Sziasztok
Elhoztuk a kinézett Accordot!
Az autó csak normál használati hibával rendelkezett!
Karban volt tartva , minden vezetve , amiről őszintén beszélt a " volt " tulaj.
A bőr kárpitra ráfér egy alapos tisztítás , az anyós ülés oldalon a szürke műszerfal betét festése volt sérülve , ( babakocsi okozta).
Apró pénzből javítható dolgok, viszont eléggé leverték esztétikailag!
Mostanra már kijavítottam !
Külső abszolut kifogástalan!
Max fényszoróra ráférne egy polír , de nem vészes!
Tetszik!????
a sima 0w20 még jó volt mrt azon volt zöld rész is, és az tetszik, megy a kertemhez.. Még abból van 1 olajcserére való, (1 liter hiányzik) de ha már veszek 1 litert akkor 16-20 litert ebből a szép flakonosból lazán bevállalnék
8. gen 2.4-es Accorba jó az 5w 30-as motorolaj is? Szerelőm szerint ez is teljesen jó bele. Minden katalógus ezt dobta ki.
Valami nagyon jó minőség, de nem 0w20-as.
ez a mo-i importőr által specifikált line up...példánkban 2011-es...
persze évek között is volt kismértékű változás itthon is...pl. fl non fl, stb...
ami ebben nincs benne, vagy nem így van benne, az nagy eséllyel mind szürke import...
(többnyire ez okozza a felszereltségi szintek közötti "zavart"...hogy a más országbeli importőrök által specifikált felszereltségi szintek eltértek v eltérhettek... )
pl. a 2.4-es type s itthon nem létezett (csak 2.2d), de pl a németeknél igen...
De ebben valami nem kerek. Type-S-ből van 2.4 benzines is, az nem szerepel a táblázatban.
Valamint 2.4 Exe-ből van olyan is (nem kevés), ami nem Advanced Safety, de a táblázatban szériaként szerepelnek az ehhez tartozó extrák.
Mondjuk a felszereltség különbségek láthatóak: napfénytető, memóriás ülés, bőrülés, hátsó szellőző
Én amiért megyek az exe AS hatos kézi váltóval!
Képeket néztem a neten , de nem làtok szembetűnő külömbséget!
Így a jobb felszereltség , és a kétszínű müszerfal ( világos bőr) miatt néztük ki ezt! ( asszonyka nyomására)
De a legfőképpen az állapot lesz a döntő!
Előtte azt hittem hogy minden 2.4 - es, Type s !
Motor váltó tudtommal ugyanaz. Type-S-en vannak toldatok elől és oldalt, és más a hátsó lökhárító, illetve a pedálok alumíniumból vannak.
Executive Advanced Safety jobb felszereltség. Teljesen nem vagyok képben a különbségben, de azt tudom, hogy az Exe teljesen bőr belsővel van, a Type-S-ben félbőr ülések vannak. Tudomásom szerint a Type-S-ből is létezik Advanced Safety. Tehát valahol másban van a felszereltségbeli különbség.
Type-S-ből van kézi váltós is, Exe AS-ből tudtommal csak automata van.
De biztos megírja valaki pontosabban a különbséget.
Megjegyzem, az enyémhez is van Type-S toldat előre és oldalra, de még nincs lefényezve és felrakva. Arra úgy néz ki, amúgy is van vevő külön.
Megkérdezhetem milyen árban keresel 8. gen Accordot?
Csak azért kérdezem, mert én is árulok egy 2.4-est. Nem tudom érdekel esetleg? mondjuk nem Type-S, hanem Executive Advanced Safety.
Nem!
10-12 ezrenként cseréltette, mert így is több volt mint 1 év.
Összesen 3 alkalommal cseréltetett mert 4 év alatt 35 ezret ment vele! Arra mondta , hogy 1 litert öntött rá max!
Lekérdeztük rendszám alapján!
Itthoni , sérülésmentes és a futásteljesítmény is a mondottakat támasztja alá! Azt mondja végigmérhetjük , mert soha semmi nem volt javítva rajta!
20 ezrenként cserélte különben az olajat, h 12-nél egy litert bele kellett önteni?
Különben az még úgy viselhető, bár nekem egyetlen hondámba sem kellett olajat utánatölteni.A dízelbe is 240 volt, 10 ezrenként olajcsere, de soha egy grammot nem töltöttem utána, mindig fél felett volt cserekor benne az olaj.
K24.
Minden szervize rendben .
Ember vállalja az átvizsgálást is.
Semmi ilyen elöl nem zárkózik el.
Nagyon korrekt , bármit lefotóz amit kérek , de hibátlannak néz ki.
200 van benne.
K24.
Minden szervize rendben .
Ember vállalja az átvizsgálást is.
Semmi ilyen elöl nem zárkózik el.
Nagyon korrekt , bármit lefotóz amit kérek , de hibátlannak néz ki.
Benzin vagy dizel?? Ha dizel ,nézd meg kell e majd kupplungot , kettös tömegüt ,esetleg koromszüröt cserélni.
Ha benzines azt nézd meg hogy bele valo olajjal volt e szerviz 10-12.000 km-ként.
Mennyi km van benne?
Sziasztok
Megyek megnézni egy 8 gen Accord Type s- t .
Mire kell figyelnem??
Autó képekből és elmondás alapján totál rendben, tulajdonostól , és korrekt illetőnek tűnik.
Igen k24. Pedig ehhez is azt mutatják mindenhol és youtubeon is néztem több videót és a k24 be is a simát teszik. Mondjuk a videósok amerikaiak, lehet ott a sima megy bele a környezetvédelem nem szempont náluk.
elküldtem, de ha valakinek kell, Hűvösvolgyi Autókozemtika néven Ördögárok u. 90 alatt meglelhető. Bmw-s a srác, de több hondás jár oda hozzá így nincs a hondával baja, sőt
Kérdés, amit árulnak PCV szelepet az miért teljesen más mint ami az enyémben van? Nektek milyen van benne, illetve miben más és miért ez van benne ha nem ezt árulják?
Egész nap olyan borongós, de éppen nem esős idő volt, le tudtam mosni a kocsit anélkül, hogy rászáradt volna a sampon. Gondoltam ha már ilyen kedvezőek a körülmények, egy lépéssel tovább megyek, és előkészítem az autót polírozásra. Mire végigmentem az egészen, nagyjából 3 óra telt el. A polír is elég döcögősen halad, jövő hétre megvan a délutáni program minden napra... Eddig még csak a tető egyik felét vettem kezelésbe, azon is csak az első lépés volt meg, de abban bízok, hogy a többi elem haladósabb lesz.
Ilyen volt az első lépés előtt, illetve után. Nem egy ilyen folt van rajta, hanem az egész tető ilyen, mintha fa alatt parkoltak volna vele állandóan.
Apám új autója kb 1 hetes volt és vidéken voltak egy tájfutóversenyen, hátul egy nagy termosz kávé egész napra több embernek. Öcsém elkérte az autót és elment a barátnőjéért. Az út kanyargós volt és a termosz régi. Egész nap szárítottuk a csomagtartót és a szőnyeget. Kb 2 hét után kezdett megszűnni a szag.
Én a civicemmel mentem valahova talira közben megszomjaztam irány egy bolt innivaló csipsz. Beültem elindultam és eszembe jutott hogy a csipszet ki kellene nyitni. Ölembe fogtam és összenyomtam hogy majd kirobbantom. Sikerült, alul nyílt ki.
A 2. keruletben van aki meg tudja csinálni, nem is akármilyen szépre. Régi ismerős, és nagyon szépen melózik, ha az nincs nekik elérhetetlenül messze akkor megcsinálja.. Több ismerősömnek csinálgatja a kocsijait, mindegyik nagyon szép.
jeee, mintha magamat hallanám Szerintem ezeket írtam már:
Éltem első autója egy vadi uj suzuki, top autó a 13. kerületben.. Barátnő cola kinyit, a visszapillantóban látszik még a szalon, a tetőkárpitrról folyik le a cola...
Feleségem elmegy festéket venni még anno a mazda 6 mps-el..
Meséli de jót kanyargott, fejem vörös lesz futok ki, a festékes dobozok kinyilva..
Magasnyomasu moso elő, mellé egy vizes porszívó, és azzal mostuk a kocsit a porszívó meg szívta össze, tökéletesen ki tudtuk pucolni..
hrv. purhab.. öregem vödörbe beleteszi majd rábassza a csomagtartót, purhab kijön, észre se veszi, bekötött.. Benzinnel mostam le mindent, a pótkerék feletti tálca már fából van szövettel burkolva, és uj kalaptartó lett.
hrv. a napokban. - feleségem valamiért most elment a hrv-vel meg a gyerekekkel, anyjához a tanyára.. Telibe birkaszaros a szőnyeg, alatta a kárpit, első ülések háttámlája, első üléseken is szétkenve a szar. Akit érdekel a foto, szívesen küldöm, habár a jlenlegi mazda is sokszor tiszta szar, de szó szerint, ha nem szar kell akkor mekis epres shakevel telibe öntve a bőrkárpit, a váltó kulisszából sültkrumplit lehet kiszedni ha valaki éhes lenne, ha hús kell a krumplihoz az mindig van az ülés alatt.. )
Most valahogy próbálom elmesélni hogy nem jó az üveges energiaital (bomba) mert amikor vészfékezik, tehát minden fékezésnél akor előre gurul. Ha elengedi a féket és újra fékez beakadhat a fékpedál alá a lábtérben gurulgató üveg, és az veszélyes...
Láttam elég furcsaságokat már pl. 2l kóla szétrobbant a kocsiba tetőtől padlóig kóla, 20l fehér falfestés kiborulva a csomiba, kocsi kutyaolnak volt használva pisa kaka mindenhol... Stb