Igen,az az enyém
A jövő hetet még nem nagyon tudom,hogy hogy lesz,de ha jársz erre és látod az autót a ház előtt,akkor állj meg legközelebb!
Április 1-jét meg még pláne nem tudom,szeretnék elmenni,de még nem tudom időbe hogy fér bele,meg azért kicsit messze van km-ben is...
Sziasztok!!Nagy segítségre lenne szükségem!!Építettem 1 civic typer motort egy régi sr 4-es civicbe és a kábelezés nem sikerült a legjobbra,kéne 1 typer(civic) donor aminek a komputeréről ki lehetne mérni 4-5 zsinórt ami egyenlőre ismeretlen az enyémben!!Ha valaki rendelkezik a járművel és szánna rám 1 max 3-4 órát h bemenjünk 1 honda szervízbe és méregessünk egy kicsit!!Hálás lennék,ha lenne ilyen vki,akár órabérben is kibérelném a tulajjal együtt az autót!!Persze szívességet kérek ne gondoljunk óriási összegre(max 5000/óra)!!A hozott autóban nem kell szétszedni semmit ne aggódj!!
VÁROM VÁLASZOTOK!!! KÖSZÖNÖM (LEHETŐLEG BPI LEGYEN)
Hát kicseréltük
csak egy kicsit kifuj a tüzkarikánál(ha jol tudom az )
vennem kell másikat helyette mert kivan törve két helyen belőle
a vtec váltást most jobban lehet hallani bár valszeg azért mert ki fuj 1 kicsit
olyan érzésre mint ha váltás után jobban elindulna
kat konvertet a jövő héten veszek az tuti
most hogy megvert az 5gen igy nem nyugszok még meg nem verem
2006. március 4. 13:44:52: megválaszolva Toma 0 által,
→ #908
honda001,
ovatosan a tuninggal ne feledd, barmit valtoztacc a kipufon gyakorlatilag mindig hangosabb lesz! lehet azt fogod erezni hang miatt jobban megy amugy nekem is ilyen leomlom van.
A tuneres 60as közép rendszer (nekem is ez van, átalakítva) nekem pl. olyan volt, hogy hátul a tűzkarikánál összeszűkült sokkal kissebbre. Ezt orvosoltam, és ki lett cserélve a vége, hogy végig 60as legyen.
Ezt a janóéknál csináltattam, 14e ft-ot kértek el azért, hogy a gyári rendszert leszedték, fel az új leömlő, középrendszer, középrendszer átalakítása, meg a 60 as csövezés a hátsó dobig, mert a régi dobomat hagytam meg és ott a cső gyári méretű volt, tehát cserélték a csövet.
60as rendszert nyugodtan tehetsz alá sztem, de sokkal hangosabb lesz.
A 4-1 leömlővel meg kis fordulaton egy kicsit nyomatékszegényebb lesz, de nagyon elvileg jobb lesz.
A 175/65 nem gyári méret még csak váltóméret sem. A vti-ken 195/55R15 szokott lenni gyárilag.
A 195/55r15-nek 59,55cm a kerülete amíg a 175/65r15 nek 60,85cm.
A többieknek igazuk van, próbálgasd meg a kocsit, szokj hozz egy kicsit és sokat fog javulni az időd. Előszörre nekem is tök szar gyorsulásaim voltak.... Most már jobb valamivel.
Akkor most neked még csont gyári a rendszer a kocsi alatt? Mert ha igen szivesen összemérném az enyémet a tiedével (csak hogy mi a különbség egy gyári vti meg az enyém között)
valszeg igy is lesz mert anno a második rexemel is ki kaptam vagy két hétig olyan autótol akit azelőt megvertem az előző rexemel de utána már ismét siker volt
Tom boy veled nem értek egyet mert szerintem azért ez nem kókányolás szerintem 4-1 leőmlő,
van akinek +5le is számit mert egy gyorsulásnál egy lökösnyi hosszal az miatt nyerek
ako lenne kókányolás(szerintem)ha a szomszéd bácsi esztergálná a lendkerekem
2006. március 4. 08:49:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #894
Többieknek igazuk van, valóban előszö érezni kell a gépet, kitapasztalni.
Mellesleg az 5.gen Vti könnyebb. 4d 7.8s, 3d 7.3s alatt van százon gyári adatok alapján.
Persze egy jó dragos sofőr (én sem vagyok ilyen ) 7s körül gyorsul 6.gen Vtivel is.
Figy! Mióta is van nálad a kocsi??? 1 hét? Szvsz ennyi idő alatt még egy CRX től is kikapnál. Előbb szokd meg a gépet, tapasztald ki aztán hidd el sokat fox javulni gyorsulás terén. Nem értem minek kell rohanni egyből tuningolni. Egy autót érezni is kell nem csak taposni neki.
Most mondjam azt hogy szar a VTI mert már nem egyet elpicsáztam az 1.5 rexemmel? Dehogyis csak a vezetője nem tudta vezetni. Jó lenne már megérteni hogy az emberen múlik a dolog egy ideig aztán már a kocsin.
akkor az valószínüleg vagy erősebb volt minta tiéd, vagy könnyebb
amugy 175 ös gumival 4000Rpm röl kell rajtolni
a 195 meg a ha jol tudom olyan 5000-6000
kötelező szervizelést meg kell csinálni és utánna lehet beszélni a hibákrol.
mindenképpen javasolnám neked:
az olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő, gyertyák cseréjét(csak gyárit), esetleg biztonság képpen a vezérműszíj cserét is!
a torpanást idézheti a magasabb fordulatszám tartományban a benzin , ill. a gyújtás hiánya
tehát gyertyák cseréje, benzinszűrő csere, ill. nem kap elég levegőt akkor a légszűrő csere is
verszenyeztem egy 5gen vti-vel.hát megvert egy kocsival ugy 120km/h-ig gyorsultunk
az enyém gyári neki 60-as rendszer van alatta
ezek szerint vehettek 60-as rendszert én is
bár a 4-1 leömlőm még nincs fel rakva de holnap az lesz az első(gyertya,olaj csere)után
a másik neki 175/65R15 gumi van nekem gyári 195/55R15
lehet a felni méret miatt kaptam ki?
ötlet?
mehetek a tuneR-es fiukhoz rendszerért
2006. március 4. 09:45:51: megválaszolva nbinszky + által,
→ #898 2006. március 4. 09:41:25: megválaszolva malazs + által,
→ #896 2006. március 4. 07:35:20: megválaszolva Lordie + által,
→ #892 2006. március 4. 07:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #891 2006. március 4. 04:34:23: megválaszolva grego + által,
→ #889
Hali. Nekem volt 1.3 as 5 gen em. Nemrég attam el. Nem volt rossz ahoz képest hogy 1.3 as, de azért olyan jó se Keveset fogyasztott anyiban talán jó vót. De karbis volt és nehézkes volt a szervizelése.. sok szerelőnél megfordultam amire valaki tudott vele kezdeni valamit.... Viszont a torpanással nem tudtak mit kezdeni, és hidegbe se szeretett könyen indulni Egyik haverom most vett 1.5 5 gent. Elég jó. inkább azt ajállom mint 1.3 ast.
Sziasztok.
Viszonylag friss Civic tulaj vagyok.
Egy hónapja van egy 98as békalámpás 1.5 VTEC gépem.
Annyi bajom van vele, hogy amikor ki akarom huzatni, kettőben és háromban néha néhány másodperre megtorpan, olyan mintha valami dugulás lenne és nem kapna elég benyát, vagy nem tudom. Néha csinálja, néha meg tökéletesen gyorsul.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet,? Gyertya? Gyertyakábel? Benyaszűrő?
Injektor tisztítóval már próbálkoztam.
Köszi, ha tudtok segíteni.