azért az már látszott, hogy annyi nem lesz mint kéne...
már a 2020-asnál sem volt...
marad a kivárás 2024-re...
vagy az import...ami drágább...
esetleg eu-n kívüli import...(svájc)..ami meg még drágább...(persze kérdés, hogy a licit árasokkal milyen paritásban lesz majd...)
sztem lesznek szabad autók a kinti dealerknél, ahogy az LE-nél is voltak, pedig ott jóval kevesebb volt a darabszám...
ez nagyjából az amit előzőleg jósoltunk...
a licit is várható volt...
így reálisan 25-30 között lesz a tényleges vételár valahol...
de gondolom ez csak a 2023-as kontingens...
Prices for Civic Type R start from £46,995*, or £499 per month / 8.9% APR** based on a 37-month Personal Contract Purchase (PCP) agreement, with a total amount payable of £55,256. T&Cs apply.
Order books open on 30 November 2022.
Láttam. És ha jól megnézed az FK2 szárny teljese felülete/keresztmetszete nagyobb ezért ott kisebb nyomáskülönbség is elég ugyanakkora leszorító erő generálásához, de az ellenállása is nagyobb lesz ugyanakkora alaktényezőnél és állásszögnél. FK8-nál keskenyebb (kisebb felületű) szárnyad van és az alaktényezővel növelték meg a nyomáskülönbséget és valszeg hangyafasznyival kisebb a légellenállása mint az FK2-nek.
De a 100 kiló a szárny teljes felületén oszlik el ami nem ugyanaz mintha "pontszerűen" ráülnék mondjuk középen. A bekötési pontokon max. 50 kiló az erő azt meg ahogy néztem simán elbírja az a konzol is.
Az FK2 szárny ráadásul még bele is van durván ragasztva az oldal lapokba, nemcsak csavar van ott. Nem is könnyű szétszedni.
FK8-nál már csak csavarok vannak, könnyen szerelhető és lehet is külön rendelni a gyári elemeket, FK2-nél meg csak egyben a gyárban összeragasztott szárnyat.
azt meg sokallom...
ergo azt is ki kéne bírnia a ráülsz...
nem kockáztatnék, pedig még 100kg sem vagy....
ami egyébként még befolyásolhatja az fékezéskori bólintás...
ilyenkor az szárny állásszöge megváltozik és nő a leszorítő erő...
de ez egy pillanatnyi állapot...
ezért lehet "akár"...
a sima fk7 csomagtér ajtó nincs megerősítve, nem fogja elbírni...
az fk8-nál van még egy plusz extra merevítés (és ponthegesztés) is a szárny felfogatás alatt...
a szárny 200km/h-nál 30kg leszorító erőt generál...
Én sem értem, hogy hova a f*szomba kéne menni 180-nal vagy afelett? Nekem aztán tökmindegy, hogy 180-ig le vannak szabályozva, amikor úgysem vagyok akkora állat, hogy ennyivel menjek bárhol is, mivel sehol nem lehet......
A hibrid autók végsebessége már régóta limitálva van. Nekem az IS 200-ra, de a hasonló Camry 180-ra.
Egyébként meg hova nem elég? A hibridség nem a rohanásról szól...
Vicc...
Szerinted mennyire sírom vissza az Accordot?
Rendszeresen 180 fölött volt... A Jazz-nek elnézem mert igásló, de az új, horror pénzbe kerülő "csodaautónak"... A sírás kerülgetne!
Igen!
Ismerem én is a srácot, látásból. Neki is 1.5 T volt mint neked, igen. Azt teleaggatta mindenféle tiri-tarka dolgokkal, plusz mindenhol volt rajta egy spoiler.
De az az autó kinéz valahogy, sőt! Nekem nagyon is tetszik a 10 gen. De ez az új, valami gyalázat. Jellegtelen fókszvágen az egész.
Az, meg hogy 180-nál tilt, egy vicc. Egy normálisat nem lehet menni vele, ha előjön az ember bohémebbik énje.
A kéket?
Az öcsém beszélt a sráccal, teljesen odavan a gépért. Volt 10 genje is előtte, pont mint az enyém, azt is megrendelte még látatlanban, még kapni sem lehetett sehol, ezt is úgy vette. Azt mondja, h sokkal jobban tetszik neki az egész autó, mint az előző, pedig azért rajongott, akkor én is beszéltem vele. Viszont azon lestem egyet, h 180-nál letilt!!!???Mi a fene ez? Eddig csak japánba gyártottak ekkora faszságot......
elvileg a heti gyártott darabszámok, színenként...
twitteren sok japán usert követek, ott néha kiposztolják...
vélhetően a japán kereskedők férhetnek hozzá, hogy a rendelt alvázszámok gyártásban hol tartanak...
állítólag annyi japán rendelés van, hogy 2 éves lett a várólista...
Igen, ez tényleg gáz, hogy nem tettek rá egy kiput. Akkor igazán ronda, amikor mögötte mész sötétben, és látod a ronda ormótlan dobot hátul alatta kipu vég nélkül, mint a 10 gen esetén.
(Az 1.8 corollán sincs, de szerencsére a 2.0-ra biggyesztettek egy dupla csöves szolidat.)
Uh, srácok.
Láttam élőben az új hibrid Civic-et...lelombozó látvány. Nagyon gatya lett szegénykém. Igazi semmilyen külső. Ennyi pénzért egy picit elszomorító, hogy még egy nyavajás kipuff sincs rajta. Jó fócvágenes kinézete van.
Nézegetek valamit az Accord helyére, hogy majd jövőre hátha, de ilyen nagyon nem kell...