Ha EU-ból hozol és nem akarod forgalomba helyezni (élvezetei pákyázásra hozod pl.) akkor semmilyen teher nincs rá. A regadó egy nagyobb gépre horror...
összeállunk mondjuk 15-en, mindenki bedob egy millát. Hozunk Angliából egy kompresszoros, JDM CTR mocis Ariel Atomot, fél évesnél idősebb változatban. Hozzá egy tréler vagy vmi olcsó szállító jármű belefér. Áprilistól októberig van mondjuk 30 hét. Azaz fejenként kétszer egy hét évente, avagy 14 nap. Ha valaki egy napra megy, 14x lehet vele pályán. Vagy közösen megyünk évente többször. A maradék napokra meg elosztjuk. Közös fenntartás, gumi, fogyóanyag vásárlás, olajcsere, szervíz.
Igaz, hogy túrós lenne a háta, ha valaki eltörné....
Ezt mondjuk egy kártalanítási közös szerződéssel lehetne megelőzni.
Ha 5 év alatt amortizálnánk nullára, feltételezve, hogy senki sem töri össze, akkor a fejenként öt év alatt jutó 70 nap ára egy feltételezett 50%-nyi (évi 1.5 milka csak elég) fenntartási költség mellett(szervíz, fogyóanyag, üzemanyag, pályabérlet) kb. 21ezer naponta és fejenként. Ha 5 éves korban el lehetne adni mondjuk 3 milláért, akkor valamivel kevesebb.
Ha sikerülne 7-8 évig egyben tartani -ezt kétlem- akkor persze fajlagosan olcsóbban is ki lehetne jönni a buliból.
Hozzáteszem,hogy egy pályás részvétel egy napra 15-20 ezer körül mozog autónként. Azt mondjuk nem tudom, hogy frsz nélkül felengednék e akármelyik Ringre, illetve egy autóval több sofőr milyen feltételekkel működhetne.
Mivel forgalomba nem lenne helyezve.
240 LE, de ha olvastál Automagazint, ott a Hungaroringen tesztelték. Egy kalap khaki volt. Nem lehet kikapcsolni a menetstabilizálót, és egyfolytában beleavatkozik mindenbe. Persze a Seat 240 LE-vel u.e.
Szeretnék én is csatlakozni a coupéért tüntetők táborához. Nem mondom hogy ez így ronda de a coupé sokkal gyönyörűségesebb (nekem 6genbe is az tetszik a legjobban)
Az Off Seat lesz a piac legerősebb egyterűje! 240 LE-vel meg első kerékkel meg a dülöngélő magas kasztnival 1400 Kg+ és ollllyyan király lesz hogy hűűűűű. Persze a parasztok majd ott gyorsulnak vele ahol lehet.
Tessék a pozitív oldalát nézni Legalább lesz, és 200 ló lesz, igaz 2.2-es motorral. Még mindig jobb, mintha egy 2 literes 160 lovast neveznének Type-R-nek
Nekem is olyan gépem van mint neked, és ugyszintén lentvan a segge... Én elfáradt rugókra tippelek.
De ezt a témát szerintem a szerviz topikban folytassuk..
enyémnek is lejjebb van a segge de nem tudok vele mit csinálni mivel ültetés után is lejjebb van a segge. Most visszarakom a gyári rugókat hátra hátha akkor legalább normálisan fog kinézni a kocsim.
2006. február 8. 00:03:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #352