HONDA fórum
2024. július 7. vasárnap, 09:53,  Apóllónia Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123803 -Törölt felhasználó- 2019. július 16. 16:59:23    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Van egy 92-es D15B7-es Automata (USA) Civic-em. Ami, úgy gondolta, hogy egyszer csak, menet közben megáll, enyhe égett szag kíséretében.
És azóta nem hajlandó beindulni. Gyújtás van, főrelé csak 1-et kattan amikor gyújtásra rakom, AC-t nem tekeri. Persze egyből főrelére gondoltam, de ki lett próbálva másikkal is, és azzal is ugyan ezt csinálja.
Gyújtáson, az automata váltó reteszét, oldania kéne fék nyomsára akkor is, ha szar a főrelé, viszont ezt sem teszi meg. Az ECU nem ad hibakódot. Kibontottam a biztosítéktéblát, végigmértem az összes biztosítékot, mind jó, még az aksi melletti fő biztosíték táblát is szétszedtem, ott is jó minden bizti, a stekkerek két ujjal széthúzhatóak, kiszedtem az ecu-t, azt is szétszedtem, a belseje gyári, pormentes állapotú.
Lebontottam a kesztyütartót, minden stekkert/vezetéket megnéztem ami így hozzáférhető volt, de égésnek nyoma sincs.
Aki ezt megfejti, annak jár a pirospont :)
Segítségeteket, előre is köszönöm!

#123802 grego +  2019. július 16. 14:37:43 re: #123801 (JAGER 10 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Először 2005-ben rendeltem tőlük sokmindent, majd 2013-ban az Ep3-hoz. Olyan mint bármelyik cég aki ezzel foglalkozik. Elküldi a motyót a postacímre. Anno én Zsola USA cimére küldtem mindent aztán ő meg behozta és a kezembe adta.

#123801 JAGER 10 +  2019. július 16. 14:32:12 re: #123548 (JAGER 10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A www.hondapartsnow.com-ról rendelt már valaki?
Ha igen, mit lehet róluk tudni?
2019. július 16. 14:37:43: megválaszolva grego +  által, → #123802 

#123800 -Törölt felhasználó- 2019. július 12. 16:39:38 re: #123799 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi

#123799 grego +  2019. július 12. 16:36:29 re: #123798 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott
2019. július 12. 16:39:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123800 

#123798 -Törölt felhasználó- 2019. július 12. 16:19:50 re: #123797 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az hol vagyon? Nem tudod véletlenül?
2019. július 12. 16:36:29: megválaszolva grego +  által, → #123799 

#123797 grego +  2019. július 12. 15:39:44 re: #123796 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Előtét ellenállás szállt el. azt kell cserélni.
2019. július 12. 16:19:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123798 

#123796 -Törölt felhasználó- 2019. július 12. 14:46:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

6gen civivben fűtőventi csak a kapcsoló hármas és négyes állásában indul el. Először az egyes állásban nem működött, egy idő után már a kettesben sem. Kapcsoló mehetett tönkre?
2019. július 12. 15:39:44: megválaszolva grego +  által, → #123797 

#123795 grego +  2019. július 11. 21:11:37 re: #123793 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem irj privit itt "georg" nevű kollégának.

#123794 -Törölt felhasználó- 2019. július 11. 20:42:12    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Ismerősöm 2007-es benzines Legendjéhez lenne szüksége kapcsolási rajzrokra a bal- és jobbkormányos kivitelnél egyaránt - biztosítéktáblák környékén van a fókusz. Balkormányosított lenne az autó, de a "balos" tábla káblezésének színezése helyenként nem egyezik a "jobbos"-sal. Ezáltal olyan funkciók nem működnek, mint csomagtérajtó és tankajtó elektromos nyitása.
Előre is köszönöm a segítséget!

#123793 CsekMG +  2019. július 11. 20:23:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!




S4c VTi váltóba szeretnék berakni s9b sperrdifit. (Úgy tudom ugyanaz mint az ITR)
Már minden megvan, össze is raknám, de elakadtam.

A kérdésem az lenne, hogy aki már csinált ilyet az hogyan hézagolta ki a difit a váltóházban?
Mi ennek a pontos menete?

Előre is köszönöm a segítséget.
2019. július 29. 10:02:16: megválaszolva fonta +  által, → #123839 
2019. július 11. 21:11:37: megválaszolva grego +  által, → #123795 

#123792 -Törölt felhasználó- 2019. július 10. 13:27:45    ‹›  0 | rejt
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni!7gen accord type s-ben klíma szivattyút kell cserélni!Hogy lehet kiszedni? Lefelé vagy felfelé?Mit kell hozzá megbontani? Segítséget előre is köszönöm.

#123791 Kázmér +  2019. július 8. 22:49:16 re: #123790 (eisento 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyárihoz pl.: Zse, Spidy

#123790 eisento 0  2019. július 8. 22:10:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Van itt olyan ember a forumon aki tud segiteni gyari alkatreszek (szervizelemek) beszerzeseben?
Olaj, olajszuro, hosszbordas szij, szelepfedel tomites ilyesmi. 8.gen. ufo 1.8 benyahoz kellene. [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2019. július 8. 22:49:16: megválaszolva Kázmér +  által, → #123791 

#123789 grego +  2019. július 8. 13:00:43 re: #123788 (davdp 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát én újat vennék.
Ellenben az erős kerregő hang miatt biztos hogy megnézném a hajtókar csapágyakat is, meg úgy az egészet mert:

1. 170 ezernél már lehetnek valamennyire kopottak
2. és terhelés alatt 1-2 sec alatt is tönkremehet ha nincs olajozás. Pláne ennyi km után.

#123788 davdp 0  2019. július 8. 12:33:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olajszivattyú

2007-es 8gen-em van (4-ajtós), és 170 ezer km-nél az olajszivattyú megadta magát.
(Olajnyomás-lámpa kigyulladt, és erős, kerregő hang -- remélem, a motornak nem lett baja :( )

Mennyire gyakori probléma?
a) bontott szivattyút merhetek venni (kb. 25 ezer ft jó állapotú)
b) vagy legyen inkább gyári (100e ft)?

Szerintetek? [SMIL:/pislog/blink5.gif]
2019. július 8. 13:00:43: megválaszolva grego +  által, → #123789 

#123787 grego +  2019. július 8. 11:28:59 re: #123786 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyertyánál simán lehet az hogy magasabb frekvencián (azaz magasabb fordulaton) jól dolgozik, de alacsony frekvencián meg nem, főleg ha olyan zavarszűrő van benne ami a honda gyújtásrendszerével nem 100%-ban kompatibilis. Ezért érdemes NGK vagy Denso bele. Minden más felejtős. Ez főleg a régi elosztós kocsiknál volt szempont.

#123786 Kázmér +  2019. július 8. 11:25:48 re: #123785 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De gyertya hibánál sztem más fordulaton is jelentkeznie kell a hibának.


Fogalmam sincs, h a szivattyú milyen fordulaton dolgozik, de dugulás bajom volt annak idején, és nem volt valami nagy munka megcsinálni.
2019. július 8. 11:28:59: megválaszolva grego +  által, → #123787 

#123785 grego +  2019. július 8. 11:05:23 re: #123783 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyertya volt a szar.
Nekem is volt ilyen a régi hondámnál, Bosch gyertyával szaggatott. Dobtam is ki belőle.
2019. július 25. 10:13:13: megválaszolva Sprint-R +  által, → #123830 
2019. július 8. 11:25:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #123786 


2019. július 8. 11:06: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#123784 grego +  2019. július 8. 11:05:05 re: #123782 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát de ha a benzin szivattyú állandó fordulaton jár (semmi köze a motorhoz) akkor hogyan dolgozza át a dugulást ha nagyobb a motor fordulat?

#123783 Sprint-R +  2019. július 8. 10:51:56 re: #123782 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Vegul kicsereltem a benzinszurot, mert kozben mashol en is olvastam, hogy ez is lehet a ludas illetve a gyertakat - amiket amugy is ki akartam cserelni, mert vasarlas ota nem tettem meg [SMIL:/szemforgat/eyeroll.gif] raadasul Boschok voltak benne [SMIL:/harcol/bangin.gif] . Orommel jelentem a problema megszunt [SMIL:/tancol/banana.gif] [SMIL:/pattog/bouncecrazy2.gif]
2019. július 8. 11:05:23: megválaszolva grego +  által, → #123785 

#123782 Kázmér +  2019. július 5. 21:00:17 re: #123781 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer régebben volt az offommal ilyen, de sajna nem emlékszem pontosan, h mi volt a konkrét hiba helye. Csak azt tudom, h valami dugulás volt, de nagy fordulaton át tudta dolgozni, és úgy ment símán. Szóval nem 100 v%, h a gyújtás lesz a ludas.
2019. július 8. 11:05:05: megválaszolva grego +  által, → #123784 
2019. július 8. 10:51:56: megválaszolva Sprint-R +  által, → #123783 

#123781 Sprint-R +  2019. július 5. 20:43:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép estét!

Lenne egy kisebbnek tűnő, de felettébb bosszantó problémám. Szóval alacsony, 3 ezer alatti fordulaton komolyabb (30%nal nagyobb) gazadasnal torpan/dadog az autó. Hibakod nincs, alapjaratot tartja ahogy eddig is. 3 ezer felett meg ugyanúgy megy, mint előtte,semmi probléma. Esetleg valami tip, amit gyorsan meg lehetne nézni, mielőtt az egész gyujtasrendszert elkezdenem at nézni? ???? Köszi!
2019. július 5. 21:00:17: megválaszolva Kázmér +  által, → #123782 

#123780 -Törölt felhasználó- 2019. július 5. 11:19:37 re: #123779 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Telefonon hívtam. Tudom, hogy volt nyaralni. Előtte voltam nála és beszéltem vele. De elviekben már vissza kellett volna jönnie. Most kerestem ismét de sajnos nem hívott vissza és ez nem jellemző rá.

#123779 admin +  2019. július 5. 11:17:03 re: #123777 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha privát üzenetet küldtél neki, ne várj választ, nem fog reagálni, sose lép be. Adatlapján vannak megadva elérhetőségek, azzal próbálkozz.
2019. július 5. 11:19:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123780 

#123778 grego +  2019. július 5. 10:15:58 re: #123777 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem nyaral.

#123777 -Törölt felhasználó- 2019. július 5. 09:56:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Tóth Imit próbálom mostanában elérni.
Tudtok esetleg valamit róla?
Köszi.
2019. július 5. 11:17:03: megválaszolva admin +  által, → #123779 
2019. július 5. 10:15:58: megválaszolva grego +  által, → #123778 

#178707 GeriVTI +  2019. július 4. 07:38:15    ‹›  0 | rejt
Reggelt!

7g5d civicem lassításkor, mielőtt állóra fékezem az autót, elölről, a kerék felől elég hangos koppanó hangot ad. Van valami tippetek, hogy mi lehet?

#123776 Civic 1.6 ESi +  2019. július 3. 21:55:40 re: #123774 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, rámérek...

#123775 -Törölt felhasználó- 2019. július 3. 18:22:10    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Új fórumozó vagyok. Segítséget vagy ötletet kérnék. A motor 1993-as D15B2 dual point. A hiba a következő: az autó indul, majd kb. 1 km után megtorpan, ha odalépek a gázpedálnak, akkor meg ugrik. Ezt többször ismétli. Cseréltem gyári főrelét (Main); egyvezetékes NGK lambdaszondát. Az alapjáraton nem ugrál álló helyben. A válaszokat, ötleteket előre is köszönöm.

#123774 KamikaZeFan +  2019. július 3. 10:01:30 re: #123773 (Civic 1.6 ESi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem érdemes lenne rámérni a fényszóró csatijára multiméterrel hogy még hány volt-al küldi meg az izzót.

Persze járó motoronál.
2019. július 3. 21:55:40: megválaszolva Civic 1.6 ESi +  által, → #123776 


2019. július 3. 10:02: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#123773 Civic 1.6 ESi +  2019. július 2. 22:27:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Arra keresném a választ, hogy miért eszi a lámpám az izzókat:

LINK HB3

Tök min1, hogy drágább izzót rakok bele (OSRAM COOL BLUE; NOKYA), vagy az olcsó kínait. Pár hónap, és elkezd kormosodni, majd púposodik. Mind ez a fényerő rovására. [SMIL:/merges/banghead.gif]

Előre is köszi a válaszokat!




2019. július 3. 10:01:30: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123774 

#123772 Kázmér +  2019. július 1. 22:31:19 re: #178666 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jobban eszi, azért a füstölésen látni lehet.
A hűtővizen csak azt látod, ha hengerfejes, és összefolyik az olaj meg a víz.

#123771 Pörzsi +  2019. július 1. 20:43:39 re: #123770 (Byrne + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van itthon gyárin kívül 3 féle kábelem D16Z6-ról, kék NGK, és kétféle noname, mindegyik 3-5 centivel hosszabb mint a gyári ;)

#123770 Byrne +  2019. július 1. 19:40:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Valaki tudna segiteni? Keresnek gyertyakabelt d16z6 hengerfejhez, de kb 2cmrel hosszabb kabalre lenne szuksegem mint az 1es hengere :) valamelyik masik motore stimmelhetne? Mondjuk d16y8 vagy baratai?
Udv Tamas
2019. július 1. 20:43:39: megválaszolva Pörzsi +  által, → #123771 

#123769 madskillz +  2019. június 30. 21:15:05 re: #123768 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
igen, értettem, de ez is csak megerősített, hogy nem kellene csak úgy nekiesni :)

#123768 integra_type_r 0  2019. június 30. 20:49:51 re: #123767 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
inkább csak általánosságban raktam be, hogy a sok állásnak milyen egyéb káros hatásai lehetnek...
mert ezek azért nem triviális dolgok...
2019. augusztus 24. 12:51:20: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #123895 
2019. június 30. 21:15:05: megválaszolva madskillz +  által, → #123769 

#123767 madskillz +  2019. június 30. 20:30:47 re: #123766 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
már letettem róla, hogy "csak úgy" beinditsam. ki van vonva, plus nyilván műszaki sincs rajta, nem éri meg a kockázat se most erre a két hétre.

bár jó lenne, de időm se lenne mindezt elintézni pár nap alatt..


2019. június 30. 20:49:51: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123768 

#123766 integra_type_r 0  2019. június 30. 20:24:55 re: #123753 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ez pont ide passzol...







"...When you switch off the engine, some of the valves are kept open.

Or, if you just keep running the engine at idle rpm without driving or repeat the multiple short distance journeys,
you are circulating the moisture/fuel rich blowby gas inside the engine.

Once the engine cools down and temperature drops, it will create condensation inside the engine.
Not a problem if you drive regularly.
However, if you park the car for months, it may allow the build-up of rust at certain places.

Next time when you crank the engine, the rust may cause scratch markings.
It won’t cause immediate issue but if this process was repeated many times over the years,
it shall cause bite markings.

It's different from oil film issue caused by oil pressure drop.
With oil film issue, you will see lots and lots of scratch line markings at entire width of the area if it's metal-on-metal contact.

And if the temperature got too high, you will see changes in colour or even the melted materials.

With the rust issue, the markings are more like the material being chewed off and spot like shape instead of full width.

Fortunately, over the years/miles after this happened, the edge of the chewed off section was smoothed out with no wear to the cam lobe surface.

Considering the cam rotation direction, the width of cam lobe and no further contact between the dimple and the cam lobe,
the rocker arms can be re-used.

This can happen at the crankshaft journal/main/rod metal area and the damages would be even more serious than the rocker arm section...."
2019. június 30. 20:30:47: megválaszolva madskillz +  által, → #123767 

#123765 Bruce +  2019. június 29. 19:48:02 re: #123764 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, nekem van egy 1.8 kompresszor eladó, kellett volna egy srácnak csak neki diesel van. Nekem is ez volt a sejtésem sajnos

#123764 ólomlábú +  2019. június 29. 17:21:21 re: #123763 (Bruce + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem!Kinti oldalon teljesen mást hoz a benzin és a dieselhez. Megnéztem két autós webshoppot is és mindkettőnél más a két típus :( .Ráadásul a dieselhez drágábbak.
2019. június 29. 19:48:02: megválaszolva Bruce +  által, → #123765 

#123763 Bruce +  2019. június 29. 14:30:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, 1.8 ufo civic klímakompresszora jó a 2.2 dízel ufóhoz?
2019. június 29. 17:21:21: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123764 

#123762 madskillz +  2019. június 22. 22:38:53 re: #123761 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
köszönöm :)


meglátjuk, mert mondom, közben rájöttem, hogy felesleges, mert se műszaki nincs rajta, meg ki is van vonva a forgalombol... és arra a két hétre ez felesleges lenne.

meglátom:) [SMIL:/szeret/inlove2.gif]

#123761 -Törölt felhasználó- 2019. június 22. 22:32:09 re: #123753 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FELHÍVSZ ÉS SEGÍTEK!!!!!!!!!!!!!
2019. június 22. 22:38:53: megválaszolva madskillz +  által, → #123762 

#123760 madskillz +  2019. június 22. 10:35:42 re: #123758 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
akkor nem lesz beinditva, ennyi :D

#123759 Tonx +  2019. június 22. 08:47:27 re: #123757 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Max a benzinnel lehet gond. De érdekes hogy egy fűnyíróban a benzin 2-3 hónap után kuka addig egy autóban fél-1 év után is használható.

#123758 integra_type_r 0  2019. június 22. 08:45:39 re: #123757 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
fogalmazzunk úgy messze nem ez az ideális...
amennyiben "korrekt" műszaki állapotban volt amikor leállítottad, akkor vélhetően el fog indulni...
az elején azért járasd egy kicsit alapjáraton, amíg a venti bekapcsol, nézz rá minden rendben van-e vele...
hangja kisimul-e, olaj nem folyik, hűtéscsövek, hűtő milyen állapotban van, nincs e szivárgás valahol...
néhány km menet és újra szivárgás ellenőrzés terhelés után...
ha ok, akkor menjél, figyeld a fentieket és látni fogod mennyire adja ki...
2019. június 22. 10:35:42: megválaszolva madskillz +  által, → #123760 

#123757 madskillz +  2019. június 21. 22:38:34 re: #123756 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de nem baj a folyadékoknak, benzin, olaj, hogy 3 éve meg se moccantak?
2019. június 22. 08:47:27: megválaszolva Tonx +  által, → #123759 
2019. június 22. 08:45:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123758 

#123756 Tonx +  2019. június 21. 22:02:34 re: #123755 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legyen kétszer, hogy meglegyen a benzinnyomás.
2019. június 21. 22:38:34: megválaszolva madskillz +  által, → #123757 

#123755 madskillz +  2019. június 21. 20:03:30 re: #123754 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
komolyan? ennyi?
2019. június 21. 22:02:34: megválaszolva Tonx +  által, → #123756 

 << eleje | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.241 mp, 9 query