Mért kell kivenni a helyzetjelző izzó cseréhez? Sose vettem ki, mikor fél évente kiégett és cserélgetni kellett. Dobbetét kihajt és kézzel hozzáférsz. Aztán vettem bele valami drága LED-et, hogy majd az úgyse ég ki. Na 3 hónap után kiégett az egyik. Aztán Tesco-ban vettem másik LED-et tized áron, azóta az van az autóban és tökéletes: D
FL-nél a helyzetjelző cseréjénél érdemes kivenni a lámpatestet? Na az durva, ezek szerint csak elb*sztak valamit (megbonyolították az ember életét) az FL-eknél, nem gondoltam volna.
7gen 2001-es 5ajtósom volt és kizártnak tartom, hogy egy izzócseréhez ki kéne venned az egész lámpát.
A motortérből ki lehetett venni a gumiharangot ésatöbbi és simán lehetett izzót cserélni.
Egyedül a Stream-nél találkoztam olyannal, hogy az egyik oldali izzóhoz nem lehetett odaférni, mert előtte volt valami tartály pont, de annál is megoldották, ugyanis a tartályt simán ki lehetett oldani/venni és akkor ahhoz is hozzá lehetett férni, csak hirtelen volt egy kicsit WTF a helyzet.
Lehet, hogy az FL-eknél 2004-től már megbonyolították, de azért nem hiszem^^
2019. április 8. 15:10:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123588
7.gen Civic 2004-es, behalt a bal első tompított fényszóró izzója.
Kézikönyv szerit H4-való bele,meg is vettem.
De a ki és beszerelés már kérdéses,ezért fordulok hozzátok.
Attól tartok,hogy magát a lámpát is ki kell vegyem,mert nem férek hozzá.
Volt már valaki aki házilag megoldotta?
Cr-z kocsihoz kellene egyik ismerősömnek olyan átalakító és szoftver amivel menet közben ki lehet az autó fogyasztását, terheltségét olvasni.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy mi kell hozzá és kb milyen költségekkel kell számolni hivatalos és nem hivatalos forrás is érdekel.
Még a Tomchy által leírtakon kívül megemlíteném a Csepelihondabontót, mert bizonyos esetekben találtam már náluk is nagyon jó áron gyári alkatrészt.
A másik pedig az Amayama, ahonnan leginkább apróságokat rendeltem, mint például gyári szimmering, tömítés, PCV szelep, és Japánból postázva is olcsóbb volt mintha itthon bárhol megvettem volna.
Szóval minden egyes alkatrésznél érdemes lekérdezni mindenhol az árat és a legkedvezőbbet választani belőle.
7gen3d civicnél néhány dolog, ötleteket szívesen várok a következő néhány dologra:
-jobb oldali ablakemelő: lefelé nagyon könnyen megy, de felfelé van hogy könnyedén felmegy, és gyakori hogy az utolsó néhány centin annyira belassul, hogy több másodpercig tart hogy felmenjen azon a néhány centin. Érdemes lehet levenni a burkolatot, kivenni az ablakemelő sínt és kipucolni, újra zsírózni? viszont ha koszolódás a gond akkor nem konzisztensen kellene lassúnak lennie?
-biztonsági övek nagyon gyengén húznak vissza: van ugye a mosószeres megoldás, meg rengeteg előtte/utána YT videó, ahol tisztítás után úgy szívja vissza mint a porszívó. Na nálam az semmit nem segített, de legalább patyolat tiszták az övek valaki javította már ezt meg?
-egyik ajtó sem támaszt ki amikor kinyitom: ha nem áll egyenesben az autó akkor csukódik be szinte azonnal. Itt lehet valamin húzni, vagy mit kell cserélni hogy ez jó legyen? (vagy ez már gyárilag is ilyen lehetett? szedánoknál szépen kitámaszt, még érezni is lehet hogy van ellenállás amikor nyitom ki az ajtót, de az ilyen nagy ajtóknál szinte semmi)
köszönöm midenkinek! elsö sorban cserélem a relét! ugyan is van egy tartalék itthon! aztán meg látjuk mi lesz! az Ecu is cserélve lett tavaly decemberében egyébként.
99,9%, hogy most nem a főrelé lesz a hibás. Inkább valami olyasmire gyanakodnék, hogy vagy az új (gondolom valami utángyártott) AC pumpával lesz a gond, vagy annak a bekötésével adódott probléma.
Ez így nekem egyértelműen valami érintkezés hibának tűnik, ami tényleg legtöbbször a relé hibája miatt fordul elő.
Legend coupe-mnál volt hasonló, ott meg nem kapcsolta az AC pumpát, amikor ráadtam a gyújtást és ezután ugye hiába indítóztam, nem indult. Pontosabban hol indult, hol nem, mert néha azért kapcsolta az AC-t, akkor be is indult szépen.
Főrelé volt a ludas, át lett szépen forrasztva újfent és minden helyreállt.
Honda Civic 5 Gen D16Z6 1992 es tipusu kocsim,olyat produkál mostanság,hogy ráadom a gyujtást és fel búg az AC pumpa,de nem hagyja abba! búg folyamatosan! ha leveszem a gyujtást utána megint rá adom akkor jo! de van amikor egymás után nem jó ötödik probálkozásnál sem! tavaly vettem uj benzin pumpát bele! esetleg relé lehet a baj??
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy ufo kézifékkar burkolatát hogy lehet leszedni? A markolat alatti két kis csavart kivettem, de a kioldó gomb így sem engedi lejönni
Az volt az első amit megnézetett
Mondtam hogy kb. mik lehetnek a gondok és ezek tudatában vigye el rendes szerelőhöz, hogy átnézze. Mindenesetre határozottan jobban indul ha két gyújtás után kezdjük indítózni (bár akkor is az átlagtól kicsit tovább kell indítózni).
Gondoltam már arra is hogy nem-e az immo szarik, de akkor nem is forgatná azt hiszem.
Báár egy másik havernak 6gen 1.4-es csak úgy indul ha gyújtás után azonnal indítózza.
De ha úgy hogy gyújtás -> vár -> indítóz akkor nem indul neki bár ez neki azt hiszem állandó jelenség, nem csak akkor produkálja amikor sokáig áll.
No, ha valóban van ilyen visszacsapó szelep akkor ez nagyon is lehetséges. Ezt holnap megnézzük, köszi tehát ha kétszeri (vagy többszöri) csak gyújtás, majd végül egy indítózás után elindul akkor szinte biztos hogy ez a visszacsapó szelep a ludas
Ha jól tudom van egy visszacsapó szelep a benzin rendszerben, hogy ne ürüljön le a rendszer mikor leállítod a kocsit. Lehet az romlott el, vagy a hosszú állásban átenged, és mikor indítjátok akkor a szivattyúnak azt is vissza kell pótolni ami leürült.
Próbáljátok meg azt, hogy csak gyújtás ráad, de nem indít, szivattyú nyomja a benzint, majd újra lekapcsol aztán másodjára már indítózzatok. Úgy mi van?
Hát előfordulhat.. Nekem az 5gen civicnél volt rossz az AC pumpa, ami ugyan szépen indult, de volt hogy nagyobb gázra nem ugrott, hanem csak "fulladt".
Az övében 190 ezer körül van, azt mondta (tök komolyan) hogy menjek el hozzá és ő majd átszerel egykét dolgot az ep3-amból és teszteli néhány napig...
Nagylelkű voltam és azt mondtam utána olvasok, de nem találtam semmit ezért írtam be, hogy hátha van valami ismert betegsége, és hátha tudok neki segíteni, de az én kocsimhoz nem fog nyúlni egy ujjal sem az tuti
Egyébként csak reggel csinálja, amikor legtöbb időt áll az autó, nap közben okés.
Bár lenne valami hibakód, de sajna semmi
K20A1-ről beszélünk akkor. Nekem is volt Stream-em pár évig, 200.000km körül volt benne, de mindig szépen indult, télen is, mínuszban is.
Sajnos többet nem tudok hozzáadni a történethez, mert konkrét ötletem nincsen miért csinálhatja ezt sajnos, bocsi.
Esetleg, ami eszembe jut: AC pumpa lehet nem nyomja rendesen indítás előtt be az üzemanyagot? De ez csak ilyen hasra ütéses hirtelen agymenés részemről, semmi több.....
156 lovas k20 motornál ismert hiba hogy az reggelente nehezen indul? Télen a legnagyobb hidegben is szépen indult, néhány hete viszont már nagyon nehezen, hosszú ideig kell forgatni hogy beinduljon.
Gyertyák ellenőrizve, üzemanyag ok, akku ok, kompresszió is jó.
Streamről van szó egyébként (nem az enyém hanem haveromé aki megkért hogy kérdezzek utána), bátorkodtam ide beírni, lévén nem lehet nagy különbség a két motor között
Nekünk 2004-es.Volt több tulaja,leginkább nők 130 000 körül cseréltem benne a csapágyakat.Tudom ez nem sok km,de a fene tudja,hogy használták?!A kuplung viszont majdnem új volt,de azért kicseréltem,mert megvettem hozzá a null km-eset.
Fórumon van csapágyboltos ,neki kedvezménnyel is többe lett volna!Na meg nincs is annál jobb mikor szét van borítva a váltó és egy marék csapággyal bemegy az ember a boltba,összenézni a méretet,stb...,majd megrendeli a boltos ami több nap.Megint vissza menni értük és csak utána neki fogni összerakni.
Ott a készlet,jó áron,tömítésekkel,szimmeringekkel,mindennel ami kell.Postás meghozza,kibontom,belerakom és mehet a helyére a váltó.Azért az csak egyszerűbb.
Anno a céges Corollámban is megszólalt az egyik csapágy a váltóban, de akkor már volt benne 170 ezer. Márkaszervizben lett csináltatva, term. minden csapágy cserélve, vastag lett a szla.. A tietek is ez a 2009 utáni modell?
Csapágy csere megoldja a búgást...Miénkben is megoldotta .
Angol ebay-en van hozzá jó árban csapágyszett,ráadásul ugyanaz a márka mint amit gyárilag is beleraktak!A különbség annyi,hogy nem Honda zacsiban van és az ára is töredéke.Ha szétbontjátok a váltót akkor értelem szerűen érdemes mindet kicserélni.
Mentem egy kört anyám 2 gen Jazz-ével, s van egy plusz búgó hang menet közben, sztem a váltóból, hasonló, mint amikor tolat az ember. A motor fordulatszámával együtt változik. Lehet nyelestengely csapágy? Ennél a modellnél is jellemző ez?
Tudom, nem egyszerű téma, de hátha. Lakatost/fényezőt keresek Budapest környékén, a 6gen VTI sedanomat szeretném igényesen, teljeskörűen, igényesen patikára lakatoltatni, fényeztetni. Szokásos rohadások javításáról van szó, semmi horrorisztikus, sárvédőívek, küszöbök, jégpúpok.
Fel vagyok készülve mind az időbeli, mind az anyagi vonzatára, de a végén tényleg jónak kell lennie, sok évig megtartanám az autót, saját magamnak lesz, szerelem projekt.
Tudtok esetleg bátran javasolni valakit, akire rábízhatom?
Keresnék olyan szerelót aki nem légzsákos 6gen Civicbe be tudná rakni nekem az SRS szettet!
(megvan hozzá minden! műszerfal jobbos légzsákkal, légzsákos kormány, sárga kábel)
Köszönöm