Lassan már nekem is kész lesz az accord nagyon mutat ezzel a felnivel (kicsit bánom is hogy átengedtem neked) de a 17essel is húz egy kicsit ) ültetni is szeretném de az asszony nem engedi azt mondja hogy ez már családi kocsi lesz képet nem tudok belinkelni valahogy nem jeleníti meg
Indokolatlan autóvásárlásomból adódó kalandjaim némiképp ellaposodtak az utóbbi időben, jellemzően a lustaságomból adódóan, meg mivel nem napi használós, így a tatár sem hajt.
Legszívesebben tökön szúrtam volna magam, mikor erős napsütésben megláttam, hogy a kisebb méretű korongok enyhe hologram nyomokat hagytak a polírozás után, pedig nem kevés idő ment el vele. Még nem tudtam eldönteni, hogy rendelek új korongokat és átmegyek rajta még egy soron (valószínűbb), vagy csak lekezelem egy jobb waxxal, elvégre így is milliószor jobb, mint volt.
Hasonló érzelmeket váltott ki belőlem, amikor rádöbbentem, hogy a tető beázik, részben azért is volt retkes a kárpit. Túl sok lehetőség nem volt, a tetősínre tippeltem, és be is jött: a rögzítési pontoknál az átfedéseket tömítő anyag idővel megadta magát, és ezen keresztül a beltérbe jutott a víz. Rendeltem hozzá varrattömítőt, elvileg a jövő hétvégére meglesz. A tetősín maga is kissé viseltes, le kellene fényezni, de színkódot nem tudok hozzá, meg a múltkor sem voltam nagy maistro, úgyhogy az marad későbbre. Nyilván közben a szélvédő melletti borítás patentjei közül az is eltört, ami eddig véletlen megúszta, szóval ebből is rendelni kell majd újakat.
Hogy valami jó is legyen, a futómű szerelés első körével majdnem teljesen végeztem. Az ültetés teljesen kész, a problémásabb szilenteket kicseréltem, a nem vészeseket viszont a körút utánra hagytam, ki tudja milyen meglepetéseket tartogat még a hátsó futómű Így sem teljes még a kép, vasárnap a balos stabilizátor pálcát és szilentet le kell még cseréljem. A végleges magassága ilyen lett:
A futóművet még állítani kell + a klímatöltés is kimaradt, de ha ezek (meg egy pár apróság) megvannak, utána már készen is áll az első bevetésre
Ma kipróbáltam, de sajnos nem jött be Rendeltem üveg polírozáshoz való felfogató tárcsát meg korongot, ami kevésbé rugalmas, hátha így lejön.
Elképzelni nem tudom mitől lett ilyen.
Amikor a Mercit elhoztam, tankolásonként beleborítottam 6-7 deci olajat. Minimum egy teljes motorfelújítást láttam a lelki szemeim előtt, de mondták, hogy próbáljam meg előtte azért a szelepszár szimmeringeket lecseréltetni. Arra mondtak egy olyan ajánlatot, hogy illedelmesen megköszöntem, és utána olvastam, hogyan lehetne megcsinálni. Egy célszerszám kellett hozzá (amit utána beszerzési áron eladtam ), a Victor Reinz szelepszár szimmering készlet valami 3-4 ezer Ft környéke volt, és azóta semmi para.
Korábban, ha melegen indítottad, olyan füstöt eresztett, hogy egy 424-es irigykedve nézett volna rá
Még annyit hogy 3 autóvillamossági szerelőnél voltam mind elhajtott hogy ezzel nem tud foglalkozni. Kettő szerelő tudta hogy ez tipus hiba a hondánál accordnál civicnél is xenonosnál de nem tud rá megoldást. Azt mondták vegyek új fényszórót. Más meg mondta hogy ne foglalkozzak vele vizsgán nem nézik működik e. Én mondjuk szeretném hogy jó legyen! Na itt tartok.... merre induljak?
Szia Mind a két lámpában egyszerre romlott volna el a motor!? Közben annyit néztem még hogy a futóműnél a szintezőknél van áram, de a fényszórón a lámpa állító fekete kis motor csatlakozójánál nincs egyik oldalon se. Nem volt a kocsi összetörve gányolva soha minden gyári rajta.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni 7gen. fl. accord xenonlámpás. A fényszórónak nem működik az automata magasságállítója. A futóműnél lévő szintezőket már kicseréltem újra elsőt-hátsót is,de semmi. Az autó nem hoz hibaüzenetet márka szervízben kiolvasták.
Biztosítékokat néztem nem találtam rosszat. Valakinek esetleg lenne valami ötlete hogyan tovább .... Visszaolvastam itt a fórumról az erről szóló részeket de nem találtam bennük igazából a megoldást. Előre is köszönöm. Szép napot!
a hét elején az alábbi csodálatos grafikával szembesültem...(talán zx spektrumon volt ilyen... )
mivel a ki/bekapcs gombra sem reagált a rendszer, kapcsolóval kezdtem...(obd hibakód persze nincs...)
a rizsszem izzó kiégése blokkolta a teljes park szenzor rendszert...
nagyon rafkós...
Jókat röhögök magamban, mikor azt írják/mondják az emberek, hogy egy cseppet sem eszi, mert az fizikailag lehetetlen, de ez akkor se normális. Szerintem inkább beleírták, hogy levédjék magukat.
Amikor megjelentek a 8gen civicek az 1.8-as motorral ott sok új motor evett 0.5-0,8liter/1000km olajat. És hiába gyűrűzték újra hiába cseréltek motort sokszor ugyanúgy ette. Aztán valamit módosítottak rajta mert a későbbi kiadás már jó volt.
Én elhiszem, csak azt azért nagyon soknak tartom, akkor én már elsírnám magam, ha az enyém annyit enne. (és akárki akármit mond, ott már van baj/kopás rendesen )
Ez miért lenne sok? A szervízkönyv szerint ha 1000km/1l az még határeset. Nálad meg 10000 alatt 6-7dl. Én még nem aggódnék, de azért a km sem kevés, tehát javulni nem fog.
Ha ennyi km-nél ennyi az olajfogyasztás, akkor az tényleg nem drasztikus egyáltalán, sőt teljesen jónak mondható.
Nyilván nem fog ez csökkenni, hanem az idővel egyre többet fog olajat enni, de ha 7-8 ezrenként tényleg lecseréled gondosan az olajat mindig, akkor drasztikusan tuti nem lesz növekedés.
Annyi kiegészítés még, hogy 308000 km van a motorban. Hosszabb távra terveznék a kocsival, normál használat mellett, sűrűbb olajcserékkel (7-8000km) kell attól félni, hogy fokozódni fog az ilyen mértékű olajfogyasztás?
Sziasztok! 7gen 2.4 accordban, vegyes használatnál, dinamikusan vezetve soknak számít 10000km-es csere periódus alatt annyi olajfogyasztás, hogy a nívón a max-ról kicsivel min fölé megy szint? (Motul 0w30).
Mostanában ezt szoktam használni, ez egy lépcsős polír paszta boll fehér kemény szivaccsal szerintem nagyon jó, ha van egy kis pénzed hidd el érdemes kipróbálni.
Ültetés vol. 2
Megszívatott engem is a hátsó lengéscsillapító csavarja, a balos egész könnyen lejött, a jobb oldalinak viszont hiába toltam a csavarlazítót napokig. Végül szétnyírta a Makita a szilentet a kerékcsonknál és a lengéscsillapítónál is. Megrendeltem az összes szilentet, addig parkolópályán van, de már nagyjából látszik milyen lesz, ha összeáll.
A polír nagyját letudtam, az első-hátsó lökössel még nem sokat vesződtem, mert szerintem komplett csere kellene. Pár helyen a műanyagoknál is el kell még tüntetni a polírnyomot, meg az üvegek baromi vízkövesek, azzal kezdeni kell valamit.
Elvileg hat hét múlva lesz vele egy 2300-2600 km körüli túrám, remélem addigra összeáll teljesen