Egy 99es Civicbe szerenték ködlámpát tenni. Találtam egy helyet ahol 25 e ért addnak lámpát, de be kell vágni a műanyagba.
Viszont van két kiépített hely ami szerintem arra való. Két hülye "vese" alakú rész feket műanyaggal ledúgozva a lökhárító szélén. Abba valót nem lehet valahol kapni?
2006. február 23. 16:59:53: megválaszolva grego + által,
→ #740
Leegyeztethetjük, ha gondolod priviben. A gyerek is Hondás és nem szokott sokat kérni, sőt. 1-2 százból szerintem megvan, de megkérdezem ha komoly a dolog. A srác tegnap dobott fel nekem matricát a hátsó szélévdőmre (Underground - Most Wantedból, kivett betűkből összerakott gyönyörű felirat lett). Ténlyeg jól dolgozik. Szóval majd priv, ha komoly.
Meg minden egybet már ott, mert nem akarok offolni.
szerintem bármelyik dekoros csinál neked ilyet. Én is agyalok rajta, és szerintem a vaver fog is gyártani. Ő is kinnt lesz Kaposújlaki talin, ha gondolod...
2006. február 23. 14:43:47: megválaszolva Rasta 0 által,
→ #735
Én ilyen Hijoint vettem a héten, gondoltam megosztom veletek(hogy ONtopic legyek, természetesen a Civicemre: )
A 4 csavaros, magasfényű ezüst sokkal szebb(olyat vettem)
Nos én zet találtam így gyorsban az 1.7-CTDi-ről: "Az erőforrás a Honda jövőbeni terveinek első lépését tükrözi, dízelmotort ugyanis a Honda nemigen szokott kínálni az autóihoz. Sok jártasságuk nincs is a témában, így ezt az 1.7-es, közös nyomócsöves CTDi-t is az Isuzuval közösen fejlesztették ki."
Na,ezen én is meglepődtem anno,nem is kicsit!
Azon még jobban,hogy gyári állapotban a beszívott levegő hőmérséklete nyáron vidáman elérte a 60C fokot!!! Ráadásul a könyöknél leszűkül a keresztmetszet, a szívócső végébe belelőg szinte az akksi kábelezése.
Na, a megoldás:
( mondjuk az enyém )
Le kell venni a műanyag szívócsövet. ( 1 db. csavar fogja a zárhídnál)
A műa. szívócsövet elvágtam a felerősítőcsavar és a vége között a kanyarnál.
A megmaradt felerősítő csavar utáni részt addig melegítettem hőlégfúvóval ameddig kilágyulva előre felé nézővé nem tudtam alakítani. Ez még csak félmegoldás, mert nőtt a keresztmetszet, nincs 90 fokos kanyar, de meleget szív változatlanul.
Most jön a nehezebb része:
A hűtők fölött a felerősítő csavarral szemben "érdekes" módon van egy téglalap keresztmetszetü hely!!!
Miután ezt lemértem gyártottam műanyagból egy ilyen külső keresztmetszetü és nagyságu "tölcsért", mely a hűtőkön elől túlnyúlva a környezeti hőmérsékletü levegőt szívta.
Itt kell rengeteget tökölni,mert ezt össze kell kötni a fentebb előkészített gyáriból átalakított szívócsővéggel.
Az egész folyamathoz célszerü levenni az első lököst a hűtőmaszkkal együtt ( komplett lejön, össze van erősítve), mert különben kínszenvedés, és nem lehet pontos munkát végezni.
Viszont nagyon megéri megcsinálni, a kocsi sokkal!!! jobban megy, könnyebben forog.
Érdekes módon a "majdnem " testvérmodell japó új Integra ( DC5) gyárilag így van megcsinálva.
Szia! Ha Öreg Kergyu jár erre, biztosan megmondja, hogy mit kell alakítani, mert neki volt CTR-je és valami okosságot elkövetett vele, hogy ne meleg levegőt szívjon.
Sziasztok,
a következő kérdéseim lennének hozzátok - talán tudtok segíteni. Tervezem a vásárlását egy 2004-es CTR-nek (régi álmom). Múltkor egy kereskedőnél felnyitva a motorháztetőt meglepve tapasztaltam, hogy a motor a hűtő mögül szívja a forró levegőt. Na nem mintha ez befolyásolná a vásárlást, de azért szeretném tudni, hogy lehet-e ezen a problémán javítani, kikhez érdemes fordulni (további tanácsért vagy akár a megoldásért) ? Másrészt, ha tudtok Budapesten egy normális, megbízható, lelkiismeretes Honda szervízt, akkor hálás lennék, ha ezt is megírnátok.
Előre is köszönök minden segítéget
Nem az idő tényezőt vitatja senki Csak próbáltam egy olyan megoldást adni, amit ha van lehetőség, jelzésként gyakorlatilag büntetlenül lehet alkalmazni.
Tuti lassít addig, amíg nem látja mi a helyzet... Az meg kit izgat, hogy a zsaru is látja? Megmondod neki, hogy a hátul jövőt figyelmeztetted, ami nem szabálytalan...