Sziasztok,
a múlt héten egy Civic 1.5i (D15Z)5D gazdája lettem. eddig nem volt japán autóm, illetve a családban volt egy Mitsubishi három évig, arról minden jót el tudok mondani, kivéve, hogy vedlett a festéke és rozsdásodott..
Ezt az autót ismerőstől vettem, megy is meg minden, bár még szoknom kell a kocsi zajait, meg egyebeit, lévén 15 évig kissé magasabban ültem (VW Transporterek-4db).
Ami zavar, az a check engine lámpa a műszerfal bal oldalán.Teljesen rendszertelenül gyullad ki a kis sárga lámpa, van, hogy hosszú úton egyszer sem, van, hogy rövid úton nagyon hamar. Olvasgattam itt pár oldalt, mielőtt beregeltem,és láttam, hogy a szervizcsatinál ki kell villogtatni a hibát.Nosza, lementem, és az eredmény 08.Ez mit jelent?A Honda hibakódos oldalon nem tudok eligazodni igazán (finoman szólva az angolom nem tökéletes, némettel könnyebben boldogulnék, de ez van.)
Amúgy meg minden érdekelne a típusról.Azt mondja az előző tulaj (ő volt a kocsi első-és ezidáig egyetlen-tulaja), hogy inkább termeli az üzemanyagot, mint fogyasztja. Ebben lehet valami, ha az üzemanyagmérő (aminek a mutatója a gyújtás kikapcsolása után is fenn marad-ez japán szokás, vagy csak hibás a műszer??) állását veszem figyelembe.
Különben a kocsi nagyon tetszik, remélem, beváltja az előzetes várakozásaimat:-))
Oks, megkeresem, mert tényleg kezdek már kétségbeesni, hogy megint vmi hülyeséget találtam ki! De a képeid alapján igencsak megnyugodtam. Van ilyen szárny 5. gen.-re is! Ja, meg nem gyengén jól fog kinézni!
Egyébként tényleg megint le kell írjam, hogy jó képek, aztán ha egyszer utolérlek kinézetre csinálnod kell a két verdáról is ilyen képeket!
Pont ma beszéltem -fox- fórumtárssal szolnokon, neki is ilyen integra szárnya van a 6.gen civic-jén és mondta, hogy vhol (sajnos nem emléxem a cég nevére), hogy utángyártott integra szárnak 30-40e között vesztegetnek... - esetleg írj a pm-et - fox - -nak...
Állat jó képek, főleg mert az én verdám is ugyanilyen... vagy egy kicsit gyengébb így is, meg úgy is! Meg ilyen hátsó szárnyat keresek már egy hónapja, de sehol nem találok. Esetleg tudmál nekem néhány infót?
Most láttam nemrég kispesten egy összetört 6gen 3d civicet, világoskékes színűt, az Adytól lejebb erzsébet fele az egyik mellékutcában, épp a betétlapot töltögették. Eleje csúnya lett, innen vki esetleg?
Bocs a hülye kérdésért, de ezek: szemöldök v morcosítás? Morcosítás azt hiszem amikor a motorháztetőt alakítják, toldják?!?Nincs vkinek ismerőse szolnok környékén, hogy lehet ilyet beszerezni, mert utólag közölte a lakatos h nem tudja megcsinálni és most sos mielőtt fényezik kellene. Esetleg méretezés v vmi megoldás...
THX
Sziasztok. Egy szomorú hírt hoztunk.
Tegnap hallottunk egy balesetről Miskolcon egy 6gen-es civic-ről.
még pénteken beszélgettünk a sráccal a Cora honda talin és tegnap este már ezt hallottuk h balesete volt...
nemtudjuk h forumos-e...a www.boon.hu (helyi hirekben vannak képek rola)
Busszal ütközött. Az Erzsébet korház utcáinál...
A kocsi oldalán kínai irások(jelek) voltak...szürke sárkányos üléshuzat volt benne...
Ha valaki régebbröl ismeri és tud valami " hírt" az állapotukrol azt elöre is köszönjük ha szol privin...
csao tudom hogy ez a szervizbe illene de ide is betolom. 16os errorkodom van ami "Fuel injectors". A kocsi megy ugy ahogy kell neki viszont ez miatt csak veszprogramon. Van valakinek otlete mi lehet a baj, hogy mit nezzek meg?
Nem csak 1-1 db silent van elöl? Hátsót nem kell, ott minden ok...
Lehet, hogy igazad van, mert balos kanyarnál jobb oldalon (terhelt kerék) kátyúknál van vmi kottyanás, de én ezt a silentre fogtam, remélem nem gömbfej, vagy ilyesmi mert az már borsos...
Szerinted jó bele a régebbi civic ablakemelő, mert én 16ért kapom a 4et, bontoban meg 80e-et akartak értük(enyémhez való term.), mondjuk kapcsolókkal együtt, de azt megoldom...
Kösszi
El ablakemelő alkatrészeket nem fogsz tudni olcsón venni, ez van.
Nekem mikor leégett a jobb oldaliban a motor, csak a motor volt 8000 Ft. És még ez is baráti ár volt egy bontóból.
A szilentcsere kb 3000Ft/szilent, és megy bele vagy 6-8 db asszem. + munkadíj, ami a futómű lebontásának óráit, és a szilent cserét illeti (egy szilent kivétele, új besajtolása kb 1000ft/db). Szal saccra 40 rugóban lesz az egész, ha mindent cseréltetsz. De az hogy nem akar egyenesen menni, szerintem nem csak szilent gond lehet.
Sziasztok kedves Civicbarátok!
Most vettem egy eléggé leherdált de rendkívül olcsó 94es szedán ESI civicet...
Van egy két baja és emiatt kérném a segítségeteket; Szilentcsere kb mennyibe kóstál? Mert csálé a két első kerék és nem nagyon akar magától egyenesen menni
Előző tulaj valamilyen rejtélyes okból kiszedte belőle az el. ablakemelőket, és csak bal elöl van egy kadett szerkezet:P Bontóból amikor meghallottam az árát majdnem elejtettem a telefont, szal valahonnan kéne nekem olcsón 4 db motor és 4 kapcsoló, ha valaki tudna segiteni nagyon örülnék neki... Tudok hozzá előző (88-92) civic ablakemelő motorokat, de nemtom mennyire kompatibilisek, ha igen akkormég kapcsoló az még kellene... Ezek jelenleg a legfontosabbak...
Előre is köszönöm a segítségeteket, a többi nyűggel majd még később zaklatlak titeket
Üdvözlettel és még egyszer köszi
Uj vagyok a forumon, ezert elore is elnezest kerek ha olyasmit kerdezek amit mar korabban kitargyaltatok: autovasarlas elott vagyok, egy Civic a valasztott (2002-es, 1.6-os, benzines, 4 ajtos LSI).
Az erdekelne, hogy vannak-e tipushibai ennek a kocsinak? Mit kell jobban atnezni a szokasos dolgokon kivul?
Koszi elore is:
Lopeta
2006. október 18. 09:57:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6990