az nem befolyásoló. csak párhuzamos áramkör ( ha kiégve az izzó/led akkor nem működne) A kapcsoló áteresztő képessége kicsi. Tegyél bele egy sima 4lábas relét és kész. Még barbárkodni sem kell hozzá.
De folyt köv a szervíz topicban.
jaja arra gondoltam h csak a külső króm keret maradjon meg, mert így olcsóbb meg sztem szebb is mintha cserélném az egész grillt. csak félő h nem lex tartása. KÖSZI azért 1600 ért láttam króm rácsot nagyon ördög.
Ha Grill-re gondolsz,akkor ki,ill nem tudom hogy nem lehet-e külön szétszedni.PL hogy csak a külső keret maradjon,de úgy láttam CTD cartás nemrég csinálta így meg,ugyhogy pontos választ esetleg ő tud majd adni
Közben lenne még egy kérdésem hátha ebben master valaki 98as békában hogyan lehet betenni króm hűtőrácsot ? ki kell flexelni a műanyag bordákat ? Előre is Köszi
szia!
az hogy még nem kaptál választ nem azt jelenti hogy senki sem tudja,vagy hogy nem segitenek,csak aki ért az ilyenhez vagy van tapasztalata,az lehet hogy most nincs a fórumon.ha valaki tud segiteni az majd biztos beirja.
Üdv:malazs
Ha jól emlékszem az IBV-rendszámú ezüst nagylámpás VTi fórumosé, ma láttam az Ó-budai Meki parkolóban háromnegyed 5 körül...Forumosé még az egyáltalán?
Hello! valaki mondja már meg miért van h ha rákötöm a világítós kapcsolóra a strobit akkor lefolytja és alig villog!??? Help me! Kapcsoló nélkül meg minden ok. Mi lehet a baj ?
hát lehet, a 90-es évek második felében biztos hogy volt francia 2.0 turbo, de úgy emléxem hogy a psa konszernnél, nem a renaultnál, és valami 16x ló volt csak mert alacsony nyomású turbós... De simán előfordulhat hogy rosszul tudom v keverem
a srác azt mondta
én meg meg is kérdeztem hogy disel
szemtelen voltam?
nem tudtam hogy milyen moci van benne csak az után kérdeztem meg mi után végeztünk
kérdeztem: hogy disel?
ő erre : nem!2ezres turbó
oksa
azért volt ma egy kis öröm is a mai napba felraktam a 4-1 leömlöt
kimentem a bosch mögé próbálgatni hogy milyen és nem bele "szaladtam" rönyó lagunába 2.0 turboba
nagyon legyorsultam
vagy béna volt agyerek
Igen,az az enyém
A jövő hetet még nem nagyon tudom,hogy hogy lesz,de ha jársz erre és látod az autót a ház előtt,akkor állj meg legközelebb!
Április 1-jét meg még pláne nem tudom,szeretnék elmenni,de még nem tudom időbe hogy fér bele,meg azért kicsit messze van km-ben is...
Sziasztok!!Nagy segítségre lenne szükségem!!Építettem 1 civic typer motort egy régi sr 4-es civicbe és a kábelezés nem sikerült a legjobbra,kéne 1 typer(civic) donor aminek a komputeréről ki lehetne mérni 4-5 zsinórt ami egyenlőre ismeretlen az enyémben!!Ha valaki rendelkezik a járművel és szánna rám 1 max 3-4 órát h bemenjünk 1 honda szervízbe és méregessünk egy kicsit!!Hálás lennék,ha lenne ilyen vki,akár órabérben is kibérelném a tulajjal együtt az autót!!Persze szívességet kérek ne gondoljunk óriási összegre(max 5000/óra)!!A hozott autóban nem kell szétszedni semmit ne aggódj!!
VÁROM VÁLASZOTOK!!! KÖSZÖNÖM (LEHETŐLEG BPI LEGYEN)
Hát kicseréltük
csak egy kicsit kifuj a tüzkarikánál(ha jol tudom az )
vennem kell másikat helyette mert kivan törve két helyen belőle
a vtec váltást most jobban lehet hallani bár valszeg azért mert ki fuj 1 kicsit
olyan érzésre mint ha váltás után jobban elindulna
kat konvertet a jövő héten veszek az tuti
most hogy megvert az 5gen igy nem nyugszok még meg nem verem
2006. március 4. 13:44:52: megválaszolva Toma 0 által,
→ #908
honda001,
ovatosan a tuninggal ne feledd, barmit valtoztacc a kipufon gyakorlatilag mindig hangosabb lesz! lehet azt fogod erezni hang miatt jobban megy amugy nekem is ilyen leomlom van.