Sajnos, a ..derékon vág,és elindúl 6000 fölött... feelingnek a 8. gennél vége,nem erre hegyezték ki,hanem legfőképpen fogyasztásra,ill. minimális károsanyag kibocsátásra.
A VTEC rendszere pedig így működik,csodálkozok Szallerbecken,legalább a CD-t nézték volna meg!
pedig ők is megkapták a cd-t. Hivatalos verzió a HH-tól, mostanában küldenek ilyen CD-ket és ezek végén van egy teszt amit kitöltesz elküldöd a HH-nak és akkor örülnek hogy le van tudva az oktatás
Hát ez az... Gyak. jól jön városban ez a megoldás, tetszik is, de nem egy Honda feeling, hiányzik a teljesítmény érzése. Nem is tomm miért nem csinálták akkor már inkább több fázisú VTECre...
Amúgy a Szallerbeckes tagadta, hogy így működne a VTEC (ill. úgy fogalmazott nem így van ).
Engem ugyan nem.... Ennek valószínüleg az lehet az egyik oka, hogy a szóban forgó gép sajna nem az enyém (lásd infom)
Csak belinkeltem mert batka kért. 4d 6gent
Amúgy matricarendszámot házilga kreálni KRESZ szerint tilos. HIVATALOSAN: engedélyeztetni kell vagyis megindokolni hogy neked miért nem jó a hagyományos (pl. nincs felfogatási pont mint ŐK autóján vagy hűtés, vagy ha gépkönyvezve van és versenyzel vele akkor azért) és persze le is húznak némi pénzzel és megkapod hivatalosan.
Kerülőutak bizti vannak de nem mentem utána ennyire a témának.
Láttam a verdád elején a matrica rendszámot, nagyon tetszik, én is szeretnék. Hogy lehet hozzájutni ilyenhez, vagy házilag kreáltad?
A fakabátok nem piszkálnak miatta?????