HONDA fórum
2024. július 16. kedd, 03:38,  Ria, Valter Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#1292 kisherceg 0  2006. március 16. 20:37:21 re: #1291 (Lakyluke + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tovább nem szeretnék OFFolni.Attól,hogy nem értessz egyet illik betartani.Írd meg a fórumos kívánságok topicban.És attól,hogy nincs ideje és beírjí 3 helyre nem oldódik meg semmi.

Ha folytatnád az eszmecserét,gyere chat-re.

Üdv. kisherceg

#1291 Lakyluke +  2006. március 16. 20:33:02 re: #1289 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én már elolvastam, amikor regisztráltam. Az más kérdés, hogy egy-két pontjával nem értek egyet. Szerintem az lehetne a megoldás, ha választani lehetne mondjuk egy kiemelő színt a sűrgős és fontos hozzászólásokhoz, akkor feltünő lenne. Pl, ha valaki keres valamit, vagy fontos információra van szüksége. Nem biztos, hogy mindenkinek van arra ideje, hogy egész nap a fórumon legyen.

Üdv, Lakyluke
2006. március 16. 20:47:48: megválaszolva Lazy 0  által, → #1296 
2006. március 16. 20:39:27: megválaszolva CTDpeti +  által, → #1293 
2006. március 16. 20:37:21: megválaszolva kisherceg 0  által, → #1292 

#1290 CTDpeti +  2006. március 16. 20:29:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tomiám Te nagyon rá vagy kattanva boti barátunkra, tegyétek meg a kedvünkért hogy egyszer összeeresztitek a verdáitokat pls!!!4 :)
2006. március 17. 07:07:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1313 
2006. március 16. 21:01:36: megválaszolva boti +  által, → #1299 

#1289 kisherceg 0  2006. március 16. 20:17:56 re: #1288 (Lakyluke + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lakyluke!

Ha valami fontosat írok,akkor egyszer írom a megfelelő topicban.(nem 3 topicban)Régen én is elkövettem hasonló hibát.A duplikálás nagyon zavaró ezért lett ez leírva.Te is olvasd el légyszíves.
Ezért le is tilthatják.Te is tudnád,ha elolvastad volna.
Jószándékkal írtam Attyla-nak.

Üdv. kisherceg
2006. március 16. 20:33:02: megválaszolva Lakyluke +  által, → #1291 

#1288 Lakyluke +  2006. március 16. 20:11:53 re: #1287 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kisherceg!

Te is kétszer írnád le, ha valami fontosat szeretnél megtudni ráadásul hamar, szóval nem kell a linkelés, a duplikálás nem tudom miért zavaró!

Üdv, Lakyluke
2006. március 16. 20:17:56: megválaszolva kisherceg 0  által, → #1289 

#1287 kisherceg 0  2006. március 16. 20:04:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ne haragudj,de ha valaki tudná,nem tartaná magában.
Ezt olvasd el légyszíves.
2006. március 16. 20:11:53: megválaszolva Lakyluke +  által, → #1288 

#1286 Koczeka +  2006. március 16. 20:03:10 re: #1278 (boti + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
fix, hogy nem vót jól belőve....

#1284 AceCombine +  2006. március 16. 19:58:32 re: #1283 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Annyit azért hozzátennék, hogy a 316 1.8-as, a 318 2.0-ás, és a volvó "csak" szimplaturbós:)

#1283 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 19:50:46 re: #1277 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
BMW 316 175 NM
318 200 NM
S40T4 300 NM jah ebbe 2 turbo van bocs :) ))

szal a két legerősebb a BMW, de abba sincs annyi..
de ezek asszem 2003-as adatok, azóta lehet erősítettek...


t
2006. március 16. 19:58:32: megválaszolva AceCombine +  által, → #1284 

#1282 Lakyluke +  2006. március 16. 19:41:18 re: #1280 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Azért valamikor megmutathatnád a friss verdát...majd megdumáljuk.

#1281 Lakyluke +  2006. március 16. 19:39:15 re: #1280 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Milyen kérdés ez? Különben is ki vagy te? /smile2.gif /smile5.gif /smile10.gif

Szeva Atka!

Látom sikerült regisztrálni, ne aggódj, itt jó helyen vagy, nehéz olyan kérdést feltenni, amire valaki ne tudná a választ!!!

Na jó fórumozást Cimbi!

Üdv, Lakyluke

#1280 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 19:36:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
hali! tud nekem valaki segíteni?? egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.4 es nek mekkora a generátora?
2006. március 16. 19:41:18: megválaszolva Lakyluke +  által, → #1282 
2006. március 16. 19:39:15: megválaszolva Lakyluke +  által, → #1281 

#1279 boti +  2006. március 16. 19:27:28 re: #1277 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
nyomatéknál elképzelhető hogy más a veszteség.kisebb fordulaton adja le a maxot....

#1278 boti +  2006. március 16. 19:24:58 re: #1277 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor azt mond meg ,hogy átlag vtik hogy lehettek 125 ló körül.
egy skunk2 stage 2-es tengellyel szerelt progizott vti pedig 130nm alatt volt és 100kw körül mozgott veszteségek nélkül.és mérték vagy 10x.
2006. március 16. 20:03:10: megválaszolva Koczeka +  által, → #1286 

#1277 tschokker +  2006. március 16. 19:16:01 re: #1273 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most vagy ti értitek félre Gábort, vagy ő mondja rosszul , én ezt nem tudom. Nézzük csak a nyomaték adatokat. Ha a te állítólagos keréken mért nyomatékodat beszorzom az általad írt 25%-os veszteséggel, akkor kb 180 Nm jön ki. Ugye ezt már te se gondolod komolyan hogy egy 2.0-ás motor nyomatékát tudja a tied. De jobbat mondok, nem te vagy az egyedüli, mert egy calibrás srác is lemérette az autóját Gáboréknál, és azóta ő is elhiszi hogy a 2.0-ás szívó benzinese 230Nm forgatónyomatékot tud produkálni.

Szeretném ha aki ezeket a sorokat olvassa, és ért a témához, vagy érdekli a dolog, próbáljon keresni bármilyen típusú 1.6-os és 2.0-es szívó benzines autót 180 Nm és 230 Nm nyomatékadattal. Szerintem nem fog senki találni ilyet.

Ha valaki talál, akkor lehet folytatni érdemben a vitát, addig nincs értelme.
2006. március 17. 10:13:04: megválaszolva ePtOn 0  által, → #1320 
2006. március 16. 19:50:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1283 
2006. március 16. 19:27:28: megválaszolva boti +  által, → #1279 
2006. március 16. 19:24:58: megválaszolva boti +  által, → #1278 

#1276 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 19:12:05 re: #1229 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
érdekes, mert már törölték is...
és én nem tudok más szhelyi civicről, de biztos feltűnt volna, ha valaki itt kavart volna 3-4 hónapig, ráadásul 17.000 e km-ert.....

egy vicc az egész...

#1275 Morpheus 0  2006. március 16. 18:59:25    ‹›  0 | rejt
Imádom ezt a vitát... :D
Mondhatni örökzöld... :P

#1274 Tonx +  2006. március 16. 18:53:52    ‹›  0 | rejt
legjobb megoldás elmegyünk közösen Csoki mesterhez és megméretjük a kocsikat azonos körülmények között. És akkor kiderül minden. Kár hogy idén nem lesz ott meet:(

#1273 boti +  2006. március 16. 17:12:57 re: #1272 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt mondta,hogy kb 20-25%körül lehet a hondáknál a váltó.
2006. március 16. 19:16:01: megválaszolva tschokker +  által, → #1277 

#1272 tschokker +  2006. március 16. 17:00:56 re: #1270 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem neki is a számítógép számolja ki .
2006. március 16. 17:12:57: megválaszolva boti +  által, → #1273 

#1271 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:58:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Cső!

96-os civichez keresek FK rugót (-4mm) illetve gátlót. Állitólag nincs hozzá csak rugó. Valamilyen más tipust tudtok ajánlani, elfogadható árban?
Köszi.
2006. március 16. 20:42:57: megválaszolva dodo46 +  által, → #1294 

#1270 boti +  2006. március 16. 16:56:39 re: #1269 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen minden pad keréken mér csak "átszámolják" tengelyre,Gábor pedig nem.
2006. március 16. 17:00:56: megválaszolva tschokker +  által, → #1272 

#1269 tschokker +  2006. március 16. 16:51:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kiderült hogy 135 lóerő (főtengelyteljesítményre visszaszámolva a veszteségmérés alapján) , és keréken lett mérve, mert nem szerelted ki a motort. Minden görgős pad keréken mér.
2006. március 16. 16:56:39: megválaszolva boti +  által, → #1270 

#1268 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:50:43    ‹›  0 | rejt
Csoki!

Engem meggyőzőtt a srác!
:)
Most házalok a Spoon-nál a Tunneres kipuffrencerrel!:) :)

#1267 boti +  2006. március 16. 16:46:07 re: #1265 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
te mondtad hogy ez még "főtengelysaccnak" is rossz:) padra kell menni és ott kiderül.elmentem...:)

#1266 boti +  2006. március 16. 16:44:42 re: #1264 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
60kg:)

#1265 tschokker +  2006. március 16. 16:43:54 re: #1260 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a görbe is a kb 130-135 lóerőt bizonyítja főtengelyre számolva ! Nem értem miről vitatkozunk !
2006. március 16. 16:46:07: megválaszolva boti +  által, → #1267 

#1264 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:40:23 re: #1263 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor Te csak 50 kg vagy?

"valós 1070kg"
2006. március 16. 16:44:42: megválaszolva boti +  által, → #1266 

#1263 boti +  2006. március 16. 16:34:40 re: #1262 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja papír szerint 935vs.1060.
voltam méretni.1080 volt normál állapotban 1020 kipakolva ;)
2006. március 16. 16:40:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1264 

#1262 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:31:02 re: #1261 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
60kg diff. max.
2006. március 16. 16:34:40: megválaszolva boti +  által, → #1263 

#1261 boti +  2006. március 16. 16:27:26 re: #1260 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nyisd ki jobban a szemed:)
99fölött váltotam a 3.at fél mp-es csúnya váltás.ha hagyom tovább a 2-est amiben még volt 500rpm akkor 7.5alatt jön ki a száz.az enyém full kipakolva olyan súlyú mint a tied tele +egy kis gyerek.
+ ennél a mérésnél a gyári progihoz képest 5lóval gyengébb volt keréken a chippel,és 6800rpm után szakadék volt a görbe,a gyárival meg 7200nál sem esett,csak ezt akkor még nem tudtam.a 0-60mph jól látszik hogy 7mp körül mozog ;)
2006. március 16. 16:31:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1262 

#1260 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:12:08 re: #1256 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt


7,94Sec 100-ra?Slickkel kipakolva?
Fél tankal, kacatokkal a csomagtartóban megfutottam katalizátoral (128LE-tengelyen) megfutottam ezt az időt.(7,52-7,79 0-60mph/h, G-TEC)
De látom a hengerfejpolír óta már lefaragtál egy teljes másodpercet -et, vagy elméletben számoltad ki?:)
2006. március 16. 16:43:54: megválaszolva tschokker +  által, → #1265 
2006. március 16. 16:27:26: megválaszolva boti +  által, → #1261 

#1259 boti +  2006. március 16. 16:08:27 re: #1257 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
nem kimondottan a gyorsulási versenyre gondoltam,de ott is 3-ból3x ugyanolyan súlyú ugyanolyan slick...vti ellen.nem kipakolva full utcán pedig repülő rajtból 3.-ban nézve is jobb volt.ott pedig kevés a 125ló a 160ellen.na mind1.

#1258 grego +  2006. március 16. 16:04:27 re: #1257 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Rájt!

#1257 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 16:02:15 re: #1256 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is vertem meg VTI-t, ki sem pakoltam, sliket sem használtam, még sincs 135LE-m keréken...
2006. március 16. 16:08:27: megválaszolva boti +  által, → #1259 
2006. március 16. 16:04:27: megválaszolva grego +  által, → #1258 

#1256 boti +  2006. március 16. 15:31:01 re: #1252 (Champ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem sincs.sokan röhögtek az elején mikor hallották hogy megy ugy mint egy vti,aztán mikor őket is megvertem csönd lett és elismerik.:)
elég sok videó van róla.nem vagyok elszállva tőle,soha nem is voltam,aki ismer tudja,csak nem szeretem ha hülyét akarnak csinálni az emberből...
;)
2006. március 16. 16:12:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1260 
2006. március 16. 16:02:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1257 

#1255 Ádám 0  2006. március 16. 15:24:36 re: #1253 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
:D :D :D :D :D :D :D

#1254 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 15:23:26 re: #1250 (boti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor ilyen betétszűrő kell nekem is!:)
163LE-s ESI kipufftuningal és légszűrővel! Eladhatnád a licenszet a Mugennek!:)

#1253 kisherceg 0  2006. március 16. 15:23:09 re: #1251 (Ádám 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dehogy is.Az csak 15.A koni még 10 és a momo kormány 5. /nevet/patan.gif /nevet/jester.gif /nevet/morisqueta.gif /nevet/rofl3.gif /nevet/smily1315.gif
2006. március 16. 15:24:36: megválaszolva Ádám 0  által, → #1255 

#1252 Champ +  2006. március 16. 15:14:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem ennek a vitának semmi értelme.
Mindketten ott lesztek Kaposon, és lehet tolni egyet egymás ellen...
Majd akkor kiderül hogy ki a Jani :D
2006. március 16. 15:31:01: megválaszolva boti +  által, → #1256 

#1251 Ádám 0  2006. március 16. 15:11:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A chip 30 lovat dob :D :D
2006. március 16. 15:23:09: megválaszolva kisherceg 0  által, → #1253 

#1250 boti +  2006. március 16. 15:10:22 re: #1249 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem felejtették elmondani:)
kihangsúlyozta 3x hogy keréken,mert először én sem akartam hitte el:)
2006. március 16. 15:23:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1254 

#1249 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 15:08:13 re: #1248 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Széttépte és leégette a padot...:)
135 stimt, csak elfelejtették mondani, hogy már átszámolták főtengelyre.:)
2006. március 16. 15:10:22: megválaszolva boti +  által, → #1250 

#1248 boti +  2006. március 16. 14:52:55 re: #1247 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja akkor még nem volt leszedve.
135 is volt keréken.láttad a görbét,ha a 8%kerékcsúszást nem számóljuk bele akkor is kerek 125 ló keréken:)
nem 1x lett mérve.pontosan 4x sőt 5x csak 3.ban elpörgött a gumi és 4.be lehetett... ;)
2006. március 16. 15:08:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1249 

#1247 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 14:40:17 re: #1246 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tavaj még le sem volt szedve a hengerfejed, már 135LE-ről beszéltél keréken.Idén mennyi? 150?
2006. március 16. 14:52:55: megválaszolva boti +  által, → #1248 

#1246 boti +  2006. március 16. 14:24:31 re: #1245 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja szerinted a hengerfej port nem számít?+ a sűrítési viszony is szépen megnőtt.azóta van egy jól eltalált chip ugynézki.+benya nyomás.sokak szerint nem ér semmit,de az összes 1.6 kivétel esi 38psi.nálam 32 volt a gyári.1.5-ös hondán láttam padon mit számított a benyanyomás feltekerése.nem lóerőben,hanem nyomatékban volt meglepő a változás. ;)
2006. március 16. 14:40:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1247 

#1245 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 14:19:21 re: #1244 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
15LE elejétől a végéig.
Még mindig nem árultad el, hol a különbség.Egyedülálló 30% teljesítménynövekedés, vezérműtengely és motormegbontás nélkül.Lehet, hogy dízeled van?:)
2006. március 16. 14:24:31: megválaszolva boti +  által, → #1246 

#1244 boti +  2006. március 16. 14:12:23 re: #1243 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem egy jól eltalált kipuff rendszer 15lovat hoz simán.inti vti-nél más a helyzet.ecu nálam akkor rontott.testkábelt meg ilyeneket nem számolok.szűrő sztem számított,de ott is pár ló sztem.
persze nem mindegyiknél számít ugyanúgy.nálam sztem a gyári szórásból jól jött ki és többet tudott.
de azt nem mondom ,hogy mindnél ugyanaz lesz az eredmény,de ugy látszik mázlim volt... ;)
2006. március 16. 14:19:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1245 

#1243 -Törölt felhasználó- 2006. március 16. 13:51:06 re: #1242 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Leömlő hoz még 6-ot, aztán slussz ,szűrő , kipuff+ ECU talán még 4et.Testkábel meg gyújtókábel nálad +20LE?
2006. március 16. 14:12:23: megválaszolva boti +  által, → #1244 

#1242 boti +  2006. március 16. 13:21:10 re: #1241 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
végülis ha egy katalizátor kiszedése 6lovat hoz akkor tényleg irreális + 20/+/ ló még néhány "apróságtól":)
2006. március 16. 13:51:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #1243 

 << eleje | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.3, 0.53
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.525 mp, 8 query