személyesen nem volt szerencsém hozzá,de 2 közeli ismerősöm is átkozza,ill az egyiknek már sikerült megszabadulnia tőle,igaz 3hónap alatt csak az árán bukott 800ezret,egy 1,6-os Zafirát vett helyette és még azzal is jobban meg van elégedve.saját tapasztalataim alapján viszont tényleg nem vennék európai autót,Bár a Volvohoz és a Saab-hoz még nem volt szerencsém,esetleg a Skoda ami szóba jöhetne,minőségileg nagyon dicsérik.de ez csak az én véleményem kinek a pap-kinek a papsajt
a focust miért kerülnéd? ismered vagy csak ha nemjapán akkor szar lehet?
szvsz a fókusz a 'nemjapán' gyártók közzül a legjobb a kategóriában, a honda, mazda után őt választanám.
bár ez az új csúnya lett mint a bűn
ezt neked kell tudnod,csak segiteni probáltam,viszont a nissant és a focust én elkerülném,a Toyoták viszont jók,mint tudjuk a Honda nem arról híres hogy olyan jó akciókat csinál,még a kifutó modelleknél sem,használtan is az egyik legértéktartóbb autó,hanem az! szvsz ne várjuk tőlük hogy egy új kifutó modell ára annyi legyen mint egy 2 éves 40ezer km-t futott-é
amikert neztem azok is szalonbol vannak. egyiknek meghalt a tulaja, a masik tortenetet nem tudom.
az egrieket meg ismerem, ott vettem az accord-omat. majd felhivom oket. bar most nezem ez 3-ajtos igy targytalan...
az arat azert sokallom, mert minden gyar ha kifut a tipus akkor enged az aran egy milla korul. pl a nissan almera 3.7..38M-helyett most ~2.9M. hat mit mondjak, annyit sem er hot szar a valtoja meg raz mint egy ultettet zsiga.... 3.5M-ert pedig egy jol felszerelt _uj_ fokuszt vagy corolat kapok 1.4..1.6vtec "jellegu" motorral. jo jo nem honda de uj...
2006. február 19. 08:46:14: megválaszolva malazs + által,
→ #593
ezt tonx tudná megmondani pontosan,de úgy rémlik hogy 4,6 vagy 4,8 volt ez a modell,és ahogy néztem a használt hondák árát,ez nem tünik soknak,és mégis csak szalonból van,ne keverd! ez nem az 1,4-es,és egész szép az extrák listája,de az árat rosszul tudtam ill lehet hogy annyira leengedik mert egy ismerős érdeklődött felőle. erről van szó
16-os esztétikailag szebb,de a 15-ös jobban kiméli a futómüvet szilenteket,váltóméretre figyelj majd a guminál ill a 16-osnál a nyomvályuk már elég szépen megvezetik az autót
zaszon-nak uj auto kell... ugy gondoltam egy civic-et jolesz neki. van ket versenyzo az egyik 2005 oktoberi a masik meg november vegi. az elsoben 4000km-van a masikban 16000km, ja ket honap alatt eleg durva...
szoval van valami tipushiba, stb ami miatt ilyen fiatalon eladjak? vagy egyaltalan mit erdemes megnezni? es mennyit szabad erte adni? az elsoert 3.6M-ot kernek a masodikert 3.3-at. 1.4-es mindketto talan a legfullosabb felszereltsegel. de akarhogy is nezzuk ez meg a regi kifutott szeria, meg hasznalt is... kicsit hulyenek erzenem magam ha 3.6-ot fizetnek erte, megha ra is van irva hogy 4 miller volt ujkoraban... szoval mennyit erhet valojaban?
2006. február 18. 08:38:41: megválaszolva malazs + által,
→ #577
Sziasztok! Nekem van egy 5. generációs Civic-em. Most akarok rá venni felniket. Szívem szerint a 16 os mellett döntenék, de azt mondják, hogy a futóműnek ez nem használ. Mi erről a véleményetek, mit lehetne csinálni?
Tényleg jobb lenne a 15-ös felni mellett maradni? Köszi előre is sziasztok!
Sziasztok! Miért nem találok 5ajtós 6.gen civic fotókat, tuning képeket, ha valaki tud ilyen oldalt vagy van képe, berakhatná ide. Mi a véleményetek erről a típusról?
Hello Jager!
Nem Egerből írok,hanem Nagyatádról.Kaposvártól 50km.Amúgy nem baj,én is tudom,hogy a honda manuális váltóval az igazi,de én mindenképp civicet akartam.Tegnap foglaltam le és jövő héten már hozom is haza.