Huh baszki, kár volt megnyitnom a linket. Lehet eladom és nézek helyette Type-S-t
Valakit érdekelne német papírokkal 1,1 m Ft-ért a feketém?
Jár hozzá egy MANN szűrőkészlet + Motul 5W40 olaj az első cseréhez, sőt, ha nincs alku még a Led Zeppelin CD-t is benne hagyom
2.0 csak. Ez az első automatám, előtte csak nyergest meg elektromos kisteherautót vezettem, ami automata volt. Egyszer azért "rákuplongoltam" hazafelé, mikor már fáradtam, de szerencsére nem jöttek mögöttem De másnap már hiányzott az automata, mikor a manuális váltós kocsiba ültem be
2.4 es a tiéd is? Ha igen kár Type S t venni drága pénzért, ha 2.0 és beleszerettél, tartani akarod évekig akkor megéri váltani 2.4 re ha "csak" Executive is, Enyém az és kényelmes az autómata váltó. Szeretem a kézit is, de városban sokkal jobb ez, nem kell kuplungolni meg váltogatni, csak urasan, közben lehet asszony combjain a kezed
Tempomat nem tudom mennyire van előkészítve, ennek utána kell nézni, de ha ugyanaz a kábelköteg a benzinesekén akkor elvileg megoldható.
Oda-vissza rendesen működik kulcsról és gombról is a csomagtérajtóm.
A két hátsó íven van minimális rozsda, de szeretnék elébe menni a dolgoknak, így majd bejelentkezek ahhoz a lakatoshoz, aki a Mercimet is csinálta. Fényezési hibák gőzborotvás mosásból akadnak rajta (törném el kezét-lábát annak a szerencsétlennek aki összehozta ), az kissé zavar, szóval valószínűleg újrafújatom az érintett részeket (egyébként körben gyári a festék réteg vastagsága). Hátsó futómű felől hallatszik koppanás úthibán, motortérben a zajszigetelés kezdi elengedni magát, meg valami türhő lelopta a 4 küszöbborítást az ajtónál. Pár beltér elemen látszik a használat nyoma, de az ülések például közel hibátlanok, kiválóan tartanak. Az automata jól vált, motorja rendben van, száraz a motortere.
Tempomatot mennyire bonyolult utólag belerakni?
Majd mire megcsinálom teljesen úgyis kitalálom, hogy vennék egy ATS-t, ezt meg jól eladom bukóval, kiváló érzékem van hozzá
Ez így van, ezzel az autóval nincsenek komoly gondok, a kopó alkatrészek meg minden kocsiban kopnak, azt nem lehet felróni. Nyáron én már cseréltem első lengőkarokat alsót, felsőt(olcsóbb volt mint a szilentek, meg gond lett volna a cseréjük is), stabi pálcákat elsőt, hátsót, ültető rugókat, szervócsövet, meg az önindítóban a szénkefés részt mert egyszer csak nem indult miatta, drótig voltak kopva a szénkefék. Sajnos itt az angolok úgy mennek át a fekvőrendőrökön mintha ott sem lennének lassítás nélkül(30mph el, kb 50km/h val) és sok ilyen lassító van a városban, sok gyalogátkelő egy fekvőrendőr, meg máshol is van, szóval a futómű itt fogy rendesen.
Eddig mindent én csináltam rajta nagyrészt videók alapján, jól szerelhető autó minden téren, egyedül az önindító van szar helyen, de nem olyan vészes kivenni meg vissza.
Csomagtér ajtód működik rendesen? Nekem csak nyit távirányítóval, zárni nem zár még az ajtó gombbal sem. Műszerfalon a tailgate lámpa világít, cseréltem csomagtér motor vezérlőt, de ugyanez, semmi változás.
Ha nyitás közben megfogom, hogy ne nyíljon tovább, akkor sípol és visszazár, tehát a motor működteti vissza is, de valami baja mégis van, hogy normálisan nem megy, nem is sípol, élettelen....
Ismerősnek meg fordított a hiba, nem nyit hanem zár távirányítóról....
Ez most komoly, hogy ilyesmi van benne? Pár hónapja helyzetjelző izzót cseréltem lehet a foglalat nem tömít? Bár másik oldalit is cseréltem az nem párásodik, meg azért nem légmentes ez.
Honda accord páraelszívó zacsi eladó. 20.000 Ft / db. Két db rendelésénél a postát állom. Érdeklődni: Privátban.
(amúgy hasonló van a lámpában, ami el szokott öregedni, ha minden igaz. Neten olsvastam én is. )
Úgy vagyok vele, hogy ha közel 17 évesen ennyi baja van + pár szilentet ki kell cserélni, meg majd valamikor valószínűleg a szervócsövet, annyi ráfordítás bőven belefér. A cégesem (Astra K 1.4 turbo) nemrég múlt 3 éves, másfél éves korában már hajigálta a hibakódokat, most állandóan vészüzembe rakja magát. Egy hét múlva van időpont a szervizben, meg kell bontani kicsit a motort, hogy lássák mi baja, benne van a pakliban egy vezérműtengely csere, és nem lett még 40 ezer kilométer se belerakva a kocsiba. Szóval a párás fényszóró legyen a legnagyobb bajunk
Bocs, nem tudom megvárni a hétfőt (már ha még egyáltalán megmaradt a hagyomány):
CL7 2 literes, benzines, kombi, automata, 130-150-es tempó, 3 személy, 6 rekesz sör + csomagok -> 1350 km átlaga alapján 9,04 l/100 km.
Később próbálok pár képet is bedobni róla, egyelőre a lentiek vannak. Kicsit foglalkozós, de hozzám nőtt a kb 1280 km-es hazaút alatt
Ugyanitt Mazda Premacy / Golf 4 kombi / Mercedes W201 eladó, mert már nincs hely
na, ott tartok, h felcsereltem az elso kerekeket a hatsokkal ...
a problema maradt, raz egy picit az eleje...
szoval valszeg nem a kerekekkel van a gond
Beszeltem a szerelovel es kerte, h mondjam meg, h gyorsitaskor csinalja-e csak vagy maskor is..
Hat, nem tudom meg gyorsitashoz kotni, de meg figyelni fogom, h pl ha csak ugy gurulok es se nem gyirsitok se nem lassitok akkor erzem-e...
ha igen, akkor meg midng all ez a belso csuklo lehetoseg ?
7gen - nél volt hiba a féltengely csukló (belső). Az rázott 80 és 120 között. Nekem is előjött egyik accordomnál.
Csak gyárival érdemes javíttatni. Nekem olyan 120e Ft körül volt anno a javítás / oldal.
Vidd el egy szerelőhöz és kérd meg , hogy miután felemelte a kocsit nézze már meg nem-e csapágyas valamelyik kerék. Bár a kerékcsapágynak inkább jellegzetes hangja van de nem tartom kizártnak ,hogy az lesz...
Vagy másik tipp: Az elöl a féltengelyeken van egy gumipogácsa. Pont ezt hivatott szolgálni, hogy ne rázzon a féltengely. Lehet sérült, vagy lerepült a Tiéd...
Innen okosabbat nem tudok. De szerintem csapágy lesz.
Azthittem, h a nyari gumival van baj nyar vege ota erzem, viszont 1 honapja feltetettem (ugyanazokra a felnikre) a teli gumikat es a razas megmaradt...
100-nal kezdodik, minimalis, de engem iszonyatosan idegesit
200-nal mar eleg markans...
A gumiszerelesnel ott voltam, lattam a centirozast, azthiszem 25g kellett maximum, a csavo szerint ez nem veszes...
Szerintetek ha a felniben van a bibi akkor lehet javitani ? (gyari Accord felni)
Ha nem azzal van a gond akkor mivel lehet meg ? Hogy tudom kideriteni ?
Nem a Honda tehet róla. Küldött a TAKATA egy cseresorozatot 2 vagy 3 éve nem tudom már. Aztán azokról is kiderült, hogy csak úgy berobbanhat szóval cserélik azt is. Most úgy tudom a TAKATA már csak azért gyárt, hogy ezeket ki tudják cserélni. A Honda központban nem tesztelhetnek vagy inkább nem tudnak légzsákokat tesztelni. De a lényeg, hogy kiderült és cserélik. Kb. 30 perc az egész.
Persze van ilyen, miért ne lenne? A szervocső ritka ha valakinél nem cserés. Sokan ilyen korára már kicserélik a fél futóművet is, nekem meg a két kis stabpálca volt az össz hiba 13 év alatt.
Én csak azt kívánom, h az összes autómmal annyi probléma legyen majd a jövőben, mint az accorddal volt.