gömbfej csere ami nem akar összejönni...

Mindent szét tudtunk szedni ami kell a gömbfej cseréhez, kivéve a féltengely. Az istennek sem jön ki az agyból, pedig nem rozsdás így kívülről nézve.

A jobb oldali anya lejött légkulccsal és 5Kg kalapáccsal a tengely is megmozdult.

A bal oldalon 3m-es erőkar kellett + 2 ember, hogy meginduljon az anya!
Első 2-3 forulat végig pattogva jött le.
Berneres 1"-os hajtó meghajolt!

Viszont itt hiába ütöttük, az 5Kg kalapács kevésnek minősült.

Nagyobb kalapácsot nem akartunk bevetni, nehogy szétmenjen a menet a féltengelyen.

Van valami bevállt teknika, hogy lehetne kiimádkozni a féltengelyt az agyból?
2019. március 29. 19:14:36: megválaszolva Tonx +  által, → #123551 

#123549 tomchy +  2019. március 29. 10:41:59 re: #123548 (JAGER 10 + )  ←  ‹›  0 | rejt
https://www.coxmotorparts.co.uk/

https://zsemito.hu/

#123548 JAGER 10 +  2019. március 29. 09:50:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári HONDA alkatrészeket honnan érdemes rendelni?

2019. július 16. 14:32:12: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #123801 
2019. március 30. 21:44:47: megválaszolva luki7 +  által, → #123552 
2019. március 29. 10:41:59: megválaszolva tomchy +  által, → #123549 

#123547 janati +  2019. március 28. 06:39:42 re: #123546 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
utolsóra:

ajtóhatárolót kell cserélned! ;)

#123546 DeathAdder +  2019. március 27. 16:43:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv :)

7gen3d civicnél néhány dolog, ötleteket szívesen várok a következő néhány dologra:

-jobb oldali ablakemelő: lefelé nagyon könnyen megy, de felfelé van hogy könnyedén felmegy, és gyakori hogy az utolsó néhány centin annyira belassul, hogy több másodpercig tart hogy felmenjen azon a néhány centin. Érdemes lehet levenni a burkolatot, kivenni az ablakemelő sínt és kipucolni, újra zsírózni? viszont ha koszolódás a gond akkor nem konzisztensen kellene lassúnak lennie?

-biztonsági övek nagyon gyengén húznak vissza: van ugye a mosószeres megoldás, meg rengeteg előtte/utána YT videó, ahol tisztítás után úgy szívja vissza mint a porszívó. Na nálam az semmit nem segített, de legalább patyolat tiszták az övek :D valaki javította már ezt meg?

-egyik ajtó sem támaszt ki amikor kinyitom: ha nem áll egyenesben az autó akkor csukódik be szinte azonnal. Itt lehet valamin húzni, vagy mit kell cserélni hogy ez jó legyen? (vagy ez már gyárilag is ilyen lehetett? szedánoknál szépen kitámaszt, még érezni is lehet hogy van ellenállás amikor nyitom ki az ajtót, de az ilyen nagy ajtóknál szinte semmi)
2019. március 28. 06:39:42: megválaszolva janati +  által, → #123547 

#123545 integra_type_r 0  2019. március 25. 11:59:55    ‹›  +1 | rejt


#123544 sanyiboy 0  2019. március 24. 15:41:49    ‹›  +1 | rejt
köszönöm midenkinek! elsö sorban cserélem a relét! ugyan is van egy tartalék itthon! aztán meg látjuk mi lesz! az Ecu is cserélve lett tavaly decemberében egyébként.

#123543 Tonx +  2019. március 24. 15:23:15 re: #123542 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vagy a relé mert összeégtek már a csatlakozók belül és hiába szűnik meg a jel az ecu felöl a lábak még zárnak.

#123542 grego +  2019. március 24. 13:30:29 re: #123541 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na de akkor nem a relé a gond hanem az ECU vagy annak a vezérlő jele.
2019. március 24. 15:23:15: megválaszolva Tonx +  által, → #123543 

#123541 Tonx +  2019. március 24. 13:29:21 re: #123540 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen az ecu de nem az ac pumpa.
2019. március 24. 13:30:29: megválaszolva grego +  által, → #123542 

#123540 grego +  2019. március 24. 13:16:56 re: #123539 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És a főrelét mi szabályozza? Az ECU adja a jelet, hogy mennyi ideig menjen a benzin szivattyú.
2019. március 24. 13:29:21: megválaszolva Tonx +  által, → #123541 

#123539 Tonx +  2019. március 24. 13:10:49 re: #123537 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább a főrelé, mert az szabályozza hogy kapjon-e áramot az ac vagy sem.
2019. március 24. 13:16:56: megválaszolva grego +  által, → #123540 

#123538 Yakumo +  2019. március 24. 12:20:43 re: #123537 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bőven lehet ez is, sőt. Nem vagyok szerelő, csak azt tudom leírni ami velem megesett, hátha segít, de ennyi. [SMIL:/mosoly.gif]

#123537 admin +  2019. március 24. 12:08:21 re: #123536 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
99,9%, hogy most nem a főrelé lesz a hibás. Inkább valami olyasmire gyanakodnék, hogy vagy az új (gondolom valami utángyártott) AC pumpával lesz a gond, vagy annak a bekötésével adódott probléma.
2019. március 24. 13:10:49: megválaszolva Tonx +  által, → #123539 
2019. március 24. 12:20:43: megválaszolva Yakumo +  által, → #123538 

#123536 Yakumo +  2019. március 24. 11:55:52 re: #123535 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez így nekem egyértelműen valami érintkezés hibának tűnik, ami tényleg legtöbbször a relé hibája miatt fordul elő.

Legend coupe-mnál volt hasonló, ott meg nem kapcsolta az AC pumpát, amikor ráadtam a gyújtást és ezután ugye hiába indítóztam, nem indult. Pontosabban hol indult, hol nem, mert néha azért kapcsolta az AC-t, akkor be is indult szépen.

Főrelé volt a ludas, át lett szépen forrasztva újfent és minden helyreállt.
2019. március 24. 12:08:21: megválaszolva admin +  által, → #123537 

#123535 sanyiboy 0  2019. március 24. 11:30:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv mindenkinek!!!

Honda Civic 5 Gen D16Z6 1992 es tipusu kocsim,olyat produkál mostanság,hogy ráadom a gyujtást és fel búg az AC pumpa,de nem hagyja abba! búg folyamatosan! ha leveszem a gyujtást utána megint rá adom akkor jo! de van amikor egymás után nem jó ötödik probálkozásnál sem! tavaly vettem uj benzin pumpát bele! esetleg relé lehet a baj??
2019. március 24. 11:55:52: megválaszolva Yakumo +  által, → #123536 

#123534 Bruce +  2019. március 22. 15:11:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy ufo kézifékkar burkolatát hogy lehet leszedni? A markolat alatti két kis csavart kivettem, de a kioldó gomb így sem engedi lejönni [SMIL:/smile8.gif]
2019. április 2. 10:15:03: megválaszolva fonta +  által, → #123560 

#123533 Higany +  2019. március 20. 17:30:35    ‹›  0 | rejt
Sárvédő peremezésre tud vki ajánlani Bp vonzáskörzetében vkit? Sajnos az új nyárikerekem igényelne egy kis utómunkálatot.

#123532 DeathAdder +  2019. március 18. 09:27:47 re: #123531 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az volt az első amit megnézetett :)
Mondtam hogy kb. mik lehetnek a gondok és ezek tudatában vigye el rendes szerelőhöz, hogy átnézze. Mindenesetre határozottan jobban indul ha két gyújtás után kezdjük indítózni (bár akkor is az átlagtól kicsit tovább kell indítózni).

#123531 JohnyFirpo +  2019. március 17. 19:30:18 re: #137111 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocs, hogy belevau, de önindító nem lehet?
2019. március 18. 09:27:47: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123532 

#123530 grego +  2019. március 17. 10:29:00 re: #123529 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Közelitünk a megoldáshoz :D

#123529 DeathAdder +  2019. március 16. 23:20:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen: gyújtás 2x aztán másodjára már indítóztuk és szépen beindult
2019. március 17. 10:29:00: megválaszolva grego +  által, → #123530 

#123528 DeathAdder +  2019. március 16. 19:58:58 re: #123527 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gondoltam már arra is hogy nem-e az immo szarik, de akkor nem is forgatná azt hiszem.

Báár egy másik havernak 6gen 1.4-es csak úgy indul ha gyújtás után azonnal indítózza.
De ha úgy hogy gyújtás -> vár -> indítóz akkor nem indul neki [SMIL:/mosoly.gif] bár ez neki azt hiszem állandó jelenség, nem csak akkor produkálja amikor sokáig áll.

#123527 grego +  2019. március 16. 19:51:20 re: #123526 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy nem :D
2019. március 16. 19:58:58: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123528 

#123526 DeathAdder +  2019. március 16. 19:50:54 re: #123525 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
No, ha valóban van ilyen visszacsapó szelep akkor ez nagyon is lehetséges. Ezt holnap megnézzük, köszi :) tehát ha kétszeri (vagy többszöri) csak gyújtás, majd végül egy indítózás után elindul akkor szinte biztos hogy ez a visszacsapó szelep a ludas
2019. március 16. 19:51:20: megválaszolva grego +  által, → #123527 

#123525 grego +  2019. március 16. 19:38:39 re: #123524 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha jól tudom van egy visszacsapó szelep a benzin rendszerben, hogy ne ürüljön le a rendszer mikor leállítod a kocsit. Lehet az romlott el, vagy a hosszú állásban átenged, és mikor indítjátok akkor a szivattyúnak azt is vissza kell pótolni ami leürült.

Próbáljátok meg azt, hogy csak gyújtás ráad, de nem indít, szivattyú nyomja a benzint, majd újra lekapcsol aztán másodjára már indítózzatok. Úgy mi van?
2019. március 16. 19:50:54: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123526 

#123524 DeathAdder +  2019. március 16. 19:32:06 re: #137112 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát előfordulhat.. Nekem az 5gen civicnél volt rossz az AC pumpa, ami ugyan szépen indult, de volt hogy nagyobb gázra nem ugrott, hanem csak "fulladt".

Az övében 190 ezer körül van, azt mondta (tök komolyan) hogy menjek el hozzá és ő majd átszerel egykét dolgot az ep3-amból és teszteli néhány napig...
Nagylelkű voltam és azt mondtam utána olvasok, de nem találtam semmit ezért írtam be, hogy hátha van valami ismert betegsége, és hátha tudok neki segíteni, de az én kocsimhoz nem fog nyúlni egy ujjal sem az tuti [SMIL:/szetvert.gif]


Egyébként csak reggel csinálja, amikor legtöbb időt áll az autó, nap közben okés.
Bár lenne valami hibakód, de sajna semmi [SMIL:/smile9.gif]
2019. március 16. 19:38:39: megválaszolva grego +  által, → #123525 


2019. március 16. 19:33: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés
2019. március 16. 19:32: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#123523 Yakumo +  2019. március 16. 19:22:56 re: #137111 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
bocs, valahogy mellényomtam a válasz "gombnak" vagy nem tudom.... [SMIL:/szetvert.gif]

#123522 DeathAdder +  2019. március 16. 19:22:46 re: #123521 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na igen.. korábban gázon is ment, ez tehetett kárt benne? Semmi hibakód nincs, elvileg minden jó [SMIL:/smile3.gif]

#137112 Yakumo +  2019. március 16. 19:19:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
K20A1-ről beszélünk akkor. Nekem is volt Stream-em pár évig, 200.000km körül volt benne, de mindig szépen indult, télen is, mínuszban is.
Sajnos többet nem tudok hozzáadni a történethez, mert konkrét ötletem nincsen miért csinálhatja ezt sajnos, bocsi. [SMIL:/mosoly.gif]

Esetleg, ami eszembe jut: AC pumpa lehet nem nyomja rendesen indítás előtt be az üzemanyagot? De ez csak ilyen hasra ütéses hirtelen agymenés részemről, semmi több.....
2019. március 16. 19:32:06: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123524 

#123521 grego +  2019. március 16. 19:17:53 re: #137111 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Injektorok?
2019. március 16. 19:22:46: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123522 

#137111 DeathAdder +  2019. március 16. 19:11:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv :)

156 lovas k20 motornál ismert hiba hogy az reggelente nehezen indul? Télen a legnagyobb hidegben is szépen indult, néhány hete viszont már nagyon nehezen, hosszú ideig kell forgatni hogy beinduljon.

Gyertyák ellenőrizve, üzemanyag ok, akku ok, kompresszió is jó.

Streamről van szó egyébként (nem az enyém hanem haveromé aki megkért hogy kérdezzek utána), bátorkodtam ide beírni, lévén nem lehet nagy különbség a két motor között :)

Bármilyen válasz szívesen veszek [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2019. március 17. 19:30:18: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #123531 
2019. március 16. 19:22:56: megválaszolva Yakumo +  által, → #123523 
2019. március 16. 19:17:53: megválaszolva grego +  által, → #123521 

#123520 ólomlábú +  2019. március 12. 19:47:58 re: #123517 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekünk 2004-es.Volt több tulaja,leginkább nők :D :D 130 000 körül cseréltem benne a csapágyakat.Tudom ez nem sok km,de a fene tudja,hogy használták?!A kuplung viszont majdnem új volt,de azért kicseréltem,mert megvettem hozzá a null km-eset.

#123519 ólomlábú +  2019. március 12. 19:44:38 re: #123518 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fórumon van csapágyboltos ;) ,neki kedvezménnyel is többe lett volna!Na meg nincs is annál jobb mikor szét van borítva a váltó és egy marék csapággyal bemegy az ember a boltba,összenézni a méretet,stb...,majd megrendeli a boltos ami több nap.Megint vissza menni értük és csak utána neki fogni összerakni.
Ott a készlet,jó áron,tömítésekkel,szimmeringekkel,mindennel ami kell.Postás meghozza,kibontom,belerakom és mehet a helyére a váltó.Azért az csak egyszerűbb.

#123518 Higany +  2019. március 12. 19:05:14 re: #123516 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem hiszem h horror lenne itthon is a csapágy hozzá. Méret alapján csapágyboltból ntn.
2019. március 12. 19:44:38: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123519 

#123517 KawaBazsy 0  2019. március 12. 18:37:50 re: #123516 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anno a céges Corollámban is megszólalt az egyik csapágy a váltóban, de akkor már volt benne 170 ezer. Márkaszervizben lett csináltatva, term. minden csapágy cserélve, vastag lett a szla.. A tietek is ez a 2009 utáni modell?
2019. március 12. 19:47:58: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123520 

#123516 ólomlábú +  2019. március 12. 16:56:12 re: #123514 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csapágy csere megoldja a búgást...Miénkben is megoldotta :) .
Angol ebay-en van hozzá jó árban csapágyszett,ráadásul ugyanaz a márka mint amit gyárilag is beleraktak!A különbség annyi,hogy nem Honda zacsiban van és az ára is töredéke.Ha szétbontjátok a váltót akkor értelem szerűen érdemes mindet kicserélni.
2019. március 12. 19:05:14: megválaszolva Higany +  által, → #123518 
2019. március 12. 18:37:50: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #123517 

#123515 Higany +  2019. március 12. 16:09:31 re: #123514 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha az szar, azt álló helyben is hallani. Menet közbem váltóból búgó hang inkább dificsapágy, de nem gondolnám h egy ilyen autóban azzal baj lenne.

#123514 KawaBazsy 0  2019. március 12. 15:59:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mentem egy kört anyám 2 gen Jazz-ével, s van egy plusz búgó hang menet közben, sztem a váltóból, hasonló, mint amikor tolat az ember. A motor fordulatszámával együtt változik. Lehet nyelestengely csapágy? Ennél a modellnél is jellemző ez?
2019. március 12. 16:56:12: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123516 
2019. március 12. 16:09:31: megválaszolva Higany +  által, → #123515 

#123513 csabEJ9 0  2019. március 11. 11:56:22    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Tudom, nem egyszerű téma, de hátha. Lakatost/fényezőt keresek Budapest környékén, a 6gen VTI sedanomat szeretném igényesen, teljeskörűen, igényesen patikára lakatoltatni, fényeztetni. Szokásos rohadások javításáról van szó, semmi horrorisztikus, sárvédőívek, küszöbök, jégpúpok.

Fel vagyok készülve mind az időbeli, mind az anyagi vonzatára, de a végén tényleg jónak kell lennie, sok évig megtartanám az autót, saját magamnak lesz, szerelem projekt.

Tudtok esetleg bátran javasolni valakit, akire rábízhatom?

Köszi előre is.

#123512 Breki82 +  2019. március 10. 14:19:31    ‹›  0 | rejt
Sziasztok

Keresnék olyan szerelót aki nem légzsákos 6gen Civicbe be tudná rakni nekem az SRS szettet!
(megvan hozzá minden! műszerfal jobbos légzsákkal, légzsákos kormány, sárga kábel)
Köszönöm

#123511 -Törölt felhasználó- 2019. március 10. 14:10:41    ‹›  0 | rejt
sziasztok!
honda civik 2,2 ctdi nem "veszi vissza felé" a 3-at és "dobálja" az 5-et! :(
érdekelne a véleményetek.
köszönöm!

 << eleje | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | 2478 | 2477 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.49, 0.41, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.109 mp, 9 query