HONDA fórum
2024. július 8. hétfő, 21:29,  Ellák, Erzsébet Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | 2478 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123608 GTS001 +  2019. április 15. 09:11:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Történt egy féltengely törés (balos, 98 VTI) az lenne a kérdésem, hogy milyen irányban lenne érdemes elindulni? Új utángyártott vagy bontott gyári, és hogy javasolt-e a másik oldalt is cserélni, mert gondolom az sem lehet sokkal jobb állapotban.
Válaszokat előre is köszi!
2019. április 15. 10:34:40: megválaszolva ZSBENY +  által, → #123609 

#123607 Pörzsi +  2019. április 14. 22:52:45 re: #123605 (sznob + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A képen nem látni jól, de ha szalagos, akkor kell hozzá meghúzó szerszám, de van a másik fajta, amit csak össze kell akasztani és harapófogóval összehúzni. Utóbbit egyszerűbb szerelni.

A B-s külső féltengely harang cikkszáma 44018-S0A-C00, a belsőé 44017-S0A-030, ez alapján nagyobb eséllyel találsz olyat, ami pont oda való. Ezek az univerzális alkatrészek olyanok, mint a négy évszakos gumik, igazából nem jók semmire...
2019. április 15. 16:30:44: megválaszolva sznob +  által, → #123615 

#123606 Czimby +  2019. április 14. 20:47:35 re: #123605 (sznob + )  ←  ‹›  0 | rejt
Haraófogóval meg lehet húzni

#123605 sznob +  2019. április 14. 20:36:09    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Valami kicsípte a 4 hónapos féltengelyem gumiharangját. :( Milyet érdemes venni? Ez az univerzális SKF jó lehet? Speciális szerszám nélkül meg lehet húzni ezt a bilincset?


2019. április 14. 22:52:45: megválaszolva Pörzsi +  által, → #123607 
2019. április 14. 20:47:35: megválaszolva Czimby +  által, → #123606 

#123604 sh adam 0  2019. április 14. 19:54:01    ‹›  0 | rejt
sziasztok!

Nincs valakinek kölcsön ilyen szeleprugó összenyomó? Rendelnék mivel nem drága, de 3-4hét lenne mire megjönne kínából és nem szeretnék addig várni! [SMIL:/smile4.gif]


#123603 Ferko1 +  2019. április 14. 17:30:59 re: #123601 (Ferko1 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megoldva! :) Biztosíték jó volt, motornál kellett az érzékelőket megpucolni...

#123602 luki7 +  2019. április 14. 10:27:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Ufóba épített be valaki ilyent, vagy hasonlót? Van valahol hely ahová ezt az érzékelőt be lehet csavarni vagy kell olajszűrő adaptert is venni?



2019. április 18. 13:12:07: megválaszolva fonta +  által, → #123618 


2019. április 14. 11:05: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#123601 Ferko1 +  2019. április 11. 20:55:27 re: #123600 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi az infót! :)

De hogy is van, mert én néztem azt a biztosítéktáblát és 3 sorban vannak a biztosítékok...
2019. április 14. 17:30:59: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123603 

#123600 -Törölt felhasználó- 2019. április 11. 19:34:14 re: #123598 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ablakmosó motor biztosítékja: Utastéri biztitábla, bal oldali biztisor, felülről számolva a nyolcadik, alulról számolva az ötödik. Hogy hány amperes azt nemtudom, mert szervízkönyből néztem ki, és ott méretet nem ír.
2019. április 11. 20:55:27: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123601 

#123599 -Törölt felhasználó- 2019. április 11. 19:18:43 re: #123570 (Ferko1 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szia!

Nekem is 6g4d 97' van, és nekem sincs visszajelző lámpa a tompítottnál, csak ha reflektorral világítok. Úgy tudom, hogy gyárilag van így.

#123598 Ferko1 +  2019. április 11. 15:10:57 re: #123572 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos a motortérben nem találtam, így a kérdés továbbra is fennáll...
2019. április 11. 19:34:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123600 

#123597 Kázmér +  2019. április 11. 11:51:59 re: #123596 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Melegen nem akar majd beindulni. Egyre tovább kell majd tekertetni, a végén meg be sem fog indulni.

#123596 -Törölt felhasználó- 2019. április 11. 10:57:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2.2 i-CTDi-nál honnan tudom, hogy a porlasztócsúcsok esetleg csereérettek?
Be kell méretni valahol, vagy van valami jele? Egy ilyen bemérős sztorinak általában mennyi az ára?

Sajnos az autóm életútjából (7gen Accord) nem derült ki, hogy mikor csináltak rajta ilyet. A motorban nem érzem, hogy gyengélkedne, nincs hibakód és nem is jár furcsán de azért már csak van benne 311e km. :) Nagyon megszerettem nem akarom, hogy kellemetlen meglepetéseket okozzon.
Köszi a segítséget előre is!
2019. április 11. 11:51:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #123597 

#123595 civic5 +  2019. április 10. 12:49:38 re: #123594 (Castor + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Főtengely jeladó, vezérműtengely jeladó, gyújtáselosztó.

Bár a főtengely vezérműtengely jeladókat check engine jelzi az esetek 99%-ban.

2019. április 16. 06:37:10: megválaszolva Castor +  által, → #123617 

#123594 Castor +  2019. április 10. 08:51:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
kis segítség kellene. 98' Civic D14A3.

Jelenség: Tegnap a dugóban eldobta az alapjáratot. Checkengine nem világít. Ráindítok, beindul. Pár perc, és újra lefullad. Újboli indítozás nem segít. Félretoltam, kb 3-4 perc múlva ismét indítottam, és beindult. Aznap semmi gond nem volt. Ma, gyorsításkor (kb 4ezres fordulaton), mintha hirtelen levettem volna a lábamat a gázról (ha alapjárton vagyok tutira lefullad) akkorát rántott, majd tovább ment. Tegnap a szerelő azt mondta, hogy nem adott semmi hibakódot vissza.

Mi lehet ez? Főtengely jeladó?

köszi
2019. április 10. 12:49:38: megválaszolva civic5 +  által, → #123595 

#123593 grego +  2019. április 8. 20:34:58 re: #123592 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem ilyen volt.

#123592 DeathAdder +  2019. április 8. 20:34:27 re: #123591 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na ezt nem tudtam, akkor ezek szerint jól éreztem [SMIL:/szetvert.gif]

fl-nél is ilyen? látom a veztengelyek is más cikkszámon mennek, lehet ott már javítottak ezen? [SMIL:/smile3.gif]
2019. április 8. 20:34:58: megválaszolva grego +  által, → #123593 

#123591 grego +  2019. április 8. 20:27:37 re: #123590 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De hiszen gyárilag olyan hogy VTEC előtt torpan és 4500-5800 között mintha folyamatosan gyengülne. Ez a fékpadi mérésből is jól kijön.
2019. április 8. 20:34:27: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123592 

#123590 DeathAdder +  2019. április 8. 19:40:31 re: #123589 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én inkább azt érzem, mintha vtec előtt kezdene behalni, de lehet csak beképzelem :D

Értem én Higanyt, ha jól működik tényleg nem indokolt hozzányúlni, de ha már úgy is ott lesz matatva a leömlő körül akkor talán azt a 3 csavart megéri kihajtani, meg igazából rohadt kíváncsi vagyok hogy van-e lerakódás a szűrőn :D

Többnél láttam már hogy ott könnyezik, valószínűleg nálam is elő fog jönni hamarosan.

Mindenesetre megrendeltem a tömítést, ha megérkezik a szervizig, akkor cserélve lesz, ha nem akkor valószínűleg csak akkor ha majd nálam is elkezd szivárogni az olaj.
2019. április 8. 20:27:37: megválaszolva grego +  által, → #123591 

#123589 Yakumo +  2019. április 8. 17:41:50 re: #123577 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, megvolt a váltás, motor hangja is változott és húzott szépen tiltásig.
DE mint kiderült, a váltásnál visszaesett kicsit, majd szépen húzott tovább azzal a 160 lóval ami rendelkezésre állt. [SMIL:/szetvert.gif] Szóval erőtöbblet nem "keletkezett". [SMIL:/smile4.gif] [SMIL:/egyeb/fillings.gif]

Ami más volt a normálishoz képest (persze ezt is csak akkor tudtam meg konkrétan, miután kicseréltük újra) az az, hogy VTEC váltásnál érezhető volt egy kis "kimaradás" vagy amolyan kisebb rántás, aztán onnan húzott tovább.
Az új szűrővel szinte tök egyenletes volt a váltás.

Az enyémben 221.000-nél volt a csere, azért cseréltük mert ez a jelenség volt. (értsd: szar volt, mert el volt tömődve [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] )
Plusz volt még egy ilyen cserém a Skunk2 CTR-nél is, mert az meg folyt a tömítésnél. (Abba szintén 220.000 körül volt)

Amúgy le kell írnom, de Higannyal most rohadtul nem értek egyet.
Egy, hogy nem egy űrtechnika ez, egy tömítés amiben van egy kis szűrő, így ennek a cseréjével nem hinném, hogy elkövetnéd azt a hibát, hogy "belenyúlsz egy jól működő rendszerbe, amit csak akkor kell cserélni ha folyik vagy tönkremegy".
Ráadásul tényleg párezer forintról beszélünk. Kb. mint egy normál olajszűrő vagy a benzinszűrő. Ha ezeket lecseréljük idő előtt, akkor az is felesleges és megbontunk vele egy jól működő rendszert? Nem nagyon értem, de mindegy.

A lényeg, hogy Te döntöd el ;)
2019. április 8. 19:40:31: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123590 

#123588 -Törölt felhasználó- 2019. április 8. 15:10:07 re: #123555 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat,motivált lettem és ki tudtam cserélni a lámpabura kiszerelése nélkül is!
Bár nem volt egy egyszerű eset,sokat próbálkoztam,de megérte :D
Viszont H1-való bele mégis!

#123587 Tonx +  2019. április 8. 12:44:24 re: #123586 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, mert azt nézi hogy megtörtént-e a nyitás. Az újabbak ugyanis nem tartalmaznak szenzort, mert az ecunál van átkötve a szál hogy ha kiadja a jelet az ecu akkor a másikon meg megkapja a jelet az ecu hogy tényleg megtörtént a nyitáshoz szükséges áram kapcsolása. A régieknél meg ugye a szenzorról ment vissza a jel az ecuba hogy tényleg nyitott a vtec szelep.

#123586 Higany +  2019. április 8. 11:55:08 re: #123585 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos vagy benne? Csak akkor nyit a vtec, ha ott megvan a megfelelő olajnyomás, ergo annak vtec előtt is kell mérnie, h tudja, h nyithat-e vagy sem.
Amúgy a vtec szelepben olajnyomás kapcsoló van, nem mérő nem? Neve alapján. Sose volt még a kezemben kivéve.
Álló helyzetben azért nem nyit a vtec, mert a sebességet is figyeli gyárilag, csak ha gurul az autó, akkor nyit. Meg ha meg van az olajnyomás.:)
2019. április 8. 12:44:24: megválaszolva Tonx +  által, → #123587 


2019. április 8. 11:58: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés
2019. április 8. 11:56: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#123585 Tonx +  2019. április 8. 11:41:20 re: #123580 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De a vtecnél csak akkor mér ha nyit a vtec az meg álló helyzetben nem szokott.
2019. április 8. 11:55:08: megválaszolva Higany +  által, → #123586 

#123584 Tonx +  2019. április 8. 11:40:13 re: #123576 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem 252e van benne, a blokk száraz csak a vtec szelepnél olajos:( Viszont én csak 15e-ként cserélem igaz enyém csak K20A3 és csak 160Le.

#123583 sh adam 0  2019. április 8. 11:26:37 re: #123582 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jött nekem is ott az olaj, de a nyomásmérő óra nem mutatott semmit.
Hozzáteszem B20-ról beszélünk, de a vtec-nek lett az olajnyomás gombától ellátás biztosítva.

#123582 Higany +  2019. április 8. 10:49:31 re: #123581 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aha. Azt tudom, h amikor az a csavar nem volt benne és beindítottam a kocsit, pillanatok alatt óriási tócsa lett alatta, egy visszafolyó ágon ilyen pici lukon nem gondolnám h néhány másodperc alatt kijön fél liter olaj.
itt is oda rakott olajnyomásmérőt
2019. április 8. 11:26:37: megválaszolva sh adam 0  által, → #123583 


2019. április 8. 10:53: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#123581 sh adam 0  2019. április 8. 09:53:05 re: #123580 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kipuff oldalon próbáltam de ott nem volt nyomás. Esetleg megnézem a vtec olajnyomás gombánál. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2019. április 8. 10:49:31: megválaszolva Higany +  által, → #123582 

#123580 Higany +  2019. április 8. 09:47:16 re: #123579 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kipuff oldalon szemből bal felül van egy csavar, az olajjáratot dugóz le, sztem ott. Vagy vtec szelep olajgomba helyén is kellene tudni mérni, elvégre az is arra hivatott.
2019. április 8. 11:41:20: megválaszolva Tonx +  által, → #123585 
2019. április 8. 09:53:05: megválaszolva sh adam 0  által, → #123581 

#123579 sh adam 0  2019. április 8. 08:54:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
üdv!

B16 hengerfejben lehet valahol ellenőrizni azt, hogy megfelelő e az olajnyomás / kenés?
A blokkban gombánál mérve megfelelő.
2019. április 8. 09:47:16: megválaszolva Higany +  által, → #123580 

#123578 Higany +  2019. április 8. 06:50:27 re: #123576 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Miért akarsz egy jól működő dolgot megbuzerálni? Mintha egy félig kopott féktárcsát akarnál lecserélni mert hogy "majd tönkremegy úgyis". Amíg jó, ne nyúlj hozzá!

#123577 DeathAdder +  2019. április 8. 00:13:08 re: #123575 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen emlékszem a sztoridra :) Nálad egyébként nem is volt vtec egyáltalán, éreztél bármit 6 ezer felett? hangja változott egyáltalán?

Én gyárit veszek mindenből, nem kísérletezem a butángyártott cuccokkal :) még az ablaktörlőlapátokra is gyári gumicsíkokat veszek [SMIL:/szetvert.gif]
2019. április 8. 17:41:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #123589 

#123576 DeathAdder +  2019. április 8. 00:12:22 re: #123574 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam a motor csont száraz mindenhol, ezért nem szivesen venném le a teknőt sem kipucolni, a VTEC szelep már kicsit birizgálja a csőröm :)
Előző tulaj állítása szerint 10 ezrenként cserélte az olajat, én 5 ezrenként cserélem, harmadik tulaj vagyok, tehát nem tudom az első tulaj hogyan tarthatta karban. Azt hiszem ezeknél még a gyár is 10 ezerre ajánlotta a csereperiódust, nem úgy mint az újabb autóknál :)

Mennyi km-nél vetted észre hogy engedi az olajat? lehet ha már szervizbe viszem akkor lecseréltetem. Úgy látom 3 csavar mindösszesen, már perezer ft a tömítés :)
2019. április 8. 11:40:13: megválaszolva Tonx +  által, → #123584 
2019. április 8. 06:50:27: megválaszolva Higany +  által, → #123578 

#123575 Yakumo +  2019. április 7. 20:23:33 re: #123573 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ahogy Tonx is írja: Ha mindig tiszta olaj ment rajta át, akkor szűrő rész oké, viszont a gumitömítés nem örökélető, tényleg elkeményedik egy idő után bármit csinálsz.
Az megint más kérdés, hogy azért a szűrő is elkokszosodhat, szintén bármit csinálsz, mert azért minden motor dolgoz bele az olajba "kormot" még ha kis mértékben is, de dolgoz. (Honda ide vagy oda, de akkor is)

Szerény véleményem szerint a 200.000km pont egy olyan lélektani határ, aminél le lehet cserélni egy ilyet. (cseréltem már, azért nem olyan nagy összeg [SMIL:/smile1.gif] )

A feltett kérdésedre pedig: Szerintem ismered már az én VTEC szeleptömítéses story-mat, amikor vettem egy lelakott CTR-t és 160 lovat tudott kezdetben. Na, ez pont azért volt, mert ennél a kicsiny szűrőnél felgyülemlett az olajsár, tehát a válasz: NEM kicsit tudja ez lerontani a dolgokat. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
Csere előtt 160-at mértünk, az új szűrővel 190lovat. (a nonFL kb. annyit is tud gyárilag)

Ja, és gondolom tiszta: CSAK gyárit, de ha nem tévedek, akkor talán nincs is belőle utángyártott, de ha van is, ha kicsit is hallgatsz rám, akkor ahhoz nem nyúlsz, mert ez nem az a rész, ahol játszanék, próbálgatnék bármit.

De mint mondtam, tényleg párezer forint, mondjuk annyit mondtak nekem a csepelihondabontósok (náluk rendeltem akkor) hogy van valami évjáratnál ugrás az árban és én akkor pont beleestem az olcsóbba, de mindenesetre nem az a tétel amit minden héten cserélsz ;)
2019. április 8. 00:13:08: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123577 

#123574 Tonx +  2019. április 7. 19:58:13 re: #123573 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha mindig időben cserélted az olajat és az nem égett meg, akkor nem lehetne. Viszont a tömítés megkeményedik és elengedheti az olajat. Ha van vtec hang és rendesen megy akkor elég az olajnyomás ami átmegy a szűrőn szóval no problem. Lassan az enyémben is cserélni kellene mert nálam engedi az olajat:(
2019. április 8. 00:12:22: megválaszolva DeathAdder +  által, → #123576 

#123573 DeathAdder +  2019. április 7. 19:43:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali.

200 ezret futott K20A2-nél szerintetek van lerakódás VTEC szelepben? Látom a tömítés is olyan amiben apró szűrő van.





Ezt szokták cserélni? Ajánlott lehet, ha már viszem a szervizbe?

A VTEC rúg, tehát működik és a hangja is megjön, kérdés hogy ennek a hatásfoka tud-e romlani az esetlegesen lerakódott olajsártól?

Ugyanezen agyalok az olajteknő esetében is. Ott minden bizonnyal van már lerakódás..
2019. április 7. 20:23:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #123575 
2019. április 7. 19:58:13: megválaszolva Tonx +  által, → #123574 

#123572 Ferko1 +  2019. április 6. 18:20:19 re: #123571 (tamas467 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

Két washer vmit talaltam a kormány alatt, azok jók voltak, de megnézem akkor ott is.

Reflektornak jó a visszajelzése, de gondolom akkor az külön van...

Köszi a segítséget! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2019. április 11. 15:10:57: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123598 

#123571 tamas467 0  2019. április 6. 15:26:05 re: #123570 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Sztem motortér tábla, washer 20A... emlékeim szerint. Nem lehet, hogy a visszajelző izzó égett ki? Én azzal kezdeném.
Üdv.
2019. április 6. 18:20:19: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123572 

#123570 Ferko1 +  2019. április 6. 10:28:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Civic 6g4d 97' ablakmosó motor biztosítékát tudja vki hol a pi...ban van?

Illetve ha tompított világítást felkapcsolom semmi visszajelzés nincs a műszerfalon, hol lehet a hiba?

Köszönöm!
2019. április 11. 19:18:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123599 
2019. április 6. 15:26:05: megválaszolva tamas467 0  által, → #123571 

#123569 -Törölt felhasználó- 2019. április 6. 09:15:16    ‹›  0 | rejt
Szeretném az előző hozzászólásom kiegészíteni!

Ilyen problémám már korábban volt. Akkor a szerelő bemérette az összes porlasztócsúcsot, azok jók voltak. Utána kicserélte a nyomás szabályzó szelepet a nagynyomású szivattyún. Állítólag az volt a probléma. De most ez a dolog megint előjött.

#123568 -Törölt felhasználó- 2019. április 6. 09:07:15    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Egy 2006-os 2.2 ictdi motoros Accordról lenne szó.

A probléma az vele, hogy hidegen egész jól indul, viszont melegen ez már nem mondható el.
De amikor már egy másik autóról is meg van bikázva, akkor beindul. De az akksi nincs lemerülve.
Ha áll egy félórát kb. az üzemmeleg állapot után, akkor indul.
Olyan ez szerintem, mintha kevés lenne az akksi inditóárama és nem forgatná elég gyorsan az önindító a motort ahhoz, hogy fel tudja építeni a nyomást a beinduláshoz. Az önindító tavaly fel lett újítva. Csak akkor hidegen meg miért indul a saját akksijáról rendesen segítség nélkül. Exide EB740 akksi van benne (74Ah, 680A indító árammal).

Valaki tapasztalt már ilyet?

Köszönöm a segítségetek!

Üdvözlettel: Ádám

#123567 fonta +  2019. április 4. 22:22:43 re: #123565 (Szabicrx 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A belső világításnak lehet késleltetett kikapcsolása, amivel a következő gondok vannak/lehetnek, ha közvetlenül akarod használni:
- a kocsi bezárásakor nagyon hamar (gyorsítva) lekapcsol a belső világítás
- nem terhelhető..max a helyzetjelzőket bírná el vagy ki kellene relézni
- mindenképpen ki kellene relézni (a relét párhuzamosan kötni a belső világítással), mert a "kapcsolt szál" negatív, azaz késleltető elektronika az ajtó kapcsolót hidalja át (ami testre húz).
- a belső világítás ha elhalványuló, akkor az még lehet világít, de a relé már rég eloldott

Érdemes lehet olyan kis olcsó elektronikát csinálni/venni ami figyeli az akku feszt és ha az megemelkedett (járt a motor) majd vissza esett normál értékre (le lett állítva), akkor aktiválja a hazakísérő fényt.

Lehet csinálok majd DRL vezérlést, ami abban különbözik majd a többi "gyári" megoldástól, hogy nem kell kábeleket elvágni/megszakítani/kirelézni.
Igaz elő idézhető így olyan állapot is, hogy megy a helyzetjelző/nappali fény mellett is a DRL (user error :) )

#123566 Bruce +  2019. április 4. 21:05:11 re: #123562 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerencsére minden megúszta. A markolat résznél felül is, alul is van egy fekete gumírozott betét. Az alsót kipattintani, kézifék felhúz ameddig csak engedi. A kipattintott kis markolat alatt két kis csavar van, azokat ki kell venni. Utána már csak a gomb tartja a komplett búrkolatot a helyén, de az elég keményen, úgyhogy a búrkolatot megragadni, és erősen húzni kell a gomb irányába amíg ki nem pattan és ennyi. Persze az egész mutatvány előtt a könyöklőt kiszedni [SMIL:/smile1.gif]

#123565 Szabicrx 0  2019. április 4. 16:52:30 re: #123564 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a drágább verzió..:) )
Nekem elég lenne a saját gondolat is..csak nem tudom hol keressem ..még..)..de azért köszi.
2019. április 4. 22:22:43: megválaszolva fonta +  által, → #123567 

#123564 fonta +  2019. április 4. 16:35:04 re: #123563 (Szabicrx 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van olyan DRL megoldás, amikor ezt tudja a vezérlő ;)
Tehát az állandó tápról (fesz szintből) megállapítja, hogy jár-e a motor és ha le lett állítva, akkor aktiválja a hazakísérő fényt.
2019. április 4. 16:52:30: megválaszolva Szabicrx 0  által, → #123565 

#123563 Szabicrx 0  2019. április 4. 13:47:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,
2006-os 1.8-as civic sedan.
Kérdésem az lenne, h. DRL bekötéshez hol találok egy olyan "+" pólust ami még az autó bezárása után kb. még megvan 30mp-ig ???
Szeretném így bekötni, legyen jelzőfény éjszaka....

Köszi szépen
üdv
Sz.
2019. április 4. 16:35:04: megválaszolva fonta +  által, → #123564 

#123562 fonta +  2019. április 4. 11:34:48 re: #123561 (Bruce + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Konkrétan hogyan, mi volt a módszer mi úszta meg mi roncsolódott?
2019. április 4. 21:05:11: megválaszolva Bruce +  által, → #123566 

#123561 Bruce +  2019. április 2. 13:59:52 re: #123560 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, megoldottam még az nap. Kellett egy kis erőszak is hozzá...
2019. április 4. 11:34:48: megválaszolva fonta +  által, → #123562 

#123560 fonta +  2019. április 2. 10:15:03 re: #123534 (Bruce + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
7g Accordnál ami vele idős a kézifék kar gomb hosszú karmos kapaszkodókkal van rögzítve, gyakorlatilag csak bepattintani lehet kiszedni nem :/
2019. április 2. 13:59:52: megválaszolva Bruce +  által, → #123561 

#123559 JAGER 10 +  2019. április 2. 07:44:34 re: #123552 (luki7 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tomchy, Luki7!

Köszönöm a tippeket! [SMIL:/smile5.gif]

 << eleje | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | 2478 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.033 mp, 9 query