Többieknek igazuk van, valóban előszö érezni kell a gépet, kitapasztalni.
Mellesleg az 5.gen Vti könnyebb. 4d 7.8s, 3d 7.3s alatt van százon gyári adatok alapján.
Persze egy jó dragos sofőr (én sem vagyok ilyen ) 7s körül gyorsul 6.gen Vtivel is.
Figy! Mióta is van nálad a kocsi??? 1 hét? Szvsz ennyi idő alatt még egy CRX től is kikapnál. Előbb szokd meg a gépet, tapasztald ki aztán hidd el sokat fox javulni gyorsulás terén. Nem értem minek kell rohanni egyből tuningolni. Egy autót érezni is kell nem csak taposni neki.
Most mondjam azt hogy szar a VTI mert már nem egyet elpicsáztam az 1.5 rexemmel? Dehogyis csak a vezetője nem tudta vezetni. Jó lenne már megérteni hogy az emberen múlik a dolog egy ideig aztán már a kocsin.
akkor az valószínüleg vagy erősebb volt minta tiéd, vagy könnyebb
amugy 175 ös gumival 4000Rpm röl kell rajtolni
a 195 meg a ha jol tudom olyan 5000-6000
kötelező szervizelést meg kell csinálni és utánna lehet beszélni a hibákrol.
mindenképpen javasolnám neked:
az olaj, olajszűrő, benzinszűrő, légszűrő, gyertyák cseréjét(csak gyárit), esetleg biztonság képpen a vezérműszíj cserét is!
a torpanást idézheti a magasabb fordulatszám tartományban a benzin , ill. a gyújtás hiánya
tehát gyertyák cseréje, benzinszűrő csere, ill. nem kap elég levegőt akkor a légszűrő csere is
verszenyeztem egy 5gen vti-vel.hát megvert egy kocsival ugy 120km/h-ig gyorsultunk
az enyém gyári neki 60-as rendszer van alatta
ezek szerint vehettek 60-as rendszert én is
bár a 4-1 leömlőm még nincs fel rakva de holnap az lesz az első(gyertya,olaj csere)után
a másik neki 175/65R15 gumi van nekem gyári 195/55R15
lehet a felni méret miatt kaptam ki?
ötlet?
mehetek a tuneR-es fiukhoz rendszerért
2006. március 4. 09:45:51: megválaszolva nbinszky + által,
→ #898 2006. március 4. 09:41:25: megválaszolva malazs + által,
→ #896 2006. március 4. 07:35:20: megválaszolva Lordie + által,
→ #892 2006. március 4. 07:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #891 2006. március 4. 04:34:23: megválaszolva grego + által,
→ #889
Hali. Nekem volt 1.3 as 5 gen em. Nemrég attam el. Nem volt rossz ahoz képest hogy 1.3 as, de azért olyan jó se Keveset fogyasztott anyiban talán jó vót. De karbis volt és nehézkes volt a szervizelése.. sok szerelőnél megfordultam amire valaki tudott vele kezdeni valamit.... Viszont a torpanással nem tudtak mit kezdeni, és hidegbe se szeretett könyen indulni Egyik haverom most vett 1.5 5 gent. Elég jó. inkább azt ajállom mint 1.3 ast.
Sziasztok.
Viszonylag friss Civic tulaj vagyok.
Egy hónapja van egy 98as békalámpás 1.5 VTEC gépem.
Annyi bajom van vele, hogy amikor ki akarom huzatni, kettőben és háromban néha néhány másodperre megtorpan, olyan mintha valami dugulás lenne és nem kapna elég benyát, vagy nem tudom. Néha csinálja, néha meg tökéletesen gyorsul.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet,? Gyertya? Gyertyakábel? Benyaszűrő?
Injektor tisztítóval már próbálkoztam.
Köszi, ha tudtok segíteni.
a rexel mentem 10,8-at nedves aszfalton az évad záron
a vtim meg érezhetően jobban megy ugy hogy nagyon kiváncsi vagyok má alig várom
10 alá nem tok menni igaz?(ne ábrándozzak )
2006. március 2. 22:58:37: megválaszolva boti + által,
→ #876
Szerintem is minden azon múlik hog kinek mennyi esze van.
Lehet valaki bátor de azt is lehet ésszel és ész nélkül művelni. A kocsi határainak az ismerete is elengedhetetlen. Volt egy olyan esetem hogy valami Felicia kezdett kóstolgatni, de addig jutott hogy azt a kanyart amit én bevettem addig ő nem tudta A tükörben csak azt láttam hogy a felicia pördül. Kurva mákja volt hogy este volt, és nem jött semmi, meg az útba is belecsatlakozott egy másik út és ott ált meg a közepén. Ráadásul utasa is volt.
Mindenki azzal csesztet hogy Öreg Kergyu elpicsázott az 1.4-el, de nekem nem hiányzik egy újabb baleset.
-Az Accordal szedtünk ki 2 fát meg 1 villanykarót pont a rendőrség előtt, a faluban kiment az áram(itt a fejemmel kinyomtam a szélvédőt)
-Ifával borultunk fel
-Buzukival árokban kötöttünk ki
Egyiknél se én vezettem, de elég volt egy életre. Nem szeretnék valahol a közútőn megdögleni. Ahol lehet ott megyek, a józan ész határain belül. Azt már most érzem hogy a mostani kocsim nem olyan stabil mint a régi(az nagyon fogta az utat)
De mindenki tegyen saját belátásai szerint, aztán aki megpusztul vessen magára, csak én ne legyek részese. Magyarországon nincsenek olyan kurvajó utak, hogy ész nélkül lehessen száguldozni.
Kár is volt leírni
RRT
2006. március 3. 19:00:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #879
Valóban, ezek is számítanak, de azért a tudás ás a kocsi ismeret, valamint a kocsi állapota a legfontosabb tényezők szerintem...
Mert ha már a szerencsére kell hagyatkoznod, az elég para...
Well, ha nyuszi vagyok bevállalni kritikusabb helyzeteket akkor exponenciálisan csökken a lehetőség egy kressre Szal a szerencsét is lehet valahol befolyásolni
Van olyan, aki megvette az 1.4-es Civic-jét és úgy rongyá törte magát, hogy csak na...
Én 1.4- es autóbol ültem át a VTI-be, de nem vagyok birka.
Szerintem inkább a vezetési tudás a döntő...
2006. március 2. 10:05:04: megválaszolva grego + által,
→ #862
5gen civic vásárlását tervezem.
Ha esetleg van köztetek valaki aki vett "mostanában" 5gen 1.3 vagy 1.5 3 ajtós civicet és tudna nekem segiteni és van kedve,felvenném msn re,ha küld egy cimet emailra..
Elöre is thx
A Honda 2001-óta nyúl mellé, folyamatosan. Nem sajnálom az új Civicet, tartsák meg. Sőt azt javaslom, hogy szüntessék is meg a Honda forgalmazását Magyarországon. Egy vicc az egész.
A Honda Hungary pedig kutyaütő brigád, szánalmas és szégyenteljes az egész szerencsétlenkedésük. A vezetőség érdekeltségeit és tisztességes hozzáállását már meg sem említem.
Én akinek csak Honda van a családjában nemrég beszéltem le egy ismerősömet egy 7.gen Sport Civic vásárlásáról. Szerintem ennél jobb reklám nem kell a Hondának és az a szomorú, hogy egyre többen gondolják ezt így.
Gratulálok Honda Europe, Honda Hungary, éljen a EU!
2006. március 2. 07:37:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #859
Szerintem Kergyunk is azt hitte (sorry Gyuri, hogy veled példálózom én is), de nekem végülis mindegy, mert nem ültem meletted és a közelben sem tartózkodtam.