Van egy 92-es D15B7-es Automata (USA) Civic-em. Ami, úgy gondolta, hogy egyszer csak, menet közben megáll, enyhe égett szag kíséretében.
És azóta nem hajlandó beindulni. Gyújtás van, főrelé csak 1-et kattan amikor gyújtásra rakom, AC-t nem tekeri. Persze egyből főrelére gondoltam, de ki lett próbálva másikkal is, és azzal is ugyan ezt csinálja.
Gyújtáson, az automata váltó reteszét, oldania kéne fék nyomsára akkor is, ha szar a főrelé, viszont ezt sem teszi meg. Az ECU nem ad hibakódot. Kibontottam a biztosítéktéblát, végigmértem az összes biztosítékot, mind jó, még az aksi melletti fő biztosíték táblát is szétszedtem, ott is jó minden bizti, a stekkerek két ujjal széthúzhatóak, kiszedtem az ecu-t, azt is szétszedtem, a belseje gyári, pormentes állapotú.
Lebontottam a kesztyütartót, minden stekkert/vezetéket megnéztem ami így hozzáférhető volt, de égésnek nyoma sincs.
Aki ezt megfejti, annak jár a pirospont
Segítségeteket, előre is köszönöm!
Először 2005-ben rendeltem tőlük sokmindent, majd 2013-ban az Ep3-hoz. Olyan mint bármelyik cég aki ezzel foglalkozik. Elküldi a motyót a postacímre. Anno én Zsola USA cimére küldtem mindent aztán ő meg behozta és a kezembe adta.
6gen civivben fűtőventi csak a kapcsoló hármas és négyes állásában indul el. Először az egyes állásban nem működött, egy idő után már a kettesben sem. Kapcsoló mehetett tönkre?
Ismerősöm 2007-es benzines Legendjéhez lenne szüksége kapcsolási rajzrokra a bal- és jobbkormányos kivitelnél egyaránt - biztosítéktáblák környékén van a fókusz. Balkormányosított lenne az autó, de a "balos" tábla káblezésének színezése helyenként nem egyezik a "jobbos"-sal. Ezáltal olyan funkciók nem működnek, mint csomagtérajtó és tankajtó elektromos nyitása.
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni!7gen accord type s-ben klíma szivattyút kell cserélni!Hogy lehet kiszedni? Lefelé vagy felfelé?Mit kell hozzá megbontani? Segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok!
Van itt olyan ember a forumon aki tud segiteni gyari alkatreszek (szervizelemek) beszerzeseben?
Olaj, olajszuro, hosszbordas szij, szelepfedel tomites ilyesmi. 8.gen. ufo 1.8 benyahoz kellene.
2007-es 8gen-em van (4-ajtós), és 170 ezer km-nél az olajszivattyú megadta magát.
(Olajnyomás-lámpa kigyulladt, és erős, kerregő hang -- remélem, a motornak nem lett baja )
Mennyire gyakori probléma?
a) bontott szivattyút merhetek venni (kb. 25 ezer ft jó állapotú)
b) vagy legyen inkább gyári (100e ft)?
Gyertyánál simán lehet az hogy magasabb frekvencián (azaz magasabb fordulaton) jól dolgozik, de alacsony frekvencián meg nem, főleg ha olyan zavarszűrő van benne ami a honda gyújtásrendszerével nem 100%-ban kompatibilis. Ezért érdemes NGK vagy Denso bele. Minden más felejtős. Ez főleg a régi elosztós kocsiknál volt szempont.
Vegul kicsereltem a benzinszurot, mert kozben mashol en is olvastam, hogy ez is lehet a ludas illetve a gyertakat - amiket amugy is ki akartam cserelni, mert vasarlas ota nem tettem meg raadasul Boschok voltak benne . Orommel jelentem a problema megszunt
Egyszer régebben volt az offommal ilyen, de sajna nem emlékszem pontosan, h mi volt a konkrét hiba helye. Csak azt tudom, h valami dugulás volt, de nagy fordulaton át tudta dolgozni, és úgy ment símán. Szóval nem 100 v%, h a gyújtás lesz a ludas.
Lenne egy kisebbnek tűnő, de felettébb bosszantó problémám. Szóval alacsony, 3 ezer alatti fordulaton komolyabb (30%nal nagyobb) gazadasnal torpan/dadog az autó. Hibakod nincs, alapjaratot tartja ahogy eddig is. 3 ezer felett meg ugyanúgy megy, mint előtte,semmi probléma. Esetleg valami tip, amit gyorsan meg lehetne nézni, mielőtt az egész gyujtasrendszert elkezdenem at nézni? ???? Köszi!
Telefonon hívtam. Tudom, hogy volt nyaralni. Előtte voltam nála és beszéltem vele. De elviekben már vissza kellett volna jönnie. Most kerestem ismét de sajnos nem hívott vissza és ez nem jellemző rá.
Sziasztok! Új fórumozó vagyok. Segítséget vagy ötletet kérnék. A motor 1993-as D15B2 dual point. A hiba a következő: az autó indul, majd kb. 1 km után megtorpan, ha odalépek a gázpedálnak, akkor meg ugrik. Ezt többször ismétli. Cseréltem gyári főrelét (Main); egyvezetékes NGK lambdaszondát. Az alapjáraton nem ugrál álló helyben. A válaszokat, ötleteket előre is köszönöm.
Tök min1, hogy drágább izzót rakok bele (OSRAM COOL BLUE; NOKYA), vagy az olcsó kínait. Pár hónap, és elkezd kormosodni, majd púposodik. Mind ez a fényerő rovására.
Sziasztok!
Valaki tudna segiteni? Keresnek gyertyakabelt d16z6 hengerfejhez, de kb 2cmrel hosszabb kabalre lenne szuksegem mint az 1es hengere valamelyik masik motore stimmelhetne? Mondjuk d16y8 vagy baratai?
Udv Tamas
"...When you switch off the engine, some of the valves are kept open.
Or, if you just keep running the engine at idle rpm without driving or repeat the multiple short distance journeys,
you are circulating the moisture/fuel rich blowby gas inside the engine.
Once the engine cools down and temperature drops, it will create condensation inside the engine.
Not a problem if you drive regularly.
However, if you park the car for months, it may allow the build-up of rust at certain places.
Next time when you crank the engine, the rust may cause scratch markings.
It won’t cause immediate issue but if this process was repeated many times over the years,
it shall cause bite markings.
It's different from oil film issue caused by oil pressure drop.
With oil film issue, you will see lots and lots of scratch line markings at entire width of the area if it's metal-on-metal contact.
And if the temperature got too high, you will see changes in colour or even the melted materials.
With the rust issue, the markings are more like the material being chewed off and spot like shape instead of full width.
Fortunately, over the years/miles after this happened, the edge of the chewed off section was smoothed out with no wear to the cam lobe surface.
Considering the cam rotation direction, the width of cam lobe and no further contact between the dimple and the cam lobe,
the rocker arms can be re-used.
This can happen at the crankshaft journal/main/rod metal area and the damages would be even more serious than the rocker arm section...."
Szerintem nem!Kinti oldalon teljesen mást hoz a benzin és a dieselhez. Megnéztem két autós webshoppot is és mindkettőnél más a két típus .Ráadásul a dieselhez drágábbak.
meglátjuk, mert mondom, közben rájöttem, hogy felesleges, mert se műszaki nincs rajta, meg ki is van vonva a forgalombol... és arra a két hétre ez felesleges lenne.
fogalmazzunk úgy messze nem ez az ideális...
amennyiben "korrekt" műszaki állapotban volt amikor leállítottad, akkor vélhetően el fog indulni...
az elején azért járasd egy kicsit alapjáraton, amíg a venti bekapcsol, nézz rá minden rendben van-e vele...
hangja kisimul-e, olaj nem folyik, hűtéscsövek, hűtő milyen állapotban van, nincs e szivárgás valahol...
néhány km menet és újra szivárgás ellenőrzés terhelés után...
ha ok, akkor menjél, figyeld a fentieket és látni fogod mennyire adja ki...