Hogy oszinte legyek, eddig max az informacio csuszott picit...igazsag szerint legkesobb november elejere szol az igeret.
Szoval le a kalappal, ha tenyleg meglesz 27.-en!
2006. október 20. 15:32:31: megválaszolva Bally + által,
→ #7090
amúgy a buzi állambácsi miatt 8 évnél idősebb külföldi autót nem lehet Mo.-n forgalomba helyezni, csak behozni alkatrésznek úgykészűlj! magyar ember csak szopja a faszt... na mind1, nem állok neki rimánkodni, ez wan sajna!
sárgán mentem át a tap elág felé, a busz meg zúzott le a Lévayn a piroson át !!!!
Fékeztem Satu de belecsúsztunk a kocsi totálkár nekem agyrázkódás mellkasi sérülés a két lánynak semmi komolyabb baja (főként zúzódások)
Köszönöm-köszönöm
Nos már beírtam 1x, de címszavakban: elvittem még1x Honda szervízbe, keressék meg a hibát.
A szerelő 3 dolgot talált ill. csinált, 1. vtec szelep csatijából kijártak az érintkező tüskék, 2. szétszedte atomjaira a vtec szelepet, kitakarította, 3. szelephézagon kellett állítani rendesen.
Az eredmény: ha 2-3szor vált a vtec, utána eltűnik a torp, csak ~félgázas gyorsításnál lehet érezni kicsit :-/
Ezért mindig padlón gyorsítok ;-) A gép sokkal csendesebb lett 8000nél, már eltűnt az a "jaj szegény már 8000nél van mindjárt elszáll-érzés", hanem végre előjött a faxa érces bömbölő Honda hangja, és sokkal jobban is megy! Meg kapott 1 nagyobb direktszűrőt is.
Szóval nem lett tökéletes, de közel van hozzá.
A szakszerelő azt mondta, nem tud vele többet kezdeni, minden jó rajta, vagy adjam el, vagy barátkozzak meg vele h ilyen. Fasza mi? Szakszervíz...
Nos eladni nem fogom.. amire gyanaxom, hogy olajcserekor tettem Prolongot az olajba... Most biztos sokan felhördülnek, de nekem igenis jól szerepelt a crx-ben!! Viszont itt a vtecváltásnak ha jól hallottam köze van az olajnyomáshoz, a prolong meg ugye teflonoz mindent...
No nemsokára itt a kövi olajcsere, akkor majd nem megy bele prolong, aztán szép lassan ha kikopik belőle, meglátjuk javul-e a helyzet.
Jól "kifogtam" ezt az autót..
De a hibái ellenére akkor is a szívemhez nőtt!