Mielott megvettem, megneztek számítógéppel a Honda Fedornal Jászberényben, akkor állítólag nem volt semmi hiba. Pár nappal utána hoztam el, a tempomat már akkor nem ment (de úgy voltam vele, hogy biztos nem jól próbálom bekapcsolni), a többit sorra azután vettem észre. Szervizben meg nem járt, mert vissza akarom vinni a kereskedőhoöz, ezek a hibák elméletileg öt illetik, de gondoltam megkerdezem, hátha ezek mind egy relén vannak...
Hibakód ki lett olvasva? A klímakompresszor kap áramot? A tekercs be szokott szarni ezeknél mérj ellenállást rajta 3-10ohm ok, több kohm nem ok. Diagnosztikával elvileg meg lehet nézni melyik szenzor szar felcserélni egy jóra ha akkor is rossz, akkor kábel ha jó akkor szenzor. Tempomat lehet kuplungpedál kapcsoló is. Ezért mondom hibakódot kiolvasni esetleg élő adatokat nézni, és meglesz a hiba.
Sziasztok!
Frissen vásárolt 2009-es FR-V-mmel több gondom is van: nem megy a tempomatja, nem működik 2 tolató szenzor a 4-ből és amit legujabban észrevettem a klíma sem megy.
A tolatoradar szenzorokkal úgy voltam, hogy valszeg megserult a vezeték annál a kettonel , vagy valami hasonló, a tempomat pedig simán nem muxik. De ma mikor a klímát elvittem feltolteni benne, és mondtak, hogy van benne gáz, de a kompresszor nem forog, gyanakodni kezdtem, hogy ezek a problémák mind 1 tőről fakadnak. Első ami eszembe jutott a biztosíték, de azt már korábban is néztem, és sem a tempomathoz sem a tolatoradarhoz nem látok biztosítékot.
A tempomattal az a probléma amúgy, hogy a Cruise Main ikon kigyullad rendesen a muszerfalon, de amikor ténylegesen be szeretném kapcsolni a sebessegtartast, semmi sem történik, a második ikon nem gyullad ki, és a sebességet sem tartja. Próbáltam 100 fölött is, könyv szerint 40nél már használható...
Valahol olvastam (nem hivatalos forrásból) hogy a difinek más az áttétele. Így ha más a difi akkor más lehet a féltengely és a kuplung is erősebb lehet ..szerintem. Ezért jó lenne egy tuti infó olyantól aki már csinált ilyet, vagy megpróbálta.
1. kérdés: 7g 2002-es 1.4-be keresek váltót. Akinek van kérem írjon.
2. kérdés: Mivel napi 300 km-t megyek autópályán elgondolkodtam, ha már úgyis cserés a váltó, van-e lehetőség hosszabb áttételre átalakítani? (jó lenne ha 130-nál nem 4300-at pörögne) Arra gondolok hogy pl egy 1.6-os -vagy aminek hosszabb áttétele van- váltója felszerelhető-e és mit kell hozzá még cserélni? (kuplung, féltengely, kerékagy, önindító)
Biztos volt már téma de sajnos nem tudom visszaolvasni a 2500 oldalt és sehol nem találtam erre vonatkozó adatot.
Levegős? Vagy szar valamelyik hőgomba, lehet hogy a ecu-ba menő hőgombát cseréltétek és nem azt ami a ventit kapcsolja. A hőgomba csatiját ha lehúzod akkor sem indul, vagy ha rövidre zárod a kábeleket?
2019. augusztus 5. 16:33:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137598
Még mindig szenvedek a 2003 2.4 Accordommal!!Melegszik a vizem alacsony fordulaton..Kb 60 Km/h.termosztát csere volt,vízpumpa tökéletes,hőgomba cserélve lett, hűtő kimérve-kimosva..viszont nem kapcsol a hűtő csak ha klímázok mi lehet a baj?
Nekem volt hasonló (d15z6-al), bár akkor takarítottuk a fojtószelepházat (más probléma miatt), és utána a tömítésnél falsot szívott. De előtte alapjárati motorra gyanakodva én is cseréltem azt, de nem oldotta meg. Elméletileg ha melegen is csinálja, akkor az alapjárati nem is okozhatja, és elég nagy tartományban ugrál, annyit talán nem is tud szabályozni. Sztem valahol falsot szív, féktisztítóval meg kellene fújkálni a pillangó környékét, hátha... de szívhat az alapjárati mellett is, ha a tömítés régi, vagy a pcv szelepnél... és nézd át az összes vákuumcsövet.
Üdv.
2019. július 30. 19:18:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123841
Sziasztok!! Kb 2 hónapja vagyok Civic tulaj és lett egy problémám amire nem tudok rájönni... A következő történik: amikor alapjáraton kellene ketyegnie akkor felpörögv2000-ig majd vissza esik 1000-re majd újra fel és így hintázik (inkább olyan mintha 2000-ig felpörögne megáll majd 1000-nél újra “beindul”). 1996 6gen civic D15Z61100335 motorkóddal. Az alapjarati motort leszedtem már kipucolni. Gondoltam megkérdeztnélek titeket mielőtt új alapjáratit veszek bele, hátha valami egészen más a hiba.
A gázpedál jeladó szenzort kellett cserélnem, ugyanez volt a jelenség. Nálam a teljesítményt teljesen levette, szinte alapjárati (talán 1200 körüli maxig) fordulaton lehetett hazagurulnom a kocsival.
Erre visszakanyardova, a gyertyacsere ota kiautoztam 2 tank benzint (vezetesi stilusvaltas nelkul) es ugy tunik a fogyasztasom (nagyreszt varosi, ahol inkabb alacsony fordulatszamtartomanyban jar a motor) is javult egy par tized litert 100 kmkent. 40-50 kmrel kesobb gyulladt ki a lampam, mint szokott. Pozitiv mindenkepp
Nem az obd2 van behatárolva hanem az olcsó kiolvasók. Azok 99,9%-ban csak motor hibákat látnak a többit nem. De 30e körül már van olyan ami mindent persze csak egy autómárkánál, tehát több fajta autó több kiolvasó.
Nem talál semmi hibát (check enginem nincs), de be vagyok szarva nehogy egyszer random a pofámba durranjon a légzsák, meg idegesít ha valami világít aminek nem kéne.
Olvasom, hogy tán másnál is volt ilyen probléma amikor ülést cserélt. Nos én is cseréltem már ülést, de annak lassan 3 éve..
Hali. EP3ban kivillant az SRS lámpa, és nem alszik el. Régebben is féltűnt már, hogy indítás után picivel később alszik ki, aztán egyszer már ki sem aludt. Akkor leallitottam a motort és újból beinditottam, pár napig jó volt, de azota megint felvillant és már folyamatosan világít. Ez mitől van? Nem működik a légzsák? Hogyan lehetne eltűntetni, hogy ne vágítson?
Igen ez tipikusan az a hiba hogy bármi lehet.1.4 esbe ugyan ezek a trafók vannak.Családba van egy.Kölcsönkérném egy napra a trafóit ha belevalók.Ezzel kilőném ezt a hibaverziót és lehetne haladni tovább.
Hát ha így megmondod melyik a 4-ből, akkor azért gratulálok. De végül is 20e körül van 1db szóval megéri csak úgy találomra cserélni őket, főleg hogy általában vissza sem veszik ha már egyszer beszerelted.
De lehet a vezérműtengely jeladó a főtengely jeladó is. Lehet az egr szelep is és akár valamelyik hőmérsékletszenzor, esetleg a gázpedál érzékelő, szar vákuumcső.
2019. július 22. 09:27:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123815
Ha régiek a gyertyák akkor elkezdi enni a trafókat, de a rendszer általában már elég intelligens hogy megmondja ha szar a trafó. Ha veszel ilyen obd-s kütyüt akkor elvileg meg tudod nézni hogy van-e gyújtáskimaradás.
2019. július 22. 09:15:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123813
Hello.
Van egy 2004-es 1.6 sport civicem.Egy két hete van meg a kocsi.Az a problémán,hogy hideg motornál indulás után rángat a motor egy kicsit.Ezen tünet után ez a rángatás megszűnik és amig meleg a motor nem is jön vissza többet.Gyertyákat cseréltem.Trafók közül valamelyik lehet a ludas?Mennyire szokott ezekbe behalni?
Sziasztok, sos segítséget kérek. Angol VI Civic, hátsó féklámpák nem világítanak, izzók jók, ablakon lévő pótféklámpa működik. Biztosítékok jók, ötlet??
annyi,hogy a km óra mutatója melett van 2 db kis csillag csavar,jobb oldalt is baloldalt is,azon húztam! azóta mér! viszont elkezd egy idő után remegni a mutató.szoval azért nem tudom jeladó vagy az óra csoport a rossz.??
Honda Civic Km órája vagy is a mutatója elinduláskor felugrik kb 70 re! ott meg áll fixen és ennyi! ha megálok vagy teljesen lelassitok,akkor esik vissza 0 ra,régebben egy kis ütögetésre helyre jött ideig óráig! de már most az se nagyon segit rajta!
az lenne a kérdésem,hogy ezeknél ez egy tipus hiba? illetve km óra csoportot kell e cserélnem vagy a váltónál levő jeladót? azt elég e meg tisztitani vagy vegyek bele egy újat? köszönöm elöre is a válaszokat.
Honda Civic D16Z6 5 Gen lépcsőshátú 1992 es 1,6 os benzin.
Sziasztok, első körben itt kérdezném, van e valaki a fórumon aki foglalkozik automata váltó javítással? Tudom nem olcsó.
6g civic cvt-ben kellene indítókuplungot cserélni mert melegen induláskor kicsit "beremeg", egyébként jön megy megáll az autó. Ez az asszony első autója és szeretném rendbe tudni a kocsit. Esetleg ha valakinek porosodik a garázsban egy az is érdekelne.
Köszönöm a válaszokat.