HONDA fórum
2024. július 18. csütörtök, 06:59,  Frigyes, Kamea Legújabb regisztráltunk: GRLpGpAG 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123658 kgbr01 +  2019. május 13. 16:20:50 re: #123657 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hidegen volt mikor a videó készült de melegen is előjön. Néha viszont véletlenszerűen eltűnik ez a hang.
2019. május 15. 19:20:39: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123666 

#123657 KamikaZeFan +  2019. május 13. 08:02:13 re: #123656 (kgbr01 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mikor csinálja, amikor hideg a motor?
2019. május 13. 16:20:50: megválaszolva kgbr01 +  által, → #123658 

#123656 kgbr01 +  2019. május 12. 20:13:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Tudnátok segíteni mi lehet ez a csattogó hang ami a motorból jön?
Szelephézag már be lett állítva korábban de nem szünt meg.
Automata váltós a kocsi. Amikor sebességbe rakom, erősödik a hang.
Amúgy ezen kívül semmi probléma nincs vele.
A videó alapjáraton készült. K20A6 2 literes

Köszönöm, ha bárkinek lenne valami ötlete merre keresgéljek!
2019. május 13. 08:02:13: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123657 


2019. május 12. 20:14: Szerkesztve kgbr01 +  által, megtekintés

#123655 Tonx +  2019. május 12. 18:22:42 re: #123654 (Des-One 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Elvileg segíthet, de nem szabad nagy gázt adni mert akkor megint jön a hibakód és erőtlen lesz az autó. Csak ugye mennyi a táv amit menni kell hogy használjon is valamit. Megelőzésre jó a magasabb fordulatszám. Beállítás nem kell mert csak egy vákuumos dob van rajta meg egy rúd de azt elvileg nem is kell elállítani.

#123654 Des-One 0  2019. május 12. 17:08:49 re: #123653 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A hosszú távú egyenletes magasabb fordulatú-autópályás haladás sem segít leszedni a dzsuvát? Azt olvastam,hogy tisztítás után valami mérőpados beállítás szükséges...nem tudom kire kéne bízzam itt Pécsen.
2019. május 12. 18:22:42: megválaszolva Tonx +  által, → #123655 

#123653 Tonx +  2019. május 12. 16:40:22 re: #123652 (Des-One 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A geo gázpedálállás és fordulatszám alapján lesz szabályozva. Ha kap adalékot attól még nem nyit jobban. És a geo szorulása miatt van a hibakódod, tehát nehezen mozog. Le kell szedni tisztítani és elvileg ok lesz utána.
2019. május 12. 17:08:49: megválaszolva Des-One 0  által, → #123654 

#123652 Des-One 0  2019. május 12. 16:26:24 re: #123651 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahogy írtam én is fenntartásokkal kezelem ezeket a dolgokat,a megoldást keresem a problémára és minden felmerülő opciót megvizsgálok/meghallgatok. [SMIL:/smile5.gif]

Ezt az adalékot pedig úgy képzelem,hogy leoldja a kormot a geo-ról és a z amúgy is folyamatosan képződő korommal távozik (laikusként) Mivel egy hosszú út is hozhat eredményt folyamatos magasabb fordulat,hőmérséklet nagyobbra nyílt geo stb...ezért ezt sem vetettem el.

2019. május 12. 16:40:22: megválaszolva Tonx +  által, → #123653 

#123651 hrv2003 +  2019. május 12. 13:25:23 re: #123650 (Des-One 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hat furcsa anyag lehet ami ilyenre képes:

Tűzbe teszed elégeted.
Utána leoldja a koszt.
fogla a koszt kiviszi a motorbol mert ugye ott benn hova teszi ?? nincs szemetes a motortérben.
2019. május 12. 16:26:24: megválaszolva Des-One 0  által, → #123652 

#123650 Des-One 0  2019. május 12. 11:51:04 re: #123648 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Épp ezért kérdeztem,hogy parasztvakítás-e? Van amit a szívó oldalon kell járó motornál befújni meg van amit az üzemanyagba töltesz.Ezen én is elgondolkodtam [SMIL:/smile7.gif] Első kőrben lehet megjáratom egy hosszabb úton,hátha?! De olyat is hallottam,hogy kézzel is meglehet mozgatni a geo-t ezeken.
Akkor elkezdhetek olyan szakit keresni Pécsen aki ilyenekkel foglalkozik...
2019. május 12. 13:25:23: megválaszolva hrv2003 +  által, → #123651 

#123649 Tonx +  2019. május 12. 11:42:19 re: #123647 (Des-One 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szét kell szedni és kitakarítani, vagy új turbót neki. Mondjuk nálam még gariban cserélték a turbót de ugyanez volt a jelenség.

#123648 hrv2003 +  2019. május 12. 11:39:04 re: #123647 (Des-One 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hova tennél tisztító adalékot ??

igen szét kell szedni és kipucolni.
2019. május 12. 11:51:04: megválaszolva Des-One 0  által, → #123650 

#123647 Des-One 0  2019. május 12. 10:16:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Hozzáértőket/sorstársakat keresnék akinek volt már tapasztalata 1.7 CTDi turbó geo leragadással.
Eddig 1x2x csinálta már az 5 és fél év alatt de most már egyre sűrűbben,konkrétan most már minden "komolyabb" kigyorsításnál!Magyarul ha padlógáz és 3000 fölé megy a fordulat már jön is a vészüzem! Sajnos az utóbbi időben,több mint egy éve nem volt hosszabb vidéki úton.Városi autó ez gondolom az oka. Egy hosszabb út újra megoldhatja a dolgot "kiégeti" a lerakódásokat vagy szét kéne szedni?A mindenféle tisztító adalékok parasztvakítás?
Akinek van tapasztalata ne tartsa magába! Köszönöm!

Laci
2019. május 12. 11:42:19: megválaszolva Tonx +  által, → #123649 
2019. május 12. 11:39:04: megválaszolva hrv2003 +  által, → #123648 

#123646 pIeTRo 0  2019. május 11. 21:02:55 re: #123645 (zrinyi81 + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Állítható futóművet kellett volna betennie. 5 hétig állt nála (többnyire az utcán a fa alatt). Az elsőt nagy nehezen beszerelte, de ott is szitkozódott, mert a gyári anyák meg alátétek nem voltak jók és rendelnie kellett vagy 6 csavart.
A hátsó igen, be van rohadva, de ezt közöltem is vele. Azt mondta megoldja. Elvileg áztatta valami csavarlazító löttyben, de se a próbálkozások, se az áztatás nyoma nem látszik. Abban maradtunk, hogy megvetetett velem bontottan két keresztlengőkart, mert ő csak úgy tudja kiszedni a hátsó gátlókat, ha kiflexszeli az egész kurva lengőkart csavarostól, mindenestől. De annyira felbasztam magam, hogy egyik cimborámmal ma nekiálltunk és lerúgtuk róla. Egyik oldalt kis erőlködéssel, de meglazultak a csavarok, viszont a másik oldalt beletört. De szilenttel együtt kikotortuk, most rendeltem éppen új szilentet. Már csak azt kell valahogy betuszkolni a helyére. Tény, hogy fél napig basztuk laikusként azt az egy csavart, de célszerszámmal és némi autószerelési tapasztalattal azt hiszem ez jóval kevesebb idő lett volna.

#123645 zrinyi81 +  2019. május 11. 19:13:24 re: #123643 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Futómű felújítás? Vagy pontosan mi nem megy a "szerelő"-nek?
Gondolom látja, hogy be vannak rothadva a szilentbe a csavarok, gondolom, nincs kedve egy napot szopni vele.
2019. május 11. 21:02:55: megválaszolva pIeTRo 0  által, → #123646 

#123644 malazs +  2019. május 11. 08:38:55 re: #123643 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sajnos hiába keresel, már nincs ilyen itt [SMIL:/smile4.gif] Sok mindenkit próbáltam, aztán ismét arra jutottam hogy összességében is sokkal jobban megéri felvinni Pestre Imihez, már amennyiben járóképes az autó. Az is előfordulhat hogy még akár járóképtelenül is.

A Forddal ugyanígy vagyok, sok szopás,szopatás, nem hozzáértés miatt már Göd-re viszem ha olyan jellegű a probléma.

#123643 pIeTRo 0  2019. május 10. 21:03:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Debrecen és környékén keresnék szerelőt.
Szokásos sablon feltételekkel (ami nem lenne baj, ha igaz is), mint a precíz, hozzáértő, dolgozni akaró és szavát betartó, a szarpocsék munkáért nem márkaszervizes munkadíjat elkérő...
Ötödik hete kínlódik az aktuális szerelő a futóművem cseréjével, aminek az a vége, hogy csak az elsőket sikerült megcsinálnia. Unom.
Persze az se baj, ha a jövőben is tudok rá számítani kötelező szervizzel meg minden más faszsággal, ami éppen eszembe jut.
Van-é itt valaki, esetleg ismer-é valaki valakit?
Köszönöm!

2019. május 11. 19:13:24: megválaszolva zrinyi81 +  által, → #123645 
2019. május 11. 08:38:55: megválaszolva malazs +  által, → #123644 

#123642 Rodney Mullen 0  2019. május 6. 20:15:50 re: #123640 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nekem sose volt D-s hondám. De google szerint igen: "D series lma noise problem"
Viszont rugot nem látok hozzá. Csak B szériához.

#123641 Hvtec 0  2019. május 5. 15:50:42    ‹›  0 | rejt
Hali!
Legterelot vennek 6gen 3 ajtos civicre, ha tudnatok velemenyt irni, megkoszonnem.

Eddig Szatunam volt (10 evig, semmi bajom nem volt vele), de most az egyik oldal eltort, es most rakeresve latom, hogy mar tobb gyarto is van, ezer kerdezem...

Ilyeneket talaltam a googlen: Heko, Szatuna, Sporty, ClimAir, Novaline.
Persze konktet kepeket szinte sehol se talaltam...

Ti melyiket hasznaljatok/ajaljatok?
Esetleg van amelyik szebb/jobb, mint a Szatuna?

Koszi elore is!


#123640 Pörzsi +  2019. május 5. 11:47:59 re: #123626 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
D-s motorokat is érinti a probléma? Azokhoz is létezik rugós?
2019. május 6. 20:15:50: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123642 

#123639 laci.h +  2019. május 4. 17:43:46    ‹›  0 | rejt
Sziasztok. 2.2 ctdi 7gen accordról lefér a váltó vagy bölcsővel együtt kell levenni? Kuplungoznom kellene és mennyire nagy munkára számítsak.
Előre is köszönöm a válaszokat.

#123638 Vale46B20 0  2019. május 4. 14:33:38    ‹›  0 | rejt
Hali.
GyMS vagy közvetlen mellette lévő megyékben programozot keresek B20vtec-hez.
Privátban írjatok.
Köszi

2019. május 4. 14:34: Szerkesztve Vale46B20 0  által, megtekintés

#123637 zrinyi81 +  2019. május 4. 13:53:54    ‹›  0 | rejt
6gen 4d összes ablakemelő nem működése, egyik napról a másikra.

Kapcsoló, biztosíték csere megvolt ma reggel, hatástalan.

Ötlet?

#123636 -Törölt felhasználó- 2019. május 4. 11:01:23    ‹›  0 | rejt
Sziasztok.
Debrecenben vagy környékén keresek valakit akinek van 2db 15 colos 4x100 osztókörű Honda felnije kiegyensúlyozva amit egy próba kör erejéig felrakhatnánk az autómra, hogy kiderüljön a felnimet nem lehet kiegyensúlyozni vagy futómű miatt remeg a kormány. Tudna valaki segíteni?

Előre is köszönöm.

#123635 Yakumo +  2019. május 4. 06:06:14 re: #123634 (zozo7272 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/mosoly.gif]

#123634 zozo7272 0  2019. május 4. 05:49:04 re: #123633 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
köszi... a választ....
2019. május 4. 06:06:14: megválaszolva Yakumo +  által, → #123635 

#123633 Yakumo +  2019. május 3. 21:25:55 re: #123632 (zozo7272 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári, az Joooo. ( [SMIL:/szetvert.gif] )

És most lehet csak simán k*csögnek tűnök, de különben komolyan gondolom. Lengéscsillapítóból tényleg sok márkát kipróbáltam már, főleg mondjuk 7gen Civic-ben, de egyik sem volt olyan jó, mint a gyári és pláne nem bírták annyi ideig. Egy sem. A Monroe pl. kiemelten rövid életű volt, amire emlékszem.

Az egyik legjobb talán a Kayaba volt (az olajos/gázos fajta) de az sem bírta addig mint a gyári. (de ameddig bírta, addig tényleg jó volt)
8gen Accord-dal nincsen tapasztalatom (7gen Tourer van) de az egy komolyabb autó, tuti lengéscsillapítót nem tennék bele mást, csak gyárit. Mint pl. a CTR-embe (EP3) sem tennék mást, mint Showa-t. (annak az a gyárija)
2019. május 4. 05:49:04: megválaszolva zozo7272 0  által, → #123634 


2019. május 3. 21:26: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#123632 zozo7272 0  2019. május 3. 20:29:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ajanljatok egy Joooo lengescsillapito markat elöre 8.gen.-hez... Köszi....
2019. május 3. 21:25:55: megválaszolva Yakumo +  által, → #123633 

#123631 Rodney Mullen 0  2019. május 1. 13:38:21 re: #123629 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
NSX PRime

#123630 Rodney Mullen 0  2019. május 1. 13:20:39 re: #123629 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem ezt írta az NSX szerelő:





És mindegyik rugos design nagyobb bütyök emelésű :) Neki is ez van benne és neki 3,5 literes N/A. ~400 LE.
Kaz az tudom erre a (14820-PCB-305) re cseréli ennél is már nagyobb a bütyök kiemelkedés.

Azt még nem tudom hogy miér van A és B fajta is belőle.

#123629 integra_type_r 0  2019. május 1. 13:11:17 re: #123628 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az lma design ua...
csak sos-é jobban illeszkedik az nsx nagyobb elemelésű bütykéhez, mert a rozsdamentes betét más...
mert ue ez az lma megy elvileg a b16a, b16b, b18c, meg a h22a-ba is...(14820-PCB-305)

de én ezért nem fogom megbontani...
majd ha mást is kell...
40k km-rel még be sincs járatva... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2019. május 1. 13:38:21: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123631 
2019. május 1. 13:20:39: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123630 

#123628 Rodney Mullen 0  2019. május 1. 12:55:22 re: #123627 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jaja nekem is csak hidegen volt, de most kicseréltetem ne égjek már vele. :) Meg mindig akkor üti a himbát.
Pedig ez már a 2. set benne.
Én a gyári rugosat rakom bele nem az SOS utángyártottat(mert az itt van ausztriából 2 nap alatt).
Honda rájött a gondra és 99től már rugós.
2019. május 1. 13:11:17: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123629 

#123627 integra_type_r 0  2019. május 1. 12:52:02 re: #123626 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
még nekem is a gyári van benne...
hidegen van pici hangja, de melegen már nem...
sos-nek is van sajátja...
klasszul szét kell hozzá borítani a vezérlést...
2019. május 1. 12:55:22: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123628 

#123626 Rodney Mullen 0  2019. május 1. 12:42:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát hiába cserélte ki az előző tulaj vadi újra, ugyan úgy tönkremegy mert tervezési hibás.
Eljött az ideje a rugoknak.




2019. május 5. 11:47:59: megválaszolva Pörzsi +  által, → #123640 
2019. május 1. 12:52:02: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123627 

#123625 -Törölt felhasználó- 2019. április 29. 20:56:34 re: #123624 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi.

#123624 admin +  2019. április 29. 20:32:29 re: #123623 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az csak az amerikai modellekben volt.
2019. április 29. 20:56:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123625 

#123623 -Törölt felhasználó- 2019. április 29. 13:03:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Segítséget kérnék.
Van egy 5. generációs honda prelude-m(2.2 VTI H22A5(BB8), 1997-es).
Lehetséges, hogy a linken található képen látható hátsó lökhárító ütköző ("REAR BUMPER BREAM") nem tartozéka az autónak, azaz csak bizonyos típusokban került ez beépítésre, esetleg csak amerikai modellekben?
Köszi.
Prelude rear bumper beam
2019. április 29. 20:32:29: megválaszolva admin +  által, → #123624 

#123622 cilakandur 0  2019. április 25. 21:32:37    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

adott egy 1.3-s karburátoros motor. ami hidegen kb 2 percig 3000-s fordulaton pörög, utána beáll szépen az alapjárat.

Iacv szelepet merre keressem, ugyanis karburátorost még nem szedtem szét! Valaki tudna esetleg valami infót erről?





#123621 Castor +  2019. április 24. 11:07:41 re: #123617 (Castor + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mégsem az volt. :D
Ma találtuk meg az igazi bűnöst. Gyújtás vezérlő modul (RSB-57). Most próbálok egyet bontózni :D







2019. április 24. 11:08: Szerkesztve Castor +  által, megtekintés

#123620 admin +  2019. április 19. 13:17:26 re: #123619 (luki7 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem is úgy volt, állítólag azon a helyen mutatja a legpontosabb hőfokot. Semmi bonyolult nincs olajcsere során, a 2 vezeték saruját kell széthúzni és kész, ugyanúgy kicsavarni, mint a gyári leeresztőcsavart .

#123619 luki7 +  2019. április 19. 09:31:32 re: #123618 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk erre a megoldásra nem is gondoltam, de az olajleeresztő csavart nem váltanám ki, az csak bonyolítaná az olajcseréket. Köszi [SMIL:/smile1.gif]
2019. április 19. 13:17:26: megválaszolva admin +  által, → #123620 

#123618 fonta +  2019. április 18. 13:12:07 re: #123602 (luki7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg van M14es méretű szenzor ami betekerhető az olajleeresztő csavar helyére..
2019. április 19. 09:31:32: megválaszolva luki7 +  által, → #123619 

#123617 Castor +  2019. április 16. 06:37:10 re: #123595 (civic5 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyújtáselosztó csere + rotor csere orvosolta a problémát. Legalábbis eddig :) Ritkán produkálta a hibát.
2019. április 24. 11:07:41: megválaszolva Castor +  által, → #123621 

#123616 Pörzsi +  2019. április 15. 17:44:53 re: #123615 (sznob + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha minőségi kell, vegyél gyárit! Igaz drága, de akkor kb 10 évig nem kell hozzányúlni.

#123615 sznob +  2019. április 15. 16:30:44 re: #123607 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a válaszokat! Igazából az a lényeg, hogy a gumi jó minőségű legyen. Nincs kedvem fél évente szétszedni.
2019. április 15. 17:44:53: megválaszolva Pörzsi +  által, → #123616 

#123614 ZSBENY +  2019. április 15. 13:40:51 re: #123610 (Kázmér + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Boccs, nem volt valószínűleg egyértelmű, a másik oldali féltengelyemen volt csuklócsere. :)

#123613 Tonx +  2019. április 15. 13:25:53 re: #123611 (Sprint-R + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Úgy hogy meghajlítod. Nem merev fém fékcső az hanem hajlítható, persze nem 100x ide oda hanem csak egykét alkalommal. Amikor tekercsben adják a fékcsővet, nem a réz fajtát, azt is hajlítani kell és azt sem melegítik.

#123612 KamikaZeFan +  2019. április 15. 13:15:09 re: #123611 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Magába nem érdemes, mindenképp melegíteni kéne.

#123611 Sprint-R +  2019. április 15. 12:12:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
szep napot!

A gyari fem fekcsoveket mennyire lehet, ha lehet, hajlitani? Az 1.8 VTibol valo 1 colos fofekhenger elso (szembol nezve) csatlakozasa mas szogben van megdontve, mint az 1.6 VTie es egy par centimeter hianyzik a boldogsaghoz. Nem nagyon talalok erre valaszt gugliban.
2019. április 15. 13:25:53: megválaszolva Tonx +  által, → #123613 
2019. április 15. 13:15:09: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123612 

#123610 Kázmér +  2019. április 15. 11:29:41 re: #123609 (ZSBENY + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De azért az elég gáz, hogy 2 év után csuklót kellett cseréljél, [SMIL:/mosoly.gif] miközben a gyári meg 20 évig hibátlan volt az enyémben. Főleg ha nem is rúgod neki.
Vagy félreértettem, és a csuklócsere a másik oldalon volt?
2019. április 15. 13:40:51: megválaszolva ZSBENY +  által, → #123614 


2019. április 15. 11:30: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#123609 ZSBENY +  2019. április 15. 10:34:40 re: #123608 (GTS001 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szia! Lassan 4. éve futok ugy. féltengellyel (Csepeli bontóban vettem Endrééktől) hibátlanul működik, jobb oldalt csukló csere volt kb 2 éve szintén tőlük volt az alkatrész és Csepelen a Six Ball Kft szerelte. Szintén 98-as VTi, igaz, nem lámpától lámpáig gyorsulásra van használva az autó. Üdv!
2019. április 15. 11:29:41: megválaszolva Kázmér +  által, → #123610 

 << eleje | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | 2481 | 2480 | 2479 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.35, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.048 mp, 9 query