sziasztok!
Tudtok mondani olyan szervízt, ahol hétvégén is csinálnának egy állapotfelmérést? Egy civicet nézetnék meg,de a tulajdonos nem ér rá hétköznap... Minél közelebb a X.kerülethez,de végülis a távolság nem olyan nagy gond. Előre is köszi a segítséget!
István.
A Grámán testvérek foglalkoztak olyan kerettel,amit utána vissza lehetett valahogy burkolni.
Nagyon drága,sztem nem éri meg.Nehezebb is lesz a verda tőle.
Elraktad a verdát télre? Bakoltál,vagy nyomást növeltél?
Akkut kiszedted?
2006. november 6. 18:33:28: megválaszolva Rasta 0 által,
→ #7539
És olyat tud valaki aki le is papíroztatna egy bukókeretet? Kishazánkban biztonságosabbá akarod tenni az autód és megbüntet érte a rendőr vagy elküld szigorított vizsgára... Én egyébként tennék az autómba, csak nincs aki vállalja a beszerelést + engedély. Tud ilyet valaki?
egy olyan kérdésem lenne hogy 6 gen '98/12 évjáratú 4D civicbe bal oldalt elöl van e gyárilag kpzár vezérlő motor, csak mert riasztót szeretnék beszerelni!
Hi!A motorok állapotáról:
Mi 1999-ben vettünk egy 1993-as évjáratu 1.6 ESi sedan-t.Akkor 90ezer km volt benne, előttünk egy diplomata fickóé volt, nagyon megkímélt.Castrol olaj/10000 meg stb.Mi tavaly nyáron adtuk el, addigra mi még beletettünk 135ezr km-t, tehát 225 ezerrel adtuk el.Vigyáztunk rá,persze nem volt gyorsulási verseny, de azért néha ki lett kormolva rendesen...Persze castrol olaj továbbra is rendszeresen.Kis rozsdasodas volt kerékiven, fényező 20ezerért kijavította.Olajfogyasztás nulla volt, legalábbis szabadszemmel nem látható, füst 0!Apám 500ezerért!!!!! adta el!!Valaki jól járt vele, de a kereskedő az biztosan!Most egy 1998-as 1.6-os OFF Audi A4 ON van neki, de visszahuz a szive a Hondahoz, ugyanis 1992 óta az volt, nem is egy.
Én idén januárban vettem egy ugyanilyet /már nagyon bánom, hogy nem a miénket vettem meg/Ugyanolyan autó, csak 1992-es évjárat és utólag beépített klíma.km óra állás 100ezer...Persze én se vagyok hülye.Eddig ráköltöttem kb 130000Ft.ot és épp most vagyok egy gyürüzés és szelepszárszimering csere előtt(Köszi Lordie! Ezenkívül valószinüleg féltengely és szilent csere is lesz.A fogyasztásom nem rossz, sőt, szerintem nagyon is jónak mondható a 7l/100 átlagban városban, rövid távokon közlekedve, ráadásul mindig a csúcsban.Sajnos kasztni munka is van rajta, ami az előző kasznis hanyag munkája miatt válik esedékessé.Szóval én mindezt 620ezer ft-ért vettem.
Ezt csak azért irtam most itt le, hogy a leendő vevők lássák, olcsón lehet jót is, meg pénznyelőt is venni.Egy biztos, kereskedőtől csak akkor veszek legközelebbautót, ha nagyon muszáj.Jobb látni a tulajt, meg, hogy kihajtotta és persze leinformálni se utolsó.
Sok szerencsét mindenkinek!
Lehet, hogy igazad van, és értem, mire gondolsz. Szerintem pedig brit állampolgárok dolgoznak az angliai gyárakban is, meg persze bevándorlók meg vendégek, köztük magyarok, lengyelek, románok, (bár ők inkább a latin országokba mennek) indiaiak stb ... és persze törökök.
A dealer - amikor a kocsit nyáron vettem - azzal bíztatott, hogy olyanok szereilk össze a kocsit Törökországban, akik Európából települtek haza. (Pedig nem féltem, mondom, mert volt már török autóm)
De ami számít az nem ez, hanem a MINŐSÉGELLENŐRZÉS!
szerintem nem is annyira a gyártó ország számít, hanem hogy kik rakják össze.
Szerintem Angliában nemm britt állampolgárok dolgoznak a honda gyárban ha érted mire gondolok
2006. november 5. 23:40:19: megválaszolva mise` + által,
→ #7522 2006. november 5. 23:39:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7521
Az enyim is török!
Sőt, az előző egy Toyota volt, az is török volt, és semmi gond nem volt vele.
Úgy látszik, sehol nincsenek az angolok a fejlett török iparral szemben.
Ezentúl csak török autót veszek!
Volt itt valaki aki megvett egy 650 ezres VTi-t és azt mondta, hogy kb. ugyanennyit rá kell költeni...
Persze foghatsz ki olyat is ami 1 milla és szintén költhetsz rá, de 900-ért is vehetsz (bár kicsi az esély) makulátlant...
Én az enyémet (92-es 5 gen VTi) 1,19-ért árulom, ha komoly a vevő akkor még engednék valamennyit, de tudom hogy jó az autó és nem szabadulni akarok tőle...persze nálam is, mint akármelyiknél bekövetkezhet egy váltócsere (60-120 ezer HUF) de melyiknél nem...Ez benne van a pakliba, hisz használtautót, nem új...(néha még annál is megeshet)
A használtautó egy nagy zsákbamacska, az biztos...
VTI-motor meg 150-250 között mozog (beszerzéstől függően...)
VTi Váltó meg 60-tól felfelé (6. gen váltó 80-120)
2006. november 5. 17:43:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7513
Hát nem a Km-re adják a hitelt, érdekes lenne, Az évjárat az ami számít, ezért is kell csak a forgalmit lefénymásolni és elküldeni a banknak, én 2 kereskedővel beszéltem ők ezt mondták, és hogy 13 éves kort nem haladhatja meg a részlet lejártakor az autó. De én nem hiszem hogy hiteleznék pont az ilyenek miatt
Egy két estben többet elárul az ülés álapota a kormányé és a váltokar logása.Mint a km ora sajnos.Persze ha minden gyári.Ha uj kormány és ülés van benne akkor cumi.
kompresszió mérésből szvsz nem derül ki, ha pl. az olajlehúzó gyűrűd letapadt, kivan és eszi az olajat.
de én is így vagyok vele, sosem a km-t nézem, az sok esetben hazudik és csak bebeszéli magának a vevő, ááá biztos nem hamis.
pl. 3évesen 150e km-rel vettem meg az autóm. kicsit soknak tűnhet a km, de naponta 200km-t ingázott a fővárosba a tulaj, a futott km tuti valós, tökéletesen szervizelt (lekádereztem, tudtam hol vette újonnan, hová hordta, milyen volt az előélete). szóval inkább egy valós 150, mint egy "alig futott" 50e.
2006. november 5. 09:25:20: megválaszolva ozoli + által,
→ #7500