Ezek az oldalak nem túl megbízhatók.
Sokszor van, hogy azt írja nincs, közben meg van raktáron. Vagy azt írja, hogy van és rendeld meg majd visszaírnak hogy mégse.
Ezért kell szalonban nézni mert ott kiderül, hogy megszűnt termék-e vagy sem, és ha még ha meg is szűnt, rá lehet nézni van-e raktáron.
Visszatérve 2014-re a Zürichbe kiàllitott fk2 conceptre. Ma hosszasan beszélgettem a zürichi eladoval és azt mondja a 14-es konceptbe nem volt se motor se rendes futmomü ,semmi belsö. Müanyag volt az egész auto ,ugy toltàk be a csarnokba
Azt mondta még ,hogy a héten lett volna egy kis FL5 vezetés Genfben ,de valami nem stimmelt a fékkel és valami brembo-s mérnökre vàrtak ,addig nem lehetett se megjavitani se semmi ,mig ö megnem nézte. Ha minden jol megy 4 hét mulva jön az auto zürichbe, elökészitik a november 10-13 között tartando Zürichi Auto Showra. De ha ittlesz szol és elmehetek megnézni.
Elvileg màrcius 29.-ig jönni fog 24 nem eladhato és 35 eladhato Type-R svàjcba.
Utcsó mondat: Igen, ilyen volt nálam is az 1.4 7gen-ben, én is áthúztam a bovdent kézzel a motortérben (nekem is pont hidegen maradt mint kollégának amikor besz*rt) és akkor lett meleg télen.
(aztán később nálam is fűtésház lett cserélve, mert abban "akadt el" az a rohadt bovden, sajnos ez tényleg széria problem, előbb vagy utóbb, de minden 7gen-t elér ez a szopás)
ide lépj be ha van fészed Honda Civic EP EU (7 Gen) Hungary
Sajnos ez mindenapos probléma szériahiba, nálam is volt párszor javitottuk mig meg nem szorult a komplett füttésbox, akkor cserélni kellett a boxot és a kábelt is, kábel már nincs új elfogyott mindenhol, bontottat tudsz venni, meg szokott csavarodni a nyaka onnéttol kuka.
A rajz tökéletes, pontosan ez van a kocsiban.
Akkor nincs más hátra, mint előre: hétvégén, egy kis háton fekvős, bovdentartó lemez keresős, kutatómunkával dicsérjem a napot
Remélem lesz eredménye!
1. Kiugrott a 6-os bovden tartó lemez a helyéről. Vissza kell tenni és jó lesz, már ha nem veszett el.
2. Eltört a levegő terelő csappantyú mechanika amit ha befekszel a gázpedálhoz és hátul felnézel látod mi a helyzet. Ott megy ki egy másik bovden a motortérbe a fűtés szelephez.
Amúgy a 2-es pontban leírt helyen te is tudod kézzel állítani a csappantyút meg a fűtésszelepet és akkor nem lesz hideg.
2022. szeptember 22. 20:40:28: megválaszolva Yakumo + által,
→ #185307 2022. szeptember 22. 16:13:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #185305
Előre bocsátom, hogyha volt már ez a téma, akkor elnézést, de kicsit bosszantó problémába futottam bele, és nem találtam rá megoldást idáig, ezidáig:
- Van egy 7. gen Honda Civic-em 5 ajtós, Manuális klímás (1.4i LS típus).
- Tegnap tekertem volna a hőmérséklet állítót, ami egyszer csak egy kattanás kíséretében, eltört, vagy elszakadt nem tudom, de a gomb, onnantól kezdve nem csinált semmit.
- sajnos a hideg állásban maradt a szabályozó, és most ha bekapcsolom a ventillátort, jön a hideg levegő.
- felhívtam bontóst, márkaszervízt is, de azt mondták, hogy vagy a kapcsoló tört el, vagy a bovden, de különben sem szívesen foglalkoznak vele, mert a kocsi régi (2005-ös), illetve az alkatrészek hiánycikkek, és szét kell borítani hozzá a műszerfalat. Javasolják, hogy próbáljam meg otthon szétszedni...
A kérdésem az lenne, hogy:
- tudtok-e valami tippet adni, hogy van e bármi esély, hogy a műszerfal szétszedése nélkül megállapítsam, hogy a bovden szakadt-e el, vagy a kapcsolóból tört-e le valami? (Azaz milyen alkatrészt kellene bennem?)
- esetleg valami alkatrész lelőhelye van valakinek, ahol ezek az alkatrészek elérhetőek? Bontó, OEM oldal, bármi.
Őszintén szólva, nem akarok a közelgő hideg időjárásba, ott fagyoskodni egy különben jó állapotú kocsiban csak mert valami pár 100 forintos alkatrész bemondta az unalmast
Raktál egy turbót a Jazzre? :-)
A pickup is letilt vhol 170-180 közt, méghozzá az összes, a Raptor is. Se a terepes futómű, se a gumi nem a magasabb sebességekre van tervezve.. Én meg sose mék 150 felett, azt is max egy kigyorsításnál amikor pályára hajtok.
Szerettem volna a szelepfedelemet felujjitani Type-R pirosra.
Kriterium, hogy OE gyarias legyen es egyben tartos: Ezert akartam porszoratni(!), es nem a semmi koze hozza piros vht festekkel lefujni: VTEC Valve Cover
Talaltam egy ameriaki porfestek forgalmazot aki ezt tudja, mind szinben es strukturaban megegyezik a gyarival: Desert Red Wrinkle
Kerdes, hogy lenne-e valakinek kedve beszallni a projectbe es akkor nyilvan valo nem 1kg lenne rendelve, hanem igeny szerint.
Szerintem 1/4 lehet kb. Svàcjba 100% ,hogy 60 db jön majd jövöre. Majdnem minden Honda garàzs kap 1 db amit 6 honapig nem adhatnak el.Azon felül meg ami jut ,garàzs méret,eladàsoktol függöen. Zürichben eddig 13an rendeltek én voltam a 3. A 5-6-on felül màr necces lesz.