Egy két estben többet elárul az ülés álapota a kormányé és a váltokar logása.Mint a km ora sajnos.Persze ha minden gyári.Ha uj kormány és ülés van benne akkor cumi.
kompresszió mérésből szvsz nem derül ki, ha pl. az olajlehúzó gyűrűd letapadt, kivan és eszi az olajat.
de én is így vagyok vele, sosem a km-t nézem, az sok esetben hazudik és csak bebeszéli magának a vevő, ááá biztos nem hamis.
pl. 3évesen 150e km-rel vettem meg az autóm. kicsit soknak tűnhet a km, de naponta 200km-t ingázott a fővárosba a tulaj, a futott km tuti valós, tökéletesen szervizelt (lekádereztem, tudtam hol vette újonnan, hová hordta, milyen volt az előélete). szóval inkább egy valós 150, mint egy "alig futott" 50e.
2006. november 5. 09:25:20: megválaszolva ozoli + által,
→ #7500
Én a 92es ESI-met májusban adtam el.Előtte a Tunershopban gyűrűkészlet és szelepszár szimmering cseréztünk.234ekm volt benne.Előtte ette az olajat.Miután megcsináltuk,olyan volt,mintha új lenne.Feltettem igy a hirdetést,hogy friss motorgenerállal eladó.Azonal elvitték és nem jártak rosszul vele.Az más tészta,hogy néhány héten belül megcsukta és gyorshajtott 1.6esituning kolléga...
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék, hátha van valakinek ilyen irányú tapasztalata. 2000 februári 1.5iLS 114Le Civicem van. 103000Km-el. 1-2 hónapja tűnt fel, hogy kis fordulaton alig észrevehetően rángat. Pl 50 nél negyedikben. Eddig ez nem volt. Mondjuk ha visszaváltok kis (1500) fordulat künyékén 2 be, akkor szinteén 2-3 nagyobbat rángat. Néha az alapjárat is elég alacsonyra esik. (Légkondi olyankor 4-5 ször ki be szokott kapcsolni.) Majd utánna rendben.
Gyertyák e miatt lettek cserélve, NGK.
Szelepbeállítás volt, benzinszűrő új.
Szervizben nem tudják...
Ha valakiek van ilyen tapasztalata, előre is köszi!
2006. november 5. 09:26:29: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7501
Teljesen igazad van, sajnos nagyon kevés az olyan ember aki betartja hogy 10 000-nél cseréljen olajat, sőt talán nem is ez a legnagyobb gond, hanem hogy milyen olajat vesz bele, mert lehet venni 500ft/liter vagy 5000/liter, és a kettőnek a minősége azért nem ugyan az. Főleg a 200 000 km futott kocsinál, minimum 20x kellett cserélni olajat, ami eléggé hihetetlen hogy abba a megfelelő olaj került mindig, na persze ilyen alapon ne menjünk ki az útra mert elüt az autó (lehet) Igazából aki most vásárol autót és nincsenek milliói rá, az jobb azért ha felkészül egy motorgenerálra, vagy váltó cserére, ami nem is igazán baj, ha az ember tisztában van hogy ez mennyibe fáj, pár hónapja látogatom ezt a fórumot, de még nem találkoztam konkrét összeggel vagy emberrel itt aki megtudná mondani mennyibe kerül plusz minusz egy 1.6 VTI motor használtan ami még nem eszi az olajat, vagy egy felújítás mennyibe kerül, stb... Mert ha ezzel tisztában lenne minden kezdő Hondás beleértve engem is, lehet megvennék egy 700 000Ft-os VTI-t ha mondjuk tudom hogy 200 000-ből tudok venni egy zsír mocit bele, és még akkor is csak 900-ba van, szóval aki vett már VTI motort, vagy felújított az leírhatná mi mennyi és hány méter.
Nem hát! Ha valóban annyi az annyi akkor semmi gond! Fontos hogy milyen volt a tulaj (mennyire bánt vele gondosan) ha azt kapta az autó amit megérdemelt akkor még simán elmegy mégegyszer annyit.
Hiába veszel egy 100 e. km-t futottat, amit pl. hidegen küldtek és mondjuk olajat csak 17-18 ezreneként cseréltek...(persze azért nem ez a jellemző...) Amúgy meg az óratekerésből szerintem már sportot űznek!!!
2006. november 5. 08:50:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7495
Hát szerintem meg nem sok egy autoban a 200 000 km föleg ha az 5 gen.A haveroméban volt 350 000 kb amit ö tudott.Nekem a 97 esben van 212 000 épp hogy be van járatva.Az meg hogy fel kell ujitani egy 200 000 km futott hondát az attol is függ mennyire volt hajtva.Szerintem meglehet nyugodtan venni egy 200 000 km futott autot.El kell vinni állapot felmérésre kompresszi mérés sokat elárul.Ha egy 5 genben ora szerint 100 000 van akkor azt valszinü vissza tekerték.Szerintem
Valóban nagyon sok az a 200 000km, sőt 200-ig elég elszámolni, főleg ha azt nézzük hogy 200x kimenni mondjuk Németbe
5 gent nagy valószínűséggel nem fogsz találni, kevés km-rel, ami a motor kopásával is jár. De ne keseredj el, én is már 4. hónapja nézegetem és nem találtam olyat ami jó, legalábbis nekem, persze ha lenne 5 millióm akkor lenne választék is jobban, és ebben az esetben már a jók közt.
Sziasztok!Sűrűn olvasom ezt a topicot 2éve honda tulajdonos(használó) vagyok és most szeretnék venni egy 5gen civic-et és nézegetem használtautó oldalait.Azt tünt fel,hogy nagyon sok civic eléri a 200000km-t és kész,jöhet a motorfelújitás.Azt akarom kérdezni itt kinek megy hosszabb futásteljesitményt az autója?
2006. november 5. 08:58:25: megválaszolva Tonx + által,
→ #7498 2006. november 4. 21:28:27: megválaszolva Bally + által,
→ #7486
Jah, meg voltam kint ausztriában ma, aztán a határőrök csak sasoltak Olyat rezonáltam a határőrbódéba, hogy csak na. Intett hogy mehetek tovább, én meg ilyenkor kövéret nyomok (mint minden normális ember, 23 perc idegtépő sorbanállás után), csak nem gondoltam rá hirtelen, hogy ez hangos lesz, főleg ott abban a bádogkörnyzetben
Egy 80km-t mentem azóta kb. De akkor is sokkal durvább lett. Gondoltam arra is, hogy esetleg lyukas lett valamelyik varrat rajta, pl ahogy hazafelé ugye víz érte először ott, szal erre majd ránézhetnénk.
De a feleségemet már megbékítettem vele, szal nem vészes
Az vajon érhet valamit, ha a dob feletti részt (vagy akár a dob tetejét) leburkolom ilyen hőálló szivaccsal? Talán nem jönne be annyira a hangja, meg a rezgése az utastérbe. Bár a fene tudja.
Na majd jövő héten meghallgatom a kocsiját hogyha már egyszer nagynehezen felerőszakoltuk, habár a szerelés után teljesen jó volt a hangja de egy nap alatt nem változhat normális esetben ennyit Mongyuk hogyha levezetett vele 1000km-t tegnap este akkor igen de nem igy ismerem
hát igen..főleg a várkeren ahol a folyamatos dugó miatt 100 méteren belül legalább 20x rakod 1esbe a kocsit és gyorsítasz..Na nekem ott szállnak el igazán az idegeim
2006. november 4. 17:50:07: megválaszolva Tonx + által,
→ #7477
Igy ahogy mondod. Nekem is a belső tér erősíti fel a mély hangját.
Most ezek a tompítók használtak benne, vagyis bevált a konstrukció, csak egy kicsit még fogok tompítani rajta. Ugye 2db 50x60-as vég van, ezekből most 2db 50x30 lett a szűkítéssel. Még valszeg egy 5-5mm-t hagyok rá, és megcsinálom rozsdamentesből a tompítót is, aztán úgy jó lesz. Az a mák benne, hogy 2-ben 30, 3-ban 50, 4-5-ben pedig 90 körül van pont egy halkabb tartománya, szal folyamatosan autózni pont jól lehet vele. Csak mikor városban, dugóban gyorsítgat az ember, akkor rendesen odateszi a hangját Dehát ez kell is.
új vagyok itt és egyben egy új Honda Civic tulaj is.Hétfőn hozom el a kis szépséget és a véleményeteket szeretném kérni,hogy jó vásárt csináltam e ezzel az autóval.
Felszereltség: Vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, elektromos ablak(elől-hátul), elektromos tető, manuális klíma, szervokormány.
Leírás: Manuális klíma , ABS-fék , vezetőoldali légzsák , utasoldali légzsák , szervokormány , elektromos ablakemelő(elöl-hátul) , elektromos tükör , elektromos tetőablak , központizár , cd- s rádió , inditásblokkolás , fordulatszámmérő , alufelni , plüss belső , fejtámlák(elöl-hátul) , ülésmagasság állítás , állítható kormány , metálfényezés , szinezett üveg stb! Magyarországon vásárolt , 1.tulajdonos , vezetett szervizkönyves , kitűnő állapot!
Megpróbálok képet is betenni,de ha nem sikerülne,hát elmondhatom,hogy tip-top a kis autó.Régóta vágyok egy Civicre,most érkezett el az idő.
Szóval a vételár 1.579.000 volt amiért vehettem volna egy 3-4 éves Fiat Puntót vagy valami hasonlót,de ez azért számomra nagyobb értéket képvisel.remélem nem fogok befürödni vele
Ha valaki ajánlana egy hozzáértő,lelkiismeretes szervizest közel Zuglóhoz vagy D.keszihez,azt nagyon megköszönném!
meleg motornál eleve hangosabb, hisz hidegnél nem ugyanazt a teljesítményt adja le a motor mint melegnél (mintha folytva lenne)..úgyhogy ezen nem tudsz változtatni.
Amúgy engem is kicsit zavar a kipuff..gondolkodtam már azon is hogy télre mindig leveszem..
Nyáron minden oké mert lehúzott ablaknál kellemesen ciripel a mély hang, de ha felvannak húzva az ablakok akkor a belső tér olyan mintha egy mélynomó belsejében lennék, és komolyan mondom napról napra rosszabbul hallok
No, most ráizgattam a szerszámműhelyemet, és csináltunk bele 1-2 óra alatt szűkítőt. Egyelőre egy egyszerű, átmeneti megoldás, de használ. Nem egészen a felére szűkít, és a hang is kb ennyivel csökken.
DE. Ha egyszer melegre be van járatva az autó, és leállítom, majd újra beindítom, akkor megint kibaszott hangos lesz. Ez mitől lehet? A szűkítők ott vannak benne, de mégis hangosabb lesz ilyenkor sokkal.
Öhm... szal ma megvolt a 150 ezredik km az autómban, és ez alkalomból megleptem egy új kipufogóval. Nos igen, ami egy pöttyet hangosabb lett, mint amire számítottam
Félreértés ne essék, igen emberes hangja van, nekem nagyon bejön Csak félő, hogy a feleségem már nem fogja ennyire kultiválni mikor meghallja (holnap reggel). Mély (nagyon mély) hangja van, olyan 1200-1700 között durva, 1700-2300-ig halk (ez jo, mert 2-ben 30, 3-ban 45-50 körül lehet vele halkan menni), utána úgy 3000-ig megint durva, és aztán kezdi elnyomni úgyis a motorhang, de szelidül is valamennyit. Tényleg csak egy pöttyet lépi át azt a hanghatárt, amit elképzeltem rá...
Van valamilyen módszer ezeknek az utólagos halkítására?
Amúgy köszönet illeti Tonx-ot a mountolásért, majd teszek be róla képeket (meg a kipufogóról is )
Nemrég ültem egybe Pécsett a Hondánál, nekem nagyon tetszik belűlről is!!Hátul multilink felfüggesztés,ez legalább nem merev híd, jó úttartása van!
Hál Isten nem angol összeszerelés, így nem lesz semmi bajod vele!
Használd egészséggel és balesetmentesen,vigyázz rá!
Hali!
Tud valaki abban segíteni, hogy lehetséges-e gyárilag az, hogy a 96-os januári (de valójában 95-ös gyártású) delsol-omban D16Y8-as motorhoz P28-as OBD I-es ECU van beépítve OBD II-es csatlakozóval (!)?Mindenhol azt írják,hogy a D16Y8 motorhoz gyárilag P2P OBD II-es ECU-t szerelik gyárilag.Chip szempontjából szerencsém van, csak azt szeretném megtudni hogy ez gyárilag van így, vagy ECU-t cseréltek már utólag.