Nem akarok itt kampányolni a kékoválnak de azért a kókuszt meg prelüt nem fer összehasonlítani. Kategóriában futőműben tényleg ottvan. De akkor sem olyan szép mint ez
vagy ez:
vagy ez:
vagy ezek:
vagy úgy 1általán az összes
2006. február 21. 08:51:04: megválaszolva Taki 0 által,
→ #639 2006. február 20. 22:08:42: megválaszolva Tonx + által,
→ #638
Igazság szerint ha kiveszed a fejet -az ugye egy ilyen lekerekített trapéz formájú előlappal bír- akkor gyakorlatilag marad egy szabvány 1 Din-es lyuk, ahova be lehet építeni a fejet.
Spec. beépítőkeretről egyébként nem halottam, mitöbb a lokális dealer sem.
Ha lesz időm, este lefotózom hogy néz ki, és rakok fel képet.
Milyen a babakocsid, hogy nem fér bele?
Nekünk egy elég nagyméretű Quinny van (igaz az drága, de legalább márka és csúcs-minőség), de befér, és még táska is meg a gyerek holmija is bemegy hátra. (igaz a szélességével gond van a babakocsinak, de levehető a kereke 1 mozdulattal. )
Továbbá a rányfelvarrás előtti modellel én is befürödtem, annyi garos problémám volt...
Az újabbal eddig nincs semmi komoly gond.
Pepe
2006. február 20. 11:22:38: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #630
Ha még aktuális a fejegység: Nálam (Civic 1.6 Sport) a gyári helyére egy Alpine fej lett berakva!
Ha 1.6-os akkor tényleg nem gáz a dolog, az 1.4-nél cikibb a dolog.
(Keress valahol egy Civic Si (EP3) manual-t, abban láthatod hogy hogy kell kiszedni a középkonzolt illetve a váltónál a műanyag burkolatot.)
Ha kellenek részletek szólj!
Pepe
2006. február 20. 15:42:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #635
ATTILA,
En ide hordom az automat Anno naluk tort bele a tocsavar....de amugy korrektek, ezert is hordom oda az autom Meg ott is merem hagyni, ami nalam azert nagy szo
FanThomas,
ezt az utolsot nem latni, rosszul linkelted, de a tobbit neztem mar en is, ezert mondtam hogy 2,5 korul van ennek az ara (marmint amit kineztem, most hivom is oket...)
ÖK,
Hat probaltam utanaolvasni is, meg ugye a Te CTR kalvariadbol tanulva...de ugy latom teljesen mas problemak vannak a CTR-el, meg a sima halando Civic-ekkel....
Most hivtam oket. Nah bizomanyiban van az auto, 3,3 misiert hirdette eloszor, aztan most vitte le 3,15-re. max 50-100e forintot enged az arbol. Sport kipuf, ultetes, spoiler, folia. ennyi. ha azt veszem, hogy 2,4-ert azt megveszem amit fanthomas belinkelt, koltok ra 300-ert es ugyanott vagyok....
2006. február 20. 10:01:36: megválaszolva malazs + által,
→ #624
Ismerösnek világ életében escort/focus volt.A focus nagyon bejött neki,szerinte a műszerfal gyönyörű,a futóműről ódákat zengett.
Aztán lecserélte egy 7.gen civic-re.Kérdeztem miért? "Mert állandóan van vele valami.Apróságok,de már nagyon elegem lett belőle."
Kb 1 éve van meg neki a civic,kérdeztem mi a véleménye."A futómüve sokkal jobb a focusnak,de vissza nem cserélném."
Nekem jobban tecc az új.
2006. február 20. 14:39:22: megválaszolva Béci 0 által,
→ #633
Viszont a gép egy jó szervízben van. Az enyémet is ők szervízelték az elöző tulajánál. (Mostmár én ) Gondolom ők szervízelték eddig, meg átnézték eladás elött. Szóval a rizikó kicsit kisebb.
Én és megnéztem a gépet már. Fasza.
2006. február 20. 09:29:55: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #623
Stream? Tök jól megy, nagy, még egy kicsit sportos is Jól néz ki spojlerszettel. 6.gen accord(1.8-2.0) sem lenne rossz szvsz, mégiscsak szebb mint az 5d civic, és eléggé lent van az áruk.
A 3 ajtossal az a baj, mint most. asszony gyerekkel beszalni alig tud...ugy tuszkolom be oket az autoba
csomagtartoja meg ennek a beka 3d nek NINCS 0 liter. berakom a VILAGLEGKISEBB babakocsijat, es semmi mas nem fer el. Utalom ezt, ilyenkor mint a putri ugy megyek vele, elol az ulesen taskak, meg hatul...ehh...
szoval 5 vagy 4 ajto.
igazabol tobb verzio lehet, lehet valami nagyobb dobozt veszek occsoert, es melle magamnak egy szakadek sportautot. vagy egy amolyan mindenest....epp most olvasta accord type-r fenntartasi koltsegeket (kerekek, fogyasztas)...hat lehet nem nekem valo, ha hitelt is bevallalok
de ettol az angol civictol meg fosok nagyon, bar mondjuk ennyiert ugysem adjak el
Tobb helyen olvastam...nepiteletben is.
Ha minosegben, nincs kulonbseg a facelift kozott, akkor en nem szivesen koltenek 3 misit erre. ezert is inkabb akkor az elotte levo. nekem ugyanugy "tetszik" mindketto.
na majd holnap rakerdezek 2,5 millavar lesokkolom a kereskedot!
tudom tudom, vegigneztem az osszeset 2,59-ert van elso kiadasu 1,7 ctdi. ez a faceliftes meg csak 200e-el dragabb es kozel fele annyi km van benne...szoval ezert mondtam, hogy amit kineztem a realis ara talan 2,5-1,6 korul lehet.
Tenyleg rozsdasodik a hatso ajto????? marmint tipushiba...
Jah nepiteletek megvoltak mar....eleg vegyes...eleg fosos dolog ezt a civicet venni szerintem. amugy ezt neztem ki, de ahogy nezem ez horror aron van. kb 2,5 milla lenne a realis erte...
Igen a gari 3 év/100ekm. A hiba 20-30 ekm-nél jöHET ki. Hallottam olyat is, hogy gariban már a második turbót cserélték. Szalonban az ember azt mondta, hogy a ráncfelvarrott már jobb. Haver elöttem vette 7-8 hónappal, ő már túl van egy turbó cserén.
Állítólag elkormozódik. Lehet, hogy egy jobb minőségű üzemanyaggal mindez elkerülhető. Tudod, hogy Mo-on hányan simliznek a gázolajjal, lehet, hogy ez is közrejátszik.
Kosz!
ez mondjuk nem hangzik vmi jol....azt nem tod mennyi km utan jon kb elo a hiba? Illetve, ha egyszer cserelik, akkor utana mar jo, vagy folyamatosan kell x ezer km-enkent? 3ev vagy 100e km van gariban az autora ugye? En rancfelvarrot elottit nezek, erdemes, vagy azzal csak gond van?
A turbó szereti megadni magát, de a ráncfelvarrott típuson ezen változtattak valamit, de úgy hallom továbbra is cserélik a turbót gariban mint a kisangyal.
Én újonnan vettem, most van benne 7000 km, semmi probléma. Eddigi fogyasztásom 6.95, és ebből csak 600 km volt városon kívül a többi város, rövid távokkal, mindíg hideg motorral. Szerintem jó.
Mínusz 10-ben is 1-2 mp izzítás után pöccre indult. Kényelmes, jól megy.
2006. február 19. 16:26:42: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #601
Kernek szepen tapasztalati informaciokat az 5 ajtos 7 gen Civic 1,7 dizellel kapcsolatosan. Milyen problemakra lehet szamitani, mennyit eszik, fenntartasi koltseg, meg ilyenek....
személyesen nem volt szerencsém hozzá,de 2 közeli ismerősöm is átkozza,ill az egyiknek már sikerült megszabadulnia tőle,igaz 3hónap alatt csak az árán bukott 800ezret,egy 1,6-os Zafirát vett helyette és még azzal is jobban meg van elégedve.saját tapasztalataim alapján viszont tényleg nem vennék európai autót,Bár a Volvohoz és a Saab-hoz még nem volt szerencsém,esetleg a Skoda ami szóba jöhetne,minőségileg nagyon dicsérik.de ez csak az én véleményem kinek a pap-kinek a papsajt
a focust miért kerülnéd? ismered vagy csak ha nemjapán akkor szar lehet?
szvsz a fókusz a 'nemjapán' gyártók közzül a legjobb a kategóriában, a honda, mazda után őt választanám.
bár ez az új csúnya lett mint a bűn
ezt neked kell tudnod,csak segiteni probáltam,viszont a nissant és a focust én elkerülném,a Toyoták viszont jók,mint tudjuk a Honda nem arról híres hogy olyan jó akciókat csinál,még a kifutó modelleknél sem,használtan is az egyik legértéktartóbb autó,hanem az! szvsz ne várjuk tőlük hogy egy új kifutó modell ára annyi legyen mint egy 2 éves 40ezer km-t futott-é
amikert neztem azok is szalonbol vannak. egyiknek meghalt a tulaja, a masik tortenetet nem tudom.
az egrieket meg ismerem, ott vettem az accord-omat. majd felhivom oket. bar most nezem ez 3-ajtos igy targytalan...
az arat azert sokallom, mert minden gyar ha kifut a tipus akkor enged az aran egy milla korul. pl a nissan almera 3.7..38M-helyett most ~2.9M. hat mit mondjak, annyit sem er hot szar a valtoja meg raz mint egy ultettet zsiga.... 3.5M-ert pedig egy jol felszerelt _uj_ fokuszt vagy corolat kapok 1.4..1.6vtec "jellegu" motorral. jo jo nem honda de uj...
2006. február 19. 08:46:14: megválaszolva malazs + által,
→ #593