Tudnátok segíteni mi lehet ez a csattogó hang ami a motorból jön?
Szelephézag már be lett állítva korábban de nem szünt meg.
Automata váltós a kocsi. Amikor sebességbe rakom, erősödik a hang.
Amúgy ezen kívül semmi probléma nincs vele.
A videó alapjáraton készült. K20A6 2 literes
Köszönöm, ha bárkinek lenne valami ötlete merre keresgéljek!
Elvileg segíthet, de nem szabad nagy gázt adni mert akkor megint jön a hibakód és erőtlen lesz az autó. Csak ugye mennyi a táv amit menni kell hogy használjon is valamit. Megelőzésre jó a magasabb fordulatszám. Beállítás nem kell mert csak egy vákuumos dob van rajta meg egy rúd de azt elvileg nem is kell elállítani.
A hosszú távú egyenletes magasabb fordulatú-autópályás haladás sem segít leszedni a dzsuvát? Azt olvastam,hogy tisztítás után valami mérőpados beállítás szükséges...nem tudom kire kéne bízzam itt Pécsen.
A geo gázpedálállás és fordulatszám alapján lesz szabályozva. Ha kap adalékot attól még nem nyit jobban. És a geo szorulása miatt van a hibakódod, tehát nehezen mozog. Le kell szedni tisztítani és elvileg ok lesz utána.
Ahogy írtam én is fenntartásokkal kezelem ezeket a dolgokat,a megoldást keresem a problémára és minden felmerülő opciót megvizsgálok/meghallgatok.
Ezt az adalékot pedig úgy képzelem,hogy leoldja a kormot a geo-ról és a z amúgy is folyamatosan képződő korommal távozik (laikusként) Mivel egy hosszú út is hozhat eredményt folyamatos magasabb fordulat,hőmérséklet nagyobbra nyílt geo stb...ezért ezt sem vetettem el.
Épp ezért kérdeztem,hogy parasztvakítás-e? Van amit a szívó oldalon kell járó motornál befújni meg van amit az üzemanyagba töltesz.Ezen én is elgondolkodtam Első kőrben lehet megjáratom egy hosszabb úton,hátha?! De olyat is hallottam,hogy kézzel is meglehet mozgatni a geo-t ezeken.
Akkor elkezdhetek olyan szakit keresni Pécsen aki ilyenekkel foglalkozik...
Hozzáértőket/sorstársakat keresnék akinek volt már tapasztalata 1.7 CTDi turbó geo leragadással.
Eddig 1x2x csinálta már az 5 és fél év alatt de most már egyre sűrűbben,konkrétan most már minden "komolyabb" kigyorsításnál!Magyarul ha padlógáz és 3000 fölé megy a fordulat már jön is a vészüzem! Sajnos az utóbbi időben,több mint egy éve nem volt hosszabb vidéki úton.Városi autó ez gondolom az oka. Egy hosszabb út újra megoldhatja a dolgot "kiégeti" a lerakódásokat vagy szét kéne szedni?A mindenféle tisztító adalékok parasztvakítás?
Akinek van tapasztalata ne tartsa magába! Köszönöm!
Állítható futóművet kellett volna betennie. 5 hétig állt nála (többnyire az utcán a fa alatt). Az elsőt nagy nehezen beszerelte, de ott is szitkozódott, mert a gyári anyák meg alátétek nem voltak jók és rendelnie kellett vagy 6 csavart.
A hátsó igen, be van rohadva, de ezt közöltem is vele. Azt mondta megoldja. Elvileg áztatta valami csavarlazító löttyben, de se a próbálkozások, se az áztatás nyoma nem látszik. Abban maradtunk, hogy megvetetett velem bontottan két keresztlengőkart, mert ő csak úgy tudja kiszedni a hátsó gátlókat, ha kiflexszeli az egész kurva lengőkart csavarostól, mindenestől. De annyira felbasztam magam, hogy egyik cimborámmal ma nekiálltunk és lerúgtuk róla. Egyik oldalt kis erőlködéssel, de meglazultak a csavarok, viszont a másik oldalt beletört. De szilenttel együtt kikotortuk, most rendeltem éppen új szilentet. Már csak azt kell valahogy betuszkolni a helyére. Tény, hogy fél napig basztuk laikusként azt az egy csavart, de célszerszámmal és némi autószerelési tapasztalattal azt hiszem ez jóval kevesebb idő lett volna.
Futómű felújítás? Vagy pontosan mi nem megy a "szerelő"-nek?
Gondolom látja, hogy be vannak rothadva a szilentbe a csavarok, gondolom, nincs kedve egy napot szopni vele.
Sajnos hiába keresel, már nincs ilyen itt Sok mindenkit próbáltam, aztán ismét arra jutottam hogy összességében is sokkal jobban megéri felvinni Pestre Imihez, már amennyiben járóképes az autó. Az is előfordulhat hogy még akár járóképtelenül is.
A Forddal ugyanígy vagyok, sok szopás,szopatás, nem hozzáértés miatt már Göd-re viszem ha olyan jellegű a probléma.
Debrecen és környékén keresnék szerelőt.
Szokásos sablon feltételekkel (ami nem lenne baj, ha igaz is), mint a precíz, hozzáértő, dolgozni akaró és szavát betartó, a szarpocsék munkáért nem márkaszervizes munkadíjat elkérő...
Ötödik hete kínlódik az aktuális szerelő a futóművem cseréjével, aminek az a vége, hogy csak az elsőket sikerült megcsinálnia. Unom.
Persze az se baj, ha a jövőben is tudok rá számítani kötelező szervizzel meg minden más faszsággal, ami éppen eszembe jut.
Van-é itt valaki, esetleg ismer-é valaki valakit?
Köszönöm!
Eddig Szatunam volt (10 evig, semmi bajom nem volt vele), de most az egyik oldal eltort, es most rakeresve latom, hogy mar tobb gyarto is van, ezer kerdezem...
Ilyeneket talaltam a googlen: Heko, Szatuna, Sporty, ClimAir, Novaline.
Persze konktet kepeket szinte sehol se talaltam...
Ti melyiket hasznaljatok/ajaljatok?
Esetleg van amelyik szebb/jobb, mint a Szatuna?
Sziasztok. 2.2 ctdi 7gen accordról lefér a váltó vagy bölcsővel együtt kell levenni? Kuplungoznom kellene és mennyire nagy munkára számítsak.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok.
Debrecenben vagy környékén keresek valakit akinek van 2db 15 colos 4x100 osztókörű Honda felnije kiegyensúlyozva amit egy próba kör erejéig felrakhatnánk az autómra, hogy kiderüljön a felnimet nem lehet kiegyensúlyozni vagy futómű miatt remeg a kormány. Tudna valaki segíteni?
És most lehet csak simán k*csögnek tűnök, de különben komolyan gondolom. Lengéscsillapítóból tényleg sok márkát kipróbáltam már, főleg mondjuk 7gen Civic-ben, de egyik sem volt olyan jó, mint a gyári és pláne nem bírták annyi ideig. Egy sem. A Monroe pl. kiemelten rövid életű volt, amire emlékszem.
Az egyik legjobb talán a Kayaba volt (az olajos/gázos fajta) de az sem bírta addig mint a gyári. (de ameddig bírta, addig tényleg jó volt)
8gen Accord-dal nincsen tapasztalatom (7gen Tourer van) de az egy komolyabb autó, tuti lengéscsillapítót nem tennék bele mást, csak gyárit. Mint pl. a CTR-embe (EP3) sem tennék mást, mint Showa-t. (annak az a gyárija)
És mindegyik rugos design nagyobb bütyök emelésű Neki is ez van benne és neki 3,5 literes N/A. ~400 LE.
Kaz az tudom erre a (14820-PCB-305) re cseréli ennél is már nagyobb a bütyök kiemelkedés.
Azt még nem tudom hogy miér van A és B fajta is belőle.
az lma design ua...
csak sos-é jobban illeszkedik az nsx nagyobb elemelésű bütykéhez, mert a rozsdamentes betét más...
mert ue ez az lma megy elvileg a b16a, b16b, b18c, meg a h22a-ba is...(14820-PCB-305)
de én ezért nem fogom megbontani...
majd ha mást is kell...
40k km-rel még be sincs járatva...
jaja nekem is csak hidegen volt, de most kicseréltetem ne égjek már vele. Meg mindig akkor üti a himbát.
Pedig ez már a 2. set benne.
Én a gyári rugosat rakom bele nem az SOS utángyártottat(mert az itt van ausztriából 2 nap alatt).
Honda rájött a gondra és 99től már rugós.
még nekem is a gyári van benne...
hidegen van pici hangja, de melegen már nem... sos-nek is van sajátja...
klasszul szét kell hozzá borítani a vezérlést...
Segítséget kérnék.
Van egy 5. generációs honda prelude-m(2.2 VTI H22A5(BB8), 1997-es).
Lehetséges, hogy a linken található képen látható hátsó lökhárító ütköző ("REAR BUMPER BREAM") nem tartozéka az autónak, azaz csak bizonyos típusokban került ez beépítésre, esetleg csak amerikai modellekben?
Köszi. Prelude rear bumper beam
Nekem is úgy volt, állítólag azon a helyen mutatja a legpontosabb hőfokot. Semmi bonyolult nincs olajcsere során, a 2 vezeték saruját kell széthúzni és kész, ugyanúgy kicsavarni, mint a gyári leeresztőcsavart .
Úgy hogy meghajlítod. Nem merev fém fékcső az hanem hajlítható, persze nem 100x ide oda hanem csak egykét alkalommal. Amikor tekercsben adják a fékcsővet, nem a réz fajtát, azt is hajlítani kell és azt sem melegítik.
A gyari fem fekcsoveket mennyire lehet, ha lehet, hajlitani? Az 1.8 VTibol valo 1 colos fofekhenger elso (szembol nezve) csatlakozasa mas szogben van megdontve, mint az 1.6 VTie es egy par centimeter hianyzik a boldogsaghoz. Nem nagyon talalok erre valaszt gugliban.
De azért az elég gáz, hogy 2 év után csuklót kellett cseréljél, miközben a gyári meg 20 évig hibátlan volt az enyémben. Főleg ha nem is rúgod neki.
Vagy félreértettem, és a csuklócsere a másik oldalon volt?
Szia! Lassan 4. éve futok ugy. féltengellyel (Csepeli bontóban vettem Endrééktől) hibátlanul működik, jobb oldalt csukló csere volt kb 2 éve szintén tőlük volt az alkatrész és Csepelen a Six Ball Kft szerelte. Szintén 98-as VTi, igaz, nem lámpától lámpáig gyorsulásra van használva az autó. Üdv!