Nem veszek rà ponyvàt az tuti. MR2-t takargattam régen ,de semmi értelme, többet àrt mint hasznàl szerintem. meg föleg 670 chf-ért, ha ingyen adnànak vele ,se biztos ,hogy ràtenném. Teremgaràzs 440 autoval , jönnek kivàncsi emberek,gyerekek aztàn lehet bekukkantanak alà,vagy akàr elis lopjàk rola. Hadd legyen csak poros ,majd lemosom rola a port
"Incredible driving, no crazy risk taking just excellent eye - dealing with inexperienced drivers when overtaking them is probably the most challenging....Fantastic...."
sztem tudtuk, hogy drága lesz...
legalábbis ebbe a 22-25m tartományba lőttük be...amikor tippelgettünk
nyilván emiatt soha nem is fog annyi fogyni belőle mint az FK8-ból...
de ez nem is biztos hogy baj...
viszont a nürburgringen neked kell vele időt menni...
mert te vagy a legközelebb...
Téged nem veszlek a magyar árakkal egy kalap alá, mivel te kint ezt a hanyatló nyugaton 'pár hónap alatt összekalapálod.'
Úgy értsd, ottani minimálbérhez, vagy átlag fizuhoz képest ez nem vészes. Nyilván egy hatalmas pénzösszeg.
Itthon tartom nagyon nagyon eltúlzottnak az árát. 17-18M reális lehet(ett) volna.
De nyilván ha 3 db-ot adnak át itthon újonan, népautó nem lesz.
Nekem is mondhat akàrki akàrmit. De aki igazàn ismer ,ugyis tudja hogy hiàba. Nem kevés amit kérnek érte,de ha egy konkrét pélàval élhetek , ez enyhit rajta:
Az accorodot 17.000 chf bukoval adtam el 4,5 év utàn ,ez még pàr éve normàlis volt uj auto és buksz rajta jo sokat.
Az fk8 civic type-R-en szinte nem buktam semmit 3 év alatt. Ezt a megvételkor nem is gondoltam volna. Most ugy is lehet venni ,hogy a 18.000 ch-et amit ràkell fizetnem a FL5-re elbuktam volna az fk8-on ha olyan a piac mint 10-12 éve
Őszintén minden negatívum nélkül mondom, ha a helyedben lennék, akkor mondhatna akárki akármit, én örülnék neki, hogy ki tudok érte annyit adni. Aztán pont.
Ha nekem is lenne annyi "felesleges" pénzem, amekkora agyas vagyok, tuti nem érdekelne, hogy felső kategóriás luxusautó árban mérik már, akkor is vennék. Ettől függetlenül tényleg nagyon nem reális ez az ár. Én úgy vélem, hogy a mostani viszonyok között is maximum a 17-18 millió lenne "reális" és ezt is nagy idézőjelben mondom, de a 24 az sehogy sem az.
Én is igy làtom. Màsrészt rossz ez a magas àr,meg a kevés db szàm.DE , làtom most az UK és német forumon is ,hogy nem vàrt magas àr miatt lepattannak elörendelö emberek.De föleg olyanok pattannak le aki rögötön azzal érvelnek ,hogy ennyiért R-es golf , cla merci , vagy S3 audi is van. Na ezek az emberek szerintem ,de hangsulyozom szerintem ,nem is érdemlik meg ezt az autot. Sokan irjàk 50e euroért még megvették volna 55 màr sok.Na ha ez miatt szelektàlodik a piac az nem is baj.
Bár ez a "civic-ért" duma szerintem nem ül, mert nem egy szimpla Civic-ről beszélünk, de ezen kívül egyetértek, mert egy Type-R-ért is nevetségesen nagy összeg ez a vételár. Valóban vicc. De ha megnézzük az új autók árát, akkor meg mindegyik vicc már.
Meg nem csak az autók ára. A napokban láttam egy frissen megvett ingatlant a 8. kerületben, ami a még normál ingatlanár körülmények között tuti nem ért volna 7-8milliónál többet, úgy kellett volna könyörögni, hogy megvegyék. Most meg el lett adva minden gond nélkül 35-ért és 100+ évig törleszthetik majd.... És komolyan, egy szaros lyuk, nem több. Nem normális ez a világ...