Tovább nem szeretnék OFFolni.Attól,hogy nem értessz egyet illik betartani.Írd meg a fórumos kívánságok topicban.És attól,hogy nincs ideje és beírjí 3 helyre nem oldódik meg semmi.
Én már elolvastam, amikor regisztráltam. Az más kérdés, hogy egy-két pontjával nem értek egyet. Szerintem az lehetne a megoldás, ha választani lehetne mondjuk egy kiemelő színt a sűrgős és fontos hozzászólásokhoz, akkor feltünő lenne. Pl, ha valaki keres valamit, vagy fontos információra van szüksége. Nem biztos, hogy mindenkinek van arra ideje, hogy egész nap a fórumon legyen.
Ha valami fontosat írok,akkor egyszer írom a megfelelő topicban.(nem 3 topicban)Régen én is elkövettem hasonló hibát.A duplikálás nagyon zavaró ezért lett ez leírva.Te is olvasd el légyszíves.
Ezért le is tilthatják.Te is tudnád,ha elolvastad volna.
Jószándékkal írtam Attyla-nak.
akkor azt mond meg ,hogy átlag vtik hogy lehettek 125 ló körül.
egy skunk2 stage 2-es tengellyel szerelt progizott vti pedig 130nm alatt volt és 100kw körül mozgott veszteségek nélkül.és mérték vagy 10x.
Most vagy ti értitek félre Gábort, vagy ő mondja rosszul , én ezt nem tudom. Nézzük csak a nyomaték adatokat. Ha a te állítólagos keréken mért nyomatékodat beszorzom az általad írt 25%-os veszteséggel, akkor kb 180 Nm jön ki. Ugye ezt már te se gondolod komolyan hogy egy 2.0-ás motor nyomatékát tudja a tied. De jobbat mondok, nem te vagy az egyedüli, mert egy calibrás srác is lemérette az autóját Gáboréknál, és azóta ő is elhiszi hogy a 2.0-ás szívó benzinese 230Nm forgatónyomatékot tud produkálni.
Szeretném ha aki ezeket a sorokat olvassa, és ért a témához, vagy érdekli a dolog, próbáljon keresni bármilyen típusú 1.6-os és 2.0-es szívó benzines autót 180 Nm és 230 Nm nyomatékadattal. Szerintem nem fog senki találni ilyet.
Ha valaki talál, akkor lehet folytatni érdemben a vitát, addig nincs értelme.
2006. március 17. 10:13:04: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #1320 2006. március 16. 19:50:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1283 2006. március 16. 19:27:28: megválaszolva boti + által,
→ #1279 2006. március 16. 19:24:58: megválaszolva boti + által,
→ #1278
érdekes, mert már törölték is...
és én nem tudok más szhelyi civicről, de biztos feltűnt volna, ha valaki itt kavart volna 3-4 hónapig, ráadásul 17.000 e km-ert.....
legjobb megoldás elmegyünk közösen Csoki mesterhez és megméretjük a kocsikat azonos körülmények között. És akkor kiderül minden. Kár hogy idén nem lesz ott meet
96-os civichez keresek FK rugót (-4mm) illetve gátlót. Állitólag nincs hozzá csak rugó. Valamilyen más tipust tudtok ajánlani, elfogadható árban?
Köszi.
Kiderült hogy 135 lóerő (főtengelyteljesítményre visszaszámolva a veszteségmérés alapján) , és keréken lett mérve, mert nem szerelted ki a motort. Minden görgős pad keréken mér.
2006. március 16. 16:56:39: megválaszolva boti + által,
→ #1270
nyisd ki jobban a szemed
99fölött váltotam a 3.at fél mp-es csúnya váltás.ha hagyom tovább a 2-est amiben még volt 500rpm akkor 7.5alatt jön ki a száz.az enyém full kipakolva olyan súlyú mint a tied tele +egy kis gyerek.
+ ennél a mérésnél a gyári progihoz képest 5lóval gyengébb volt keréken a chippel,és 6800rpm után szakadék volt a görbe,a gyárival meg 7200nál sem esett,csak ezt akkor még nem tudtam.a 0-60mph jól látszik hogy 7mp körül mozog
2006. március 16. 16:31:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1262
7,94Sec 100-ra?Slickkel kipakolva?
Fél tankal, kacatokkal a csomagtartóban megfutottam katalizátoral (128LE-tengelyen) megfutottam ezt az időt.(7,52-7,79 0-60mph/h, G-TEC)
De látom a hengerfejpolír óta már lefaragtál egy teljes másodpercet -et, vagy elméletben számoltad ki?
nem kimondottan a gyorsulási versenyre gondoltam,de ott is 3-ból3x ugyanolyan súlyú ugyanolyan slick...vti ellen.nem kipakolva full utcán pedig repülő rajtból 3.-ban nézve is jobb volt.ott pedig kevés a 125ló a 160ellen.na mind1.
szerintem sincs.sokan röhögtek az elején mikor hallották hogy megy ugy mint egy vti,aztán mikor őket is megvertem csönd lett és elismerik.
elég sok videó van róla.nem vagyok elszállva tőle,soha nem is voltam,aki ismer tudja,csak nem szeretem ha hülyét akarnak csinálni az emberből...
2006. március 16. 16:12:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1260 2006. március 16. 16:02:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1257
ja akkor még nem volt leszedve.
135 is volt keréken.láttad a görbét,ha a 8%kerékcsúszást nem számóljuk bele akkor is kerek 125 ló keréken
nem 1x lett mérve.pontosan 4x sőt 5x csak 3.ban elpörgött a gumi és 4.be lehetett...
2006. március 16. 15:08:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1249
ja szerinted a hengerfej port nem számít?+ a sűrítési viszony is szépen megnőtt.azóta van egy jól eltalált chip ugynézki.+benya nyomás.sokak szerint nem ér semmit,de az összes 1.6 kivétel esi 38psi.nálam 32 volt a gyári.1.5-ös hondán láttam padon mit számított a benyanyomás feltekerése.nem lóerőben,hanem nyomatékban volt meglepő a változás.
2006. március 16. 14:40:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1247
15LE elejétől a végéig.
Még mindig nem árultad el, hol a különbség.Egyedülálló 30% teljesítménynövekedés, vezérműtengely és motormegbontás nélkül.Lehet, hogy dízeled van?
2006. március 16. 14:24:31: megválaszolva boti + által,
→ #1246
sztem egy jól eltalált kipuff rendszer 15lovat hoz simán.inti vti-nél más a helyzet.ecu nálam akkor rontott.testkábelt meg ilyeneket nem számolok.szűrő sztem számított,de ott is pár ló sztem.
persze nem mindegyiknél számít ugyanúgy.nálam sztem a gyári szórásból jól jött ki és többet tudott.
de azt nem mondom ,hogy mindnél ugyanaz lesz az eredmény,de ugy látszik mázlim volt...
2006. március 16. 14:19:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #1245