Ezért csinálja sok gyártó hogy amikor kinyitod az ajtót vagy kilinccsel vagy csak a kulccsal már indítja a fejegységet a navit a benzinpumpát az izzítást a motorfűtést, mert lehet, hogy menni akarsz és minden kész legyen az indulásra.
A gyári megoldásokhoz képest (pl. az 1.5T Civic ugyanúgy 2GB-os fejegységéhez viszonyítva) jóval több idő, míg bebootol, aztán azt is szidja mindenki a lassúsága miatt.
Ja és arra is panaszkodnak, hogy a kinti hőmérséklet eltűnik a műszerfalról, csak a fejegység írja ki, ez látszik a videón is.
Junsun- ból melyik verziót raktad bele?
FB- n panaszkodtak rá páran, hogy nem volt jó a rádió hangja.
A gyári fej elég buta, kb. treble -t meg bass-t lehet kicsit tekergetni, ahhoz képest itt több a beállítási lehetőség. Lehet valamit javítani a hangzáson?
Nem idegesítő, hogy sokáig bootol? Volt róla videó, ott kb. ilyen 20 mp körüli a boot idő, addig a rádió se megy.
A gombok mennyire gagyik rajta? Kínaisan kattannak?
Az nagyon jó. Kicserélni sem lesz akkora munka, elöl ügyesen forgatva épp kifér a gátló, nem kell a lengőkart megbontani még a csonkálványt se, de emelővel meg kell emelni kicsit és kifér. Hátul meg nagyon egyszerű, teló ki, lengőkart lenyomod és kijön a rugó is.
Tegnap végül találtam Németországból Eibachot, igaz használtan, bontva, de jó állapotúnak tűnik, és adnak hozzá 4 Sachs gátlót is. Megvan a program a jövő hétvégére
Teljesen használható, fekvőrendőr magasság sem gond, nem ér le sehol, de az úthibákat nagyon észreveszi, keményebb jóval. Sztem trailer sem gond, az enyém 3 centit van ültetve, nincs a porban, van kis hézag még a sárvédő alatt. Ez alá nem is vinném már, így is jobban néz ki mint a gyári terepjáró magasság.
Nagyságrendekkel jobban néz ki ültetve
Bár már sajnos nem látszik rajtam, de évekig országúti kerékpároztam, ahhoz képest biztos komfortosabb
Valószínű többnyire majd pályán járok vele, szóval ilyen szempontból kevésbé aggódok, de lehet, hogy ha leültetem, a trailerezésnek lőttek. Viszont ha ültetem, fém kartervédőt tuti veszek alá, a Mercin és a Golfon is van (gyári magasak, csak néha elég érdekes helyeken jártam velük ), hasznos cucc.
Hali most kB én is ebben vagyok egy hónapja vettem egy accordot és alakítgatom pl fék felújításkor vettem észre hogy az egyik kormány szervo csövet slagcsővel helyettesítették és ereszt...
Mondanám, hogy finishbe ért az Accord project, de nagyon nem
Eddig leginkább a műszaki tartalomra feküdtem rá, ha az idő-kedv-energia hármas egy szerencsés együttállásban volt, de sajnos ez elég ritkán sikerült.
Első körben letudtunk egy motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, gyertya cserét, vettem rá új ablaktörlőlapátokat, és mentem vele egy minimálisat, hogy némi tapasztalatot gyűjtsek vele.
Utána alaposabban átnéztük, összeírtam mik kellenek hozzá, bepriorizáltam, és elkezdtem rendbe szedni.
A legtöbb kárt sajnos a német előéletnek köszönheti, de igyekeztem elébe menni a komolyabb problémáknak. A klímakondenzátor például elég foghíjas volt, le kellett cseréljem egy újra .
Szintén a téli sózásnak tudható be az automataváltó olajcsövének elrozsdásodása, szerencsére itthon adta meg magát (nyilván a frissen takarított padlóra, a rohadék), és nem Berlin-külsőn hazafelé jövet. Elég bénán fotóztam, a cső közepe felé repedt meg, ahol a konzol rá van hegesztve.
Pár vízcső bilincs is áldozatul esett.
Ha már ennyire neki estem az első traktusnak, akkor lecseréltem a fagyállót is, itt nálam teljes volt a képzavar, hogy mi mehet és mi nem, úgyhogy maradtam a gyárinál. Lecseréltem ilyen apróbb bizbaszokat is, mint a hűtőtartó gumi, mert már kezdett lötyögni a helyén.
Az automataváltón is cseréltem olajszűrőt, illetve olajat, szintén nem mertem kockáztatni, úgyhogy gyári ment bele.
Fékfolyadék sem volt benne cserélve már 4 éve, úgyhogy a napokban megejtettem azt is.
Beállítottam a szelepházagokat, bár egy kis hangja továbbra is maradt sajnos, majd próbálok feldobni róla videót, de attól tartok nem szelep. Max mehet bele a 2.4, turboval Összeszerelésnél cseréltem a szelepfedél tömítést is, valamint a szimmeringeket a gyertyáknál.
A hátsó sárvédőn lévő korróziót megpróbáltam megfogni, de szerencsétlen csúnyábban néz ki, mint korábban, mea culpa, mea maxima culpa. Azt majd rábízom profira, de előtte nézek hozzá első-hátsó lököst is, mert picit meg lett nyomva, és nem illeszkedik szépen.
A belteret egyelőre egy kínai (Junsun) 4G-s fejegységgel dobtam fel, tök jó rajta a navi, Spotifyt viszi rendesen, egyelőre nincs rá panasz.
Jövő héten még lecserélem a szervofolyadékot és az üzemanyagszűrőt, aztán fel kell újítani a hátsó stabilizátort, beállítani a futóművét, klímát tölteni, meg alaposan kitakarítani, polírozni.
Annyit már sikerült elérni, hogy bizonyos szögből fotózva, különleges fényviszonyok mellett, frissen mosva, még nem letörölgetve egész elfogadhatónak néz ki képeken, főleg miután tegnap begyűjtöttem alá egy felniszettet Gottiéktól Ültetni még mindenképp szeretném, de nem tudom milyen rugó lenne alá ideális, az Eibach sajnos már nem elérhető
igen igen, nezegettem is sokat az FB oldalt (megegyszer koszi) , de nem jott az ihlet egyikre sem sajna ...
aztan eldontottem, h ujat veszek es a regieket felujittatom es legalabb lesz teli meg nyari szettem is ...
Aszontak jolesz, neztuk is felemelve, es ugynezki jolesz, de azert egy kis aggodas van bennem, hogy nyarom majd amikor meg lesz pakolva akkor derul ki, h hatul beleer a sarvedobe...
Eddig még nem vezettem K20- as Accordot, csak R20- ast, de most volt hozzá szerencsém.
Az R20-nál picit sportosabbnak érződik, a hangja is más, meg alulról talán egy picit jobban megindul.
Lehet vele jót menni fordulaton.
7 gennél maradva, K24-hez képest viszont gyenge, pont az a plusz hiányzik belőle, amit a 2.4-es tud.
Viszonyítás kérdése persze, attól függ miből ül át az ember. Egyébként még egy észrevételem volt, hogy a facelift egy fokkal modernebbnek hat belül, eddig ez annyira nem tudatosult bennem.
Azt eldöntöttem, hogy ilyen menetteljesítmény alá nem akarom adni, ha váltok, amit a 7 gen Type-S nyújt.
Elhiszem, h nincs sok, de az ezüst amit linkeltél, pont ilyen!
Félre ne értsd, lehet, h amit vettél sokkal jobb, csak betetted ennek is a linkjét, mint kiszemeltét, és nem tudtam, h mi alapján döntöttél a kettő között.
Az egész egy hirtelen fellángolás volt még rászánok 200e Ft a kaszni rá max rendbe hozom. Utólag én is bánom hogy nem néztem meg akkor meg nem tudtam volna választani a kettő közül
Az ezüstöt el sem mentél megnézni? Mert hiába kicsit drágább, de fiatalabb is, és lehet nem kellett volna kasztniztatnod. Azt végig egy helyen, márkaszervízben pecsételték.