5gen:
Az 5gen VTI 8116-nál tilt gyárilag (ez van az ECU-ban). Ez az órán is kb. ennyi nekem.
6gen ugyanitt tilt, de az órán ez 8400, ami ugye nem korrekt... 8600-t már 9500-nak mutatta anno, ÖK látta. :-)
2006. március 5. 14:33:21: megválaszolva RT 0 által,
→ #981
Olyan, mint a SEAT Leon, az eleje jobb, mint a sima 5a (lámpa nem megy végig), de a hátulja randa. Kis púpos. No meg csak 200 ló KEVÉS. Golf GTI, Megane RS, stb... szomorú történet szerintem.
Attól függ milyen motor van a VTI-ben... :-)
Anno az enyémen ITR tengellyel, ITR szívósorral, ITR leömlővel, stb. egy végig nyitott 50-es rendszer szerintem elég volt. Ezeknél komolyabb esetben jobb lehet a 60-as.
Az lehet a bajod, hogy kicsit tömzsi, magas az övvonal és a kerék is kissé aránytalanul nagy rajta. Talán 18-as.. Meg egy kis ültetés sem ártana még rá.
Sokmindenben igazad van, ezzel kapcs Egyébként az a Civic, az EK9 volt, B16B mocival, 185 lóval.
Szvsz az a motor az egyik legjobb (ésa 2. legjobban felhúzott) 115.6 LE/l telj. moci, mondjuk nem emlékszem pontosan, hogy a JDM DC2-é mennyi volt anno
hat nalam, amikor full 60as volt vegig, es a hatso dobom nyitott volt, na akkor telleg nem volt szerintem az igazi. Voltak fordszam tartomanyok ahol erezhetoen jobb volt, de nekem nem jott be, mivel visszafogottabb hangra utaztam (proex hatso dob kurva hangos ).
a 60-as kipufogó rendszer csak ront az 1.6 VTi-n, a gyárival szemben
erre egy egyszerű pl:
hogy könnyebb fújni valamit? úgy hogy pl a tüdődben lévő levegőt csak ugy hogy kinyitod a szád és kileheled vagy csak egy kicsit nyitod ki a szád, gyertya vagy láng elv hogy hogy könnyebb elfújni a gyertyát, ha leheled , vagy fújod.
na ez a nem mindegy , mert az köztudot hogy kell a mocinak egy bizonyos fojtás, az meg csak hogy a kipufogót cserélted és máshoz hozzá se nyúlsz, az ugy nem jó
ezt én ugy értem hogy pl a motor is egy szivattyú mert beszív egy adot levegőt , egy adott helyre és onnan távozik kifelé , na most te csak a kipufogón állítgatol akkor nem érsz el vele olyan sok mindent mert ugyan annyi levegőt szív be a mocit ugyanabba a motorba megy be és egy nagyobb helyre megy ki, most lehetséges hogy nagyobb a hangja és azért érzed hogy jobban megy, meg a fogyasztásod is megnő, ha jol emlékszem volt fennt a szervíznél egy olyan japó oldal ahol az 1.6 VTi és az 1.8 typer civic kipufogó rendszerét hasonlították össze. és ha jól emlékszem aza civic 1.8Vti 185 Le és annak a kipufogója sem volt 60-as, de csak ez az én véleményem, én így látom ezeket, ha valaki máshogy akkor írja meg, és segítsünk egymáson
thx
sziasztok
az nem befolyásoló. csak párhuzamos áramkör ( ha kiégve az izzó/led akkor nem működne) A kapcsoló áteresztő képessége kicsi. Tegyél bele egy sima 4lábas relét és kész. Még barbárkodni sem kell hozzá.
De folyt köv a szervíz topicban.
jaja arra gondoltam h csak a külső króm keret maradjon meg, mert így olcsóbb meg sztem szebb is mintha cserélném az egész grillt. csak félő h nem lex tartása. KÖSZI azért 1600 ért láttam króm rácsot nagyon ördög.
Ha Grill-re gondolsz,akkor ki,ill nem tudom hogy nem lehet-e külön szétszedni.PL hogy csak a külső keret maradjon,de úgy láttam CTD cartás nemrég csinálta így meg,ugyhogy pontos választ esetleg ő tud majd adni
Közben lenne még egy kérdésem hátha ebben master valaki 98as békában hogyan lehet betenni króm hűtőrácsot ? ki kell flexelni a műanyag bordákat ? Előre is Köszi
szia!
az hogy még nem kaptál választ nem azt jelenti hogy senki sem tudja,vagy hogy nem segitenek,csak aki ért az ilyenhez vagy van tapasztalata,az lehet hogy most nincs a fórumon.ha valaki tud segiteni az majd biztos beirja.
Üdv:malazs
Ha jól emlékszem az IBV-rendszámú ezüst nagylámpás VTi fórumosé, ma láttam az Ó-budai Meki parkolóban háromnegyed 5 körül...Forumosé még az egyáltalán?
Hello! valaki mondja már meg miért van h ha rákötöm a világítós kapcsolóra a strobit akkor lefolytja és alig villog!??? Help me! Kapcsoló nélkül meg minden ok. Mi lehet a baj ?
hát lehet, a 90-es évek második felében biztos hogy volt francia 2.0 turbo, de úgy emléxem hogy a psa konszernnél, nem a renaultnál, és valami 16x ló volt csak mert alacsony nyomású turbós... De simán előfordulhat hogy rosszul tudom v keverem
a srác azt mondta
én meg meg is kérdeztem hogy disel
szemtelen voltam?
nem tudtam hogy milyen moci van benne csak az után kérdeztem meg mi után végeztünk
kérdeztem: hogy disel?
ő erre : nem!2ezres turbó
oksa
azért volt ma egy kis öröm is a mai napba felraktam a 4-1 leömlöt
kimentem a bosch mögé próbálgatni hogy milyen és nem bele "szaladtam" rönyó lagunába 2.0 turboba
nagyon legyorsultam
vagy béna volt agyerek
Igen,az az enyém
A jövő hetet még nem nagyon tudom,hogy hogy lesz,de ha jársz erre és látod az autót a ház előtt,akkor állj meg legközelebb!
Április 1-jét meg még pláne nem tudom,szeretnék elmenni,de még nem tudom időbe hogy fér bele,meg azért kicsit messze van km-ben is...
Sziasztok!!Nagy segítségre lenne szükségem!!Építettem 1 civic typer motort egy régi sr 4-es civicbe és a kábelezés nem sikerült a legjobbra,kéne 1 typer(civic) donor aminek a komputeréről ki lehetne mérni 4-5 zsinórt ami egyenlőre ismeretlen az enyémben!!Ha valaki rendelkezik a járművel és szánna rám 1 max 3-4 órát h bemenjünk 1 honda szervízbe és méregessünk egy kicsit!!Hálás lennék,ha lenne ilyen vki,akár órabérben is kibérelném a tulajjal együtt az autót!!Persze szívességet kérek ne gondoljunk óriási összegre(max 5000/óra)!!A hozott autóban nem kell szétszedni semmit ne aggódj!!
VÁROM VÁLASZOTOK!!! KÖSZÖNÖM (LEHETŐLEG BPI LEGYEN)