Halihó!
7. gen. Civic sedan használójaként egy észrevétel.
98000 km volt bent, mikor hozzámkerült. Egyből vittem 100000 es szervízre. Megtörtént az olajcsere.
Az óta belehajtottam 9000 kmt és nívó alatt van az olajszint. Közel 1 liter belement az optimális szintig.
Nem veri az olajat a motortér, makulátlan és nem is csepeg belőle az olaj. Ez mi lehet?
Hondával gáz? Az kizárt!
Kösz, a szerviz topicban boncolgattuk egy kicsit, de elég nagy a bizonytalanság a tekintetben pl, hogy az egész gyújtást kell-e cserélni, vagy lehet külön csak a szenzort.
igen kb ennyire egyszerű meg az Intinek más az osztóköre igy 4felni plussz 4 téli felni is bejátszik. Ha kell segíthetek cserélni én is, vagy meg is csinálhatom ha akarod.
Kösz az üdvözlégyet.:-)
A 8-as hibakód TDC hibára utal (TOP DEAD CENTER).
Igazából nem tudom, mit jelent, az autó megy, amikor világít a sárga lámpa, érezhetően idegesebb az alapjárat.
Még nem nagyon próbálgattam a magasabb fordulatszám tartományokat, előbb szokjam meg.Egészen más, lent ülök a pincében, nem látom át úgy a forgalmat, mint a Transporterből, nem tudom, milyen kanyarodási tulajdonságai vannak-majd az idő meghozza ezeket is.
kiveszed a motort a régit meg a futóművet elöl hátul és berakod az új motort váltót futóművet elöl hátul. Aztán ujrakábelezed az egészet és élvezed Durván röviden ennyi