elöször anno majdnem levettem a lökköst de nem kell
alul 4 csavar, felül pedig 5 patent. a csavarokhoz fekve hozzáférsz, a bolhák pedig adják magukat mert látszanak.
igazad van az Itr cuccokkal, de ha jól emlékszem sima 1.6 Vti volt a porondon, az itr cuccokkal azzal más a helyzet de ahhoz nem nagyon értek még de megtanulom
Hi Crash ! És abban tudnál segíteni, h a grillhez le kell szednem az első lököst is vagy ki lehet szedni csak a grillt külön? Ha igen akkor hogyan!? Előre is köszi!
5gen:
Az 5gen VTI 8116-nál tilt gyárilag (ez van az ECU-ban). Ez az órán is kb. ennyi nekem.
6gen ugyanitt tilt, de az órán ez 8400, ami ugye nem korrekt... 8600-t már 9500-nak mutatta anno, ÖK látta. :-)
2006. március 5. 14:33:21: megválaszolva RT 0 által,
→ #981
Olyan, mint a SEAT Leon, az eleje jobb, mint a sima 5a (lámpa nem megy végig), de a hátulja randa. Kis púpos. No meg csak 200 ló KEVÉS. Golf GTI, Megane RS, stb... szomorú történet szerintem.
Attól függ milyen motor van a VTI-ben... :-)
Anno az enyémen ITR tengellyel, ITR szívósorral, ITR leömlővel, stb. egy végig nyitott 50-es rendszer szerintem elég volt. Ezeknél komolyabb esetben jobb lehet a 60-as.
Az lehet a bajod, hogy kicsit tömzsi, magas az övvonal és a kerék is kissé aránytalanul nagy rajta. Talán 18-as.. Meg egy kis ültetés sem ártana még rá.
Sokmindenben igazad van, ezzel kapcs Egyébként az a Civic, az EK9 volt, B16B mocival, 185 lóval.
Szvsz az a motor az egyik legjobb (ésa 2. legjobban felhúzott) 115.6 LE/l telj. moci, mondjuk nem emlékszem pontosan, hogy a JDM DC2-é mennyi volt anno
hat nalam, amikor full 60as volt vegig, es a hatso dobom nyitott volt, na akkor telleg nem volt szerintem az igazi. Voltak fordszam tartomanyok ahol erezhetoen jobb volt, de nekem nem jott be, mivel visszafogottabb hangra utaztam (proex hatso dob kurva hangos ).
a 60-as kipufogó rendszer csak ront az 1.6 VTi-n, a gyárival szemben
erre egy egyszerű pl:
hogy könnyebb fújni valamit? úgy hogy pl a tüdődben lévő levegőt csak ugy hogy kinyitod a szád és kileheled vagy csak egy kicsit nyitod ki a szád, gyertya vagy láng elv hogy hogy könnyebb elfújni a gyertyát, ha leheled , vagy fújod.
na ez a nem mindegy , mert az köztudot hogy kell a mocinak egy bizonyos fojtás, az meg csak hogy a kipufogót cserélted és máshoz hozzá se nyúlsz, az ugy nem jó
ezt én ugy értem hogy pl a motor is egy szivattyú mert beszív egy adot levegőt , egy adott helyre és onnan távozik kifelé , na most te csak a kipufogón állítgatol akkor nem érsz el vele olyan sok mindent mert ugyan annyi levegőt szív be a mocit ugyanabba a motorba megy be és egy nagyobb helyre megy ki, most lehetséges hogy nagyobb a hangja és azért érzed hogy jobban megy, meg a fogyasztásod is megnő, ha jol emlékszem volt fennt a szervíznél egy olyan japó oldal ahol az 1.6 VTi és az 1.8 typer civic kipufogó rendszerét hasonlították össze. és ha jól emlékszem aza civic 1.8Vti 185 Le és annak a kipufogója sem volt 60-as, de csak ez az én véleményem, én így látom ezeket, ha valaki máshogy akkor írja meg, és segítsünk egymáson
thx
sziasztok
az nem befolyásoló. csak párhuzamos áramkör ( ha kiégve az izzó/led akkor nem működne) A kapcsoló áteresztő képessége kicsi. Tegyél bele egy sima 4lábas relét és kész. Még barbárkodni sem kell hozzá.
De folyt köv a szervíz topicban.